رایان بتن توانایی ساخت سنگدال بتنی در تهران و نیوجرسی تمامی مراحل ساخت توسط کنترل کیفی دقیقا مورد بررسی قرار میگیرد و نتیجه لحظه به لحظه لیست می شود. با توجه به ابعاد اعلام شده و محل استفاده و همچنین بسیار معیار های دیگر قیمت متفاوتی برای این محصول وجود دارد که نیازمند بررسی بیشتر است برای بررسی پروژه و دریافت قیمت نیوجرسی بتنی می توانید با مشاوران ما در ارتباط بوده و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمائید.

تولیدات رایان بتن

پیش ساخته

کاربرد اصلی نیوجرسی بتنی این جداکننده ها برای جداکردن مسیر های ترافیکی است و در برخی موارد برای جاده ها و مسدود سازی معابر نیز مورد استفاه قرار میگرد.

این قطعات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت برخورد خودرو، آسیب کمتری به آنها وارد می شود همچنین  مانع عبور خودرو به مسیر روبه ‌رو و تصادف از روبه ‌روشوند.( جدا سازی جاده های دو طرفه )

قالب نیوجرسی

قالب های نیوجرسی ساخته و تولید می شوند، در برخی موارد کارفرما خواستار لوگوی اختصاصی مجموعه خود روی بتن های پیش ساخته تولیدی است که اولین قدم برای مشتری محترم قالب نیوجرسی بتنی طراحی شده و بعد از دریافت رضایت کارفرما به تولید انبوه و ساخت نیوجرسی های درخواستی می‌پردازند.

وب سایت rayanpeybeton.ir وارد شوید 09122123017  کلیه محصولات رایان پی بتن.

خرید نیوجرسی بتنی

بتن تمامی مراحل از صفر تا صد تولید نیوجرسی های بتنی پیش ساخته را خود انجام می دهد و اغلب قطعات تولیدی منحصرا تولیدی رایان بتن هستند و نمونه آنها را در جای دیگر قادر به تهییه نخواهید بود.

قالب خرید نیوجرسی بتنی در تهران و شهرستان ها مانند کرج با توجه به درخواست در اندازه های 1 متری تا 6 متری قابلیت تولید دارد، اغلب از اندازه 1 متری نیوجرسی بتنی در محل هایی که نیاز به نیوجرسی کوچک برای فیکس کردن محلی است، استفاده می‌شود و از نیوجرسی 6 متری در محل هایی که متراژ بزرگی است و کاملا به نیوجرسی دارد برای همین از آنها استفاده می شود تا هم سریعا پروژه به نتیجه برسد هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد.

قالب های نیوجرسی بتنی پیش ساخته با قیمت مناسب همراه طرح دلخواه شما طراحی و تولید می شود، فرایند ساخت و تولید قالب نیوجرسی با توجه به پروژه و درخواست متفاوت است و بر اساس درخواست کارفرما ممکن است شکل خاصی داشته باشد که با بررسی جزئیات و تحلیل درخواست مشتری ساخته و تولید می شود و در اسرع وقت تحویل کارفرما می شود.

تمامی محصولات قیمت مناسب بوده و قطعات بتنی پیش ساخته این مجموعه در قالب های متفاوتی از جمله وزن و متراژ های متفاوت با توجه به نیاز و درخواست سنجیده و تولید می شود.

برای دریافت خرید نیوجرسی مشاوره رایگان از مشاورین متخصص و خبره ما میتوانید با شماره های ثابت مجموعه تماس بگیرید خرید نیوجرسی.

خرید نیوجرسی

فروش انواع نیوجرسی با طراحی اختصاصی و لوگوی مد نظر شما، می میتوانیم قطعه مورد نظر را با لوگوی شرکت یا سازمان اختصاصی پروژه طراحی نموده و بعد از ثبت نهایی به مرحله تولید انبوه برسدو

این قالب های نیوجرسی در ابعاد و متراژ های متفاوتی اعم از 1 متری تا اختصاصا 8 متری قابلیت تولید، وابسته به محل و نوع پروژه را دارند.

چنانچه درخواست طراحی و تولید قطعات بتنی پیش ساخته اعم از نیوجرسی بتنی پیش ساخته با قیمت مناسب و تحویل در اسرع وقت هستید با شماره های ثابت شرکت تماس گرفته و بعد از گرفتن مشاوره رایگان برای عقد قرارداد، میتوانید به شرکت رایان بتن مراجعه نمایید.

برای دریافت قیمت نیوجرسی بتنی همچنین لیست قیمت نیوجرسی بتنی پیش ساخته و برآورد هزینه با شرح پروژه و دادن اطلاعات کلی در خصوص نوع پروژه به نیروی های پشتیبان ما میتوانید قیمت حدودی و هزینه نهایی علل الحساب را بدانید، تمامی مراحل مشاوره رایگان بوده و توسط نیروهای متخصص ما انجام می شود. هزینه نهایی پروژه زمان عقد قراداد و برآورد هزینه نهایی روی نقشه و اطلاعات کامل پروژه بر حسب نیاز و دیدن کامل محل انجام می شود دال بتنی.

نیوجرسی بتنی 8 متری، بیشترین حالت استفاده از آنها در اتوبان های دو بانده و مستقیم است، این نیوجرسی ها تقریبا جای گاردریل را گرفته اند. قیمت این نیوجرسی ها با توجه به درخواست متفاوت است و برای دریافت قیمت با مجموعه تماس بگیرید.

وزن نیوجرسی 8 متری با توجه به محل و نوع پروژه همچنین نوع استفاده متفاوت سنجیده و تولید می شود، برای اطلاعات دقیق با شماره های ثابت رایان بتن تماس بگیرید.

دال بتنی

نصب

نصب نیوجرسی پس از تولید و ساخت تماما بر عهده ما بوده و با توجه به زمان عقد قرداد برای مسائل هزینه حمل و نقل و سپس برای نصب صحبت می شود و در قرارداد  ثبت می شود، نصب نیوجرسی ها توسط جرثقیل های مطمئن انجام شده و با توجه به شرایط محل نصب توسط افراد خبره و متخصص صورت می‌گیرد.

طرح نیوجرسی پس اتفاق های ناگوار چندی‌پیش و افزایش تصادفات جاده ای استفاده از نیوجرسی بتنی از سر گرفته شد.

سنگدال بتنی از دیگر محصولات رایان پی بتن طرح ساخت و نصب نیوجرسی در بزرگراه ها و جاده های پر خطر اجباری شد و به تصویب رسید، این نیوجرسی ها کم کم جایگزین گاردریل های آهنی وسط جاده می شوند تا هم امنیت بیشتری برقرار شود هم جاده ها و بزرگراه ها با روش بهتر و اصولی تری از هم جدا شده و از عبور ماشین های تصادف کرده به لاین روبرو جلوگیری شود، زیرا نیوجرسی بسیار محکم بوده و به این سادگی ها شکسته نمی شود و توانایی تحمل ضربات سنگین بسیاری را دارد.

برای بررسی قیمت نیوجرسی میتوانید با تلفن های تماس مجموعه تماس بگیرید، قیمت نیوجرسی با توجه به نوع آن متفاوت است و درج قیمت ثابت برای آنها امکان پذیر نیست و به همین علت برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.

قطعات بتنی پیش ساخته از جمله نیوجرسی بتنی را در تهران تولید میشود و در تعداد انبوه به فروش می رساند، تمامی این قطعات بتنی نیوجرسی بتنی پیش ساخته تهران با قیمت مناسب و ابعاد متنوع هستند و قیمت مناسبی دارند.

نقشه ساخت

نیوجرسی ها در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. ساخت نیوجرسی بتنی بر حسب نیاز مشتری ساخته می شود. بیشتر نیوجرسی های بتنی مخصوصا در جاده های پر خط در حدود وزنی مختلف با متراژ 3 تا 6 متر در نظر گرفته می شود اما باز با توجه به متراژ محل و احتمال وقوع حادثه اندازه متفاوتی در نظر گرفته می شود.

تولید نیوجرسی پروسه متفاوتی دارد و توسط متخصص بتن در آزمایشگاه تست و کنترل می شود و با توجه به مدل طراحی و نیوجرسی طراحی شده روند متفاوتی دارد، با توجه به قرداد عقد شده بین کارفرما و رایان زمان تولید نیوجرسی بتنی و تعداد تولید آن با توجه به زمان ثبت شده متفاوت است و بر حسب نیاز و درخواست تولید آن شروع و به نتیجه خواهد رسید.

نقشه نیوجرسی بتنی با توجه به قالب درخواستی کارفرما و محل پروژه طراحی می شود و اغلب طراحی نیوجرسی اختصاصی بوده و در سایز های مختلف و مدل های گونه ای از جمله طراحی سه بعدی طراحی و تولید می شود.

برای بررسی جزئیات و دریافت نقشه منحصرا برای پروژه شما میتوانید از طریق شماره های تماس با ما در تماس باشید.

کلام اخر

نیوجرسی بتنی

قطعات جداکننده بتنی به بلوک نیوجرسی نیز شناخته میشوند واژه نیوجرسی از بزرگراه های نیوجرسی ایالت نیوجرسی گرفته شده قطعات جداکننده بتنی که در ایران به بلوک نیوجرسی نیز شناخته شده، است. مهم ترین دغدغه در ساخت و تولید این قطعات افزایش ایمنی، امنیت، کنترل اتفاقات و حوادث است.

 حفاظ‌های دیوار نیوجرسی بتنی یا مانع جرسی یک مانع بتنی بوده برای امنیت جاده‌ها جداسازی خطوط ترافیک تغییر مسیر وسایل نقلیه دوربرگردان‌ها، کنار جاده‌های فرعی و در رفیوژ وسط خیابان‌های اصلی جهت ایجاد فضای سبز استفاده می‌شود.

بلوک های نیوجرسی بتنی به منظور جداسازی هستند عمده کاربرد بلوک نیوجرسی بتنی برای جداسازی مسیر حرکت اتومبیل در خیابان ها جاده ها هست این قطعات به میزان قابل توجهی میزان خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات را کاهش می دهند

راپان پی بتن تولید کننده نیوجرسی بتنی مینی نیوجرسی و انواع نیوجرسی و نیوجرسی بتنی در ابعاد مختلف و قطعات بتنی و سنگدال بتنی ترافیکی و غیر ترافیکی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید