فهرست مطالب
آیا بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین وجود دارد؟

به طور کلی بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز دوشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز سه شنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چهارشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در پنجشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز جمعه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز شنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین یکشنبه

5 نکته برای پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین

ارسال در زمان مناسب می تواند به محتوای شما کمک کند تا در درازمدت به سرعت حرکت کند و عملکرد بهتری داشته باشد – اما دقیقا چه زمانی بهترین زمان برای ارسال در لینکدین برای اطمینان از دیده شدن یک پست است؟ و بهترین روز هفته برای بهترین نامزدی چطور؟

هر مخاطبی منحصر به فرد است، بنابراین پاسخ برای هر برند متفاوت خواهد بود. گفته می‌شود، به نظر می‌رسد برخی مواقع به طور کلی بهتر از دیگران کار می‌کنند.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد آن بیشتر بدانید به طور کلی بهترین زمان برای ارسال در لینکدینو اینکه چگونه می توانید زمان مناسب برای نام تجاری خود را کشف کنید (بدون اطلاعات پیشرفته).

جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

آیا بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین وجود دارد؟

متأسفانه، بهترین زمان یا بهترین روز جهانی برای پست کردن وجود ندارد که همیشه دسترسی و تعامل بالا را تضمین کند. دلیل آن این است که مخاطبان هر برند متفاوت هستند – در مناطق زمانی مختلف، مشغول کار (و نه فعال در رسانه های اجتماعی) در زمان های خاص در طول روز، و غیره.

با این حال، برخی از بهترین روش‌ها وجود دارد که برای همه مفید است. مانند بسیاری از الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی، سیستم توصیه لینکدین به تازگی اولویت می‌دهد – بنابراین ارسال پست زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند، مکان خوبی برای شروع است. بررسی داده های تجزیه و تحلیل خود به شما کمک می کند تا الگوهای فعالیت دنبال کنندگان خود را محدودتر کنید. (اگر در لینکدین تازه کار هستید و اطلاعات تاریخی کمی دارید، نقطه شروع هوشمند خاصی را در بخش بعدی پیشنهاد می کنیم.)

هنگامی که به دنبال بهترین زمان برای ارسال پست هستید، باید اهداف خود را نیز در نظر داشته باشید. آیا در تلاش برای ایجاد آگاهی از برند هستید؟ ترافیک را به سایت خود هدایت کنید؟ دریافت سرنخ؟ مخاطبان شما ممکن است با یک پست الهام بخش در هنگام پیمایش پلتفرم در صبح روز دوشنبه درگیر شوند، اما فقط در اواخر هفته (و روز)، زمانی که بیشترین بازدهی را داشته باشند، یک میدان فروش باز کنند. درک اهدافتان به شما کمک می‌کند تا هر قسمت از محتوای لینکدین را با بیرون آوردن در زمان مناسب برای موفقیت آماده کنید.

به طور کلی بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین

طبق تحقیقات ما، بهترین زمان کلی برای ارسال پست در لینکدین ساعت 9 صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه است.

آخر هفته ها معمولاً بدترین روزهای هفته برای ارسال در لینکدین هستند. مشارکت کمتر ممکن است به این دلیل باشد که مردم لینکدین را به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی مرتبط با کار و چیزی که در روزهای تعطیل باید از آن اجتناب کنند، می دانند.

آیا قصد دارید بیش از یک یا دو بار در هفته پست کنید؟ در زیر بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در لینکدین در طول هفته، بر اساس آنچه تیم اجتماعی Hootsuite پیدا کرده است، آورده شده است:

روز هفته زمان
دوشنبه 11:00 قبل از ظهر
سهشنبه 6:00-8:00 صبح
چهار شنبه 12:00 بعد از ظهر
پنج شنبه 2:00 بعد از ظهر
جمعه 08:00
شنبه 4:00-5:00 صبح
یکشنبه 6:00 صبح

سلب مسئولیت: زمان های فوق در زمان اقیانوس آرام ایالات متحده ثبت شده است و مخاطبان ما در سراسر آمریکای شمالی پراکنده شده اند. ممکن است لازم باشد این زمان ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی مخاطبان هدف خود تنظیم کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز دوشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز دوشنبه است 11:00 قبل از ظهر. به نظر می رسد که مردم احتمالا دوشنبه را با کارهای کاری قوی شروع می کنند و سپس بین اواسط صبح تا ناهار به سراغ شبکه های آنلاین می روند.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز سه شنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز سه شنبه، بین دو ساعت است 6:00-8:00 صبح. این محدوده تمایل به ایجاد بالاترین تعامل دارد.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چهارشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چهارشنبه است 12:00 بعد از ظهر. استراحت های ناهار زمان بسیار خوبی برای دستیابی به مخاطبان هدف در لینکدین است.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در پنجشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز پنجشنبه است 2:00 بعد از ظهر. برخلاف روزهای دیگر هفته، پنجشنبه بالاترین میزان تعامل را در اوایل بعد از ظهر مشاهده می کند.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز جمعه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز جمعه است 08:00. پست کردن قبل از ساعت کاری بهترین تعامل را به همراه دارد زیرا به نظر می رسد مردم لینکدین را در اوایل روز بررسی می کنند.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در روز شنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در لینکدین در روز شنبه بین این دو است 4:00-5:00 صبح. ارسال زودهنگام به برندها کمک می کند تا توجه کاربران لینکدین را که قبل از رفتن به برنامه های آخر هفته خود، برنامه را بررسی می کنند، جلب کنند.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین یکشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین یکشنبه است 6:00 صبح. در حالی که تعطیلات آخر هفته به اندازه ساعات کاری درگیر نمی شود، صبح زود بهترین گزینه در روز شنبه و یکشنبه است.

5 نکته برای پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین

از آنجایی که هیچ دو مخاطبی دقیقاً شبیه هم نیستند، باید در مورد بهترین زمان ها تحقیق کنید شما.

به یاد بیاورید که گفتیم سه شنبه و چهارشنبه بهترین هستند جهانی زمان برای ارسال در لینکدین؟ خوب، آنها برای بسیاری از مشاغل کار می کنند – اما در اینجا در Hootsuite، ما زمان های مختلفی را که برای مخاطبان ما بهترین کار را انجام می دهد، به صفر رساندیم.

Trish Riswick، متخصص تعامل اجتماعی Hootsuite، چای را ریخت: “در چند ماه گذشته، متوجه شده ام که پست کردن در حساب Hootsuite LinkedIn در روزهای دوشنبه و جمعه بهترین عملکرد را ایجاد می کند.”

تریش همچنین تاکید کرد که آزمایش‌ها کلید یافتن برنامه بهینه ارسال پست شما هستند. “در پایان سال 2022، من در لینکدین در درجه اول قبل از ساعت 12 بعد از ظهر PST پست می گذاشتم. یک بار، بعد از اینکه فراموش کردم چیزی را در ظهر بیرون بیاورم، یک به روز رسانی را در ساعت 2 بعد از ظهر ارسال کردم و … عالی بود. از آن زمان، من در طول هفته متوجه افزایش مثبت تعاملات در آن زمان شده ام. این فقط نشان می‌دهد که باید به آزمایش برنامه‌های مختلف و نظارت بر آنچه برای شما و محتوای شما کار می‌کند ادامه دهید.»

یافتن بهترین زمان شخصی‌شده برای پست کردن شامل تجزیه و تحلیل داده‌ها است، اما لازم نیست پیچیده باشد – ما شما را از طریق آن راهنمایی می‌کنیم.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند به مخاطبان هدف خود در لینکدین برسید.

1. پست های با عملکرد برتر خود را مرور کنید

اگر مدتی است که در لینکدین پست می گذارید، داده های عملکرد تاریخی شما گنجینه ای از بینش در مورد مخاطبان شما است.

پست های با عملکرد برتر خود را مرور کنید و به دنبال روندها باشید. آیا مخرج مشترکی وجود دارد؟ آیا اکثر پست های برتر شما در زمان یا روز خاصی منتشر شده اند؟

لینکدین یک ابزار تجزیه و تحلیل بومی دارد که می توانید به صورت رایگان از آن برای شناسایی بهترین عملکردهای خود استفاده کنید. یا، اگر تمایلی به حفاری و خرد کردن داده‌ها ندارید، از ابزار Hootsuite’s Best Time to Publish استفاده کنید.

همانطور که از نام آن پیداست، ویژگی Hootsuite Best Time to Publish بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین، اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و تیک تاک را به شما می گوید. توصیه ها بر اساس عملکرد گذشته شما و متناسب با مخاطبان منحصر به فرد شما و الگوهای فعالیت آنها است.

اما، “بهترین” زمان برای انتشار برای همه چیز وجود ندارد. ابزار Best Time to Publish یک گام جلوتر از بقیه می رود و زمان های پیشنهادی مختلف را برای سه هدف کلیدی تقسیم می کند:

  • ایجاد آگاهی
  • تعامل را افزایش دهید
  • ترافیک را هدایت کنید


بهترین زمان برای انتشار ویژگی در Hootsuite Analytics - یک نقشه حرارتی از بهترین زمان‌ها برای ارسال در لینکدین

30 روز به صورت رایگان امتحان کنید

این به شما این امکان را می دهد که هر قسمت از محتوا را با اهداف تجاری خاصی مطابقت دهید و برنامه ارسال خود را برای حداکثر اثربخشی بهینه کنید. (و امتیاز بزرگی را با رئیس خود کسب کنید. فقط بگویید.)

هنگامی که زمان های ارسال کامل خود را پیدا کردید، می توانید پست های خود را از قبل درست در داشبورد Hootsuite برنامه ریزی کنید.

2. از رقبای خود جاسوسی کنید

کمی تحلیل رقابتی اجتماعی هرگز به کسی آسیب نمی رساند. کمین کردن در نمایه های رقبا می تواند به شما ایده دهد که آنها بهترین زمان برای ارسال پست را در نظر می گیرند. اگر محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید مشابه باشند، ممکن است مخاطبان شما با هم همپوشانی داشته باشند – و شما می‌توانید از یافته‌های رقبای خود بیاموزید و از آزمون و خطا صرفنظر کنید.

نکته حرفه‌ای: ممکن است متوجه شوید که بسیاری از برندها پست‌های خود را برنامه‌ریزی می‌کنند تا درست در ساعت مشخص شوند. برای جلوگیری از رقابت، سعی کنید چند دقیقه قبل یا بعد از ساعت پست ارسال کنید.


# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا اطلاعات روشن. بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

3. در منطقه زمانی مخاطبان هدف خود پست کنید

اگر یک برند بین المللی هستید، مطمئن شوید که در منطقه زمانی مخاطبان هدف خود پست می گذارید. این باید ناگفته نماند – مخاطبان شما پست شما را نمی بینند یا وقتی خواب هستند با آن ارتباط برقرار نمی کنند.

استفاده از ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌ریزی پست‌هایتان از قبل، به شما کمک می‌کند تا پست‌های لینکدین خود را در زمان مناسب، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید، زنده کنید. به عبارت دیگر، اگر بهترین زمان شما برای ارسال پست ساعت 6 صبح روز سه شنبه باشد، نیازی به تنظیم زنگ هشدار نخواهید داشت.

در اینجا یک نمای کلی از نحوه برنامه ریزی پست ها با استفاده از Hootsuite آورده شده است.

4. بر نتایج و محور خود نظارت کنید

یافتن بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین یک معامله یکباره نیست. مخاطبان و استراتژی شما متحول خواهد شد و باید برنامه ارسال پست خود را بر این اساس تنظیم کنید.

بررسی تجزیه و تحلیل های لینکدین به طور منظم به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا استراتژی شما کار می کند یا روندهای جدیدی در حال ظهور هستند. اگر متوجه شدید که چیزی که زمانی کار می کرد دیگر کار نمی کند، از آزمایش یک برنامه جدید نترسید. تغییر بخشی از رسانه های اجتماعی است!

5. ثابت قدم باشید

پست کردن به طور مداوم مخاطبان شما را درگیر نگه می دارد و این مزیت بیشتری دارد که به شما در جمع آوری داده های تحلیلی بیشتر کمک می کند. و داده های بیشتر برابر است با فرصت های بیشتری برای یادگیری در مورد آنچه مخاطبان شما دوست دارند.

پست کردن مداوم همچنین به کسب و کار شما کمک می کند تا در لینکدین قابل تشخیص تر شود و به مخاطبان شما کمک کند تا با برند و ارزش های شما ارتباط بیشتری داشته باشند. و در پایان روز، هنگامی که شما یک ارتباط معتبر با مخاطبان خود دارید، الگوریتم لینکدین متوجه می شود و نتیجه شما نیز همینطور است.

با استفاده از Hootsuite به راحتی صفحه LinkedIn خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک پلتفرم واحد می‌توانید محتوا را برنامه‌ریزی کرده و به اشتراک بگذارید – از جمله ویدیو – شبکه خود را درگیر کنید و پست‌های با عملکرد بالا را تقویت کنید.

شروع کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

آزمایشی 30 روزه رایگان

دیدگاهتان را بنویسید