نهالستان فوق بزرگترین نهالستان در شمال غربی کشور ایران بوده و دارای ۵۰ سال سابقه درخشان در این زمینه است، شما می‌توانید برای خرید نهال میوه و نهال غیر مثمر در نهالستان برتر نهال با شماره‌های درج شده در سایت در ارتباط باشید، همچنین می‌توانید برای خرید نهال میوه های کمیاب که دارای ارزش غذایی خیلی زیادی است را از نهالستان اقدام کنید.

 

[خرید گارانتی دار نهال گردو و نهال میوه]

آیا آماده سرمایه گذاری و آشنایی با پرسود‌ترین نهال‌ها در شهر اردبیل هستید پس بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بیشتر و دقیق‌تر این نهال‌های پرسود و پر درآمد برای کاشت در شهر اردبیل بپردازیم.

اولین نهال‌های که نه تنها در شهر اردبیل بلکه در بیشتر شهر‌های کشورمان ایران می‌توان به کاشت آن پرداخت و از درآمد فراوان و قابل توجه این نهال‌ها بهره‌مند شد، نهال گردو ژئوتیپ پالیز خواهد بود و همچنین خوب است بدانید که این نهال را می‌توان بدون نگرانی در هر ارتفاع از سطح دریایی با خیالی آسوده و بدون نگرانی از باردهی نهال گردو کاشت، باردهی این رقم بیسار چشم گیر است به طوری که در هر هکتار بین ۸ الی ۱۰ تن با پوست خشک باردهی دارد.

آشنایی با بزرگ‌ترین سایت نهالستان در اردبیل

البته تنها نکته قابل توجه در مورد این نهال گردو سازگاری با هر ارتفاع از سطح دریایی نیست و از مزیت دیگر می‌توان به باردهی بسیار بالا و طول عمر طولانی اشاره نمود و از دیگر نهال‌های پردآمد و پرسود می‌توان به شرح زیر اشاره نمود.

نهال گردو چندلر

در شرایط مرطوب و نیمه سرد درخت دارای یک تنه منفرد و تنومند است و در شرایط خشک تر معمولا پنیدن تنه باریک وجود دارد، این نهال به دلیل طعم ممتاز و مطلوبشان کشت می‌شوند و همچنین لازم به ذکر است که این نهال به دلیل چوب سخت و جذابشان نیز رشد می‌کنند و بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند و با سودآوری بالای خود نیز توانسته سودی بسیار قابل توجه و چشم گیر را برای باغداران فراهم نماید و در ضمن باید گفت که بسیاری از ارقام این نهال برای آجیل یا چوب باکیفیت بهتر بسیار توسعه یافته‌اند و کشت می‌شوند.

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور یک درخت گردو دنیای قدیم است ک به آن گردو فرنور می‌گویند اما در واقع از فرانسه می‌آید و در ضمن لازم به ذکر است که این نهال گردو بسیار بازار پسند و لذیذ است و بیشتر گردوهای خوراکی سراسر جهان از این نوع است، میوه‌ها در پاییز می‌رسند و آجیل‌ها پوسته‌ای نسبتا نازک دارند و درون آن دانه‌های بسیار طعم دار است، به سبب باردهی بسیار عالی بسیار مورد استقبال کشاورزان قرار می‌گیرد.

نهال گردو اسرائیلی

نهال گردویی فوق العاده مقاوم است که می‌توانند تا حداقل تا منفی ۲۵ درجه دوام می‌آورد و همچنین دوره رویشی نسبتا کوتاهی نسبت به سایر گردوها دارد و به بیان بهتر نهال گرد اسرائیلی به سرعت رشد می‌کند و به عنوان گیاه زینتی در مناطق معتدل و نیمه سرد در ساسر نیم کره شمالی زمین کشت می‌شوند.

آجیل نهال گردو اسرائیلی بسیار خوش مزه و لذیذ است، می‌توان گفت که نهال گردو اسرائیلی بسیار سریع رشد می‌کند و در عرض 20 سال به اندازه بالغ خود می‌رسد و باردهی حداکثری خواهد داشت.

توجه داشته باشید که تمامی این نهال‌های معرفی شده و یا سایر نهال‌های گردو و یا نهال‌های دیگر زمانی می‌توانند پرسود عمل کنند که سالم و عاری از هرگونه بیماری باشند و شما دوستان در صورتی می‌توانید نهال‌های سالم و استاندارد را از نهالستان‌های برتر کشور و معتبر خریداری نمایید که یکی از این نهالستان‌ها که می‌توان به طور قطع آن را بهترین نهالستان در اردبیل دانست نهالستان برتر نهال خواهد بود.

اردبیل مهد باعات سردسیری است، به جز گردو ارقام نهال‌های دیگر نیز قابلیت کشت و سودآوری بالایی دارند که در ادامه به تفصیر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

نهال بادام خوشه‌ای آذر

با کاشت نهال بادام آذر خوشه‌ای می‌توانید از سودی بسیار قابل توجه و چشم گیر بهره مند شوید به طوری که در همان سال‌های اول سرمایه اولیه به طور قطع باز خواهد گشت و از سودی بسیار مناسب نیز بهره مند خواهید شد و همچنین خوب است بدانید که پوست نیمه کاغذی و درصد مغز بالا نهال بادام آذر خوشه‌ای سبب شده تا این نهال بتواند مورد استقبال عموم مردم و کشاورزان آینده نگر قرار بگیرد.

مقاومت بسیار بالای نهال بادام خوشه‌ای آذر سبب شده تا این نهال را بتوان به راحتی و با خیالی آسوده در مناطق مختلف شهر اردبیل کاشت و همچنین خوب است بدانید که عمر اقتصادی این نهال در حدود 35 تا 45 سال است و همان طور که از نام پیداست باردهی این نهال به صورت خوشه‌ای است و این یعنی باردهی بالاتر و سود به مراتب بیشتر.

نهال بادام مامایی

اگر به دنبال نهال بادامی هستید که بتواند به راحتی در برابر شرایط آب و هوایی سرد تاب بیاورد و همچنین خوب است بدانید که این بادام در برابر سرمای ناگهانی فصل بهار به راحتی دوام می‌آورد و به رشد و نمو خود ادامه می‌دهد و می‌تواند بهترین عملکرد را از خود به معرض نمایش بگذارد و البته این تنها مزیت نهال بادام مامایی نیست و از دیگر مزیت‌های این نهال می‌توان به کیفیت بسیار بالا و خوش طعم بودن میوه این نهال اشاره نمود.

با کاشت نهال بادام مامایی می‌توان سودآوری بسیار خوبی برای کشاورزان فراهم نمود چرا که این نهال بادام دوره باردهی یک ساله دارد و خیلی سریع به باردهی حداکثری می‌رسد و در ضمن باید گفت که این نهال بادام سردسیری بومی کشورمان ایران است و از این رو می‌توان از کاشت آن برای اکثر مناطق کشورمان ایران به خصوص شهر اردبیل و مناطق مختلف این شهر بهره برد.

عمر اقتصادی نهال بادام مامایی در حدود 35 تا 45 سال است و همچنین شایان ذکر خواهد بود که نهال زودبازده و به صرفه بادام مامایی در هر ده هزار متر می‌تواند در حدود ۵ الی ۶ تن محصول دهی بسیار با کیفیت و مرغوب تولید نماید.

نهال بادام تونو

یکی از ارقام بسیار تجاری و مقاوم در برابر سرمای ناگهانی بهاره می‌توان به نهال بادام تونو اشاره نمود و البته خوب است بدانید که این نهال بسیار زودبازده است و میوه‌های آن به صورت پوست سنگی هستند و از این رو دیگر نیاز نیست که از میوه‌های آن در برابر پرندگان محافظت نمود و همچنین باید گفت که نهال بادام تونو دیرگل است و باردهی و عملکرد بسیار قابل توجه و چشم گیر دارد.

عمر مفید و یا عمر اقتصادی این نهال بادام در حدود 35 تا 45 سال است و بعد از این دوره ممکن است با کاهش باردهی روبرو شوید و اما اگر شرایط لازم برای رشد و پرورش آن را فراهم آورید می‌توانید از هر درخت در حدود ۱۵ تا ۲۰ کیلو گرم محصول دریافت نمایید.

انواع نهال‌های میوه در اردبیل

نهال‌ میوه که در شهر اردبیل به وفور می‌توان دید نهال شلیل و هلو است، که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، از دیگر انواع نهال میوه می‌توان به گلابی بیروتی، زردآلو سلطنتی، هلو دوبارفرانسه، گیلاس تکدانه، آلبالو مجاری، به ایتالیایی، سیب گلدن … اشاره کرد.

 

کلام آخر

برتر نهال با تولید و پرورش نهال و حدف واسطه گر توانسته بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت نهال گردو و یا سایر نهال‌های میوه را در اختیار مشتریان و کشاورزان عزیز قرار دهد و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت برتر نهال و مشاهده نهال‌های بی‌شمار گردو و دیگر نهال‌های میوه دست به انتخاب و خرید نهال گردو در اردبیل  بزنید و از نهال‌های پربار و به صرفه خود نهایت لذت را ببرید.

 

تماس:

09144501003

09141832393

وب سایت:

www.bartarnahal.ir

دیدگاهتان را بنویسید