چگونه افراد مشهور و برندها فالوور خود را افزایش می دهند؟ راز بزرگ افزایش فالوور در سال 2023

تا به حال شده بخواهید فالوور پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید و در میانه راه به دلیل آهسته بودن روند افزایش فالوور منصرف شوید؟ افزایش فالوور اینستاگرام بصورت طبیعی بسیار زمانبر خواهد بود و نیازمند آن است که فعالیت زیادی را بر روی پیج اینستاگرام خود انجام دهید اما خب یک راه بسیار ساده تر نیز وجود دارد که اغلب افراد مشهور و یا برندها (بوتیک ها ، لوازم آرایشی و غیره) در حال استفاده از آن هستند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

افزایش فالوور اینستاگرام با پنل فالوور

راز افزایش فالوور در سال 2023

شاید تا به حال به فکر خرید فالوور افتاده باشید ولی به هر دلیلی از آن خودداری کرده باشید ؛ خرید فالوور اینستاگرام یک راه بسیار سریع برای افزایش فالوور می باشد که امروزه نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا همه به آن رو آورده اند! محبوبیت زیاد خرید فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام بصورت آنی باعث شده افراد سودجو و کلاه بردار به این زمینه ورود پیدا کنند که البته با رعایت چند نکته میتوان از گزند این افراد در امان موند همچنین ما به بررسی بهترین سایت های ایرانی در زمینه خرید فالوور اینستاگرام نیز خواهیم پرداخت.

چه نکاتی را باید در خرید فالوور رعایت کنیم ؟

در خرید فالوور از هر سایت و یا فردی باید چندین نکته را رعایت کنیم ؛ این نکات شاید زیاد در نگاه اول مهم نباشند اما برای الگریتم های اینستاگرام بسیار اهمیت خواهند داشت. میتوان گفت خرید فالوور اگر اصولی انجام شود میتواند باعث شود که راه چندین ماهه را در چند روز طی کرد.

در روند خرید فالوور اینستاگرام باید به این مورد توجه داشت که هیچگونه دسترسی به سایت و یا فرد داده نشود! اگر فردی برای افزایش فالوور از شما رمزعبور پیجتان را درخواست کرد باید بدانید که احتمال اینکه برای پیج شما مشکل به وجود بیاید و یا از آن در زمینه های مختلف سواستفاده شود وجود دارد پس یکی از مهم ترین نکات این است که هیچ دسترسی به سایت یا فردی در خرید فالوور داده نشود. نکته دیگر در خرید فالوور دقت به واقعی و یا فیک بودن اکانت هایی هست که شما را فالو خواهند کرد.

واقعی بودن فالوورها به معنی فعال بودن آنها نمی باشد و غیر فعال بودن آنها نیز به معنی فیک بودن آنها نمی باشد! فالوور فیک به فالووری گفته می شود که توسط ربات بصورت گروهی با استفاده از آیپی ها و پروکسی های مختلف ساخته شده اند و به راحتی وسط اینستاگرام قابل ردیابی هستند و پس از خرید پس از چند ساعت یا چندین روز ریزش بسیار زیادی خواهند کرد به همین دلیل بهتر است قبل از خرید فالوور اینستاگرام به اینکه سایت مورد نظر اینماد دارد یا خیر توجه ویژه ای داشته باشید.

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام

اگر کلمه “خرید فالوور” را در گوگل جست و جو کنید سایت های بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد که البته بیشتر آنها

دارای اینماد بوده و معتبر هستند ولی وقتی به قیمت ها نگاه بیندازید به این فکر میکنید که آیا افراد مشهور نیز به همین اندازه هزینه کرده اند! جواب منفی است زیرا افراد مشهور معمولا با افراد متخصص قرارداد میبندن و از آنها میخواهند که فالوور و لایک اینستاگرام و همچنین بازدید اینستاگرام آنها را افزایش دهد. خب حالا سوال اساسی اینجاست که این افراد میلیون ها فالوور را از کجا می آورند که هم ارزان باشند و هم واقعی و در ضمن آنی باشند؟

پنل اینستاگرام چیست؟

پنل اینستاگرام ارایه دهنده کلیه خدمات اینستاگرام اعم از فالوور اینستاگرام ، لایک اینستاگرام ، بازدید اینستاگرام ، خدمات اکسپلور اینستاگرام و بسیاری خدمات دیگر می باشد؛ پنل خدمات اینستاگرام درواقع نمایندگی خرید فالوور می باشد که سایت ها یا افراد متخصص و یا صاحبان پیج ها میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. قیمت در پنل اینستاگرام بسیار پایین است بطور مثال اگر قیمت هر 1000 فالوور در پنل فالوور 5000 هزار تومان باشد قیمت آن در سایت های فروش فالوور اینستاگرام تا 60 هزار تومان خواهد بود همچنین تنوع سرویس ها و پشتیبانی در پنل اینستاگرام بسیار بیشتر خواهد بود، از جمله پنل فالوور ایرانی میتوان پنل پارسی فالوور را معرفی کرد که چندین سال هست علاوه بر این در حوضه بین المللی نیز مشغول فعالیت هست و توانسته رتبه بسیار خوبی را در میان پنل های اینستاگرام در سرتاسر جهان به دست بیاورد.

جمع بندی

افزایش فالوور باعث پیشرفت شما در اینستاگرام خواهد شد که همراه خود برای برندها و افراد شهرت بیشتر و درآمدزایی بیشتر را به همراه خواهد داشت، سریعترین راه و امن ترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از پنل اینستاگرام می باشد گه چندین سال است افراد معروف در سراسر دنیا دارند از آن استفاده می کنند. پنل فالوور هیچگونه رمزعبوری را از شما دریافت نمیکند به همین دلیل کلیه پروسه افزایش فالوور توسط تبلیغات انجام خواهد شد.

 

برچسب ها : پنل اینستاگرام,خرید فالوور,افزایش فالوور اینستاگرام,پنل فالوور,پنل خدمات اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید