ما در ماهان شبکه ایرانیان تمام تلاش خود را داریم که در خرید سرور HP بهترین راهنمایی و کارایی را برای شما داشته باشیم شما می توانید تمام فطعات و اکسسوری های سرور های اچ پی را در این سایت مشاهده کنید اگر نیازمند اطلاعات تکمیلی تر هستید می توانید وارد سایتmahanshabake.com شده و تمام اطلاعات تکمیلی تر و خرید اینترنتی قطعات سرور اچ پی ای را انجام بدهید. در ماهان شبکه ایرانیان انتخاب بهترین برای شماست

قیمت هارد سرور HP

 هارد سرور چیست؟

هارد سرور HP در واقع هارد دیسکی است که برای سرور HP مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن جا که سرور باید همواره روشن باشد، هارد سرور HP نیز به صورت شبانه روزی باید کار کند و بالطبع قدرت پردازش بالایی هم داشته باشد.نباید به این زودی ها بسوزد. از این رو مشخصات فنی هارد سرور HP به مراتب قدرتمندتر از یک هارد معمولی است.و باید هارد سرور یک سر و گردن بالاتر از هارد معمولی یا هارد pc باشد.برای خرید سرور اچ پی مهم ترین مورد خرید هارد HP  میباشد هارد سرور اچ پی مهم ترین انتخاب در بین قطعات سرور اچ پی ای میباشد خرید هارد سرور اچ پی به علت انکه دیتای بسیار مهمی روی هارد های شما می نشیند و سوختن هارد سرور باعث از بین رفتن تمام دیتا واطلاعات شما مشود بسیار مهم هست پس برای خرید هارد سرور بسیار دقت کنید.برای خرید سرور اچ پی مهم ترین مورد خرید هارد HP  میباشد هارد سرور اچ پی مهم ترین انتخاب در بین قطعات سرور اچ پی ای میباشد خرید هارد سرور اچ پی به علت انکه دیتای بسیار مهمی روی هارد های شما می نشیند و سوختن هارد سرور باعث از بین رفتن تمام دیتا واطلاعات شما مشود بسیار مهم هست پس برای خرید سرور بسیار دقت کنید.خرید هارد سرور hp

انواع هارد سرور

هارد سرور HP از نظر تکنولوژی به سه دسته تقسیم می‌شود:

– هارد سرور اچ پی HP HDD
– هارد سرور اچ پی  hp SSD
– هارد سرور  hp NVMe

درایوهای Hewlett Packard Enterprise طوری تنظیم شده‌اند که عملکرد بهینه را برای سرورهای HPE ارائه دهند. سخت افزار درایو HPE برای به حداکثر رساندن کارایی و سازگاری با سرورهای HPE ProLiant Rack and Tower، خانواده Apollo،Blade و پلتفرم‌های Synergy طراحی شده است.و برای همین هست که همیشه همکاران ما خواهشمند هستند که برای خرید سرور hp حتما هارد ویژه ی سرور HP را خریداری بکنید.

 

 

خرید هارد سرور HDD

حتما بخوانید: هارد دیسک HDD چیست؟

خرید هارد سرور HP

RPM هارد Hp

RPM مخفف عبارت Revolutions Per Minute و به معنای چرخش دیسک هارد در هر دقیقه است. هرچقدر عدد RPM یک هارد بیشتر باشد، سرعت هارد بیشتر خواهد بود. RPM تنها برای هاردهای HDD hp  است و در انواع دیگر هاردها چنین معیاری برای سرعت هارد وجود ندارد.یک هارد سرور  hp HDD معمولا RPM بین 5400 تا 15K دارند. رقابت اصلی البته بین هارد 10K و 15K است. جایی که باید مقایسه کرد و دید کدام یک با شرایط خرید هارد سرور شرکت شما سازگاری بیشتری دارد. برای درک بهتر این موضوع، دو نمونه هارد سرور از هرکدام را بررسی می‌کنیم.

هارد سرور SSD اچ پی

قیمت هارد سرور SSD

به سرعت بسیار بالا در هارد درایو خود احتیاج دارید؟ از هارد SSD استفاده کنید! چند میلیون گیگابایت دیتا را تصور کنید که تولید می‌شود و اپلیکیشن‌ها باید بتوانند با سرعت بالا این حجم از داده‌ها را بخوانند و بنویسند. این جاست که سرعت بالای SSD می‌تواند موثر واقع شود، آن هم در حالی که انرژی به مراتب کمتری نسبت به HDD مصرف می‌کند.

هارد SSD بر اساس نوع کار به سه دسته تقسیم می‌شود:

 Read Intensive: ارزان‌ترین نوع هارد SSD که برای وب سرورها یا Read Caching مناسب است و کارایی بسیار خوبی در حجم‌های کاری با نگارش زیاد دارد.
– Mixed Use: در نقطه تعادل بین قدرت نوشتن و خواندن است و در هیچ کدام نه آن قدر ضعیف نیست، نه به شدت قدرتمند.
– Write Intensive: مشخصا دارای بالاترین کیفیت در نوشتن است و مناسب محیط‌های انترپرایزی که حجم نوشتن و خواندن به شدت بالایی دارند، نظیر پردازش بیگ دیتا یا تراکنش‌های مالی زیاد.

خرید رم سرور hp

رم سرور hp چیست؟

رم سرور یک حافظه کوتاه مدت میباشد که داده های وارد شده از پردازنده سرور اچ پی را در خود نگهداری میکند ، میتوان گفت به عنوان یک منبع یا انباری که ذخزرهی دیتای دم دستی cpu سرور را انجام می دهد.با توجه به اینکه کش پردازنده سرور hp بسیار کوچک میباشد دیتای پردازش شده در پردازنده نیازمند جایی میباسد که در انجا ذخیره شود تا در زمان مناسب با فراخوانی سی پی یو دوباره وارد پردازنده شده و محاسبات انجام دهد.رم hp که معمولا از نظر کیفیت ساخت ،مدت زمان ساخت ، استاندارد های ساخت و مهمتر از همه قیمت رم خیلی خیلی گران تر و سر تر از رم های معمولی میباشد برای همین هست که تایید و تاکید بسیار مکنیم حتما و حتما رم اورجینال سرور hp خریداری بکنید. و به لیبل اورجینال سرور hp دقت داشته باشی.

رم سرور HP چیست؟ رم اچپی سرور ؟

هر سرور، لپ تاپ و کامپیوتر دارای حافظه است. حافظه RAM رم سرور  hp اچ پی  داده ها را از هارد دیسک یا درایو حالت جامد پردازش می کند، این داده ها و دستورالعمل ها را ذخیره می کند و واحد پردازش مرکزی (CPU) را قادر می سازد به آن دسترسی داشته باشد. بدون رم سرور  hp اچ پی ، سیستم  یا، سرور شما  hpشما قادر به انجام هیچ کاری نخواهد بود.

نگاه دقیق‌تر به ساختار رم سرور hp

رم سرور  hp اچ پی رم سرور یک حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) است که داده ها را از HDD به CPU فرامیخواند . به عنوان نوعی از رم سرور  hp اچ پی فرار، زمانی که رم سرور  رم سرور  hp اچ پی خاموش می شود، تمام اطلاعات نگهداری شده خود را از دست می دهد. یکی از راه‌های تصور کردن این مطلب  این است که ماژول‌های رم شما حاف⁴ظه کوتاه‌مدت و هارد دیسک‌های شما حافظه بلندمدت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید