برای آشنایی با برنامه حسابداری هلو باید گفت که هلو نامی آشنا در برنامه‌ها و نرم‌افزارهای حسابداری است که بسیار قدیمی‌تر از سایر نرم‌افزارهای موجود است. البته این سابقه نهایت تا 20 سال گذشته را شامل می‌شود که تیم حسابداران سازنده این نرم‌افزار توانسته‌اند این برنامه را در جایگاه خود حفظ  کنند.

 

برای آشنایی با برنامه حسابداری هلو باید گفت که هلو نامی آشنا در برنامه‌ها و نرم‌افزارهای حسابداری است که بسیار قدیمی‌تر از سایر نرم‌افزارهای موجود است. البته این سابقه نهایت تا 20 سال گذشته را شامل می‌شود که تیم حسابداران سازنده این نرم‌افزار توانسته‌اند این برنامه را در جایگاه خود حفظ  کنند.

برای آشنایی با برنامه حسابداری هلو باید بدانیم که این برنامه یک نرم‌افزار ایرانی است که در اوایل راه‌اندازی تنها در حسابداری فروشگاه‌ها از آن استفاده می‌شد و پس از گذشت چندی و ارتقایافتن آن در فعالیت‌های حسابداری حرفه‌ای و پرحجم‌تر نیز از آن بهره برده می‌شود. البته از جمله امکانات بی‌شمار این نرم‌افزار که به‌صورت ساده طراحی شده است و افراد عادی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند ثبت چک‌ها و فاکتور زدن‌ها و درج متریال‌های موجود در فروشگاه، شرکت و یا مجموعه مدنظر است. البته نکته دیگر اینکه از این برنامه برای تمامی فیلدهای حسابداری از جمله: انبار، بخش بازرگانی و تولید و خریدوفروش‌های بزرگ و کوچک و… نیز استفاده می‌شود.

آشنایی با برنامه حسابداری هلو

مزیت‌های برنامه حسابداری هلو

شیوه کارکردن با نرم‌افزار

باید بدانیم که نرم‌افزار هلو آن چنان طراحی ساده‌ای دارد که افراد غیر حسابدار نیز به‌راحتی می‌توانند با آن کار کنند و در کنار این مزیت برای حسابداران حرفه‌ای نیز محیطی طراحی شده است که بتوانند از آن استفاده بهینه داشته باشند.

امنیت

برنامه حسابداری هلو در پایان هر روز به طور منظم با کلیک دکمه خروج، یک پشتیبان اطلاعات به طور خودکار می‌گیرد که شما را از داشتن اطلاعات روزانه و پاک‌نشدن آن‌ها مطمئن می‌سازد. همچنین شما می‌توانید برای هر بخشی که اطلاعاتی مهم در آن ثبت نموده‌اید رمزی را بارگذاری کنید که افراد در سطوح مختلف قابلیت دسترسی به هر اطلاعاتی را نداشته باشند که همین نکته برای آشنایی با برنامه حسابداری هلو به‌تمامی مزیت‌های دیگر این برنامه پیش‌قدم است.

گزارش روزانه

این برنامه حسابداری با روش‌های گوناگون و آسانی گزارش‌های روزانه به شما می‌دهد که در قالب فایل‌های متفاوت می‌توانید آن‌ها را به چاپ برسانید و به اطلاعات درون سیستمی دسترسی کاغذی داشته باشید.

نصب آسان

جهت آشنایی با برنامه حسابداری هلو باید دانست که برنامه حسابداری هلو با طراحی ساده توانسته است راه قدم‌به‌قدم نصب این نرم‌افزار را در خود جای دهد که در دفعه اول بتوانید به‌راحتی این نرم‌افزار را راه‌اندازی کنید چرا که پشتیبان این نرم‌افزار گام‌به‌گام با کاربر پیش می‌رود تا به نتیجه نهایی برسد و هر گونه اطلاعاتی که در ابتدای راه‌اندازی به برنامه بدهید در فرصت‌های مغتنم می‌توانید آن‌ها را تغییر بدهید.

باید توجه داشته باشید که برنامه حسابداری هلو با اشراف بر این موضوع که در فیلدهای مختلف کارایی دارد به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که در ابتدا باید نوع استفاده از آن را مشخص نمایید تا بتوانید از کارکردهای متنوع آن استفاده کنید. البته این تنوع در سه بخش مبتدی، متوسط و حرفه‌ای طبقه‌بندی‌شده است که باتوجه‌به شغل خود می‌توانید در صدد انتخاب آن برآیید.

نرم افزار هلو

نسخه آموزشی برنامه هلو

این نوع نرم‌ افزار تنها نوع از برنامه حسابداری هلو است که تنها در یک نسخه طراحی شده است و برای افرادی که در حال آموزش هستند قابل‌استفاده است. افراد می‌توانند کارکردن با تمامی دسته‌های نرم‌افزار هلو را فرابگیرند و با شیوه سندزدن و باقی کارکردهای نرم‌افزار آشنایی پیدا کنند. این نسخه بیشتر جنبه آموزشی و یادگیری دارد به‌گونه‌ای این نسخه برای آشنایی با برنامه حسابداری هلو طراحی شده است.

نسخه فروشگاهی نرم افزار هلو

این برنامه طوری طراحی شده است که نیاز شما به‌عنوان صاحب یک فروشگاه را برآورده کند و دسترسی شما به اطلاعات را آسان‌تر سازد. در نوع مبتدی و ساده این نرم‌افزار شما می‌توانید اطلاعات یک فروشگاه یا مغازه کوچک را با این نرم‌افزار دسته‌بندی کنید. همچنین اگر بخواهید اطلاعاتی مفید و پایه‌ای در زمینه فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای را در این نرم‌افزار بگنجانید می‌توانید از نسخه پیشرفته و حرفه‌ای هلو بهره ببرید. البته یکی دیگر از مزیت‌های این نوع نرم‌افزار دو کاربر بودن آن است که می‌توانید وظایف را تقسیم‌بندی کنید و فیلد متفاوتی را در این نرم‌افزار طبقه‌بندی نمایید.

نسخه شرکتی نرم افزار حسابداری هلو

برای آشنایی با برنامه حسابداری هلو به بخش مهم آن که استفاده در انواع شرکت‌ها است توجه می‌کنیم که مقوله حسابداری در شرکت‌ها با تمامی فیلدهای کاری متفاوت است و با این نوع نرم‌افزار شما می‌توانید علاوه بر اطلاعات پایه، اطلاعاتی پیشرفته را در این نرم‌افزار وارد کنید تا مدیریت امور مالی شرکت را در دست داشته باشید. این نرم‌افزار امکان بررسی‌های دقیق مالی را برای شما فراهم می‌نماید به‌نحوی‌که هر نوع گزارش مالی را می‌توانید در این برنامه به ثبت برسانید و حسابداری یک شرکت را با این نرم‌افزار رهگیری کنید. این نرم‌افزار هم امکان ثبت موقت و هم دائم تمامی اسناد را برای شما فراهم نموده است تا با اطمینان خاطر اسناد را به ثبت برسانید. البته برای شرکت‌های بزرگ و گرفتن گزارش‌های حرفه‌ای از اسناد و صورت‌های مالی باید از نسخه پیشرفته و دو کاربره این برنامه استفاده کنید.

در اینجا باید خاطرنشان شد که از این نرم‌افزار جهت انجام کلیه اظهارنامه‌های مالیاتی که بر اساس قوانین مالیاتی ثبت می‌شوند می‌توان استفاده نمود.

یکی دیگر از مزایایی که برنامه حسابداری هلو دارد این است که در دو نسخه اندروید و کامپیوتری قابل‌نصب و راه‌اندازی بر روی سیستم مربوطه است. البته از ابتدا این نرم‌افزار تنها بر روی کامپیوترهای PC قابلیت نصب داشته است؛ اما به‌مرورزمان و باتوجه‌به نیاز مشتریان نسخه اندروید آن نیز راه‌اندازی شده است.

در نسخه کامپیوتری این برنامه هنگام خرید پکیجی در اختیار شما قرار داده می‌شود که به‌راحتی شما را در زمینه نصب این نرم‌افزار بر روی سیستم راهنمایی می‌کند و حتی در همان ابتدا شما می‌توانید تک و یا دو کاربره بودن برنامه را نیز انتخاب نمایید و با انتخاب جدیدترین نسخه بروز به نصب آن اقدام کنید.

اما در نسخه اندروید که بنا بر نیاز بازار و مشتریان ساخته‌وپرداخته شده است و برای انواع حسابداری می‌توان از آن استفاده کرد این شرکت توانسته است برترین نوع نسخه اندرویدی را روانه بازار نماید تا جایی که آسان‌ترین شیوه کارکرد را حتی برای کاربران معمولی داشته باشد. در این نسخه شما می‌توانید اقساط بانکی، وام‌های متعلقه، یادآوری چک‌ها و اقساط را وارد نمایید و از آن استفاده کنید حتی با این نسخه شما می‌توانید گزارش‌های فایل EXEL را نیز بگیرید.

مجموعه سماسوشیانت آریا (سماحساب) به برگزاری دوره های آموزشی حسابداری و مالیاتی پرداخته است که برای اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها : آموزش حسابداری,آموزش هلو,نرم افزار هلو,هلو حسابداری,سماحساب

دیدگاهتان را بنویسید