در کل دونوع سایت میتوانید سفارشد دهید سایت وردپرسی از قالب آماده ارائه شده در بخش کاری سایت یا با زبان برنامه نویسی صفر تا صد آن با توجه به نیاز از طراحی سایت کد شده یا طراحی سایت سفارشی می توانید سایت خود را شخصی سازی کنید.

می توانید با سیستم مدیریت محتوا وردپرس وب سایت های عالی طراحی کنید با توسعه CMS به خصوص سیستم مدیریت محتوای محبوب و پرطرفدار وردپرس، می توانید کل وب سایت خود را مطابق با سلیقه شخصی خود طراحی کنید.

تفاوت وردپرس با کد نویسی

تفاوتی که طراحی سایت با وردپرس با سایت سفارشی برنامه نویسی شده دارد که شما زمان استفاده از وردپرس در نیمه راه راه اندازی سایتتان هستید باید چند تغییر کوچ و کوتاه بدهید اما در طراحی وب سفارشی باید همه چیز را از ابتدا و مطابق با سلیقه خود شروع کنید.

قسمت مدیریت وردپرس سنگین تر و کندتر از سایت اختصاصی میباشد و گیج کننده است زیرا سایت های سفارشی سبک با توجه به نیاز موضوعات لیست میشود اما سایت های وردپرسی بسیار سنگین تر و منابع بسیار گسترده تری را بخاطر پلاگین و افزونه مصرف میکنند.

مزایا طراحی سایت با وردپرس

در زمان صرفه جویی مشود از آنجایی که وردپرس شامل بخش های آماده طراحی قالب هست زمانی که برای پروژه صرف می کنید نیز به نصف کاهش می یابد.

قیمت مقرون به صرفه یکی از مزیت های اصلی طراحی وب سایت با وردپرس، قیمت کمتر آن نسبت به طراحی وب سایت سفارشی است این موضوع نیز به زمان بستگی دارد هر چه زمان پروژه کوتاهتر باشد، هزینه کمتری نیز خواهد داشت.

images_1660488135.jpg

حجم سایت وردپرسی بسیار بالاست و هاست فضای بیشتری میخواهد میزان کدهای آن که غیر قابل استفاده هستند گاها بسیار زیاد میباشد. تنوع طرح در هر زمینه ای که هستید اگر بخواهید وب سایت خود را با استفاده از قالب های آماده وردپرس طراحی کنید، راحت امکان دارد تعداد زیادی قالب آماده پیدا کنید که با آن ها می توانید سایت وردپرسی خود را طراحی کنید. بسیاری از این قالب‌ها را سفارشی کنید تا به هر شکلی که می‌خواهید استایل شوند، اما به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید تغییرات کلی در سایت خود ایجاد کنید.

معایب طراحی سایت با وردپرس

کد نامنظم کاملاً واضح است که کد تولید شده توسط یک برنامه نویس طراحی وب سفارشی سایت خاص کوتاه تر کمتر سریع تر خوانا تر از کد قالب سایت آماده است اما این بدان معنا نیست که کد قالب بی فایده است انتخاب قالب آماده توسط کارشناس اینجا مهم میشود.

در واقع کد فرانت و بک اند های مورد استفاده در طراحی سایت کرج به صورت سفارشی اصولی تری هستند و با منطق بهتری نوشته می شوند اما در عین حال کد فرانت و بک اند های قالب طراحی سایت آماده نیز بد نیست بدون تغییر قابلیت سئو بالایی دارند در نتیجه در مقایسه با روش برنامه نویسی، طراحی وب سایت سفارشی ارجحیت دارد.

وب سایت های سفارشی از قالب های آماده ایمن تر هستند امنیت سایت‌ها و قالب‌های وردپرسی به دلیل تعدد کدها و گاهی غیراصولی بودن کد قالب ممکن است دچار نقص‌هایی شود و در برابر حملات و ویروس‌ها آسیب‌پذیرتر شود. یکی دیگر از معایب قالب های آماده عدم امکان ایجاد تغییرات بسیار کلی در سایت می باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد می توانید انواع CMS را شخصی سازی کنید اما نمی توانید تغییرات کلی ایجاد کنید بنابراین می توان به این موضوع به عنوان یکی از ایرادات سایت هایی که از قالب های آماده استفاده می کنند اشاره کرد.

بدون شک با وجود تنوع زیاد قالب های آماده تنها شما نیستید که از طراحی سایت آماده استفاده می کنید. طراحان و یا کسانی که سرچ میکنند به طوری که می توان گفت شباهت های زیادی بین سایت هایی که از قالب های آماده استفاده می کنند وجود دارد. اما این مشکل تا حد زیادی با شخصی سازی قالب سایت قابل حل است ما آن را در طراحی سایت تهران انجام خواهیم داد.

images_1660488159.png

مزایا طراحی سایت اختصاصی

طراحی خاص بدیهی است که با طراحی وب سایت سفارشی می توانید از طراحی بسیار شبیه به سلیقه و متمایز خود بهره مند شوید که هیچ وب سایت مشابهی ندارد شما می توانید با طراحی سایت دلخواه سایت خود را کاملا به سلیقه خود طراحی کنید.

امنیت بالا: در طراحی وب سایت سفارشی به دلیل استفاده از کدهای اولیه و بهینه امنیت بالا شامل وضعیت سایت شما می شود و بسیاری از نکات امنیتی حساس در نظر گرفته می شود.

افزودن امکانات در طراحی وب سایت سفارشی بر خلاف سایت های قالب آماده، می توانید با دستان کاملا باز هر ویژگی را که می خواهید به سایت خود اضافه کنید در سایت شرکتی معرفیی تنوع سلیقه میتواند بسیار بالا باشد.

معایب طراحی سایت اختصاصی

زمان پروژه طراحی هر وب سایت سفارشی زمان بسیار زیادی می برد زیرا نوشتن و رفع اشکال کدها زمان زیادی می برد. همچنین تمام این تست ها خطاها و کارهایی که می خواهید در سایت خود انجام دهید چون از ابتدا ساخته شده است زمان زیادی را می گیرد.

قیمت بالا اشاره کردیم هزینه هر پروژه با زمان آن رابطه مستقیم دارد بنابراین با وجود این مدت طولانی انحصاری بودن کل پروژه و ساعات صرف شده در پروژه طراحی یک وب سایت سفارشی مستلزم هزینه بالایی است.

بنابراین همانطور که اشاره کردیم بر خلاف طراحی وب سایت وردپرس و قالب های آماده طراحی یک وب سایت سفارشی زمان و هزینه زیادی را می طلبد.

قیمت هزینه سایت نمی توان قیمت کلی برای طراحی سایت تعیین کرد و هر شرکت طراحی سایت خود را دارد اما به طور کلی عوامل مختلفی در هزینه طراحی سایت موثر است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

گرافیکی طراحی از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت استفاده از عناصر گرافیکی خاص و تصاویر باکیفیت و حرفه ای است. این عناصر گرافیکی باعث می شود که سایت شما ظاهر و احساسی داشته باشد و رابط کاربری سایت شما را قوی تر کند.

پشتیبانی داشتن پشتیبانی شبانه روزی قوی یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی وب سایت است پشتیبانی سایت یکی از تعهدات اصلی سایت شماست. زیرا همه چیز در دنیای وب پویا و همیشه در حال تغییر است مستعد آسیب و مشکلات است بیست و چهار ساعت ساعت شبانه روز از آن پشتیبانی کنید تا اختلالی در عملکرد آن بوجود نیاید.

امکانات ویژه هر بسته طراحی وب سایت با موردکاری گوناگون دارای ویژگی ها و گزینه های خاصی است که برای اهداف وب سایت و حوزه تجاری گنجانده شده است. کارفرما زمانی ایده خاصی به ذهنش میرسد که قبلا وجود نداشته به طور خاص برای آنها پیاده سازی شود هرچه این ویژگی ها بیشتر باشد طراحی سایت گران تر می شود.

طراحی سایت ریسپانس

اولین قدم برای وب سایت برای دستیابی به رتبه های برتر گوگل کسب میکند طراحی واکنش گرا یا سازگار شدن با دستگاهای دارای مرورگر در اندازه های گوناگون است. با نیاز داشتن اینترنت مرورگر داشتن تلفن هوشمند در اندازه های گوناگون تبلت فبلت باید سایت در تمامی اینها بخوبی نمایش داده شود تا سایت شما بتواند رتبه خوبی کسب کند کسی که در گوشی خود یک مورد در سایت فروشگاهی دیده برای خرید در حال حاضر با بزرگ بودن راحتی استفاده از گوشی نمی رود دوباره همان صفحه را با کامپیوتر خود باز کرده و خرید کند از همان گوشی برای ادامه کار استفاده میکند.

با استفاده از این قابلیت، تمامی افرادی که از وب سایت شما در لپ تاپ، تبلت و موبایل بازدید می کنند و اجزای کامل صفحات پیج با متن و عکس ویدئو مربوطه خود را ببینید طراحی منحصر به فرد دستگاه خود را با توجه به اندازه صفحه نمایش خود مشاهده می کنند و می توانند موارد را بدون درهم ریختگی و با چیدمان و اندازه مناسب مشاهده کنند.

تمام معنی توضیح یعنی سایت فقط اسکرول عمودی به پایین و بالا دارد و همه چی در قاب مشخص است. سایت واکنش گرا لینک شبکه های مجازی و پیام رسان ها را به صورت دکمه ای در سایت خود قرار دهید تا کاربر با فشردن آن حتی در تماس مستقیم زمان استفاده از گوشی دکمه مستقیما با شما تماس بگیرد.

تاثیر طراحی سایت روی فروش در سایت ها امروزه همه ما قبل از خرید آنلاین هر چیزی به دنبال بهترین محصول با مناسب ترین قیمت می گردیم پس از آن شروع به خرید می کنیم.

images_1660488208.png

همچنین به دلایل متعددی از جمله کمبود وقت و ترافیک اکثر مردم به خرید اینترنتی و انجام کلیه خریدهای اینترنتی علاقه مند شده اند. بنابراین یک کسب و کار موفق کسب و کاری است که بتواند خدماتی را به صورت آنلاین به مردم ارائه دهد.

زمانی مشتری محصولات و خدماتی را در زمینه ما جستجو می کنند، با دیدن سایت ما در نتایج Google از سایت ما بازدید می کنند و ممکن است از محصولات و خدمات ما به صورت تلفنی حضوری آنلاین استفاده کنند.

اگر طراحی سایت شما منطقی باشد و با مجموعه حرفه ای همکاری می کنید، اصول سئو در فرآیند طراحی رعایت می شود. پس از انجام مراحل این امکان وجود دارد که سئوی سایت و محتوای شما به رتبه های برتر گوگل برسد و در نتیجه فروش شما را افزایش دهد اگر محصولات سوغاتی میفروشید و مسافران زمان رسیدن به شهرتان فقط میتوانند خرید کنند بهترست با طراحی سایت اصفهان هماهنگی لازم را انجام دهید تا سوغاتی ها را بصورت آنلاین قابل سفارش کنید.

وجود سایت بر برندسازی ما اثر دارد مارکتینگ می تواند برند خود را به روش های مختلف در فکر مردم ثبت کنیم تا هر زمان که به خدمات توصیه مشاوره تولیدات و مواد ما نیاز داشتند نام برند ما ناخودآگاه در ذهن آنها باشد. طراحی سایت کمک زیادی به این امر می کند.

زیرا کاربرانی که به دنبال هر موضوعی در زمینه ما هستند پس از دیدن سایت ما نام برند ما را خواهند دانست و با تکرار این موضوع به برندی قابل اعتماد و شناخته شده تبدیل خواهیم شد.

مدیریت سایتی ویژه طراحی شده برای شما دارای پنل سبک راحت سریع برای امکانات مدیر است نه کل سایت که نیازی به آن ندارید که در صورتی که سایت شما با CMS طراحی شده باشد می توانید تمامی امور مربوط به سایت را مدیریت کنید.

خود داشبورد وردپرس در اختیار شما قرار گرفته و افزونه ها در مخزن وردپرس برای مدیریت کل سایت تغیرات آن لحاظ شده. اگر طراحی سایت سفارشی دارید پنل آنها فقط برای شما طراحی می شود طراحی سایت تبریز بصورت تمام وقت روی به عمل آوری مدیریت بهتر داده ها در پنل مدیریت سایت کار میکند.

برای هر سایتی بسته به صحبت اولیه آموزش و قرار دادن نمونه های اولیه محتوا وجود دارد. علاوه بر اینکه پس از اتمام طراحی سایت نحوه کار با پنل سایت وردپرس را به شما آموزش می دهیم، می توانید با ورود به سایت وردپرس فارسی به راحتی تمامی آموزش های مربوطه را مطالعه کنید.

یکی دیگر از مواردی که پس از طراحی وب سایت باید به آن فکر کنید، تولید محتوا برای وب سایت خود است. تولید محتوا نه تنها برای برجسته کردن سایت شما مفید است، بلکه باعث آشنایی بیشتر کاربران با خدمات شما و ایجاد حس اعتماد در آنها می شود.

با توجه به نوع وب سایت مورد نیاز شما توسط شرکت های مختلف طراحی می شود. طراحی وب برای فروشگاه ها، مشاغل کوچک، شرکت های خدماتی و اشتراک گذاری محتوای شخصی امکان پذیر است.

images_1660488219.jpg

برای طراحی وب پویا با قالب آماده اول قالب آماده را انتخاب و روی هاست آپلود میکنید که بهترین راه است یا وردپرس نصب و قالب نصب می شود.

شرکت طراحی وب نحوه استفاده از وب سایت و مدیریت را به شما آموزش می دهد و پس از اتمام طراحی وب پشتیبانی آن را بر عهده می گیرد. فرآیند طراحی این نوع وب از یک هفته تا یکماه با احتساب روز کاری به طول می انجامد.

اگر قصد طراحی وب فروشگاهی را دارید بیش از موارد فوق می بایستی پلاگین ووکامرس را نیز نصب کرده و درگاه پرداخت آنلاین ایجاد کند.

اگر درخواست طراحی وب با فرمت مشخص دارید بهتر است نسخه واکنش گرای آن را تهیه کنید. نسخه واکنش گرا در موبایل بهتر دیده می شود و نقش مثبتی در سئو دارد. در سایت های پویا امنیت آن باید توسط شرکت وب تامین شود.

محصولات را به صورت مناسب و ایده آل دسته بندی شود تا مشتریان به راحتی به محصولات مورد نیاز دسترسی داشته باشند و اصول سئو کد در وب رعایت شود. چنین وب سایت هایی نیاز به داشتن مجوز و مستندات دارند

سایت های فروشگاهی به طراحی قسمت اسلایدر های متفاوت چت آنلاین تخفیف حراج نظرات آرشیو محصولات نیاز دارند. بعضی از پلاگین ها راسگان بعضی ها مبلغ ماهیانه و سالیانه دارند.

اگر شما نسخه ای ام پی داشته باشد و از تمام دستگاه‌های الکترونیکی قابل دسترسی باشد، امتیاز بالاتری خواهد گرفت

دیدگاهتان را بنویسید