این روزها، اسباب‌کشی یکی از دغدغه‌های مهم مستأجرهاست. شاید چند سال پیش بیشتر افراد ترجیح می‌دادند اسباب منزلشان را خودشان و با کمک دیگر اعضای خانواده به منزل جدید ببرند. شاید دلیل چنین ترجیحی، نبود شرکت حمل‌ونقل مطمئن و یا هزینه‌بر‌بودن آن بود؛ اما امروز شرکت‌هایی در زمینه حمل‌ونقل اسباب و اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند که می‌توان تعهد را در کارشان دید. یکی از این شرکت‌های حمل‌ونقل، باربری خونه بار است. این شرکت با 25 سال سابقه در زمینه حمل‌ونقل وسایل خانگی، اداری و کالاهای تجاری توانسته خود را به یکی از برترین شرکت‌ها در این زمینه تبدیل کند. هم‌اکنون شرکت باربری خونه بار، با 90 شعبه و 450 کارمند جایگاه بهترین باربری اهواز را از آن خود کرده‌است.

چرا باربری خونه بار بهترین باربری اهواز است؟

چرا نباشد؟ نکته همین جاست: اولین اولویت این باربری ایمنی وسایل شماست. باربری خونه بار از کامیون‌های مسقف استفاده می‌کند. بخش بار این کامیون‌ها با آلیاژی مقاوم در برابر ضربه طراحی شده‌است. هم‌چنین این باربری از کادری مجرب و آموزش‌دیده بهره‌می‌برد. کارمندان با سخت‌گیری‌های بسیار دست‌چین‌شده‌اند و نظارت در تمام مراحل حمل و انتقال وسایل به مقصد صورت می‌گیرد. همین نظارت تمام وقت به کار کارمندان، نشان از جدیت و مسئولیت‌پذیری باربری خونه بار در امانت‌داری نسبت به وسایل مشتریان است.

چه فاکتورهایی در انتخاب بهترین باربری اهواز دخیل هستند؟

سه فاکتور اساسی و مهم در انتخاب بهترین باربری اهواز دخیل هستند. سرعت در حمل‌ونقل یکی از فاکتورهای اساسی و مهم است. امروزه، بسیاری از مشتریان به‌سرعت حمل‌ونقل وسایلشان اهمیت بالایی می‌دهند. به‌همین‌خاطر، برای انتخاب بهترین باربری اهواز حتما باید به این نکته توجه ویژه‌ای نمایید.

بهترین باربری اهواز که همه را با کارهایش شگفت زده کرد!

دومین فاکتوری که در انتخاب باربری مناسب به شما کمک می‌کند؛ سوابق شرکت‌هاست. پس حتما سوابق باربری‌ها را بررسی نمایید تا در انتخاب بهترین باربری اهواز دچار مشکل و اشتباه نشوید.

رضایت مشتریان سومین فاکتور مهم است. گاهی ‌پیش‌می‌آید که یک شرکت باربری بر روی سایت خود، مطالبی درباره تعهد و مسئولیت‌پذیری باربری‌اش می‌نویسد و اطمینان شما را جلب می‌نماید؛ اما در عمل خلاف آن را شاهد هستید. به‌همین‌خاطر حتما قبل از انتخاب شرکت باربری مناسب، از دوستان و آشنایان خود بخواهید درباره تجربه‌ای که از شرکت‌های باربری داشتند، به شما بگویند. این‌گونه با اطمینان بیشتری شرکت باربری مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

خدمات باربری خونه بار

حال، فقط کافی‌ست نگاهی به خدمات ارائه‌شده توسط شرکت خونه بار بیاندازید. این شرکت علاوه بر پوشش مواردی که در بالا ذکر شد، خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است. یکی از این خدمات، بسته‌بندی وسایل است. در دورانی زندگی می‌کنیم که ممکن است افراد هنگام جابه‌جایی به منزل جدید، وقت کافی برای بسته‌بندی وسایل و اسبابشان را نداشته‌باشند. از همین رو، باربری خونه بار خدمتی متناسب با نیاز مشتریانش در نظر گرفته‌است. به این معنی که شما می‌توانید به کارهایتان برسید و کارکنان آموزش‌دیده این باربری وسایل شما را بسته‌بندی و آماده انتقال می‌کنند. اما ممکن است برایتان سؤالی ‌پیش‌آید؛ اینکه چطور باید از بسته‌بندی و انتقال صحیح لوازمتان اطمینان حاصل نمایید؟

کارمندان باربری بر روی بسته‌ها برچسب‌هایی می‌زنند تا مشخص شود کدام وسایل شکستنی هستند و کدام‌ها نه. بر اساس همین دسته‌بندی نیز میزان دقت در جابه‌جایی افزایش می‌یابد؛ اما اگر باز هم اطمینان خاطر پیدا نکردید، باربری خونه بار برای این دغدغه مشتریان نیز راه‌حلی در نظر گرفته‌است. باربری وسایل مشتریان را بیمه می‌کند و این‌گونه به مشتری اطمینان می‌دهد که حفظ و نگهداری وسایل آنها چقدر برایش اهمیت دارد.

خدمت دیگر، خدمتی برون استانی محسوب می‌شود. بر این اساس، اگر قصد ترک شهرتان را دارید و حتی می‌خواهید به استان دیگری بروید، باربری خونه بار امکان باربری از اهواز به شهرها و استان‌های مختلف را فراهم کرده‌است. حتی بسته به نیاز شما بارها می‌تواند به‌صورت زمینی و یا هوایی منتقل شود. در حال حاضر، باربری خونه بار، امکان ارسال به شهرهای تهران، کرج و قم را دارد.

یکی دیگر از خدماتی که این باربری را بهترین باربری اهواز می‌کند؛ امکان استفاده از مشاوران این باربری است. ممکن است شما وسایل یا شرایط خاصی داشته‌باشید؛ از همین رو، دلواپسی‌هایی نیز دارید. به‌همین‌خاطر، می‌توانید از مشاورهای مجرب باربری خونه بار استفاده کنید. این‌گونه در انتخاب شرکت باربری مناسب نسبت به دیگر شرکت‌های باربری اهواز اطمینان خاطر بیشتری پیدا خواهید کرد. این مشاوره رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه‌ای اضافی نیست.

انتخاب بهترین باربری اهواز برای حمل کالاهای تجاری

باربری خونه بار با 25 سال تجربه، در سال‌های اخیر به طور تخصصی در امر جابه‌جایی کالاهای تجاری نیز ورود کرده‌است. حتما می‌دانید، حمل‌ونقل کالاهای تجاری نیاز به دریافت مجوزهای لازم دارد. در مواقعی، خود شرکت‌های باربری کارهای مربوط به ترخیص کالاها از گمرک را انجام می‌دهند.

در این زمینه هم شرکت خونه بار یکی از بهترین و مجرب‌ترین کادرها را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد تا شرکت‌ها در حمل کالاهای خود دغدغه‌ای نداشته‌باشند.

قیمت باربری خونه بار؛ بهترین باربری اهواز

هزینه‌های باربری هم‌چون دیگر هزینه‌ها در ایران قیمت ثابتی ندارد و عوامل مختلفی در آن دخیل است. به‌همین‌خاطر، پیشنهاد می‌شود حتما قبل از جابه‌جایی با باربری خونه بار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن بهره ببرید. با این حال، باید به شما اطمینان خاطر بدهیم که باربری خونه بار نسبت به امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می‌دهد، قیمت مناسبی دارد.

نتیجه

تفاوت زیادی میان شرکت‌های باربری و اتوبار است. شرکت‌های اتوبار فقط وظیفه حمل‌ونقل وسایل را بر عهده دارند؛  درحالی‌که، شرکت‌های باربری خدمات گسترده‌تری ارائه می‌دهند و هم‌چنین از تجهیزات بیشتری نیز بهره می‌برند.

توضیح فوق برای این بود که در هنگام انتخاب شرکت مناسب برای حمل‌ونقل وسایل خود حتما به این تفاوت دقت نمایید. در پایان باید خاطر نشان کرد هیچوقت شرکتی بدون اینکه رضایت مشتریان خود را جلب نماید نمی‌تواند به جایگاهی دست‌یابد و تبدیل به برندی معتبر شود. پس با خیال راحت بارتان را به باربری خونه بار بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید