پیری یک روند طبیعی است که شایع‌ترین علائم آن در پوست انسان دیده می‌شود. پوست انسان در جریان افزایش سن و آسیب‌های مختلف، شادابی و طراوت خود را از دست داده و دچار چین و چروک و افتادگی می‌شود‌. از آنجا که افراد به خصوص بانوان در هر شرایط و هر سنی، زیبایی را می‌جویند و به حفظ آن اهمیت می‌دهند، قطعا از شلی پوست صورت و حتی بدن خود رضایت نداشته و به دنبال بهترین راه برای بازگرداندن طراوت به پوست خود هستند. از این رو کلینیک های زیبایی دارای مجوز برای پاسخ به نیاز مشتریان خود می توانند از دستگاه های جوانساز مثل هایفو استفاده نمایند.

این روزها در پی پیشرفت علم و تکنولوژی از روش‌های درمانی مختلفی برای این منظور استفاده می‌شود که هایفو تراپی جدیدترین آن‌هاست. در این روش ضمن بازسازی پوست‌ آسیب‌دیده و رفع چین و چروک‌، لطافت و نرمی پوست نیز تأمین می‌شود. این روش درمانی به عنوان به‌روزترین و برترین روش لیفتینگ شناخته شده و با دستگاه هایفو انجام می‌شود. در ادامه به معرفی انواع این دستگاه و آموزش هایفو تراپی می‌پردازیم.

خرید دستگاه هایفو

دستگاه هایفو چیست؟

در معرفی این دستگاه لازم است ابتدا با روش درمانی ترمیمی آن آشنا شوید. در این روش درمانی از امواج متمرکز و بسیار قوی فراصوت استفاده می‌شود. به این صورت که این امواج به نواحی مختلف پوست صورت یا بدن تابیده شده و فرآیند کلاژن‌سازی را بهبود بخشیده و تسریع می‌کند. جالب است بدانید این روش صرفا برای جوانسازی پوست نیست و کاربرد گسترده آن در نابودی تومورهای سرطانی دیده می‌شود. عملکرد این دستگاه در جوان‌سازی پوست بسیار جالب است. امواج فراصوت این دستگاه حین تابیدن به پوست، دمای سطحی آن را افزایش داده و پوست را مجبور به کلاژن‌سازی می‌کند‌؛ به این ترتیب سلول‌های مرده پوست بازسازی می‌شوند. ناگفته نماند این افزایش دما به اندازه‌ای نیست که به پوست آسیب وارد کند‌. در نهایت نیز افزایش کلاژن به عنوان یک عنصر محافظ طبیعی، سلامت پوست را تأمین می‌کند.

دستگاه هایفو

استفاده از این دستگاه لیفیتنگ مزایای بسیاری برای افراد دارد؛ اما نکته اینجاست که تمام افراد کاندیدای مناسبی برای استفاده از آن نیستند و تنها افرادی که در بازه سنی ۳۰ تا ۷۰ سالگی هستند، می‌توانند از این دستگاه‌ استفاده کنند. نکته مهم دیگر این است که اگر در سنین پایین‌تر مثلا در بازه سنی سی تا چهل سالگی از این روش استفاده کنید، می‌توانید فرآیند پیری پوست را به تعویق بیاندازید. با توجه به این که تمام افراد کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش نیستند، لازم است قبل از هر اقدامی با یک متخصص پوست مشورت کنید. در کل این روش بسیار کم‌خطر بوده و مزایای بسیاری برای پوست به همراه دارد. کلاژن‌هایی که به کمک این دستگاه تولید می‌شوند تا دو سال اثرگذاری دارند. در ادامه به معرفی انواع مختلف این دستگاه و کاربری هر کدام می‌پردازیم.

کاربردهای مختلف هایفو تراپی

همان‌طور که گفتیم، این دستگاه مدرن لیفتینگ با استفاده از امواج اولتراسوند لایه‌‌ای که زیر لایه سطحی پوست قرار دارد را هدف قرار داده و به آن انرژی گرمایی وارد می‌کند. زمانی که دمای این لایه از پوست افزایش پیدا کرد و به سطح خاصی رسید، سلول‌ها دچار آسیب می‌شوند. این آسیب سلولی در پروسه طبیعی بازسازی پوست اتفاق می‌افتد و عملی ناخوشایند نیست. همین آسیب زمینه تولید کلاژن را فراهم می‌سازد. در واقع آسیب به سلول به عنوان یک محرک برای کلاژن‌سازی عمل می‌کند. هرچه کلاژن بیشتری تولید شود، بافت پوست سفت‌تر و جوان‌تر می‌شود. تابش امواج فراصوت به پوست، هیچ تأثیری روی اعصاب و ماهیچه‌های زیر پوست ندارد. به همین خاطر هایفو صورت به عنوان ایده‌آل‌ترین روش جوانسازی پوست شناخته می‌شود.

هایفو


جوانسازی پوست تنها کاربرد این دستگاه لیفیتینگ نیست و شما می‌توانید به عملکرد بهینه دیگری از این دستگاه تحت عنوان هایفو واژینال برسید. هدف از به‌کارگیری این روش درمانی، تنگ‌کردن واژن خانم‌هاست. امواج فراصوت و پرانرژی این دستگاه، باعث محکم‌شدن عمق لایه‌های واژن شده و آن را از حالت شلی خارج می‌کند. این روش غیرجراحی و غیرتهاجمی است و به عنوان ایده‌آل‌ترین روش برای برطرف‌کردن مشکلات واژن شناخته می‌شود. واژن نیز به عنوان یک اندام در بانوان به دلایل متعددی از جمله یبوست، اضافه وزن، بارداری و زایمان، بلند‌کردن اجسام سنگین و افزایش سن، دچار افتادگی و شل‌شدگی می‌شود که می‌توان با استفاده از این دستگاه شل‌شدگی را برطرف ساخته و منجر به جوانسازی واژن شد.

هایفو 4 بعدی

انواع دستگاه هایفو

  • هایفو ۴ بعدیاین دستگاه جزو جدیدترین دستگاه‌های لیفتینگ است که با از بین بردن چین و چروک صورت و خط خنده و اخم به جوانسازی پوست کمک می‌کند.‌ استفاده از این دستگاه نه‌تنها به عمل جراحی نیاز ندارد، بلکه درمان با آن به صورت غیر تماسی است.‌ از کاربردهای این دستگاه می‌توان به رفع چین و چروک، رفع افتادگی پوست غبغب و گردن، لیفت گردن و دکلته، لیفت گونه، ابرو و پلک و اصلاح طرح لبخند اشاره کرد.
  • هایفو ۷ بعدیاین دستگاه التراسوند یک روش درمانی سفارشی برای لیفت صورت، گردن و کل بدن است. این دستگاه به سیستم سونوگرافی متمرکز با انرژی بالا مجهز است که حرارت را بدون آسیب به بافت‌های اطراف، بر روی پوست متمرکز می‌سازد. از کاربردهای این دستگاه می‌توان رفع چین و چروک و ایجاد سفتی پوست و کاهش چربی در قسمت‌های مختلف بدن را نام برد.

%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C.jpg

  • هایفو الترااین دستگاه کلینیکال محصول مشترک دو کشور آمریکا و کره جنوبی است. این دستگاه امواج التراسوند را به صورت کنترل‌شده در لایه بین پوست و گوشت متمرکز ساخته و منجر به تولید کلاژن می‌شود. این دستگاه در مدل‌های مختلف سه کارتریج و پنج کارتریج وجود دارد. استفاده از دستگاه هایفو سالنی/کلینیکال، به لیفتینگ و جوان‌سازی پوست می‌انجامد و نتایج آن بعد از چهار تا دوازده هفته دیده می‌شود. استفاده از این دستگاه هیچ نوع عوارض پوستی ندارد. خرید هایفو الترا و استفاده از آن برای درمان انواع تیپ‌های پوستی ایده‌آل است.
  • هایفو ویمکساین دستگاه ضمن جوانسازی پوست برای لاغری نیز استفاده می‌شود. در واقع هدف اصلی این دستگاه جوانسازی پوست است؛ اما در مدل‌های خاصی از آن عملکرد زاویه‌دار‌کردن فک و رفع چاقی شکم، ران و پهلو نیز تعریف شده‌است. قیمت این دستگاه نسبت به کارایی فوق‌العاده و متنوع آن بسیار مناسب است.
  • هایفو دابلو گولداین دستگاه نیز نسل جدید تکنولوژی فراصوت است و کاربرد آن علاوه بر رفع چین و چروک پوست و خطوط آن، در کاهش چربی و لاغری موضعی دیده می‌شود. این دستگاه از سیستم بسیار دقیقی برخوردار است و این جهت یک روش درمان حرفه‌ای به شمار می‌رود. در این دستگاه از یک روش توسعه یافته نسبت به سایر دستگاه‌های التراسوند استفاده می‌شود. به همین خاطر خرید هایفو دابلو گولد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

images_1663525751.jpg
خرید دستگاه هایفو HIFU

قیمت این دستگاه با توجه به نوع آن، کیفیت دستگاه و عملکردی که ارائه می‌دهد، متفاوت است.‌ در یک تعریف کلی می‌توان گفت قیمت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های مراقبتی و ترمیمی پوست بالا است؛ اما در مقابل کارایی و نتیجه‌ای که ارائه می‌دهد، قیمت مناسبی دارد.

خرید دستگاه هایفو همچنین برای پزشک و اپراتور و یا کلینیک زیبایی دارنده دستگاه سود زیادی دارد با توجه با این که هایفو تک جلسه ای هست می تواند انتخاب مناسبی برای مطب یا کلینیک زیبایی شما باشد.

آیا امکان خرید دستگاه هایفو به صورت اقساط بلند مدت وجود دارد؟

بله؛ برای تسهیل شرایط خرید دستگاه هایفو و بهرمندی از کیفیت بالای دستگاه، شرایطی در نظر گرفته شده تا خریداران عزیز بتوانند به راحتی و بدون متحمل شدن هزینه بالا در همان ابتدای کار دستگاه را خریداری نمایند.

شرایط پرداخت چگونه است؟

چنانچه خریدار محترم قصد خرید دستگاه هایفو را به صورت اقساطی داشته باشد. 40 تا 60 درصد قیمت دستگاه به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 12 تا 18 ماهه پرداخت می نماید.

لازم به ذکر است که اقساط بدون بهره می باشد و هیچ گونه سودی بخاطر خرید اقساطی پرداخت نمی کنید.

چنانچه خریدار محترم مایل به پرداخت هزینه دستگاه به صورت نقد باشد از طرف شرکت تخفیف قابل ملاحظه ای دریافت خواهد کرد.

به عنوان نکته پایانی به شما توصیه می‌کنیم برای خرید مطمئن با قیمت مناسب، یک شرکت معتبر را انتخاب کنید. می توانید برای خرید دستگاه هایفو با کیفیت و کارایی مناسب از شرکت تجهیز گستر لیزر استعلام قیمت بگیرید.

علاوه بر اهمیت خرید این دستگاه، خرید کارتریج هایفو نیز بسیار حائز اهمیت است. کارتریج این دستگاه در انواع مختلفی طراحی می‌شود. هر چند عملکرد آن‌ها یکی است، اما تفاوت‌های جزئی با یک دیگر دارند که لازم است آن‌ها را بشناسید. از این تفاوت‌ها می‌توان به عمق نفوذ کارتریج و استفاده از انواع آن در نواحی مختلف بدن اشاره کرد. اهمیت انتخاب کارتریج مناسب زمانی مشخص می‌شود که نمی‌توان در جوانسازی پوست با روش هایفوتراپی به عمق مشخصی از پوست نفوذ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید