نکات طلایی تبلیغات اینستاگرام

همه ما در طول روز تبلیغات مختلف را در شکل ها و روش های گوناگون مشاهده می کنیم، از تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در خیابان های شهر گرفته تا پیامک های انبوهی که به موبایل هایمان ارسال می شوند؛ همه و همه برای معرفی برندها و کسب و کارهای مختلف است.

از آن جایی که اکثر مردم پیام های تبلیغاتی را نخوانده حذف می کنند و از بیلبوردهای نصب شده نیز بی توجه می گذرند، بایستی صاحبان مشاغل به دنبال راه های جدید و موثرتری برای انجام تبلیغات می گشتند تا بتوانند محصولاتشان را به فروش برسانند.

شبکه های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام امروزه به عنوان جایگزینی برای تبلیغات پر هزینه گذشته مورد استفاده قرار می گیرند. تجربه نشان داده که استفاده از تبلیغات مدرن و دیجیتال، بازدهی بسیار بهتری نسبت به روش های قدیمی داشته است، همین امر موجب افزایش محبوبیت تبلیغات در اینستاگرامنزد بیزینس ها و برندهای مختلف شده است.

چرا تبلیغ در اینستاگرام در بهترین سایت خرید فالوور خوب است؟

یکی از موضوعاتی که مطرح است این است که اکثریت ما دنباله روی جمعیت هستیم، زمانی که می بینیم خیل عظیمی از مردم در حال انجام یک کار به خصوص هستند؛ تصمیم می گیریم از قافله عقب نیوفتیم و به گروه پیوسته و ما هم آن کار را انجام دهیم.

چند سالی است که بازار تبلیغ در اینستاگرام گرم شده و می بینیم که صاحبان کسب و کارها از آن به عنوان راهی برای پیشرفت و رونق بخشیدن به کارشان استفاده می کنند؛ در همین حین افرادی که این تبلیغات را انجام می دهند نیز سود خیلی خوبی از این کار می گیرند.

به عبارتی اینستاگرام به بستری تبدیل شده است که افراد با سن و شغل های مختلف از آن برای درآمد زایی استفاده می کنند و هر 2 طرف قضیه یعنی هم کسی که تبلیغی را سفارش داده و هم مجری تبلیغاتی که آن تبلیغ را انجام می دهد، از معامله خود راضی هستند. اما چه چیزی باعث شده تا اینستاگرام تا این اندازه برای تبلیغات موثر واقع شود؟

به صورت کلی یک تبلیغ زمانی موثر خواهد بود که باعث افزایش مشتری و دیده شدن برند شود. علتی که باعث شده تا اینستاگرام در زمینه تبلیغات موثر باشد، نوع و شیوه خاص انجام تبلیغات در آن می باشد. می دانیم که این اپلیکیشن، برای به اشتراک گذاشتن محتوای بصری ساخته شده است.

بالطبع تبلیغاتی که در آن انجام می شود نیز همی به صورت تصویری و در قالب عکس یا فیلم هستند. همین موضوع باعث می شود که توجه مخاطب در ابتدا به عکس یا فیلم منتشر شده جلب شود و نسبت به تبلیغی که دارد مشاهده می کند، گارد نگیرد.

علاوه بر آن، تعداد کاربران فعال در اینستاگرام نیز علت دیگر محبوبیت تبلیغات در آن می باشد. این روزها از کودکان تا بزرگسالان در این پلتفرم حضور فعال دارند و هر کدام بر اساس علایق و سلیقه شان، محتواهای خاصی را در این برنامه مشاهده می کنند.

این یعنی شما فرصت بسیار خوبی برای خودی نشان دادن در اختیار دارید و می توانید با استفاده از تبلیغات درست و اصولی، دنبال کنندگان پیج و بالطبع، مشتریان خود را افزایش دهید.

یک تبلیغ درست می تواند به حدی تاثیرگذار باشد که در عرض چند ماه یک کسب و کار نوپا تبدیل به یکی از آنلاین شاپ های محبوب شده و فروشش چندین برابر شود. البته باید توجه داشته باشید که برای این که تبلیغات موثر داشته باشید باید به اصول تبلیغات در اینستاگرام پایبند باشید.

به صورت کلی بسیاری از کسب و کارها به تبلیغ در اینستاگرام به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می کنند. درست است که باید برای انجام تبلیغ مقداری هزینه کنید و به قولی دست به جیب شوید، اما در عوض پیشرفت بسیاری نیز در وضعیت شغلی تان خواهید دید و درآمدتان نیز به طرز چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید