تمکن مالی فرانسه یا همان ویزای خود حمایتی فرانسه بدین معنی است که شما با اثبات قدرت مالی خودتان به دولت فرانسه نشان می‌دهید که توانایی گذران زندگی عادی خودتان در فرانسه را بدون نیاز به کار کردن در این کشور دارید. به بیان ساده ­تر شما با اثبات تمکن مالی نشان می‌دهید که قرار نیست سربار دولت فرانسه باشید و می‌توانید بدون نیاز به کار در این کشور حداقل‌های زندگی خودتان را فراهم کنید و مشابه دریافت ویزای تمکن مالی پرتغال و تمکن مالی یونان است. با اثبات این مسئله دولت فرانسه به شما ویزا و اقامت اعطا می‌کند؛ بنابراین اگر بخواهیم ساده‌تر بیان کنیم اثبات تمکن مالی فرانسه یکی از مهم‌ترین و معتبرترین روش‌های مهاجرت به فرانسه و اروپا محسوب می‌شود.

تمکن مالی فرانسه؛ یک راه ساده برای مهاجرت

در بین روش‌های مختلف مهاجرتی ویزای تمکن مالی فرانسه یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای مهاجرت به اروپا محسوب می‌شود. در واقع اگر بخواهیم عامیانه‌تر نگاه کنیم، شما اگر پول و سرمایه کافی داشته باشید هرجایی که بخواهید می‌توانید بروید و این یک اصل انکارناپذیر در تمام دنیاست. این را شاید بتوانیم اصل و اساس ویزای تمکن مالی فرانسه بدانیم.

اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که می‌خواهیم بدانیم این نوع ویزا چه مزایا و معایبی دارد. این چالش‌ها و تمامی سؤالاتی که در ذهن دارید را می‌توانید از کارشناسان گروه اقلیما بپرسید.

مزایا تمکن مالی فرانسه

مزایا و معایب تمکن مالی فرانسه

تمکن مالی فرانسه درست مانند هر مفهوم دیگر در دنیا مزایا و معایب خاص خودش را دارد. مهم‌ترین مزیتی که می‌توانیم برای این نوع ویزا در نظر داشته باشیم این است که عملاً شما بعد 5 سال از داشتن این ویزا می‌توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید و همچنین بعد از 10 سال می‌توانید برای گرفتن پاسپورت فرانسه مدارک خودتان را به اداره مهاجرت تحویل دهید. این مزیت زمانی بهتر خودش را نشان می‌دهد که بدانیم نیازی به حضور مستمر در طی این 5 سال وجود ندارد. در واقع شما با دو بار ورود به خاک فرانسه در سال می‌توانید این روند را طی کنید.

اقامت تمکن مالی فرانسه

از دیگر مزایای مهم این ویزا، امکان صدور ویزای همراه برای خانواده است. در واقع شما می‌توانید نسبت به دریافت ویزای همراه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنید. مزیت مهم دیگر این ویزا عدم نیاز به مدرک خاصی از زبان است. مزیت دیگر آن داشتن امکانات شهروندی کامل از جمله تحصیل رایگان می‌تواند باشد. اما در کنار این مزایا معایب خاصی نیز برای این ویزا می‌توان در نظر گرفت. به طور مثال به‌واسطه این ویزا امکان کار و اشتغال در فرانسه وجود ندارد. همچنین شما باید سالانه مدارک تمکن مالی خودتان را به اداره مهاجرت تحویل دهید. در ضمن خرید خانه در خارج از کشور یا اجاره خانه یکی از شروط اساسی در داشتن این ویزا محسوب می‌شود.

اکنون این شما هستید که می‌توانید بر اساس مزایا و معایب این ویزا تصمیم بگیرید که آیا تمکن مالی فرانسه می‌تواند به‌عنوان یک مسیر مهاجرتی مناسب برای شما محسوب شود یا خیر. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دارید می‌توانید از کارشناسان گروه اقلیما در این مسیر کمک بگیرید.

 

 

برچسب ها : تمکن مالی فرانسه,تمکن مالی پرتغال,تمکن مالی یونان,اقامت فرانسه,مهاجرت به اروپا,گروه اقلیما

دیدگاهتان را بنویسید