در دنیای واقعی، مبارزات به شکل های مختلفی صورت می گیرند. هر کدام نیازمند سلاحی اختصاصی بوده که آن مبارزه را متفاوت نموده است. در دنیای بازی های مجازی و موبایلی این قانون نیز پا برجاست. هر بازی دارای شخصیت هایی خاص بوده که هر کدام روش مبارزه ای به خصوصی دارند. به طور حتم، نوع سلاح مبارزه ای او نیز فرق می کند. کالاف دیوتی موبایل، بازی اکشنی همراه با تنوع اسلحه ای بالا می باشد. گیمرها برای موفقیت و خاص بودن در میدان بازی، بهترین ها را انتخاب می کنند. بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل کدام نمونه می باشد؟ بهترین سلاح و انتخاب آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. نمی توان دقیقا گفت یک گزینه، بهترین اسلحه می باشد. زیرا ما با نمونه ها و دسته بندی های مختلفی روبرو هستیم. بیایید با برترین سلاح در هر دسته در جمینجا آشنا شویم.

انواع اسلحه کالاف دیوتی موبایل

گیمرها در بازی کالاف دیوتی موبایل پلی استایل های مختلفی دارند. ضمن این که میزان مهارت و توانمندی آن ها با هم فرق می کند. حتی می توان گفت میزان آشنایی آن ها با انواع سلاح ها با هم فرق می کند. نتیجه این تفاوت ها بین بازیکن ها، منجر به انتخاب متفاوت سلاح می شود. هر چقدر هم که یک سلاح خوب و قوی باشد، باید بدانید چطور از آن استفاده کنید. اگر نتوانید به طور بهینه از آن استفاده کنید، فایده ای ندارد. بنابراین نوع پلی استایل و بازی شما در انتخاب یک نمونه حرف اول را می زند. هر نوع سلاحی به شکلی متفاوت و به میزانی خاص سبب آسیب رسانی به دشمن می شود. دامنه آسیب، نحوه آسیب، برد عملکردی و قدرت آن ها با هم فرق می کند. این نکته را باید خاطر نشان کنیم که بدست اوردن بیشتر اسلحه ها رایگان نیست و نیازمند خرید cp کالاف می باشد که سایت جمینجا این کار را برای شما آسان کرده است .  در بازی کالاف دیوتی موبایل دسته بندی زیر را برای انواع اسلحه در نظر می گیرند.

  1. اسلحه های تهاجمی کالاف دیوتی موبایل ( Assault Rifles )
  2. اسلحه های دستی کالاف دیوتی موبایل ( Submachine Guns )
  3. اسلحه های تک تیرانداز کالاف دیوتی موبایل ( Sniper )
  4. مسلسل های سبک کالاف دیوتی موبایل ( LMG )
  5. اسلحه های شاتگان در کالاف دیوتی موبایل ( Shotguns )
  6. تپانچه و هفت تیر های کالاف دیوتی موبایل ( Pistols )

بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل (معرفی خفن ترین اسلحه های کالاف دیوتی)

· بهترین اسلحه تهاجمی کالاف دیوتی موبایل ( Assault Rifles )

بهترین اسلحه تهاجمی کالاف دیوتی موبایل، AK-47 یا کلاشینکف می باشد. اسلحه ای که محدوده آسیب رسانی فوق العاده ای دارد. قدرت گلوله شلیک شده در آن بی نظیر است. با این سلاح می توانید مبارزاتی قدرتمندانه از فواصل نزدیک داشته باشید. البته این یک امتیاز مثبت می باشد. به خصوص این که اغلب مبارزات از فاصله های نزدیک صورت می گیرد. از تحرک مناسبی برخوردار است. این مورد جزو بهترین گزینه ها از نوع تهاجمی می باشد. اما چند ایراد مهم دارد. اول این که در هنگام شلیک، تفنگ لگد می زند. دوم این که سرعت آن نسبتا پایین است. این نمونه اسکوپ ندارد. برای نشانه گیری، تجهیزات اضافی در آن نمی بینیم. هدف گیری آن به خود گیمر بستگی دارد.

جایگزین AK-47

چنان چه نمی توانید به اسلحه قدرتمند AK-47 دسترسی داشته باشید، از جایگزین آن استفاده کنید. LK-24 یک نمونه مناسب و معمولی برای جایگزین شدن آن می باشد. دامنه آسیب بالا داشته و میزان لگد زدن آن نسبتا پایین است. البته برای حرفه ای چندان مناسب نیست. بهتر است بازیکن های معمولی از آن استفاده نمایند. این مدل می تواند با انواع تجهیزات و متعلقات موجود خود را سازگار نماید.

سایر موارد

بازیکن های کالاف دیوتی موبایل، اسلحه تهاجمی AK-47 را بسیار دوست دارند. در این دسته از سلاح های نظامی، دو اسلحه خوب دیگر نیز به چشم می خورد. M4 و M16 این دو گزینه مطلوب می باشند. M4 سلاحی با آسیب رسانی متوسط و دقت شلیک بسیار بالا می باشد. از سرعت و وزن مناسبی برای جابجایی برخوردار است.  M16 سلاحی با فاکتورها و امتیازات بالا می باشد. در بازی های تهاجمی می تواند بسیار کمک کننده باشد. دلیل آن هم واضح است. زیرا آسیب رسانی و دقت در آن بالاست. هر دو نمونه این تجهیزات می توانند با متعلقات جانبی ترکیب شوند. این ترکیب، قدرت جنگ آوری آن را بسیار می افزاید.

·بهترین اسلحه دستی کالاف دیوتی موبایل ( Submachine Guns )

بهترین اسلحه دستی کالاف دیوتی موبایل، Razorback می باشد. این سلاح دستی، مجموعه ای از اتفاقات و ویژگی های خوب در کنار هم می باشد. به واسطه آن می توانید ضربه و خسارت زیادی به دشمن خود وارد کنید. بنابراین دامنه آسیب زایی بالایی دارد. درجه آتش زایی زیادی دارد و دقت هدف گیری آن عالی می باشد. نشانه گیری بهینه آن سبب تمایز این نمونه نسبت به دیگر سلاح های موجود در این دسته می شود. یک ویژگی مهم این نمونه، خشاب هایی با تعداد زیاد گلوله می باشد. تعداد 30 عدد گلوله در هر خشاب جای می گیرد. پیدا کردن گلوله و مهمات آن نیز سخت نمی باشد. این مدل در فواصل نزدیک قادر به حمله به دشمن می باشد. بنابراین از بابت این موضوع نگرانی نداشته باشید.

اسلحه کالاف موبایل

جایگزین Razorback

گاهی به دلایل مختلفی بازیکن نمی تواند از اسلحه دستی Razorback در بازی استفاده نماید. خیلی از گیمرها به دلیل قابلیت های ممتاز این مدل به دنبال دست یابی به آن هستند. افراد حرفه ای و ماهر قادر به استفاده آسان از آن می باشند. برخی از افراد نه آن را به خوبی می شناسند و نه مهارت به دست گیری آن را دارند. برای چنین مواقعی می توان از اسلحه مشابه و مناسب Fennec به جای آن استفاده کرد. هر چند که توان آسیب زایی این مدل به پای بهترین نمونه دستی معرفی شده نمی رسد. اما می توانید به کمک متعلقات و تجهیزات جانبی بر دامنه آسیب آن بیفزایید.

سایر موارد

علاوه بر Razorback دو سلاح قوی دیگر در این دسته وجود دارد. AK-74U و Chicom این دو مورد دیگر هستند. نمونه AK-74U سلاحی است که اغلب می تواند مورد استفاده بازیکن های مختلف باشد. این گزینه مانند سلاح های تهاجمی عمل می کند. میزان تحرک این مورد بسیار بالاست. ضمن این که آسیب ناشی از آن زیاد بوده و دقت عملکردی بالایی دارد. تحرک بالا، امکان دویدن با تفنگ مورد نظر و همزمان حمله به دشمن را برقرار کرده است.  در مورد نوع Chicom می توان به شرایط مطلوب و عملکرد مناسب آن اشاره کرد. می تواند ضمن آسیب زدن به دشمن، با سرعت بالا این کار را به انجام برساند. متاسفانه برد بسیار کمی دارد و در فواصل و برد های بالا جواب گو نیست.

·بهترین اسلحه تک تیرانداز کالاف دیوتی موبایل ( Sniper )

بهترین اسلحه اسنایپر کالاف دیوتی موبایل، لوکوس می باشد. سلاحی پر طرفدار که به سبب دو ویژگی خاص بسیار مورد توجه می باشد. اولین ویژگی آن دقت بسیار بالا در شلیک گلوله می باشد. دومین ویژگی موثر آن عملکرد تک تیراندازی می باشد. سلاحی فوق العاده بوده که در این بازی خواهان زیادی هم دارد. البته کار با آن به سادگی نیست. باید مهارت کافی برای هدف گیری و کار با اسلحه مورد نظر را داشته باشید. اما متاسفانه این نمونه یک ایراد اساسی دارد. دامنه آسیب آن کم می باشد. در واقع در صورتی می تواند دشمن را از پای درآورد که به نقاط خاصی از بدن او ضربه بزند. سر، سینه و گلو این سه نقطه حیاتی و مهم از بدن می باشد. شلیک گلوله به این نواحی سبب مرگ حتمی و قطعی حریف می شود. به طور کلی اسلحه ای خاص می باشد.

جایگزین لوکوس

یافتن جایگزین مناسب به جای لوکوس در بازی کالاف دیوتی موبایل مهم می باشد. لوکوس نیازمند مهارت خاصی می باشد و برای افراد کم تجربه و مبتدی مناسب نمی باشد. در صورتی که توان دسترسی به لوکوس را ندارید، از MK2 Carbine استفاده کنید. این جایگزین، یک سری تفاوت هایی با لوکوس دارد. همانند بهترین اسنایپر، از دقت عملکردی و هدف گیری بالایی برخوردار است. اما لزومی ندارد در شلیک گلوله با آن وسواس به خرج بدهید. زیرا دامنه آسیب زایی آن بسیار بالاست. البته فکر نکنید که دسترسی به این نمونه به همین راحتی است. نمونه ای کمیاب در بازی به حساب می آید.

 

سایر موارد

در کنار لوکوس، می توان DL Q33 و M21 EBR را در زمره بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل دانست. هر دو تک تیرانداز های حرفه ای بوده و در بین بازیکن ها طرفداران زیادی دارند. هر دو می توانند در حد بالایی به دشمن آسیب و خسارت وارد کنند. ضمن این که دقت بالایی برای شلیک گلوله و نشانه گیری دارند. امکان تجهیز آنان با کمک اسکوپ و سایر موارد وجود دارد. البته با نمونه M21 EBR می توان بیش از یک شلیک داشت. این یک امتیاز برتر نسبت به سایر تک تیرانداز ها می باشد.

·بهترین مسلسل سبک کالاف دیوتی موبایل ( LMG )

بهترین مسلسل سبک کالاف دیوتی موبایل تحت عنوان RPD می باشد. سلاحی پر قدرت که آتش افزایی بسیار عالی و بالایی دارد. در واقع قدرت آتش آن خاص و منحصر به فرد است. بدین معنی که لزومی ندارد آن را با افزودن تجهیزات اضافی پر قدرت نمایید. خودش به تنهایی کارآیی بسیار خوبی دارد. این سلاح تنها سلاحی است که از ابتدا تا به اکنون در کالاف دیوتی حضور دارد. حضوری قدرتمند که در گذر زمان از قابلیت های آن نکاسته است. خشابی معمولی دارد که در فضای بازی به راحتی به دست می آید. ضمن این که این خشاب توان جا دادن 100 گلوله را درون خود دارد. این ویژگی بسیار فوق العاده می باشد.

جایگزین RPD

یکی از سلاح هایی که می تواند جایگزین مسلسل RPD بشود، QQ9 می باشد. تعویض خشاب این نمونه در عین سادگی با سرعت بالا انجام می گیرد. قدرت آتش خوبی دارد اما به پای مسلسل عالی RPD نمی رسد. اما به صورت موقت می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. بنابراین در صورتی که به هر دلیلی نمی توانید از آن استفاده کنید، QQ9 گزینه مناسبی است.

سایر موارد

علاوه بر موارد نام برده در دسته مسلسل های سبک، UL736 نیز یکی از اسلحه های خوب است. این سلاح از نظر عملکرد در جایگاه خوبی قرار گرفته است. دامنه آسیب بالا و سرعت تیراندازی متوسطی دارد. دقت و محدوده عمل آن نیز متعادل می باشد. در کل سلاح بدی به نظر نمی رسد. اما چنان چه همین سلاح عادی تجهیز شود به بهترین گزینه برای مبارزه مبدل می شود. البته در انتخاب تجهیزات جانبی آن دقت به خرج دهید.

·بهترین اسلحه شاتگان در کالاف دیوتی موبایل ( Shotguns )

بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل از نوع شاتگان،  Echo می باشد.  البته برخی افراد از شاتگان ها و انتخاب آن ها فراری هستند. زیرا به خوبی با این گروه از تجهیزات آشنایی ندارند. در صورتی که آن ها می توانند بسیار بهتر از برخی گزینه های دیگر باشند. در این گروه از سلاح ها، ضمن لگد اسلحه با خشاب هایی محدود روبرو هستیم. اما تعویض خشاب در آن اتوماتیک صورت می گیرد. آسیب وارد شده به دشمن از طریق آن نیز بسیار بالاست. این سلاح برای تیراندازی در فاصله های نزدیک طراحی شده است. مشکلات لگد زدن آن را می توان با افزودن متعلقات مناسب حل نمود. بنابراین زیاد نگران این موضوع نباشید.

جایگزین Echo

به نظر شما چه سلاحی می تواند جایگزین بهترین شاتگان در کالاف دیوتی موبایل بشود؟ 262  krm-یک سلاح انفجاری با قدرت تخریبی بالا می باشد. البته نحوه استفاده از این گزینه را اول یاد بگیرید. سپس از آن در مبارزات استفاده نمایید. این نمونه بر خلاف Echo در فواصل دور عمل می کند. بنابراین سلاحی دوربرد محسوب می شود.

اسلحه های کالاف دیوتی

سایر موارد

اگر بخواهید موارد دیگری از شاتگان های خوب را معرفی کنیم، به BY15 و Striker برخورد می کنیم. دامنه آسیب در آن ها خوب بوده و از سرعت های بهینه ای برخوردار می باشند. BY15 سلاحی قدرتمند در مبارزات نزدیک برد است. می توانید به سرعت با آن به دشمن شلیک نمایید. Striker نیز سلاحی استثنایی به حساب می آید.

· بهترین تپانچه و هفت تیر کالاف دیوتی موبایل ( Pistols )

تپانچه ها، سلاح هایی سبک و کوچک در کالاف دیوتی موبایل هستند. این نمونه ها برای درگیری و مبارزات روزمره بسیار مناسب هستند. انتخاب یک نمونه مناسب، به مهارت هدف گیری شما بستگی دارد. J358 و MW11 دو گزینه مطلوب از این دسته می باشند. قدرت و توان آسیب زایی، در کنار دقت نشانه گیری J358، از مورد دیگر بالاتر است. ضمن این که برد بهتری دارد. البته سرعت تیراندازی در آن پایین است. این دسته نسبت به سایر دسته ها از شهرت زیادی برخوردار نیست.

جمع بندی

حالا شما بگویید بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل کدام گزینه است؟ این نکته رو هم بخاطر بسپارید اگر بتل پس کالاف موبایل را از جمینجا خریداری کنید و در اکانت شما فعال باشد بیشتر اسلحه ها را دریافت خواهید کرد. با طیف وسیعی از اسلحه در این جا برخورد کردیم. هر کدام سر آمد نمونه های خود بودند. بستگی دارد شما چگونه بازی کنید و با کدام یک بیشتر آشنا باشید. استفاده از هر کدام از آن ها به شرایط گیمر و مهارت او وابسته می باشد. از بین این همه تجهیزات خوب، شما کدام یک را برای مبارزه می پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید