چه دارو هایی به افزایش قد کمک می کنند؟

یک باور قدیمی در بین ما مردم وجود دارد که برای افزایش قد حتما باید از راه پزشک و دارو اقدام کنیم ولی این باور کاملا اشتباه است و دلیل آن را می توانید در ادامه مطلب بخوانید. در این مطلب روی این موضوع تمرکز داریم که آیا برای افزایش قد به دارو نیاز است؟ روش های افزایش قد بدون استفاده از دارو چیست؟ اگر به دارو نیاز داریم چه دارو هایی مناسب هستند؟ برای پاسخ این سوالات حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با روش های افزایش قد بیشتر آشنا شوید.

چرا در افزایش قد به دارو نیاز داریم؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث رشد قد شما می شود دریافت مواد مغذی مورد نیاز از خوراک روزانه شما است که توسط بدن به طور خودکار انجام می شود و تمام کاری که شما باید انجام دهید مصرف مواد سالم و مورد نیاز غذایی برای رشد استخوان ها است پس دیگر نپرسید که چطوری قدمو بعد هجده سالگی افزایش بدم؟ شما می توانید این مواد مغذی را از طریق وعده های مختلف غذایی که در طول روز مصرف می کنید بدست آورید و بدن شما مواد مورد نیاز برای افزایش قد را از طریق این غذا ها دریافت می کند. در بعضی از نوجوانان یا کودکان مشکلات گوارشی وجود دارد که باعث می شود بدن بعضی از ویتامین ها و یروتئین ها را از غذا ها دریافت نکند و آنها را دفع کند. در این مورد کودک یا نوجوان باید ویتامین مورد نظر را از راه دارو های افزایش قد دریافت کند تا استخوان ها به رشد عادی خود ادامه دهند. برای درک این موضوع که بدن شما ویتامین ها و پروتئین های لازم را دریافت می کند یا خیر می توانید به دکتر مراجعه کنید و آزمایش های لازم را انجام دهید تا از این موضوع آگاهی پیدا کنید. همچنین در وب سایت وان قد برای شما علائم کمبود ویتامین ها و پروتئین ها را قرار داده ایم تا اگر این علائم را در خود مشاهده کردید به دکتر برای دریافت دارو مراجعه کنید.

آیا تمام افراد برای افزایش قد به دارو نیاز دارند؟

در مطلب بالا اشاره کردیم که افرادی که در دریافت مواد مغذی مورد نیاز برای افزایش قد مشکل دارند باید از دارو های افزایش قد استفاده کنند. افرادی که در دریافت مواد مغذی هیچگونه مشکلی ندارند به دارو های افزایش قد نیاز ندارند اما مصرف آنها هم هیچگونه ضرری برای آنها ندارد ولی خب مصرف زیادی این مواد مغذی باعث نمی شود که شما افزایش قد بیشتری داشته باشید. بدن و استخوان ها به اندازه ای که نیاز دارند مصرف می کنند و بقیه مواد مغذی دریافتی بدن یا دفع می شود یا در دیگر قسمت های بدن استفاده می شود. در هر صورت شما برای مصرف دارو های افزایش قد باید با دکتر صحبت کنید و ببینید که بدن شما مشکلی با دریافت این مواد مغذی از دارو های مورد استفاده شما دارد یا ندارد.

آیا فقط با استفاده از دارو می توان افزایش قد داشت؟

خیر با دارو نمی شود افزایش قد داشت و فقط هم با استفاده از دارو های افزایش قد نمی توان امید به داشتن قدی بلند داشت زیرا دارو ها فقط مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را تامین می کند و بدن برای افزایش قد نیازمند دیگر عواملی است که باعث افزایش قد شما می شوند. عواملی از جمله هورمون های رشد فعال، ورزش های کششی، خواب کافی، ژن مناسب و ذهن سالم باعث افزایش قد شما می شوند و بدن شما برای شروع افزایش قد در صورت وجود این عوامل از مواد مغذی که شما در اختیار بدن خود قرار می دهید استفاده می کند. اگر از وب سایت وان قد دیدن کرده باشید متوجه می شوید که چه زمان هایی شما نیاز به مصرف دارو دارید.

چه دارو هایی برای افزایش قد مناسب هستند؟

متوجه شدید که برای مصرف دارو چه اقداماتی نیاز است و چه موقعی باید برای مصرف کردن دارو های افزایش قد اقدام کنید. همانطور که گفتیم تنها وظیفه دارو ها تامین کردن مواد مغذی است که بدن شما برای افزایش قد به آنها نیاز دارد. با توجه به این موضوع که بدن شما در جذب کدام ویتامین و پروتئین مشکل دارد شما باید داروی خود را انتخاب کنید. هر شربت افزایش قد برای یک یا چند پروتئین و ویتامین اثر گذار است که روی اطلاعات همان دارو لیست پروتئین ها و ویتامین های موجود در آن شربت نوشته شده است.

1. آرژنین

آرژنین یکی از عوامل اصلی رشد قد است که بدن شما از طریق هورمون های رشد آن را تولید می کند. اگر شما آرژنین کافی برای رشد قد ندارید و بدن شما در این مورد به شما کمک نمی کند می توانید از شربت های حاوی آرژنین استفاده کنید تا این ماده مغذی و مهم را برای بدن خود تامین کنید. کمبود آرژنین یکی از اصلی ترین دلایلی است که بسیاری از کودکان رشد قدی خوبی ندارند و متاسفانه بسیاری از والدین به این موضوع کم توجهی می کنند که باعث می شود فرزند آنها از تمام پتانسیل رشد خود استفاده نکند و در آینده به دنبال روش های افزایش قد باشد. البته جای نگرانی نیست زیرا در وب سایت وان قد می توانید روش های افزایش قد برای بزرگسالان را هم مشاهده کنید.

2. کلسیم

کلسیم دومین و مهم ترین عامل برای افزایش قد است که بدن به آن نیاز ضروری دارد و بدون آن افزایش قد ممکن نیست زیرا کلسیم پایه و اساس رشد استخوان ها و محکم شدن آنها است. انسان به صورت عادی کلسیم را می تواند از لبنیات ها دریافت کند اما در بعضی موارد انسان ها در جذب آن مشکل دارند و تنها راه حل برای این مشکل شربت های حاوی کلسیم می باشد که به شما کمک می کنند این ماده ضروری را برای بدن خود مهیا کنید.

3. ویتامین دی

ویتامین دی همانند کلسیم یکی از دلایل رشد و محکم شدن استخوان ها است که انسان می تواند آن را از طریق نور خورشید دریافت کند. اگر به هر دلیلی در معرض نور خورشید نیستید یا بدن شما ویتامین دی دریافت نمی کند می توانید از قرص و شربت ویتامین دی استفاده کنید که برای افزایش قد بسیار موثر هستند.

از چه روش هایی برای افزایش قد می توانیم استفاده کنیم؟

استفاده از دارو های افزایش قد فقط باعث می شوند که بدن شما آمادگی و توان لازم برای رشد استخوان ها را داشته باشد ولی برای اینکه اقدام به بلند تر کردن استخوان های شما کند نیازمند فعالیت ها و حرکاتی است که بدن را به افزایش قد مجبور کند. حرکات ورزشی و روش های ذهنی که باعث می شوند شما برای افزایش قد اقدام کنید باعث می شوند شما یک فرد بلند قد شوید. اگر به این روش ها علاقه مند هستید می توانید از پکیج افزایش قد با حرکات کششی وب سایت وان قد دیدن کنید که شما را با استفاده از روش های افزایش قد نوین تبدیل به یک شخص خوش استایل و بلند قد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید