اگر قرار است که در قامت آرایشگری حرفه‌ای خود را معرفی کنید، باید دست به کار شوید و با آموزش‌های عملی آن را پشت سر بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید تا آموزشگاه آرایشگری الهه و دوره‌های آموزشی بی‌نظیر آن را معرفی کنیم.

 

آموزش مهارت‌های طلایی آرایشگری با دوره‌های آموزشگاه الهه

آرایشگری یکی از شغل‌هایی است که پشت میز و نیمکت نمی‌توان مهارت لازم را در آن به دست آورد. اگر قرار است که در قامت آرایشگری حرفه‌ای خود را معرفی کنید، باید دست به کار شوید و با آموزش‌های عملی آن را پشت سر بگذارید. در کنار آموزش دیدن، نباید از تمرین و تکرار غافل شوید. نهایتا نوبت به کارآموزی می‌رسد تا به تسلط کافی روی آنچه فراگرفته‌اید، دست یابید. اگر آموزشگاهی باشد که ضمن برگزاری آموزش، امکان تمرین و تکرار را برای شما فراهم کند، آنگاه می‌توانید به یک تیر دو نشان را هدف بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا آموزشگاه آرایشگری الهه و دوره‌های آموزشی بی‌نظیر آن را معرفی کنیم.

آموزش مهارت‌های طلایی آرایشگری با دوره‌های آموزشگاه الهه

چرا باید آموزشگاه آرایشگری الهه را انتخاب کنیم؟

قبل از معرفی دوره‌های آموزشی آموزشگاه آرایشگری الهه باید مزایای شرکت در دوره‌های این آموزشگاه را بررسی کنیم. چند نکته اساسی در خصوص آموزشگاه الهه وجود دارد که برای هر کس در مسیر تبدیل شدن به آرایشگری حرفه‌ای ضروری است. مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی آرایشگری عبارت‌اند از:

1. دریافت گواهی رسمی سازمان فنی حرفه‌ای

آموزشگاه الهه مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور دارد. بنابراین با شرکت در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه و پشت سر گذاشتن موفق دوره‌ها، می‌توانید گواهی پایان دوره رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای دریافت کنید. لازم به ذکر است که برای راه‌اندازی آرایشگاه‌های شخصی نیاز به مدرک رسمی و معتبر فنی حرفه‌ای دارید.

2. دریافت مدارک معتبر بین‌المللی برای مهاجرت

آرایشگری از جمله مشاغلی است که بدون نیاز به پشت سر گذاشتن تحصیلات آکادمیک زمینه را برای مهاجرت شما فراهم می‌کند. در آموزشگاه الهه مدارک آرایشگری معتبر بین‌المللی به هنرجویانی که دوره‌ها را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، اعطا می‌شود. علاوه بر آن آموزشگاه در زمینه مهاجرت از طریق آرایشگری به برخی از کشورها مانند ترکیه، عمان و امارات نیز با هنرجویان همکاری می‌کند.

3. تمرین عملی تمام آموخته‌های دوره‌های آموزشی

تمام لوازم کار که به عنوان یک آرایشگر نیاز دارید، در دوره‌های آموزشگاه الهه در اختیار شما قرار می‌گیرد. به علاوه تمام سرفصل‌های آموزشی به صورت عملی تدریس می‌شود. هنرجویان با تمرین و تکرار در طول برگزاری دوره‌های آموزشی، تمام آموخته‌های خود را مرور کرده و به تسلط لازم دست می‌یابند.

4. ساختن رزومه کاری برای هنرجویان

بسیاری از هنرجویان از بابت اینکه برای ورود به بازار کار از آن‌ها سابقه شغلی درخواست می‌کنند، ناراضی هستند. خبر خوب اینکه با حضور در دوره‌های آموزشگاه الهه می‌توانید آلبوم اختصاصی به عنوان رزومه شغلی برای خود تهیه کنید و به این ترتیب فرصت‌های بهتری برای ورود به بازار کار پیش روی خود خواهید داشت.

5. معرفی هنرجویان مستعد به بازار کار

آموزشگاه الهه تعدادی از هنرجویان مستعد در پایان هر دوره آموزشی را برای فعالیت به بازار کار معرفی می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه مسیر ورود به بازار کار را نیز برای خود هموار کنید.

6. برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت انعطاف‌پذیر

هنرجویان شرایط مختلفی برای شرکت در دوره‌های آموزشی دارند. به همین دلیل در آموزشگاه الهه تقویم دوره‌های آموزشی به صورت کاملا انعطاف‌پذیر تدوین می‌شود. به عنوان مثال امکان برگزاری دوره‌ها در روزهای خاصی با هماهنگی آموزشگاه و هنرجویان وجود دارد. شرایط برای حضور هنرجویان از شهرهای غیر از تهران نیز تا حد امکان تدارک دیده می‌شود. امکان برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی نیز وجود دارد. پرداخت شهریه دوره‌ها را نیز می‌توانید به صورت قسطی انجام دهید.

دوره‌های آموزشی آموزشگاه الهه

آموزشگاه آرایشگری الهه در حال حاضر 9 دوره آموزشی جامع برای هنرجویان تدارک دیده است. بنابراین صفر تا صد هر آنچه که برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه‌ای نیاز دارید، در این دوره‌ها پوشش داده می‌شوند. فراموش نکنید که آرایشگری از مجموعه‌ای از مهارت‌های مختلف تشکیل می‌شود که شما برای دستیابی به بازار کار قابل توجه باید حتما تمام مهارت‌ها را فرا بگیرید.

دوره‌های آموزشی آموزشگاه زیبایی الهه عبارت‌اند از:

  • آموزش رنگ مو
  • آموزش کوتاهی مو
  • آموزش شینیون مو
  • آموزش میکاپ
  • آموزش کاشت ناخن
  • آموزش تتو صورت
  • آموزش صافی و احیای مو
  • آموزش کاشت مژه
  • آموزش بافت مو

یادگیری زیر و بم آرایشگری در آموزشگاه الهه

فقط کافیست که همت کنید و برای یادگیری مهارت‌های آرایشگری آستین‌ها را بالا بزنید. بقیه کارها را به ما در آموزشگاه آرایشگری الهه بسپارید. تمام تلاش خود را کرده‌ایم که بسته‌ آموزشی جامع و بی‌نقص برای تربیت آرایشگران حرفه‌ای را آماده کنیم. اساتید دوره‌های آموزشی الهه سال‌های سابقه تدریس و فعالیت در بازار کار را دارند و به عنوان بهترین اساتید آرایشگری در کشور شناخته می‌شوند.

بنابراین هیچ دغدغه‌ای از بابت کیفیت دوره‌های آموزشی نخواهید داشت. به علاوه اینکه امکان شرکت یک جلسه رایگان در دوره‌های آموزشی نیز برای شما تدارک دیده شده تا با شرایط برگزاری دوره‌ها آشنایی پیدا کنید. همکاران ما در آموزشگاه الهه آماده پاسخ‌گویی به سؤالات هنرجویان عزیز هستند. بنابراین اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید به سایت ما به آدرس elahebeauty.com مراجعه کنید، و با کارشناسان آموزشگاه تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید