تلویزیون های سامسونگ در حال حاضر یکی از برترین و محبوب ترین نوع تلویزیون های موجود در بازار ایران و جهان بشار می روند. کیفیت ساخت بالا و بکارگیری جدیدترین تکنولوژی ها در هر یک از بخش های محصولات این برند دلیل اصلی موفقیت و محبوبیت آنها می باشد. شرکت سامسونگ هر ساله به منظور رقابت با سایر برندهای تولید کننده تلویزیون اقدام به رونمایی از جدیدترین تلویزیون های خود خواهد کرد. از دلایل محبوبیت تلویزیون های سامسونگ می توان به کیفیت بالای نمایشگر آنها اشاره کرد. وضوح و کیفیت نمایشگر از مواردی است که کاربران در حین خرید بسیار به آن توجه داشته و این مسئله نیز به صورت مستقیم بر قیمت تلویزیون تاثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل سامسونگ بیش از هر بخش دیگر در پنل نمایشگر از فناوری های متعددی جهت بهبود کیفیت و وضوح تلویزیون های خود استفاده خواهد کرد. وضوح و قابلیت های نمایشگر در تلویزیون های سامسونگ بر اساس مدل و سال تولید آنها با یکدیگر متفاوت می باشد که به موجب آن کاربران قادر خواهند با توجه به نیاز و شرایط اقدام به خرید نمایند.

بررسی ارزش خرید تلویزیون سامسونگ در شاوینو

وضوح بالای نمایشگر

کیفیت و وضوح نمایشگر از اولین بخش هایی است که کاربران به آن توجه خواهند کرد و آن را مورد بررسی قرار خواهند داد. با روشن کردن تلویزیون اولین چیزی که می تواند نظر کاربر را به منظور انتخاب تلویزیون به سمت خود جلب نماید، وضوح نمایشگر و تصاویر به نمایش در آمده می باشد. به همین دلیل به منظور جلب رضایت و نظر کاربران، سامسونگ فناوری های مختلفی را در ساخت پنل نمایشگر تلویزیون های خود به کار گرفته است. فناوری هایی که بر میزان موفقیت در بهبود کیفیت تصاویر تاثیر تاثیر فوق العاده زیادی به جای گذاشته و همچنین در جلب رضایت کاربران تاثیر چشمگیری گذاشته است. جدیدترین فناوری سامسونگ در ساخت پنل نمایشگر تلویزیون های خود فناوری کریستال است. به لطف این فناوری نمایشگر تلویزیون قادر خواهد بود تا تصاویر را با رنگ و لعاب بهتری برای بیننده به نمایش درآورد. تصاویر در نمایشگر های CRYSTAL UHD سامسونگ با هر ابعادی بسیار به واقعیت نزدیک خواهند شد. این سری از نمایشگر تلویزیون های سامسونگ از توان بسیار بالایی در به نمایش در اوردن جزئیات موجود در تصاویر برخوردار هستند که به لطف آن تصاویر از شفافیت قابل توجهی برخوردار خواهند بود. کیفیت بالای نمایشگر اولین و مهترین موردی است که ارزش خرید تلویزیون سامسونگ را افزایش خواهد داد.

از مورادی که به ارتقاء و بهبود کیفیت تصاویر در نمایشگر تلویزیون های فورکی سامسونگ منجر خواهد شد، بکارگیری و استفاده از پردازشگر های قدرتمند و بهیه شده است. نسل جدید پردازشگرها طراحی شده در تلویزیون سامسونگ در کمترین زمان ممکن تصاویری را که از وضوح پایینی برخوردار باشند را شناسایی نموده و در کمترین زمان ممکن اقدام به ترمیم و ارتقای وضوح آنها خواد کرد. این مسئله به یکنواخت شدن تصاویر در حال پخش کمکی شایانی خواهد کرد.

بررسی نمایشگر تلویزیون های سامسونگ

طراحی های عامه پسند تلویزیون سامسونگ

از مواردی که کاربران در حین خرید تلویزیون بسیار به آن توجه دارند، طراحی ظاهری تلویزیون است. تلویزیون ها در بخش های اصلی اتاق قرار خواهند گرفت در معرض دید بسیار بالایی هستند. این مسئله موجب شده تا کاربران به طور ویژه ای به طراحی و شکل ظاهری تلویزیون ها توجه نمایند. سامسونگ نیز به منظور جلب نظر کاربران طراحی تلویزیون های خود را با دقت و وسواس بالایی انجام خواهد داد. طراحی تلویزیون های سامسونگ به دو دسته تک پایه و دو پایه  تقسیم خواهند شد. سامسونگ پایه های تلویزیون را به گونه ای طراحی خواهد کرد تا در صورت لزوم و اتصال تلویزیون به دیوار به آسانی از بدنه تلویزیون بدون تغییر و با باز کردن پیچ های تعبیه شده برای آن قابل جداسازی می باشند. از دیگر مواردی که بر شکل ظاهری و بهبود آن تاثیر بسزایی خواهد داشت، حاشیه های تلویزیون است. شرکت سامسونگ در اغلب تلویزیون های خود اقدام به کاهش حاشیه های تلویزیون خواهد کرد که به موجب آن ظاهر تلویزیون بسیار جذاب شده و همچنین تماشای تصاویر و ویدئو نیز بسیار لذت بخش خواهد شد.

طراحی تلویزیون های سامسونگ

رابط کاربری انحصاری و کارآمد

از دیگر موارد بسیار مهم و قابل بررسی توسط خریدار تلویزیون، توجه به رابط کاربری و نوع آن است. تلویزیون های سامسونگ به رابط کاربری TIZEN مجهز می شوند. این رابط کاربری به صورت انحصاری متعلق به شرکت ساموسنگ است که از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است و به لطف آن دستورات و درخواست های کاربر در کمترین زمان ممکن به اجرا درخواهند آمد. رابط کاربری تایزن امکان نصب و راه اندازی انواع برنامه و بازی را برای کاربر از طریق سایت رسمی سامسونگ فراهم خواهد کرد.  از موارد قابل توجه در رابط کاربری تایزن می توان به پشتیباتی از فناوری های بسیار پرکاربردی همچون فرمان صوتی اشاره کرد. به کمک این فناور یکاربر قادر خواهد بود تلویزیون سامسونگ خود را از طریق صحبت کردن مدیریت و کنترل نماید. رابط کاربری Tizen امکان ارتباط با دستگاه های مختلف از طریق شبکه‌ی بی سیم را نیز میسر نموده است که کاربر می تواند محتواهای مد نظر خود را در نمایشگر هایی با ابعاد و وضوح بسیار بالاتری به نمایش در آورد.

 

جمع بندی

تلویزیون های سامسونگ به لطف برخورداری از کیفیت ساخت بالا و همچنین نمایشگر های قدرتمند از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و با استقبال کاربران روربرو شده اند. به دلیل تقاضا و استقبال بالای کاربران ایرانی، شاوینو خرید تلویزیون سامسونگ در مدل و ابعاد مختلف را به صورت اینترنتی برای کاربران فراهم نموده است. فروشگاه اینترتی شاوینو به منظور بهبود در تصمیم گیری کاربران در خرید تلویزیون های سامسونگ اقدام به بررسی تخصصی و برشمردن مزایا و معایب هر یک از مدل های تولید شده این برند نموده است.

منبع: شاوینو

2 دیدگاه

  1. خیلی ممنون از توضیحات کامل فروشگاه شاوینو
    بلی من تلویزیون سامسونگ خریدم و از نظر بنده بالا دست نداره

دیدگاهتان را بنویسید