اگر شما هم جزو افرادی هستید که از فروش فایل در اینترنت کسب درآمد می کنید، قطعا اینکه بتوانید درآمد خود را چند برابر کنید، برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. پیشنهاد می کنیم حتما روش هایی که در این مقاله ذکر کرده ایم را انجام دهید و سپس خواهید دید که درآمدتان روز به روز بیشتر می شود و به زودی درآمد شما حداقل 3 برابرِ درآمد فعلی خواهد شد و شما هم مانند ما می توانید چنین تجربه جذابی را داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را بیان کنیم که قطعا با اجرای هر کدام از این 5 تکنیک می توانید درآمد خود را از فروش فایل بیشتر و بیشتر کنید. اما قبل از اینکه این پیشنهادات را ارائه کنیم، باید این نکته را یادآوری کنیم که تمام این موارد بر اساس تجربیات 9 ساله ما در زمینه فروش فایل، بازاریابی فایل و همکاری با سایت های بزرگ همکاری در فروش فایل مانند فایل ناب، درآمد برتر و فایل سل گردآوری شده و حتما روی افزایش درآمد شما نیز تاثیر خواهد داشت.

 

درآمد فروش فایل هایتان را 3 برابر کنید؛ 5 راهکار کلیدی

5 راهکار کلیدی برای افزایش درآمد از فروش فایل

1- یک فایل با چند فرمت

فایل خود را در فرمت های مختلف بفروشید

در بسیاری از مواقع فایل هایی که توسط فروشندگان فایل تولید می شوند، این قابلیت را دارند که در فرمت های دیگری نیز تهیه شوند. به عنوان مثال فایل هایی با فرمت ورد را می توانید به فرمت های دیگری نظیر pdf، پاورپوینت، صوت و حتی فیلم تبدیل کنید و به این ترتیب می توانید یک محتوا را با چند فرمت مختلف و با قیمت بیشتری بفروشید و در نتیجه میزان درآمد خود را بیشتر کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که افراد سلیقه ها و نیازهای متفاوتی دارند و هر چقدر تنوع فرمت در فایل های شما بیشتر باشد، افراد بیشتری خواهان آنها خواهند بود که این موضوع می تواند باعث افزایش فروش شما شده و سود بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

شما می توانید تمام فرمت های یک فایل را در یک محصول با قیمت بالاتر بفروشید و یا اینکه می توانید هر فرمت از آن را بصورت مجزا بفروشید و از طریق تعداد فروش بیشتر، به درآمد بیشتری هم برسید.

 

2- فایل باارزش‌تر و گران‌تر

فایل های ارزشمندتر و گران‌تر تولید کنید

مشکلی که در بسیاری از محصولات دانلودی دیده می شود، کم بودن اطلاعات آنهاست و این مشکل بیشتر در فایل های دانشجویی دیده می شود. همین کم بودن اطلاعات باعث می شود که ارزش چنین فایل هایی کم شده و امکان فروش آنها با قیمت بالاتر وجود نداشته باشد.

البته منظور این نیست که اطلاعات سطح پایین زیادی را در یک فایل قرار دهید تا حجم آن زیاد شود، بلکه هدف این است که اطلاعات ارزشمندی را به محتوای فایل ها اضافه کنید که ارزش و قیمت آنها را بیشتر کند و خریداران نیز حاظر باشند که برای آنها هزینه بیشتری بپردازند.

به عنوان مثال در خیلی از محصولات قابل دانلود دانشجویی میبینیم که تمام محتوای آن از یک صفحه از سایتی برداشته شده که پیدا کردن این محتوا برای مخاطب نیز کار ساده ای است و به همین دلیل بسیاری از افراد که متوجه چنین مشکلی می شوند، آن فایل را خریداری نمی کنند و در نتیجه فروشنده آن فایل نمی تواند فروش خوبی را داشته باشد.

اما فایلی که اطلاعات ارزشمندی در آن گنجانده شده باشد، قطعا برای مخاطبان ارزش بیشتری دارد و آنها حاظرند که هزینه بیشتری را بپردازند تا این اطلاعات ارزشمند را کسب کنند.

حتما می دانید که هزینه و زمانی که برای تبلیغ یک فایل 200,000 تومانی صرف می کنید با هزینه و زمانی که برای تبلیغ یک فایل 20,000 تومانی صرف می کنید، برابر است. یعنی برای تبلیغ هر دو فایل باید به یک اندازه هزینه و زمان صرف کنید اما با فروش فایل 200,000 تومانی، 10 برابر بیشتر سود خواهید کرد.

images_1666712004.jpg

3- ویدیوی معرفی و تبلیغاتی

از ویدیو برای معرفی و تبلیغ فایل خود استفاده کنید

در بین تمام فرمت های قابل مشاهده در اینترنت، ویدیوها پربازدیدترین فرمت هستند و همچنین تاثیر زیادی روی مخاطب می گذارند. شما به عنوان یک فروشنده فایل می توانید، برای افزایش فروش فایل هایتان، ویدیوهای معرفی یک فایل را آماده کنید و در سایت های آپارات، یوتیوب و همچنین در صفحه معرفی محصول خود این ویدیوها را قرار دهید. این کار باعث می شود که مخاطب اطمینان بیشتری به کیفیت محتوای فایل داشته باشد و راحتتر برای خرید تصمیم گیری کند.

طبیعتا انجام تولید ویدیوهای معرفی و تبلیغاتی برای فایل ها و محصولات دانلودی کم‌ارزش توجیه ندارد اما کسی که به دنبال چند برابر کردن درآمد خود است، حتما فایل های ارزشمندی را تولید می کند که ارزش بالایی دارند و در چنین شرایطی، ساختن ویدیوهای تبلیغاتی، توجیه‌پذیر خواهد بود.

البته این نکته را فراموش نکنید که قرار نیست در ویدیوی معرفی محصول از جلوه های ویژه استفاده کنید که زمان تولید آن را بیشتر کند، بلکه می توانید در کوتاه‌ترین زمان یک ویدیوی معرفی مختصر و حرفه ای تولید کنید و سپس آن را در رسانه های مختلف منتشر کنید تا مخاطبان علاقمند را به خرید محصول دانلودی خودتان هدایت کنید.

 

4- رپورتاژ آگهی

در سایت های دیگر تبلیغ کنید

اینکه کسی بگوید که نمی توانید بدون صرف هزینه برای تبلیغات محصولی را بفروشید، درست نیست؛ اما باید این را هم بدانید که تبلیغات اصولی به روند فروش شما شتاب می دهند و در چند برابر شدن فروش شما تاثیر قابل توجهی دارند.

بازاریابی محتوایی یکی از بهترین روش ها برای افزایش فروش فایل است که بوسیله آن می توانید اطلاعات کاملی از محصول دانلودی خود را ارائه کنید و بدین ترتیب مخاطب نیز می تواند با اطمینان بیشتری فایل را خریداری کند.

یکی از موثرترین روش های بازاریابی محتوایی، استفاده از رپورتاژ آگهی است که می توانید مخاطبان سایت های دیگر را نیز به خرید فایلهایتان تشویق کنید و به این ترتیب درآمد بیشتری کسب کنید.

با توجه به اینکه نوشتن رپورتاژ آگهی نیاز به تخصص دارد، می توانید برای مشاوره رایگان و یادگیری نکات حرفه ای رپورتاژ آگهی، با شماره 09192682620 تماس بگیرید و حتی نوشتن متن رپورتاژ آگهی خودتان را به ما بسپارید.

 

5- تبلیغات رایگان

از منابع رایگان برای تبلیغ فایل خود استفاده کنید

اگر در ابتدای راه هستید و بودجه کافی برای تبلیغات ندارید، می توانید از تبلیغات رایگان برای افزایش فروش فایل های خود استفاده کنید. سیستم های وبلاگدهی، سایت های آگهی و شبکه های اجتماعی، فضای مناسبی برای تبلیغات رایگان محصولات دانلودی شما هستند.

همچنین در صورتی که در سایت های همکاری در فروش فایل ناب و درآمد برتر عضو شده باشید، می دانید که این دو سایت امکان ثبت مطلب تبلیغاتی برای کاربران را فراهم کرده و کاربران، بخصوص فروشنده های فایل می توانند مطالب رایگانی را در راستای تبلیغ محصولاتشان در این دو سایت منتشر کنند و مخاطبان سایت را به خرید فایل خودشان هدایت کنند.

علاوه بر اینها، سایت های محتوایی دیگری نظیر ویرگول و مداد هستند که می توانید در آنها محتوای آگهی منتشر کنید و بدین ترتیب برای افزایش فروش فایل هایتان در این سایت ها نیز تبلیغ کنید. البته تفاوتی که سایت های محتوایی نظیر ویرگول و مداد با سایت های فایل ناب و درآمد برتر دارند در این است که در سایتی مثل ویرگول، لینکهای درون محتوا بصورت نوفالو هستند ولی در سایت فایل ناب لینک های درون آگهی شما بصورت فالو است و ارزش صفحه را به محصول شما انتقال می دهد.

 

images_1666712382.jpg

در مسابقه بهترین فروشندگان فایل شرکت کنید

علاوه بر مواردی که گفته شد، می توانید از این روش نیز برای بیشتر کردن درآمدتان استفاده کنید. یعنی شما می توانید در سایت های همکاری در فروش فایل درآمد برتر و فایل ناب ثبت نام کنید و فایل های خود را در این سایت ها نیز برای فروش ثبت کنید و در مسابقات فروشندگان برتر این سایت ها امتیاز کسب کنید و جوایز نقدی دریافت کنید.

در سایت همکاری در فروش فایل ناب تا کنون 14 دوره مسابقه بین کاربران برگزار شده که البته دوره چهاردهم آن بصورت مشترک با سایت درآمد برتر از اول آبان 1401 تا آخر دی 1401 در جریان است و ممکن است شما در زمانی که این مسابقه در جریان است، این مطلب را مطالعه کنید. در این حالت فرصت دارید که شما هم در این مسابقه شرکت کنید و فایل های خود را در این سایت آپلود کنید. به این ترتیب هم میزان درآمد شما بواسطه فروش فایل هایتان بیشتر خواهد شد و هم می توانید از جوایز نقدی این مسابقه که تا 6,200,000 تومان جایزه نقدی است، بهره‌مند شوید.

البته در این مسابقه جوایز دیگری نیز برای فروشندگان در نظر گرفته شده که این جوایز نیز بدون قرعه کشی و فقط با رسیدن به امتیاز مورد نظر، به کاربران اهدا خواهد شد که شامل هاست و دامنه یک ساله و قالب سایت وردپرسی خواهد بود.

در صورتی که مایلید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید و در مسابقه شرکت کنید روی لینک زیر کلیک کنید:

مسابقه فروش فایل

 

 

نکته تکمیلی

مسابقات فایل ناب بصورت دوره ای برگزار می شود و مسابقات جدید نیز در همان صفحه بالا اطلاع رسانی می شود. پس در صورتی که بعد از اتمام مسابقه این مطلب را مشاهده می کنید، باز هم می توانید در مسابقات بعدی برترین فروشنده فایل شرکت کنید و علاوه بر افزایش درآمد، جوایز نقدی این مسابقات را نیز کسب کنید.

ضمن اینکه مسابقات برترین بازاریاب فایل نیز در سایت فایل ناب بصورت دوره ای برگزار می شود و این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای فروش بیشتر فایل ها فراهم می کند. و این موضوع برای فروشندگان فایل نیز بسیار سودآور خواهد بود زیرا بازاریاب ها تبلیغات بیشتری برای فایل ها انجام می دهند و به این ترتیب کل مجموعه با افزایش درآمد همراه خواهد بود.

با توضیحاتی که ارائه شد، می توان گفت که فعالیت فروشندگان فایل در سایت فایل ناب در هر شرایطی برای آنها با سود خوبی همراه خواهد بود.

 

برچسب ها : درآمد,فروش فایل,جایزه,مسابقه

دیدگاهتان را بنویسید