خرید، حمل و نصب درب ضد سرقت، نیازمند تجربه و مهارت دارد. زیرا که عدم رعایت نکات مهم در هنگام حمل و نصب این درب ها، موجب افزایش آسیب پذیری آن ها و در نهایت کاهش امنیت آنها خواهد شد. همچنین در انتخاب درب های ضد سرقت نیز باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید درب ها را با قیمتی مقرون به صرفه برای اماکن مختلف، خریداری نمایید.

اهمیت درب های ضد سرقت

یکی از مهم ترین نیاز های بشری در جوامع گوناگون را می توان امنیت دانست. به همین دلیل بشر سعی کرده است تا بتواند با طراحی و تولید ابزار های مختلف، گامی در جهت برقراری و بهبود امنیت خود بردارد.  خرید درب ضد سرقت در سال های اخیر با گسترش چشمگیری رو به رو بوده است که اصلی ترین دلیل اهمیت آن را می توان افزایش امنیت و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز، دانست. در طراحی این درب ها از ورقه های آهنی مقاومی استفاده شده و قفل و لولای خاص آن را می توان از دیگر دلایل متمایز کننده آن با سایر درب ها عنوان کرد.

نکات مهم جهت خریداری بهترین درب ضد سرقت

امنیت حاصل از درب های ضد سرقت، تابع نکات خرید آن می باشد. نخستین نکته در هنگام خرید درب های ضد سرقت، انتخاب چهارچوب مناسب می باشد. زیرا که چارچوب ها، به عنوان بدنه نگهداری از درب های ضد سرقت شناخته می شوند و باید دوام و استحکام بالایی داشته باشند و توسط افراد متخصص به صورت استاندارد نصب شده باشند.

نکته بعدی در مورد ضخامت درب های ضد سرقت می باشد که به طور کلی با افزایش ضخامت، امنیت درب ها نیز افزایش خواهد یافت. توجه داشته باشید که لولا های بلبرینگ دار و همچنین یراق های استیل، می توانند امنیت درب های ضد سرقت را افزایش دهند. توجه به ویژگی های درب های ضد سرقت نظیر عدم واکنش در برابر رطوبت و محلول های اسیدی، از دیگر نکات مهم در هنگام خریداری این درب ها می باشد. برای خرید و آگاهی از قیمت انواع درب های ضد سرقت وارد ادرس لینک شده شوید.

حمل درب های ضد سرقت

حمل درب ضد سرقت نیز تا حد چشمگیری در عدم آسیب پذیری آن موثر می باشد. درب ها پس از خریداری در سه مرحله جداگانه حمل خواهند شد که نخستین مرحله، بارگیری درب ها از انبار فروشگاه می باشد. در مرحله بعدی لازم است تا درب ها در مکان پروژه، تخلیه شوند و در نهایت حمل درب ها تا طبقات ساختمانی و نصب آن ها نیز به عنوان آخرین مرحله شناخته خواهد شد.

به دلیل حمل مکرر درب ها، لازم است تا این فرایند توسط افراد باتجربه با حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط انجام گیرد تا آسیب رسیدن به درب ها به حداقل برسد. البته نحوه بسته بندی درب ها نیز اهمیت ویژه ای در کاهش آسیب آن ها در هنگام حمل، خواهد داشت.

نحوه نصب درب ضد سرقت

اگر درب ضد سرقت به درستی در محل مربوطه نصب نشود، ممکن است امنیت آن ها کاهش یابد. از این جهت حتما از نصاب های باتجربه برای نصب اینگونه از درب ها بهره ببرید. در مرحله نخست نصب درب های ضد سرقت، لازم است تا چارچوب قبلی بدون آسیب به سنگ نما، تخریب گردد. پس از آن نوبت به شاقول نصب چارچوب و ملات ریزی پشت درب می رسد که باید با دقت بسیار زیاد انجام گیرد. بستن یراق ها و دستگیره ها، تنظیم لنگه، رگلاژ قفل و لولا و در نهایت گچ کاری اطراف درب، به ترتیب در مراحل بعدی میسر خواهند شد.

قیمت درب های ضد سرقت

تنوع چشمگیر درب های ضد سرقت موجب تفاوت قیمت در آن ها شده است. از این جهت هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب درب ها توسط مشتری وجود نخواهد داشت. همچنین فروشگاه دژ درب، مشاوره هایی را در جهت انتخاب بهترین نوع درب های ضد سرقت به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد. توجه داشته باشید که هزینه حمل و نصب درب های ضد سرقت نیز به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید