بازی فیفا 23 آخرین سری این مجموعه است و از سال آینده EA و FIFA با هم همکاری نخواهند کرد و  بازی‌های آینده فوتبال توسط EA بدون درج نام فیفا قرار است تحت پرچم EA Sports FC نامگذاری شود. با این وجود فیفا 23 یکی از بازی های خوب سال است و همچنان آن را میتوان بهترین بازی فوتبالی نام برد.

نحوه بدست آوردن سریع کوین در فیفا 23

آلتیمیت تیم یکی از بخش های معروف بازی فیفا در طول این سال ها بوده و امسال هم این بخش در فیفا 23 مورد توجه قرار گرفته و دستخوش تغییراتی شده است. کوین یا سکه واحد پول اصلی این بخش است و عملا بدون داشتن کوین کافی هیچکاری در بخش آلتیمیت تیم پیش نخواهید برد. همچنین با فروش کوین ها به سایت های معتبر میتوانید کسب درآمد هم داشته باشید که این روزها بسیاری از افراد آن را به عنوان یک شغل درنظر گرفته و از آن کسب درآمد می کنند. با وبسایت گیمپس شاپ (فروشگاه تخصصی بازی های های ایکس باکس و گیمپس آلتیمیت) همراه باشید تا نحوه بدست آوردن سریع کوین در فیفا 23 را بررسی کنیم.

زیاد بازی کنید
کامل کردن season progress با بازی زیاد در FUT23

ببینید، ممکن است به طرز احمقانه‌ای بدیهی به نظر برسد، اما برای این که بتوانید به راحتی سکه‌ جمع آوری کنید، باید مطمئن شوید که واقعاً در حال انجام بازی هستید. بسته به عملکرد تان، در پایان هر مسابقه، تعدادی سکه به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد، و این می‌تواند به‌طور شگفت‌آوری سریع و واقعاً مکمل درآمد شما باشد. با پیشرفت در Season Progress و objective ها، قفل coin boost را باز خواهید کرد که باعث كوين هاي شما خواهد شد.

برای بخش های Squad Battles و Division Rivals وقت بگذارید

Squad Battles در فیفا 23راستش را بخواهید، یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید و به شما در نحوه به دست آوردن سکه در FUT کمک می‌کند این است که هر هفته تعداد زیادی مسابقات Squad Battles و Division Rivals انجام دهید. در مورد اولی، هر هفت روز یک بار برای برد – و حتی شکست در مسابقات – امتیاز جمع می‌کنید و این به شما کمک می‌کند تا به سطوح مختلف جایزه برسید. هرچه رتبه های بالاتری را کسب کنید، در پایان پاداش بهتری خواهید داشت. می توانید بین سکه، پک یا ترکیبی از این دو انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، اگر قصد دارید بازیکنان را در ترنسفرمارکت بفروشید، باید مطمئن شوید که پک های Untradable را انتخاب نمیکنید، زیرا این بسته‌ها قابل فروش نیستند. با این حال، می‌توانید از آن‌ها در SBC استفاده کنید که این هم یک روش بسیار عالی، برای داشتن بازیکنان خوب بازی است.

رصد کردن ترنسفرمارکت

خرید و فروش بازیکن در فیفا 23

بازار نقل و انتقالات فقط یک مکان عالی برای بهبود تیم شما نیست بلکه یکی از بهترین راه های استراخ کوین در فیفا از این بخش است. اگر مراقب بازار نقل و انتقالات باشید چه در کنسول، چه در وب اپ یا در برنامه companion گاهی اوقات بازیکنانی را خواهید دید که به طور قابل توجهی کمتر از ارزش واقعی شان به فروش می رسند. اگر مزایده نزدیک به پایان است، می توانید شانس خود را امتحان کنید و پیشنهاد بدهید. در حالی که همیشه موفق نخواهید بود، تضمین یک کارت با میانگین قیمت فروش 100000 سکه برای مثلاً 50000 سکه یک برد بزرگ است. سپس می‌توانید با فروش بازیکن به سود زیادی دست پیدا کنید. معمولاً می‌توانید بهترین قیمت‌های ترانسفر مارکت را از اواخر شب یکشنبه تا اوایل صبح دوشنبه دریافت کنید. شما باید در هر زمانی از عصر پنجشنبه تا صبح جمعه بازیکنان تان را بفروشید، زیرا در این تایم معمولا قیمت بازیکنان به حداکثر مقدار خود در هفته می رسند.

بازیکنانی که نیاز ندارید را بفروشید

فروش بازیکنان در فیفا 23بسته به میزانی که قصد دارید در Squad Building Challenges یا SBC ها فعال باشید،ایده خوبی است که کارت هایی را که به آنها نیاز ندارید بفروشید. حتما برای فروش بازیکنان تان از سایت هایی مانند futbin که مرجعی برای اطلاع از قیمت بازیکنان فیفا است استفاده کنید. توصیه می‌کنیم کمی صبر و حوصله به خرج دهید و زمانی که قیمت‌ها بالاتر است، معمولاً از عصرهای پنجشنبه تا صبح‌های جمعه، فروش را انجام دهید. میدانیم که وسوسه انگیز است که پاداش‌های Squad Battles خود را در صبح یکشنبه باز کنید و بازیکنانی را که به آن‌ها نیاز ندارید فوراً بفروشید، اما در این تایم قیمت بازیکنان در پایین‌ترین حد خود است، بنابراین فقط تا آخر هفته صبر کنید و خواهید دید که در دراز مدت کوین های بیشتری خواهید داشت.

به SBC ها توجه کنید

SBC ها در فیفا 23هر هفته SBC های جدیدی توسط EA برای FIFA منتشر میشود. فارغ از این که بخواهید این چالش ها را تکمیل کنید یا نه، SBC ها روش بسیار خوبی برای کسب کوین در آلتیمیت تیم است. همیشه حواستان به موارد خواسته شده در SBC باشد زیرا شرط وجود یک یا چند بازیکن از یک لیگ یا ملیت خاص، قیمت های بازیکنان آن لیگ یا ملیت را به شکل نجومی بالا می برد و اگر در تیمتان چنین بازیکنانی داشته باشید با فروش آن ها سود بسیار خوبی کسب خواهید کرد.

همچنین کارت های تیم هفته (Team of the Week) ، یا یک سری کارت خاص ایونت ها با شروع یک SBC خوب قیمت صعودی به خود می گیرد و باید به آن ها هم توجه زیادی داشته باشید. بنابر این پیشنهاد میشود کارت های Team of the Week خود را سریع نفروشید. حتما به زمانبندی که در بالا به آن اشاره کردیم هم توجه داشته باشید.

پک های گلد نخرید

پک گلد در فیفا 23در FIFA 23، می‌توانید هر 24 ساعت یک بار پیش نمایشی از پک گلد را ببینید. حتما این کار را انجام دهید و اگر بازیکن خوبی در این پک ها وجود داشت اقدام به خرید کنید. با این حال، به عنوان یک قانون کلی، شما واقعاً نباید بسته های طلا را با سکه های خود خریداری کنید. این به این دلیل است که در Squad Battles، Division Rivals، Seasonal Milestones و SBC ها، راه‌های زیادی برای به دست آوردن بسته‌ها وجود دارد.

علاوه بر این، از آن جایی که به دست آوردن این بسته‌ها بسیار آسان است، بازار نقل و انتقالات اغلب مملو از بازیکنان گلد است و ارزش کلی آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. اگر می خواهید با کوین های تان پک بخرید، به سراغ پک های برنز و سیلور بروید. چون که تعداد کمتری از این بازیکنان در بازار نقل و انتقالات وجود دارد، و بنابراین سود بردن از آنها آسان تر است به خصوص اگر زمان حراج خود را به انتشار SBC ها اختصاص دهید. همچنین می‌توانید از بازیکنان برنز و سیلور خود برای تکمیل  Upgrade SBCs استفاده کنید، که به شما کمک می‌کند fodder کافی برای تکمیل SBC‌ های مختلف ایونت ها را که در تمام طول سال عرضه می‌شوند، به دست آورید.

از Managers و  Consumables ها غافل نشوید

Managers, Consumables in fifa 23وقتی در بازار نقل و انتقال کار می کنید، شاید به جز بازیکنان، تمام موارد را که از بسته ها بیرون می آورید، فراموش کنید، مانند Chemistry یا حتی Manager ها. به یاد داشته باشید که مدیران بر اساس لیگ خود، پیشرفت های مهمی را به تیم ها ارائه می دهند، بنابراین هنوز جزء مهمی از تجربه FUT 23 هستند. این به این معنی است که آن ها ارزش دارند، و فروش آن ها یکی دیگر راه های بدست آوردن کوین در آلتیمیت تیم فیفا 23 است. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید خرید بازیکنان از بازار نقل و انتقالات با Chemistry Consumable است که از قبل روی آن ها فعال شده است. این کار به شکل مستقیم باعث افزایش کوین شما نمیشود اما به شکل قابل توجهی کوین های تیم تان را ذخیره میکند. زیرا برای خرید مواد مصرفی مورد نظر خود نیازی به خرید آن ها از ترنسفر مارکت ندارید.

همچنین بازیکنان دارای کمستری استایل های خاص مانند شادو و هانتر با قیمت بالاتری به فروش می رسد و اگر این آیتم ها را زیاد دارید میتوانید قبل از فروختن بازیکنان تان، این آیتم ها را روی آن ها فعال کنید تا با قیمت بیشتری به فروش برسد.

در این پست سعی کردیم که بهترین راه های بدست آوردن سریع کوین در فیفا 23 را بررسی کنیم. برای خرید بازی فیفا 23 برای ایکس باکس سری اس، ایکس و ایکس باکس وان از لینک زیر استفاده کنید.

خرید بازی فیفا 23 برای ایکس باکس

همچنین برای خرید دیگر بازی های ایکس باکس به شکل قانونی به سایت گیم پس شاپ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید