یکی از دلایل پر طرفدار بودن پلی استیشن، تنوع بسیار بالای بازی های آن است به طوری که هر گیمر با هر سلیقه ای می تواند نیاز خود را در میان تنوع بسیار بالای محصولات پیدا کند. دسترسی به این بازی های جدید و هیجان انگیز کار چندان سختی نیست؛ برای این کار تنها کافیست اکانت قانونی خریداری کنید. در واقع با خرید اکانت قانونی می توانید به راحتی و بدون نگرانی از مسدود شدن کنسول، به بازی های جدید پلی استیشن دسترسی پیدا کنید.

10 بازی فوق العاده برای ps4 که نیاز به خرید اکانت قانونی دارند!

اهمیت خرید اکانت قانونی

گاهی برخی از گیمر ها به منظور فرار از پرداخت هزینه های بیشتر برای خرید اکانت قانونی، به سراغ خرید اکانت های هکی می روند؛ روشی که در آن گیمر با پرداخت هزینه کمتر به اکانت هایی دست پیدا می کند که اطلاعات آن از صاحب اصلی ربوده شده است! حال مسئله ای که در این میان اهمیت دارد این است که خرید این اکانت ها با ریسک های زیادی از جمله بن شدن همیشگی اکانت همراه است.

از طرفی دیگر برخی از بازی های جذاب و هیجان انگیز پلی استیشن تنها به واسطه خرید اکانت قانونی قابل دسترسی است که این موضوع نشان از اهمیت بالای خرید اکانت قانونی است. در ادامه این مطلب قصد داریم 10 بازی فوق العاده برای ps4 که نیاز به خرید اکانت قانونی دارند را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

بازی God of War

اگر به بازی های اکشن حماسی علاقه مند هستید، بازی God of War یکی از بهترین گزینه های بازی در پلی استیشن به شمار می رود‌. این بازی در ps4 که نسخه ارتقا یافته محسوب می شود، با قابلیت های جدید توانسته است به یکی از بازی های محبوب پلی استیشن تبدیل شود‌‌‌. در این بازی کریتوس با ورود به دنیای نورس در تلاش است که در طی جنگ های خود، به فرزند پسر خود نیز آموزش هایی بدهد.

 

بازی Monster Hunter

این بازی هیجان انگیز با پیشرفت هایی که نسبت به نسخه قبلی خود داشته است، در هر دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا خواهد بود‌. جنگ با هیولا در یک نقشه بزرگ و با سیستمی یکپارچه از ویژگی هایی است که جذابیت این بازی را افزایش می دهد.

 

اکانت قانونی بازی Red Dead Redemption 2

در سال ۲۰۱۸ شرکت Rockstar Games اقدام به ساخت و عرضه این بازی کرد اما فضای بازی و ژانر طراحی شده برای آن به حدی قوی عمل کرده است که امروزه از این بازی به عنوان یکی از هیجان انگیز ترین بازی های پلی استیشن ۴ نام برده می شود. جالب است بدانید که در این بازی به عنوان اول شخص و یا سوم شخص می توانید به ماجراجویی بپردازید و از فضاسازی بی نظیر بازی نهایت لذت را ببرید.

 

بازی Fortnite

بازی فورتنایت به عنوان یکی از سرشناس ترین بازی های پلی استیشن برای کسانی پیشنهاد می شود که به بازی های گروهی علاقه مند هستند‌. فورتنایت در دو بخش رایگان و پولی برای تمام پلت فرم ها قابل دسترسی است. در این بازی ۱۰۰ بازیکن به صورت یک جا به رقابت با یکدیگر می پردازند؛ به این صورت که تنها بازیکنی به عنوان برنده اعلام می شود که در پایان بازی جان سالم به در ببرد.

 

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

از دیگر فهرست ۱۰ بازی فوق العاده برای ps4 که نیاز به خرید اکانت قانونی دارند، می توان به The Witcher 3: Wild Hunt اشاره کرد؛ جاییکه گرافیک فوق العاده بازی توانسته است گیمر های حرفه ای را به سمت خود جذب کند. افراد بالای ۱۸ سال با این سناریوی آر پی جی می توانند تا چندین ساعت از بازی لذت ببرند.

 

اکانت قانونی بازی Horizon Zero Dawn

اگر می خواهید به جنگ هیولاها بروید و در این جنگ سلاح و استراتژی بازی را به دلخواه تعیین کنید، پیشنهاد ما به شما بازی فوق العاده هیجان انگیز Horizon Zero Dawn است؛ جاییکه استراتژی جنگی گیمر تعیین کننده برنده بازی خواهد بود. برای بهره مندی از نمایش جذاب 4k در بازی Horizon Zero Dawn می توانید از ps4 pro استفاده کنید.

اکانت قانونی بازی Horizon Zero Dawn

بازی Spider Man

احتمالا همه شما مرد عنکبوتی را بشناسید. مرد عنکبوتی به صورت ویژه و تنها برای ps4 تعریف شده است و به همین دلیل نیز برای حفظ امنیت اطلاعات و سوابق شخصی بازی خود بهتر است از طریق خرید اکانت قانونی به بازی دسترسی پیدا کنید. در این بازی گیمر در قالب Spider Man در تلاش است که اجازه آسیب دشمن به مردم نیویورک را ندهد که همین موضوع جذابیت بازی را افزایش می دهد.

 

بازی Bloodborne

اگر جزو گیمرهای با تمرکز بالا هستید و می خواهید از این تمرکز خود در بازی های پلی استیشن لذت ببرید، بازی Bloodborne گزینه خوبی است؛ در واقع در این بازی هر گونه غفلت نتیجه ای جز باخت ندارد و به همین دلیل تنها گیمر هایی می توانند خودنمایی کنند که تمرکز خوبی داشته باشند. بازی Bloodborne از بازی های ساخته شده در سال ۲۰۱۵ است اما با گرافیک فوق العاده ای که دارد توانسته است همچنان در طول این سال ها خود را در رده بازی های پرطرفدار ps4 نگه دارد.

 

بازی Doom Eternal

یکی از جدید ترین و به روز ترین بازی های دنیای پلی استیشن، بازی Doom Eternal نام دارد که به عنوان یک نسخه بازسازی شده توانسته است به جایگاه قابل قبولی در میان بازی های ps4 دست پیدا کند. دنیای اکشن و وحشت انگیز در بازی، جذابیت های فوق العاده ای را در کنار لذت از گرافیک ویژه بازی برای گیمر فراهم می کند.

 

اکانت قانونی بازی Death Stranding

در نوامبر ۲۰۱۹ با ارائه بازی Death Stranding به بازار، گیمر هایی به چالش کشیده شدند که علاقه خاصی به بازی های پیچیده داشتند؛ یعنی بازی هایی که در قالب مفهومی توانایی به چالش کشیدن ذهن گیمر را برای ساعت های طولانی دارد. نورمن ریداس و همچنین مدز میکلسن از جمله شخصیت های بازی Death Stranding هستند که شخصیت محبوب بسیاری از گیمر ها به حساب می آید.

اکانت قانونی بازی Death Stranding - گیم سنتر

نتیجه گیری

در این مقاله ۱۰ بازی فوق العاده برای ps4 که نیاز به خرید اکانت قانونی دارند را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. این ده بازی در دنیای پلی استیشن جزو پرطرفدارترین بازی ها هستند اما مسئله ای که در این مبحث برای ما اهمیت خواهد داشت این است که گیمر بتواند این بازی ها را در قالب اکانت قانونی و به صورت ایمن در اختیار بگیرد؛ به همین دلیل پیشنهاد می شود به منظور حفظ امنیت کنسول و نیز سوابق بازی خود، نسبت به خرید اکانت قانونی اقدام کنید.

گیم سنتر

گیم سنتر گسترده ترین و معتبر ترین فروشگاه خرید اکانت قانونی در ایران با بیش از 6 سال تجربه در زمینه خرید و فروش اکانت میباشد. از ویژگی های فروشگاه گیم سنتر این است که دارای کد ثبت شامد، زیر نظر وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، تحویل سریع اکانت، پاسخگویی و پشتیبانی دائمی، قابلیت فروش اکانت شما در کانال دارای قسمت حراجی سایت میباشد و برای اگهی اکانت شما در سایت با خرید از گیم سنتر دغدغه فروش اکانتتان را نداشته باشید. چون میتونید اکانتتون رو با اکانت های ما تعویض کنید و یا میتونید با تعیین قیمت خودتون اکانتتون رو اگهی کنیم.

منبع: https://game-center.ir

 

برچسب ها : اکانت قانونی بازی,بازی ps4,بازی ps5

دیدگاهتان را بنویسید