روش‌های مختلفی برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن وجود دارد. اما هیچ‌کدام به‌اندازهٔ استفاده از دستگاه لیزر مو مؤثر نیستند. انواع مختلفی از دستگاه لیزر موی زاید کلینیکی و خانگی وجود دارد. ازبین‌بردن موی بدن با استفاده از دستگاه‌های لیزر، به یک روش پرطرفدار و البته کم‌خطر تبدیل شده‌است. دستگاه‌های لیزر امواج مخصوصی را با طول‌موج معین به سطح پوست می‌تابانند و باعث تخریب فولیکول مو می‌شوند؛ بدون آن‌که پوست آسیب ببیند. نتیجهٔ استفاده از این دستگاه‌ها دائمی است و هرروز به تعداد داوطلبان برای استفاده از این دستگاه‌ها افزوده می‌شود. با ما همراه باشید تا دربارهٔ انواع دستگاه لیزر الکساندرایت بیشتر بدانید:

عنوان: بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد کلینیکی

معرفی بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین روش برای خلاصی از شر موهای زائد، استفاده از دستگاه لیزر مو است؛ به شرطی که توسط بهترین دستگاه لیزر انجام شود. اگر لیزر موها توسط یک دستگاه بی‌کیفیت انجام شود، نتیجه و بازدهی خوبی نخواهد داشت، بنابراین جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، باید از نمونه‌های باکیفیت استفاده کنید. در ادامه لیست بهترین و جدیدترین دستگاه‌های لیزر آورده شده‌است:

  • دستگاه الکس کندلا

دستگاه لیزر الکس کندلا یکی از جدیدترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. این دستگاه با داشتن طول‌موج 755 نانومتر از طریق فنّاوری جدید کریستال الکساندریت، مناسب انواع طیف پوست است. دقت لیزر این دستگاه به حدی بالا است که می‌تواند بدون آسیب رساندن به قسمت‌های دیگر بر یک قسمت مشخص پوست تمرکز کند. ضریب خطای پایین و بازدهی بالا از دیگر مزایای این دستگاه است.اگر قصد خرید لیزر کندلا را دارید بدانید کندلای اورجینال آمریکایی است.

  • دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

دستگاه لیزر الکساندریت دکا جدیدترین نسل لیزر الکساندریت است که به‌تازگی موردتوجهٔ بسیاری از پزشکان قرار گرفته‌است. این دستگاه با داشتن کمترین عوارض می‌تواند بیشترین تأثیر را بر روی انواع پوست به‌خصوص پوست‌های سبزه داشته باشد. رفع کامل موهای کرکی و بسیار نازک از دیگر نقاط قوت این دستگاه است.

مشخصات دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

  • دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس

دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس توانایی ازبین‌بردن موهای زائد با بالاترین کارایی و حداقل عوارض جانبی را دارد. یکی از خصوصیات فوق‌العادهٔ این دستگاه، قابل تنظیم بودن طول‌موج و میزان انرژی برای ازبین‌بردن موها در هر نوع رنگ پوستی است.

  • دستگاه الکساندرایت دئوتو

دستگاه لیزر الکساندرایت دئتو از ویژگی تابش همزمان لیزر قدرتمند و لیزر ایمن در یک پالس به‌صورت جداگانه، پشت سرهم و هم‌زمان برخوردار است. این ویژگی سبب ازبین‌بردن کامل موهای زائد با هر نوع ضخامتی می‌شود.

  • دستگاه الکس اپیکر

دستگاه لیزر الکس اپیکر بهترین نتایج بالینی را در حذف کامل و دائم موهای زائد داشته است. این دستگاه لیزر مو هر شات را به 4 قسمت تقسیم می‌کند که میزان بازدهی را بالا می‌برد و درد را کاهش می‌دهد. سرعت بالای این دستگاه در ازبین‌بردن موهای زائد از دیگر ویژگی‌های این دستگاه فوق‌العاده است.

  • دستگاه لیزر موی تیتانیوم

مطمئن‌ترین فنّاوری لیزر موهای زائد در دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023  به‌کار رفته‌است. این دستگاه روند درمانی را کوتاه و بدون درد می‌کند. همچنین دارای گواهینامهٔ FDA است. به‌علاوه توانایی ازبین‌بردن موهای زائد در همه‌ٔ اقسام پوست را داراست.

یک دستگاه لیزر خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

انتخاب کردن بهترین دستگاه لیزر موی زاید کلینیکی از بین انواع دستگاه‌های لیزر کار سختی به نظر می‌رسد، زیرا که هرکدام از مدل‌های دستگاه‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. اما مواردی وجود دارد که به شما در انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو کمک می‌کند. یک دستگاه لیزر خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • قدرت نفوذ بالا

میزان نفوذ طول‌موج دستگاه اولین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید. هرچقدر قدرت نفوذ دستگاه بیشتر باشد، توانایی آن برای ازبین‌بردن موهای ضخیم بیشتر خواهد بود.

  • قابلیت خنک‌کنندگی

در گذشته بیشتر دستگاه‌ها قابلیت خنک‌کنندگی نداشتند و به همین دلیل درد و سوختگی زیادی برای مراجعه‌کننده به همراه داشتند. اما جدیدترین نسل از دستگاه‌های لیزر از قابلیت خنک‌کنندگی بهره‌مند هستند که این یک ویژگی عالی است، بنابراین در زمان خرید دستگاه لیزر حتماً این مورد را مدنظر قرار دهید.

  • سرعت‌بالا

سرعت‌بالای دستگاه لیزر مو طول روند درمان را کوتاه‌تر می‌کند، بنابراین دستگاه لیزری که این ویژگی را داشته باشد، یک گزینهٔ عالی جهت خرید خواهد بود. البته سرعت انجام لیزر در دستگاه‌های مختلف متفاوت است که در زمان خرید می‌توانید دربارهٔ آن با فروشنده مشورت کنید.

  • یکنواختی لیزر

یک دستگاه لیزر خوب از ویژگی یکنواختی برخوردار است. به این صورت که توانایی ازبین‌بردن انواع موهای نازک و ضخیم را با هم داراست.

  • پوشش همه‌نوع پوست و مو

در گذشته هر دستگاه برای پوست و موهای خاصی کارآمد بود و این یک نوع ضعف محسوب می‌شد. اما امروزه و با پیشرفت علم و فناوری جدیدترین نسل از دستگاه‌های لیزر ارائه شده‌است که می‌تواند همه‌نوع پوست و مویی را پوشش بدهد. حامین طب یکی از فروشندگان جدیدترین دستگاه‌های لیزر است که می‌توانید انواع دستگاه‌های لیزر باکیفیت را با قیمتی مناسب از این فروشگاه تهیه کنید.

مهم‌ترین نکات برای خرید دستگاه لیزر مو

  • انواع دستگاه‌های لیزر مو با قیمت‌ها و کارکردهای مختلفی وجود دارند که با توجه به نوع کارایی، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • توجه به برند و شرکت تولیدکنندهٔ دستگاه لیزر مو از دیگر نکاتی است که باید موردتوجه قرار بگیرد، زیرا شرکت‌های تقلبی زیادی اقدام به تولید این دستگاه‌ها با قطعاتی بی‌کیفیت کرده‌اند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش نشانهٔ کیفیت کالاست، بنابراین اگر دستگاهی که قصد خرید آن را دارید تضمین فروش ندارد، بهتر است که از خرید آن منصرف شوید.
  • سیستم خنک‌کنندگی دستگاه و توان آن برای ازبین‌بردن موهای زائد، جزو مهم‌ترین نکاتی هستند که در زمان خرید باید به آن توجه کنید، چراکه اگر دستگاه این دو ویژگی را نداشته باشد، کارکرد خوبی نخواهد داشت و این مورد می‌تواند سبب نارضایتی مشتری شود.

در انتها باید بگوییم خرید لیزر مو بهتر است از نمایندگی صورت بگیرید. نمایندگی دستگاه لیزر مو در شیراز با توجه به اینکه تقریبا به اکثر نقاط کشور دسترسی وجود دارد گزینه مناسبی است.

سخن پایانی

یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید دستگاه لیزر موی زاید کلینیکی باید به آن توجه کنید، خرید از یک فروشنده معتبر است. حامین طب بهترین فروشندهٔ انواع دستگاه‌های لیزر مو است که از طریق سایت اینترنتی این فروشگاه می‌توانید اقدام به خرید کالا کنید. نمایندگان فروش این دستگاه‌ها در بخش پشتیبانی حامین طب، آمادهٔ ارائه خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. به نظر شما یک دستگاه لیزر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید