یکی از اساسی ترین و مهم ترین لوازم سرویس خواب نوزاد کمد می باشد. قیمت کمد لباس بچه با توجه به نوع کاربرد، جنس، سایز، رنگ و … کاملا متغیر است. بهتر است پیش از خرید این محصول کاربردی به نکات مهمی در این خصوص توجه نمایید تا با بهترین قیمت بهترین محصول را با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

نحوه تعیین قیمت کمد لباس بچه

آشنایی با عوامل موثر در تعیین قیمت کمد لباس بچه

همانطور که می دانید کمد لباس بچه  (https://diarystudio.com/komod)یکی از لوازم مهم در سیسمونی و اتاق بچه می باشد. قیمت کمد لباس بچه به عوامل متنوعی چون جنس و سایز و… بستگی دارد. همواره برای کودکان لوازمی به عنوان سیسمونی خریداری می شود که در آن کمد هم تهیه می شود. لباس های تازه خریداری شده نیز بایستی داخل کمدی مناسب نگهداری شوند. اگرچه کمدی که با تخت خواب ست خریداری می شود قیمت به صرفه تری خواهد داشت. امروزه اقسام کمد لباس بچه با جنس های متنوع در بازار عرضه شده اند که شما می توانید با ملاحظه به بودجه و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

راه های اطلاع از قیمت لباس کودک

قیمت کمد لباس بچه یکی از معضلات والدینی است که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند. همواره جنسی که جهت ساخت کمد لباس کودک بکار برده می شود با کیفیت تر از جنس دیگر کمد ها می باشد. کودکان معمولا دارای پوستی حساس می باشند و برخورد آنها با لوازم چوبی نظیر ام دی اف امکان دارد باعث ایجاد اقسام حساسیت شود. این مسئله سبب شده است تا جنس تخت و کمد لباس را از مرغوب ترین ها انتخاب کنند که هر چه سطح کیفی جنس این کمد ها بیشتر باشد قیمت آن هم افزایش می یابد. جهت اطلاع از قیمت این محصولات می توانید تحقیقات ضروری را انجام دهید و با یافتن مورد مناسب آن را تهیه نمایید. افزون بر توجه به قیمت محصول بایستی به نکات دیگری هم توجه کنید. چنانچه شما کمد لباس کودک را مناسب با محوطه و فضای مورد نظر خریداری نکنید مسلما در زمان بکارگیری آن دستخوش مشکل می شوید. لازم است پیش از آگاهی از قیمت محصول، اتاق کودک خود را متر کنید و سایز آن را با دقت هر چه تمامتر یادداشت نمایید تا در زمان خرید کمد بچه دستخوش مشکل نشود.

چه عواملی بر قیمت کمد لباس بچه تاثیرگذار هستند؟

چه عواملی بر قیمت کمد لباس بچه تاثیرگذار هستند؟

عوامل زیادی در قیمت کمد لباس بچه اثر می گذارند که به شرح زیر می باشند:

  • جنس کمد لباس

کمد لباس بچه در انواع متنوعی چون چوب، پلاستیک، پارچه ای، فلز یا تلفیقی در بازار موجود می باشد. با کیفیت ترین جنس در میان کمد های متنوع چوبی می باشد. اگرچه چوب هم درجات متنوعی دارد که در زمان خرید بایستی به آن توجه نمایید. بهتر است این محصول را از مراکز فروش معتبر خریداری نمایید یا از فروشنده در خصوص با کیفیت بودن چوب سوال بپرسید. این مورد یکی از مورد های موثر در قیمت این محصول می باشد که هر کمد با کیفیت تر باشد قیمت آن هم افزایش می یابد.

  • سایز کمد

از عوامل اثر گذار در قیمت کمد لباس بچه می توان به سایز آن اشاره کرد. نخست محلی که قرار است کمد در آن واقع شود را به صورت دقیق و درستی اندازه گیری نمایید. تا کمد به صورت کامل در محل خود جای گیرد. در این صورت هر چه اندازه کمد بیشتر باشد مسلما هزینه بیشتری هم جهت ساخت آن صرف می شود.

  • اجزای کمد دیواری

از دیگر عوامل موثر در قیمت کمد لباس بچه اجزای کمد دیواری می باشد. در مجموع می توان این محصول را به چند قسمت طبقه بندی نمود یک بخش جهت چیدن لوازم تزیینی نظیر اسباب بازی، کفش های رنگی رنگی، یک بخش برای جا رختی و چوب لباس و بخش پایینی هم جهت قرار دادن لوازمی که علاقه ندارید جلوی دید باشند. اگرچه این موارد ذکر شده قطعی نیستند و با توجه به سلیقه افراد امکان دارد طرح و فضای این کمد تغییر پیدا کند.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله گفته شد یکی از ضروری ترین لوازم سیسمونی کمد لباس بچه می باشد. قیمت کمد لباس بچه به عوامل متعددی چون سایز، اجزا، جنس و … بستگی دارد. در زمان خرید بایستی به همه موارد توجه شود تا بتوانید بهترین کمد با سطح کیفی عالی را انتخاب و خریداری نمایید. بهتر است جنسی را انتخاب کنید که برای کودکان شما حساسیتی ایجاد نکند. قیمت این محصولات در استودیو دایری  مطابق طول و کار ارزیابی می شود. کشوهای اضافه، نمای کمدی و ساز و کار درب ریلی هم می تواند بر این قیمت اثر بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید