خرید اسپری دوپلی کالر – پایین ترین لیست قیمت اسپری دوپلی کالر را با فروشگاه اینترنتی ایران رنگ تجربه کنید ! گروه صنعتی موتیپ دوپلی در سال ۱۹۹۸ در کشور آلمان و از ادغام شرکت های Motip B.V (تاسیس سال ۱۹۶۷) تولید کننده رنگ‌های صنعتی و خانگی و Dupli color Vogelsang Gmbh (تاسیس سال ۱۹۴۶) بزرگترین تولید کننده رنگ‌های ماشین، قلم‌های ترمیمی، رنگ‌های اسپری و Presto Weber (تاسیس سال ۱۹۵۵) که از جمله تولیدات این شرکت بتونه، پولیش، واکس و انواع اسپری‌های تکنیکال می‌باشد در اروپا تاسیس شد و دومین تولیدکننده رنگ در جهان است و بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار اروپا را دارد.

دوپلی کالر

این گروه دارای ۵۰ سال سابقه حرفه‌ای در امر تولید رنگ‌های اسپری خودرویی بوده و با بسیاری از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو از جمله شرکت مرسدس بنز، شرکت بی ام و، شرکت پورشه و غیره همکاری نزدیک دارد.

گروه صنعتی موتیپ دوپلی کالر آلمان دارای گواهینامه بین المللی ISO 9001 و ISO 14001 می‌باشد.

شرکت رنگ دوپلی کالر پارس وابسته به گروه صنعتی فومن شیمی و گروه صنعتی رنگ موتیپ دوپلی آلمان است.با توجه به نیاز بازار داخلی به رنگ‌های اسپری با کیفیت بالا طبق استانداردهای بین المللی،شرکت رنگ دوپلی پارس با هدف تولید و عرضه اسپری رنگ با مصارف صنعتی، خودرویی و خانگی و ایجاد تنوع رنگ رال مطابق با درخواست مصرف کنندگان داخلی و خارجی و جلب رضایت آنان و با بهره‌گیری از تکنولوژی نوین در اولیل سال ۱۳۸۴ در ایران پا به عرصه فعالیت‌های صنعتی کشور نهاد.شایان ذکر است که شرکت دوپلی کالر پارس برای اولین بار در ایران تولید کننده انواع رنگ‌های خودرویی به صورت اسپری و قلم خشگیر می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ ، خرید اسپری دوپلی کالر – پایین ترین لیست قیمت اسپری دوپلی کالر را تجربه کنید !

محصولات :

اسپری دوپلی کالر رال

اسپری رنگ رال (Dupli Color) «دوپلی کالر» بر پایه‌ی رزین آکرولیک تولید می‌شود.

از ویژگی‌‌های این نوع اسپری رنگ‌ می‌توان به خشک‌ شدن کمتر از 10 دقیقه‌ای آن اشاره کرد.

اسپری رنگ رال - ایران رنگ

برای اینکه کمترین مقدار شرگي رنگ رخ دهد و همچنین برای پوشش‌ مطلوب‌تر سطح موردنظر، بهتر است از فاصله‌ی 25 سانتی‌متری، رنگ را اسپری نمائید.

از این اسپری می‌توان برای سطوح مختلف از جمله فلز، چوب، شیشه و پلاستیک استفاده کرد.

گفتنی است با توجه به کیفیت و براق‌بودن این اسپری رنگ، می‌توان از آن برای مصارف خانگی، هنری و صنعتی بهره برد.

رنگ موجود در این اسپری مقاومت خوبی دربرابر ضربه و خراشیدگی دارد. ساختار رنگ دوپلی کالر به گونه‌ای است که از فلزات دربرابر زنگ‌زدگی محافظت می‌کند.

همچنین روی سطوحی که مستقیما در معرض اشعه‌ی UV (فرابنفش) هستند نیز می‌توان از این اسپری رنگ استفاده کرد.

استفاده‌ی آسان و همچنین پوشش‌دهی مطلوب این محصول باعث می‌شود جایگزین بسیار مناسبی برای رنگ‌آمیزی با قلم‌مو باشد.

مزایای اسپری دوپلی کالر رال و طریقه مصرف آن

مزیت رنگ های رال دوپلی کالر :
– رنگ های رال دوپلی کالر بر اساس کد رنگ های استاندارد جهانی (RAL) می باشد
– نمونه رنگ داخل اسپری بر روی اسپری موجود میباشد
– خشک شدن سریع سطوح رنگ آمیزی شده توسط اسپری رنگ های رال دوپلی کالر نسبت به الباقی اسپری رنگ ها. این خاصیت باعث می شود اثر شره رنگ روی کار باقی نماند
– تنوع زیاد در طیف رنگ های دوپلی کالر
– بدلیل حجم و غلظت پوشش بیشتر رنگ در اسپری های رال دوپلی کالر ، سطح را تا 2.5 برابر اسپری های معمولی میتوان رنگ نمود
– سطح رنگ صاف پس از خشک شدن رنگ اسپری شده
– چسبندگی بسیار خوب رنگ بر روی سطوح
– مقاوم در برابر عوامل جوی (UV و باران و ….)
– استفاده از گاز مناسب و بهداشتی در اسپری رنگ های دوپلی کالر
– عدم استفاده از سرب و مواد سرطان زا در داخل اسپری رنگ های دوپلی کالر

اسپری دوپلی کالر کاسپین (Caspian Paint Spray)

اسپری رنگ کاسپین رنگی است بر پایه رزین آلکید مدیوم.، خشک شدن سریع، پوشش بالا بدون شره کردن و زرد گرايي .مقاوم در برابر ضربه و خراشیدگی ، محافظ در برابر زنگ زدگی، براقیت بالا ، مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش و UV .قابل استفاده بر روی سطوح فلزی ، چوب ، شیشه و انواع پلاستیک ها جهت مصارف خانتگی ، صنعتی ، هنری.جهت رنگ آمیزی و ترمیم سطوح آسیب دیده رنگ شده یا رنگ نشده، بسته بندی در سایز 52 .عاري از مواد سمي مانند سرب وبرخلاف ساير اسپريهاي رايج از گاز بي بو يابه اصلاح شيرين يا تصفيه شده استفاده گرديده است.

داراي براقيت مناسب(در مورد رنگهاي براق در زاويه 60درجه توسط دستگاه براقيت سنج داراي براقيت بالاي 85 مي باشدو درمورد رنگهاي مات در زاويه 85درجه براقيت زير10)

پوشش بالا(اندازه گيري با دستگاه کريپتو متر در مورد فامهاي مختلف)، قابليت انعطاف پذيري وخمش مناسب(پاس نمودن تست خمش با مندرل استوانه اي با سيلندر4)چسبندگي بالا(تست کراس کات حداقلB4)، مقاومت به ضربه،مقاومت به خراش،زمان خشک شدن مناسب،پاشش مناسب،تنوع رنگ و…

نقد و بررسی اجمالی

اسپری رنگ «کاسپین» بر پایه‌ی رزین آلکید مدیوم تولید شده است. از ویژگی‌‌های این نوع رنگ‌ها می‌توان به خشک‌شدن سریع و کم‌بوبودن آن‌ها اشاره کرد. برای اینکه کمترین مقدار شره‌کردن رنگ رخ دهد و همچنین برای پوشش‌ مطلوب‌تر سطح موردنظر، بهتر است از فاصله‌ی 25 سانتی‌متری، رنگ را اسپری کنیم. از این اسپری می‌توان برای سطوح مختلف از جمله فلز، چوب، شیشه و پلاستیک استفاده کرد. گفتنی است با توجه به کیفیت و براق‌بودن این اسپری رنگ، می‌توان از آن برای مصارف خانگی، هنری و صنعتی بهره برد. رنگ موجود در این اسپری بدون سرب است و مقاومت خوبی دربرابر ضربه و خراشیدگی دارد. ساختار رنگ کاسپین به گونه‌ای است که از فلزات دربرابر زنگ‌زدگی محافظت می‌کند. همچنین روی سطوحی که مستقیما در معرض اشعه‌ی UV (فرابنفش) هستند نیز می‌توان از این اسپری رنگ استفاده کرد. استفاده‌ی آسان و همچنین پوشش‌دهی مطلوب این محصول باعث می‌شود جایگزین بسیار مناسبی برای رنگ‌آمیزی با قلم‌مو باشد.

مشخصات کلی

ابعاد: قطر:5، ارتفاع: 23 سانتی‌متر
وزن: 0.295 کیلوگرم
نوع: اسپری

مشخصات فنی

نوع رنگ: روغن
مناسب برای: ساختمان , فلز , سنگ , چوب
سایر توضیحات: دارای پوشش و پایداری مطلوب
قابل استفاده بر روی فلز، چوب، پلاستیک، شیشه، سنگ و غیره

چرا ایران رنگ ؟

ایران رنگ

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه پخش رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس ، روغن الیف ، رنگ استخری، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، رنگ سحر ، رنگ فرازپیشه ، رنگ هادی، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان ، پایین ترین قیمت چسب کاشی ، جلاسنج، چسب چوب و بتونه کناف و … فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت‌ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید و استعلام قیمت ضد زنگ و حذف واسطه‌ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسیس گردیده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت مراجعه یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۴۷ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید