اگر علاقه‌مند به تجارت در بورس هستید، یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب و خرید بهترین کامپیوتر برای بورس و ترید است. اگر در این زمینه برای انتخاب دستگاه یا نرم افزار اشتباه کنید، با چالش ها و ضررهای مختلفی در کسب و کارتان روبرو خواهید بود. درواقع حتی اگر دانش کافی در زمینه بورس و تجارت داشته باشید، یک اشتباه در نرم افزار یا سیستمی که از آن استفاده می‌کنید، باعث شکست شما در بورس خواهد شد. به همین دلیل باید برای خرید کامپیوتر مناسب ترید توجه و وقت کافی صرف کنید. ابزاری که برای تحلیل داده های آماری از آن استفاده می‌کنید، باید در لحظه و به صورت صحیح نمودار و دستورات لازم را اجرا کند. به همین جهت سیستمی که قابلیت پردازش و اجرا کردن داده های آماری متناسب با بورس و ترید را داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا با نکات مهم در زمینه انتخاب کامپیوتر مناسب برای ترید ارز دیجیتال و قیمت کامپیوتر برای ترید آشنا شوید.

استوک لند؛ متخصص در زمینه فروش سیستم مناسب ترید و ارز

کامپیوتر مناسب ترید چه ویژگی هایی دارند؟

برای افرادی که کسب و کار خود را بر پایه بورس و تریدر بنا کرده‌اند، یکی از مهم‌ترین تجهیزات خرید لپ تاپ مناسب ترید است. درواقع برای این افراد در وهله اول به یک سیستم که به صورت مداوم به روز رسانی شود، اهمیت زیادی دارد. چرا که یک تأخیر در پردازش معاملات و آمار، ممکن است به طور کلی سرمایه اولیه یک تریدر را به باد دهد. به همین جهت یک تریدر حرفه‌ای باید کامپیوتر مناسب ترید یا لپ تاپ استوک مناسب ترید تهیه کند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی های کامپیوتر مناسب ترید می‌پردازیم

مشخصات کامپیوتر مناسب ترید

پردازنده cpu مناسب ترید

در پردازنده کامپیوتر محاسبات و پردازش ها انجام می‌شوند. اکثر پردازنده ها از شرکت های اینتل و AMD هستند. در این میان پردازنده های شرکت AMD قیمت مناسب تر و اینل محبوبیت بالاتری دارند. کامپیوتر مناسب ترید بهتر است دارای پردازنده های سری Celeron و corei3 از شرکت اینتل باشند. این گزینه ها علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند. به طور کلی پردازنده مناسب برای ترید، گزینه های corei3 و رم های بالا، و ترجیحا corei5 پیشنهاد می شود.

حافظه رم Ram

زمان ترید کردن به دلیل این که حجم زیادی از اطلاعات و داده ها باید به صورت همزمان پردازش شوند، مجهز شدن کامپیوتر به یک رم با کیفیت و ظرفیت بالا بسیار ضروری است. درواقع افزایش حجم رم باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. توصیه می‌شود یک لپ تاپ یا کامپیوتر با حداقل رم ۴ گیگابایت و حداکثر ۸ گیگابایت انتخاب کنید. بدیهی است هر چه ظرفیت رم بالاتر باشد، زمان سرعت پردازش ها افزایش می یابد.

حافظه هارد دیسک

با این وجود خرید یک هارد دیسک مدل HDD با ظرفیت 500 گیگابایت نیز کفایت می‌کند. اما اگر بودجه بیشتری در اختیار دارید، خرید هارد دیسک HDD با ظرفیت 1 گیگابایت توصیه می شود.

برای خرید از سایت استوک لند می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا سیستم مناسب ترید را به شما معرفی کنند.

شرکت استوک لند با بیش از ۱۰ سال است که در زمینه واردات و فروش سخت افزار، مانیتور و مینی کیس های استوک فعالیت می نماید. ما توانسته ایم در طی این سالها محصولات خود را متناسب با نیاز روز بازار ایران و جهان به روز نماییم.

کلیه محصولات شرکت دارای گارانتی بوده که همین امر نشان از سلامت و مرغوبیت اجناس ما دارد.

همچنین فروشگاه استوک لند همانند سایت آمازون تمام تلاش خود را می کند تا پشتیبانی عالی و ضمانت اصالت کالا را داشته باشد.

منبع : https://land-stock.ir

دیدگاهتان را بنویسید