فعالیت در اینستاگرام دیگر تنها به سرگرمی و گذراندن وقت ختم نمی شود.اکنون اینستاگرام بستری مناسب برای راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد می باشد.تولید محتوای ویدیویی در اینستاگرام نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است.اما بدون بازدید ویدیو شما در اینستاگرام بازخوردی نخواهد داشت.

بهترین سایت خرید ویو اینستاگرام ارزان (ایرانی و واقعی)

چرا به ویو اینستاگرام نیاز داریم؟

اینستاگرام به پست های ویدیویی اهمیت بیشتری می دهد و پیج هایی که تولید محتوای ویدیویی دارند را در اولیت قرار داده و احتمال ورود آنها به اکسپلور نیز بیشتر می شود.اما در صورتی که ویدیو های شما در اینستاگرام ویو خوبی ندارند نگران نباشید ! ما در این مقاله بهترین سایت خرید ویو اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

اهمیت تولید محتوای ویدیویی در اینستاگرام

فرض کنید شما می خواهید از یک پیج خرید داشته باشید.بیایید دو پیج را با هم مقایسه کنیم .یکی تنها به عکس محصولات بسنده کرده و تولید محتوای خاصی انجام نمی دهد.دیگری اما از محصول خود ویدیو ساخته و حتی خود نیز در ویدیو حاظر شده و راجع به محصول خود توضیح می دهد.

شما از کدام پیج خرید می کردید؟ قطعا پیج دوم! اینستاگرام نیز به پست های ویدیویی و جدیدا به ریلز ها اهمیت بیشتری می دهد و ریچ و ایمپرشن بیشتری نسبت به پست های عادی دریافت خواهید کرد.پس حتما ریلز و تولید محتوای ویدیویی را جدی بگیرید که میتواند به رشد پیج و کسب و کار شما کمک کند.

راه های افزایش ویو (بازدید) اینستاگرام

حال که متوجه اهمیت محتوای ویدیویی در اینستاگرام شده اید بیایید با هم راه های افزایش ویو پست اینستاگرام را بررسی کنیم.در ذیل انواع روش های افزایش ویو اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد و بهترین راه را نیز مشخص می کنیم.

راه های افزایش ویو اینستاگرام رایگان

تولید محتوای خلاقانه

در ساخت ویدیو خود خلاق باشید.از تولیدکنندگان محتوا و پیج های مشابه ایده بگیرید و سعی کنید از افکت ها و موشن گرافیک ها و کاور ویدیو مناسب نیز استفاده کنید.با مخاطب دوست باشید و سعی کنید خود را جای مخاطب بگذارید.سعی کنید در ویدیو خودتان نیز حضور داشته باشید و یا حداقل در آن صحبت کنید.

تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام

استفاده از هشتگ ها

یکی از ابزارهای همیشه در دسترس اینستاگرام هشتگ ها می باشد که چه در عکس ها و چه در ویدیو ها به بازدید و بیشتر دیده شدن پست کمک میکند.حتما از هشتگ ها در ویدیو خود استفاده کنید.سعی کنید حتما هشتگ ها مرتبط با پست شما باشند و از اسپم هشتگ خودداری کنید.

در همه ی پست ها از تعدادی هشتگ یکسان استفاده نکنید و سعی کنید در هر پست از هشتگ های متفاوت بهره ببرید و به هیچ وجه از هشتگ های غیرمرتبط استفاده نکنید که به ضرر شما نیز خواهد بود.

خرید ویو اینستاگرام ارزان

خرید ویو اینستاگرام

آسان ترین و مطمئن ترین راه که به افزایش ویو پست اینستاگرام شما خواهد انجامید ، خرید ویو اینستاگرام ارزان می باشد.ویو اینستاگرام از سایر سرویس های این شبکه اجتماعی ارزان تر می باشد و شما با خرید آن مطئمن خواهید بود که ویو پیج شما نیز بالا خواهد رفت و امکان ورود ویدیو به اکسپلور نیز خواهد بود.

توجه داشته باشید که خرید ویو اینستاگرام بدون پسورد باید انجام گیرد و فالونیکس تنها با ارسال لینک پست شما میتواند ویو اینستاگرام ارزان و با کیفیت برای شما ارسال کند.

تاثیر هشتگ در افزایش ویو اینستاگرام

در خرید ویو اینستاگرام به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید ویو اینستاگرام مانند هر خریدی در فضای وب نیاز به توجه به یک سری نکات دارد که ما با استناد بر تجربه چندین ساله خود در این مقاله این نکات را برای شما کاربران عزیز بازگو خواهیم کرد.

کیفیت بالا و ویو ایرانی و واقعی

سرور های زیادی برای خرید ویو اینستاگرام وجود دارند حتما به کیفیت آن ها توجه کنید و حتما از سرویس های ویو ایرانی واقعی استفاده کنید.گول قیمت ارزان برخی از سایت های بی در پیکر و بدون مجوز را نیز نخورید.

ویو با افزایش ریچ و ایمپرشن پست

برخی سرورهای افزایش ویو اینستاگرام علاوه بر افزایش ویو ، ریچ و ایمپرشن پست را نیز افزایش داده و خرید ویو را واقعی تر برای اینستاگرام جلوه می دهند.این میتواند زمینه ورود ویدیو شما به اکسپلور اینستاگرام را نیز فراهم کند.در واقع به یک تیر دو نشان خواهید زد.

درگاه پرداخت مطمئن و ای نماد

اولین نکته ای که در هر خرید اینترنتی باید به آن توجه کنید ، ضمانت پرداخت یک سایت و ای نماد از وزارت صمت می باشد.ای نماد ضمانت می کند که یک سایت احراز هویت شده و در صورت بروز مشکل میتوانید پشتیبانی تضمین شده داشته باشید.

درگاه پرداخت نیز موضوع مهمی است که توجه به این نکته که در صفحه پرداخت حتما باید دامنه شاپرک را ببینید همینطور اکثر سایت ها از درگاه واسط زرین پال استفاده میکنند که درگاه پرداخت معتبری است.

پشتیبانی منظم و 24 ساعته

پشتیبانی رکن اساسی یک کسب و کار می باشد که در خرید ویو اینستاگرام نیز باید به آن توجه کنیم.حتما پنل موردنظرتان دارای بخش پشتیبانی برای پیگیری سفارش هایتان باشد.

بهترین سایت خرید ویو اینستاگرام ارزان

با همه این توضیحات و نکاتی که راجع به خرید ویو اینستاگرام گفته شد ، حال حتما منتظرید تجربه چندین ساله تیم ما را در خرید سرویس های اینستاگرام و ویو اینستاگرام ارزان بشنوید.

پنل خرید ویو اینستاگرام ارزان سایت فالونیکس یکی از بهترین سایت های خرید ویو اینستاگرام می باشد که تمامی ویژگی های ذکر شده در این مقاله را داراست. “ای نماد” معتبر سایت فالونیکس بیانگر معتبر بودن این سایت و سرویس های آن می باشد.

خرید ویو اینستاگرام + ایمپرشن و ریچ

فالونیکس سرورهای متفاوتی برای خرید ویو دارد که توضیحات هر یک در کنار آن ذکر شده است و قیمت آن ها نیز به صرفه است.سرور های ویو اینستاگرام فالونیکس دارای ایمپرشن و ریچ نیز می باشد که به ورود پست شما به اکسپلور نیز کمک می کند.

در هر سفارش خرید ویو اینستاگرام ارزان درصدی هدیه نیز برای کاربران ارسال می شود که برای جبران ریزش های احتمالی است.همینطور در برخی مناسبت ها و کمپین ها تخفیف های خرید ویو اینستاگرام نیز در سایت فالونیکس اجرا می شود.

خرید آسان و ارزان ویو اینستاگرام را میتوانید در سایت و اپلیکیشن فالونیکس که در گوگل پلی نیز منتشر شده است را انجام داده و از کیفیت و سرعت ارسال آنی ویو ها لذت ببرید.همینطور با معرفی دوستان خود و ثبت نظر در گوگل پلی اپلیکیشن میتوانید ویو اینستاگرام رایگان نیز دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید