انتظار می رود رویداد Unpacked سامسونگ در آگوست 2022 نسل جدیدی از گلکسی بادز را معرفی کند

در حالی که این روزها معمولاً پیش‌بینی زمان عرضه آیفون‌های جدید یا گوشی‌های گلکسی نسبتاً آسان است، هم اپل و هم سامسونگ دوست دارند محصولات جدید و ناشناخته‌ای را به بخش هدفون‌های بی‌سیم واقعی اضافه کنند. این محصولات به سرعت در حال گسترش هستند و افراد زیادی علاقه مند به خرید آنها هستند.

با ورود اولین نسل گلکسی بادز در مارس 2019، Badges Plus در فوریه 2020 و Badass Pro در ژانویه 2021، بسیاری از طرفداران سرسخت سامسونگ می توانند انتظار داشته باشند که این شرکت تا قبل از آن رقیب دیگری برای ایرپاد باشد. سال حال حاضر را ارائه دهید. با این حال، از آنجایی که گلکسی بادز 2 غیر پرو در آگوست 2021 معرفی شد و لایو بادزهای عرضه شده در آگوست 2020 جایگزین شدند، جای تعجب نیست که سامسونگ تصمیم گرفت از عرضه هدفون های جدید خودداری کند.

به گفته یک منبع آگاه در توییتر، وقفه ممکن است در اوت 2022 به پایان برسد. البته @ chunvn8888 هیچ اطلاعات اضافی در مورد مدل “گلکسی بادز جدید” برای به اشتراک گذاشتن ندارد. این محصول در رویداد بعدی Unpack سامسونگ رونمایی خواهد شد.

(ترجمه: برخلاف گزارش‌های قبلی، سامسونگ همچنان در حال برنامه‌ریزی برای معرفی گلکسی بادز جدید در Unpack در ماه آگوست سال جاری است.)

از آنجایی که قبلاً چیز زیادی در مورد ارتقای Galaxy Buds 3 یا Pro 2 نشنیده بودیم، ممکن است برخی از شما فکر کنید که این محصول برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی نشده است. با این حال، اپل همچنین طرفداران خود را برای 30 ماه منتظر ایرپاد 3 نگه داشت. در حالی که ایرپاد پرو 2 تقریباً دو سال و نیم است که از زمان عرضه نسخه اصلی عرضه نشده است. طبق شایعه ای که چند ماه پیش منتشر شد، گلکسی بادز پرو 2 می تواند در سال 2022 با Bads Live 2 عرضه شود.

مقالات مرتبط:

  • گلکسی XCover Pro 2 اولین گوشی 5G مقاوم سامسونگ خواهد بود

Badass Pro 2 دارای یک کیس شارژ بی سیم مفید با ظرفیت باتری بالقوه افزایش یافته است. این ویژگی کافی است تا ما را در مورد رویداد بزرگ بعدی هیجان زده کند. باید دید سامسونگ در این مراسم چه محصولات جدیدی را برای طرفداران خود ساخته است.

با این حال، بعید به نظر می رسد که رویداد آگوست در درجه اول به هدفون اختصاص داده شود. انتظار می رود اعضای جدید خانواده های پرفروش گلکسی زد فولد و زد فلیپ توجه را به خود جلب کنند و گلکسی واچ 5 نیز به آنها خواهد پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید