تابلو مغازه، تابلویی است که با نور و به صورت حروف برجسته با ابعاد و حجم طراحی و اجرا می شود و طراحی آن به گونه ای است که خلاقیت و نوآوری بیشتری نسبت به تابلوهای دیگر رقبا داشته است و بتوانید مشتری جذب کنید و برند خود را در ذهن مشتریان حک کنید و هنگامی که مشتری به محصولات یا خدمات شما نیاز دارد، برند خود را به مشتری یادآوری کنید و با تابلوسازی در اصفهان مشتری را به سمت خود هدایت کنید.

با ورود دستگاه های پیشرفته به دنیای تابلوسازی، امکان ساخت تابلو به روش های مدرن بسیار فراهم شده و تمامی عملیات طراحی برای اجرای بیلبورد توسط تابلوسازان و متخصصان و با کمک دستگاه های موجود در کارگاه تابلوسازی انجام می شود.

 

انواع تابلو مغازه

در ادامه هر یک از انواع تابلوهای مغازه را که می توان به صورت مدرن و زیبا اجرا کرد را شرح می دهیم:

 

تابلو چلنیوم:

قدمت تابلوچلنیوم به سال 2000 میلادی باز می گردد.

در ابتدا تابلو های چلنیوم به شکل تابلوهای چلنیوم ساده ساخته می شدند اما با گذشت زمان امکان ساخت تابلوهای چلنیوم به روش های بسیار زیبا از جمله:

تابلو چلنیوم ستاره

تابلو چلنیوم الماس

تابلو چنیلیوم کریستال

چلنیوم پلکسی دوبل

تابلو چلنیوم دوتایی طلایی

در ساخت هر یک از روش های تابلو چلنیوم، تابلوساز برش هایی را در ابعاد و اندازه های مشخص شده بر روی پلکسی ایجاد مینماید.

به صرفه ترین تابلو های مغازه چیه؟

تابلو های فولادی:

تابلو استیل یکی از قدیمی ترین تابلو ها است اما در دنیای امروزی تابلوسازی می توان پنل فولادی سبک وزن را نیز اجرا کرد که نام تخته نهایی از تخته سبک و استیل است. برای ساخت تابلو فولادی سبکتر، تابلوساز هنگام ساخت تابلو بین حروف استیل برجسته و زمینه تابلو فاصله یک سانتی متری را در نظر می گیرد.در این فاصله لامپ های ال ای دی نصب می شوند و پس از نصب و روشنایی لامپ ها زمینه سایه روشن بسیار زیبایی برای تابلو در نظر گرفته شده است.

نسل جدید تابلو استیل تابلو پلاستیکی است که ترکیبی از پلاستیک نئون و حروف استیل می باشد و جلوه بسیار جذابی همراه با نور را به تابلو می آورد.

تابلو led  :

یکی از جدیدترین انواع تابلو مغازه که چند سالی است وارد عرصه تابلوسازی شده تابلوهای ال ای دی می باشدکه به دو روش مختلف یعنی پنل ال ای دی ثابت و پنل ال ای دی جریان قابل اجرا می باشد.

پنل های LED ثابت قادر به جابجایی تصاویر و متون تبلیغاتی نیستند و تنها با افکت های نوری خاص قابل اجرا هستند اما نمودار جریان می تواند به راحتی متون و تصاویر را جابجا کند و هر انیمیشنی را اجرا کند. برای انجام کلیه خدمات تابلوسازی اصفهان تابلو آذین کافیست با مشاوران این برند تماس گرفته و از تابلوی متناسب با کسب و کار خود مطلع شوید.

 

تابلو لایت باکس:

لایت باکس جعبه ای است که دو طرف آن طلق یا شیشه دارد و داخل جعبه آن پیام تبلیغاتی قرار می گیرد. برای نورپردازی این بیلبورد زیبا، فضایی در پشت آن برای قرار دادن لامپ تعبیه شده است. این تابلوی زیبا و پرکاربرد به دو صورت تابلو آویز لایت باکس و تابلو لایت باکس ایستاده طراحی و اجرا شده است. شما این نوع تابلو های خاص را میتوانید از برند های معتبر تابلوسازی یعنی تابلو آذین، تابلونما و رنگین رسانه خریداری نمایید.

تابلو ترمووود:

تابلو ترمووود یکی از انواع تابلو مدرن و کلاسیک می باشد، تابلوهای ترمووودکه به جای استفاده از ورق پی وی سی به عنوان زیرسازی، از چوب ترمووود استفاده می شود و برای ایجاد حروف برجسته روی تخته چوبی می توان از انواع حروف برجسته استفاده کرد. فضایی با محیط چوبی و کلاسیک مانند طبیعت بکر و واقعی برای کسب و کار خود بسازید.

 

پانچ پانچ:

پانچ پانچ به سه صورت پانل چلنیوم پانچ، پنل فولادی پانچی و پنل پلاستیکی نئون پانچی موجود است.

دستگاه های پانچ قادر به پانچ هر نوع ورق با ضخامت های متعدد و در اشکال هندسی مورد نظر به صورت منظم و نامنظم و در فواصل و قطرهای مختلف در دو ردیف و پانچ زیگزاگ می باشند. هنگام پانچ حروف باید به سه فاکتور قطر پانچ، تراکم پانچ و قطر لبه پانچ دقت کنید تا بلوک های SMD داخل حروف برجسته ظاهر نشوند.

گردان:

گردان هم یکی از جدیدترین هاست که به صورت تابلوی بنر گردان و تابلوی گردان فلکسی اجرا می شود.

تابلو بنر متحرک یا پانل فلکسی متحرک دارای سه ضلع و زاویه است ودر هر طرف آن یک پیام تبلیغاتی مخصوص یک نوع کسب و کار وجود دارد و با هر بار چرخش یک پیام تبلیغاتی نمایش داده می شود.

حرکت چرخشی این نوع بیلبوردها توسط موتور و گیربکس انجام می شود اما یک نوع پنل متحرک دو طرفه دوار هم داریم که به آن لایت باکس چرخشی یا لایت باکس دوطرفه می گویند.

این نوع پنل قابلیت چرخش دارد و به دو صورت خانم و بدون نور اجرا می شود.

 

تابلوی کامپوزیت:

تخته کامپوزیت به هر تخته ای اطلاق می شود که به جای استفاده از ورق پی وی سی به عنوان زیرسازی، از ورق های کامپوزیت برای قسمت زیرین تخته استفاده می شود و برای رویه کار می توان از حروف نئون برجسته، استیل یا چلنیوم استفاده کرد. نشان داد. نما کامپوزیت در اصفهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تابلوی نئون :

با این حال، این نوع تابلو سابقه طولانی در نقاشی دارد اما هنوز از اهمیت و کاربرد آن کاسته نشده است و به عنوان یک بیلبورد پرکاربرد توسط بسیاری از مشتریان توصیه می شود.

تابلو نئون به دو روش مختلف اجرا می شود.

یکی از روش های اجرا بر اساس حروف پلاستیکی برجسته است.

که هر دو از پلاستیک ساخته شده اند و لبه های حروف از پلاستیک ساخته شده اند.

و به خوبی قادر به ساطع نور به طور یکنواخت هستند و نوع دیگری از تابلو نئون شیشه ای که با استفاده از الکترود اجرا می شود.

گروه فنی مهندسی تبلیغات آذین با بهره گیری از متخصصین حوزه صنعت، گرافیک، کامپیوتر، برق و الکترونیک و با دراختیار داشتن تجهیزات و دستگاه های صنعت چاپ و تبلیغات، آمادگی تولید تمامی تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو برجسته اصفهان ، خدمات چاپ و تبلیغات سفارش داده شده را با بالاترین کیفیت و مدرنترین متد طراحی برای مشتریان، شرکت ها و همکاران تابلو ساز و شرکت های تبلیغاتی  دارد. برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09139006684 تماس بگیرید یا از طریق وبسایت tablo-azin.com  اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید