شتابان هاست سریع کننده ربات های سوشال مارکتینگ، بزرگ ترین شرکت خرید هاست اروپا و سرورهای مجازی ایرانی و اروپایی است که با ارائه بهترین خدمات میزبانی و هاستینگ، به دیجیتال مارکترها کمک میکند به بهترین شکل کمپین ها و اهداف بازاریابی سوشال نتورک خود را پیش ببرند.

 

سوشال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی جدیدترین کانسپت و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است که وظیفه دارد امور بازاریابی کسب و کارهای مختلف را در بهترین شبکه های اجتماعی پیش ببرد.

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی یا سوشیال مدیا (Social Media) یکی از بخش های جداناپذیر از زندگی روزمره انسان های مدرن شده اند. تلگرام، توییتر، لینکدین و اینستاگرام 4 مورد برتر این شبکه ها در کشور ما می باشند و شاید بتوان گفت روزی نیست که حداقل از یکی از این اپ های سوشال برای چک کردن اخبار و در اوقات فراغت خود استفاده نکنیم.

اما این همه استفاده ای نیست که میتوانیم از این فضای گسترده که پر از افرادی با سلیقه های مختلف است ببریم، بلکه آماده بودن این بستر برای رشد کسب و کارهای کوچک و بزرگ باعث شده تا اکثر بازاریابان و کسب و کارها از این نرم افزارها به عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی قدرتمند برای معرفی محصولات و خدماتشان به مشتریان سراسر دنیا استفاده می کنند.

استفاده از روش های سنتی مثل تبلیغات پرهزینه تلویزیونی و بنرهای خیابانی این روزها کاهش پیدا کرده اند و کم کم جای خود را به استراتژی های کارآمد سوشال مارکتینگ می دهند. در واقع این کسب و کارها هستند که ترجیح میدهند با صرف هزینه کمتر و بازدهی بیشتر، خود را با روش های نوین دنیا به روز نگه دارند.

اما تکنولوژی به اینجا خلاصه نمیشود، بلکه گام بعدی بازاریابی شبکه های اجتماعی همین حالا نیز شروع شده و آن هم استفاده از ربات ها است! ربات هایی که میتوانند به راحتی کارهایی که مدیران بازاریابی که برای آنها برنامه ریزی کرده اند را در سریعترین زمان انجام دهند.

شتابان هاست سریع کننده ربات های سوشال مارکتینگ، بزرگ ترین شرکت خرید هاست اروپا و سرورهای مجازی ایرانی و اروپایی است که با ارائه بهترین خدمات میزبانی و هاستینگ، به دیجیتال مارکترها کمک میکند به بهترین شکل کمپین ها و اهداف بازاریابی سوشال نتورک خود را پیش ببرند.

در این مقاله نگاهی کلی به بحث بازاریابی شبکه های اجتماعی بعلاوه نگاهی به استفاده های ربات سوشال مارکتینگ می اندازیم و ببینیم چطور با یک هاستینگ پرسرعت میتوان بهترین نتیجه را از آنها گرفت.

ربات های سوشال مارکتینگ خود را با شتابان هاست پرسرعت کنید

شبکه اجتماعی چیست؟

قبل از اینکه به ماشین های سوشال مارکتینگ و تاثیرات خرید هاست رباتینگ روی کیفیت کار آنها بپردازیم، باید بدانیم منظورمان دقیقا از شبکه های اجتماعی چیست و چرا بازاریابی در آنها به یکی از روش های نوین پردرآمد تبدیل شده است.

بین تعریف های مختلفی که از این رسانه ها ارائه شده، ویکی پدیا میگوید:

شبکه یا رسانه اجتماعی (Social Media) بستری است که از آن برای تبادل اطلاعات  و محتوا و ارتباطات نزدیک بین افراد و سازمان ها استفاده می شود.

به زبان ساده تر وب سایت ها و اپلیکیشن هایی که به ما این امکان را می دهند تا عکس، ویدیو و نوشته های خود (که بطور کلی محتوا یا content نامیده میشوند) را در همان لحظه به اشتراک بگذاریم و همچنین با دوستان و دنبال کننده های خود ارتباط مستقیم داشته باشیم، مثل قابلیت پیام دادن یا ویدیوکال در تلگرام و اینستاگرام.

اما اشتباهی که درباره مفهوم شبکه های اجتماعی در ذهن بسیاری از کاربران شکل گرفته این است که Social Media را تنها محدود به برنامه هایی که در تلفن های هوشمند نصب می شود میدانند، درحالی که اصالت شبکه های اجتماعی به کامپیوترها برمیگردد و برای این دستگاه ها ساخته شدند.

این تصور اشتباه در واقع به دلیل شناخت بیشتر سوشیال مدیاهایی مثل اینستاگرام، توییتر و یوتیوب است که در موبایل فعالیت های اصلی خود را انجام می دهند. بنابراین وب سایت ها هم میتوانند شبکه اجتماعی باشند و تنها مختص تلفن های هوشمند نیست. حتی امروزه افراد زیادی هم وجود دارند که با خرید سرور مجازی اروپا یا ایران شبکه های اجتماعی مخصوص مشتریان خود را ایجاد میکنند.

از اینها گذشته، social media که در مکالمات روزمره آن را گاها فضای مجازی هم صدا میکنیم، یکی از اساسی ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به شمار می آیند چراکه امروزه کمتر کسی را پیدا میکنیم که حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام حضور نداشته باشد.

آشنایی با سوشال مارکتینگ

با مروری بر مفهوم سوشیال مدیا، حالا بهتر میتوانیم بفهمیم منظورمان از بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

با شروع پیوستن گسترده کاربران اینترنت به رسانه های اجتماعی و گروهی، شیوه جدیدی از دیجیتال مارکتینگ در دنیا پدیدار شد که نام آن را بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing) گذاشتند. در این روش، کسب و کارها از رسانه های گروهی برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده میکنند.

طبیعت بازاریابی و مارکتینگ ایجاد می کند تا همیشه به دنبال مکانی باشد که در آن بتواند مخاطبان و افراد زیادی را تحت تاثیر قرار بدهد و پیام های مختلف را به گوش بیش ترین افراد ممکن برساند. همین مسئله باعث شده تا دیجیتال مارکترها بر این اعتقاد باشند که ظهور شبکه های اجتماعی چشم اندازی نو و امیدوارکننده برای دیجیتال مارکتینگ به وجود آورده است.

با بررسی های اخیر همیارسوشال به عنوان شناخته شده ترین مرکز آموزش سوشال مارکتینگ از مرجع اخبار هاست و سرور ایران، برخی از مهم ترین مزایایی که بازاریابی سوشال مدیا برای کسب و کارها را دارد را به سوشال مدیا مارکترها ارائه می دهیم.

·          سوشال مارکتینگ متوقف نشدنی است

یکی از مهم ترین مزایای سوشال مارکتینگ این است که در دنیای مدرن نمیتوان آن را متوقف کرد. همانطور که میدانید امروز تقریبا همه افراد از این شبکه ها استفاده میکنند و این نشان دهنده عمیق بودن پیوند این شبکه ها با کاربران آنهاست.

درحال حاضر حدودا دو ماه است که قطعی اینترنت بر صنعت، معدن و تجارت ایران تاثیرات وحشتناکی گذاشته است که در مقالات مختلف شتابان هاست به آنها اشاره کرده ایم. نکته اینجاست که حتی با فیلتر شدن شبکه های اجتماعی خارجی و قطعی اینترنت بین الملل، حکومت ها متوجه نیاز شبکه های اجتماعی هستند و گزینه های جایگزین مختلفی برای آنها ارائه میکنند.

اگرچه این جایگزین ها از محبوبیت رسانه های همیشگی برخوردار نباشند، اما این مانعی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی نیست و اگر شدت استفاده از app های داخلی بالا برود، دیجیتال مارکترها میتوانند روشهای سوشال مارکتینگ خود را در این پلتفرم ها پیاده کنند.

اپلیکیشن های این حوزه دیجیتال را که کنار بگذاریم، وب سایت های فعال شبکه های اجتماعی بخش دیگر آن را تشکیل می دهند که فعالان این پلتفرم ها نیز برای جذب مشتریان بیشتر می بایست بازاریابی و تبلیغات خود را ادامه دهند.

بطور کلی استفاده از شبکه های اجتماعی آنقدر وسیع است که شما هم میتوانید با خرید سرور مجازی ایران از شتابان هاست همین امروز راه اندازی وب سایت یا اپ سوشیال میدیای خودتان را آغاز کنید.

·          آگاهی از برند خود را گسترش دهید

شناخت برند (Brand Awareness) که به آن آگاهی از برند هم گفته میشود یکی دیگر از مزایای مهم سوشال مارکتینگ است که در نتیجه آن افراد بیش تری با کسب و کار شما آشنا خواهند بود. ده ها میلیون کاربر در فضای مجازی مشغول دیدن پست های مختلف هستند که آماده اند تا با دیدن تبلیغات شما، با نام تجاری و حوزه کاری شما آشنا شوند.

اگرچه در صورت موثر بودن تبلیغات و فعالیت بازاریابی شما بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل خواهند شد، اما هدف و تمرکز اصلی بحث Brand Awareness افزایش فروش نیست. بلکه هدف اصلی آن شناساندن نام شماست تا برند شما به گوششان آشنا باشد.

به این ترتیب در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی، افزایش فروش یک هدف نیست بلکه نتیجه فعالیت های کارآمد مثل کمپین های خلاقانه و تجهیزات مناسب مثل هاست سوشال مارکتینگ (social marketing host) برای ربات های آن است.

·          ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید

کسب و کارهای آنلاین که برای فعالیت خود وب سایت های اختصاصی و بیزینس اکانت ایجاد میکنند از مزیت بزرگ افزایش ترافیک ارگانیک با استفاده از بازاریابی فضای مجازی برخوردار هستند.

دنیای سئو و موتورهای جست و جو دنیای بزرگ و پر اهمیتی در مارکت کسب و کارهای مجازی است و عامل اصلی رشد وب سایت شماست. زمانی که نام شما در شبکه های اجتماعی مختلف شنیده شود، افراد ترغیب میشوند تا حداقل یکبار هم شده به وب سایت شما مراجعه کنند و از فعالیت شما بیش تر آگاه شوند.

این افزایش بازدید وب سایت یکی مسئله بسیار مهم و قابل توجه برای موتور جستجوی گوگل است و به شما کمک میکند تا جایگاه بهتری نسبت به رقبای خود بدست بیاورید و به دنبال آن نرخ فروش محصولاتتان نیز افزایش پیدا کند.

توجه داشته باشید که افزایش ترافیک به معنای نیاز به هاست با کیفیت و پرسرعت است. برای کسب مشاوره خرید هاست اروپا همین حالا به وب سایت ShetabanHostمراجعه نمایید.

·          سوشال مارکتینگ یک تِرِند موقت نیست

بگذارید شما را با واژه تِرِند (Trend) آشنا کنم. ترند که در دیکشنری های مختلف به معنی جریان، تمایل و مد معنا شده، به اتفاقات یا فعالیت هایی گفته میشود که برای مدت کوتاهی بین افراد مختلف مثل شبکه های اجتماعی به شکلی گسترده دیده میشود و بعد از آن اصطلاحا (از مد میافتد) و دیگر کسی محتوایی حول موضوع ترند شده منتشر نمی کند.

برای مثال گاها ویدیوهایی را در شبکه های اجتماعی میبینیم که با عنوان (چالش)، یک سناریوی تکراری را با هدف خاصی مثل حمایت از گروه خاصی را دنبال میکنند.

اگرچه در ابتدا شاید تعداد این ویدیوها و حجم استقبال از این ترندها زیاد باشد، اما بیش تر از نهایتا چند ماه طول نمیکشد تا دیگر خبری از آن موضوع جنجالی نمیشنویم. در ابتدای ظهور بازاریابی شبکه های اجتماعی، بسیاری از افراد بر این باور بودند که این اپلیکیشن ها نیز صرفا یک ترند و جریان گذرا هستند که پس از مدتی ناپدید میشوند.

اما امروزه با پیوستن گسترده مردم به شبکه های اجتماعی و همچنین قابلیت های بیشتری که این پلتفرم ها در اختیار کاربران و کسب و کارها میگذارند، به جرات میتوان گفت Social Media Marketing چیزی است که تا دهه ها با ما همراه خواهد بود و با ما رشد خواهد کرد.

مثل تکنولوژی های ربات سوشال مارکتینگ که در کنار خرید سرور مجازی مخصوص رباتینگ از شتابان هاست میتواند خودکارسازی این بازاریابی را ممکن کند.

روبات سوشال مارکتینگ چیست؟

تا به اینجای کار بارها به ربات های بازاریابی سوشال مدیا اشاره کردیم و گفتیم که آنها می توانند در انجام بسیاری از کارها به ما کمک کنند تا سریعتر و دقیق تر انجام شوند. در ادامه قصد داریم نگاهی بیندازیم به اینکه این ربات ها چه هستند و چقدر شبیه ربات هایی که در فیلم ها میشناسیم عمل می کنند.

ربات های سوشال مدیا (social bots) نسل جدیدی از تکنولوژی هوش مصنوعی و اتوماسیون هستند که به صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک میکنند اطلاعات خود سریع تر منتشر کنند، ارتباطات خود با مشتریان را بهینه کنند و همچنین از خطاهای انسانی جلوگیری کنند.

اگرچه این ربات ها، شبیه ربات های پیشرفته دنیا (مثل ربات Sophia) نیستند و صورت و بدن انسانی ندارند، اما می توانند به راحتی با انسان ها ارتباط برقرار کنند و بدون اینکه خسته شوند به سوال های آنها پاسخ بدهند.

درواقع کار آنها این است که از پشت تلفن های هوشمند با شما ارتباط برقرار کنند و اینکار را آنقدر شبیه انسان ها انجام می دهند که شاید حتی متوجه نشوید با اکانت هایی که توسط کد ها کنترل میشوند صحبت میکنید!

بات سوشال مدیا چیزی جز الگوریتم نیست. نرم افزارهایی که از هوش مصنوعی برای خودکارسازی انجام کارها، ارتباط و مکالمه با افراد استفاده می کنند تا به کاربران که همان مشتری های ما باشند در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

ربات ها بر روی سرورهای مناسب شبکه اجتماعی (social marketing server) قرار می گیرند تا به مشاغلی که در این رسانه ها فعال هستند در ساخت یک رابطه قوی تر با مشتریان از طریق ارائه محتوا و خدمات مورد نیاز کمک کنند.

شما هم اگر میخواهید از تکنولوژی ربات ها در بیزینس خود استفاده کنید میتوانید همین حالا با خرید سرور مجازی اروپا از شتابان هاست بستر فعالیت آنها را فراهم کنید.

* سوشال ربات چه کارهایی برای ما انجام میدهد؟

ربات ها بسته به پلتفرم و نحوه ساختاری که دارند ممکن است ویژگی ها و عملکردهای مختلفی در اختیار کاربران بگذارند اما وظایف و عملکردهای اصلی آنها معمولا شبیه بهم است. از جمله رایج ترین کارها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاسخ دادن به پیام ها و دایرکت ها
  • کمک به کاربران برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز

  • لایک کردن پست ها

  • کامنت گذاشتن برای پست ها

  • فالو و آنفالو کردن اکانت ها

  • حذف فالوورهای فیک

  • انتشار پست در ساعات مشخص

در خصوص پاسخ به پیام ها، اگرچه عده ای معتقدند استفاده از اپلیکیشن های ایمن تر نیز میتواند همین کار را برای اکانت ها انجام دهد، اما تفاوت اصلی بین بات های سوشال مدیا و نرم افزارها این است که ربات ها که بر روی سرور اختصاصی یا مجازی سوار میشوند صرفا چند دکمه حاوی پیام های مختلف به کاربران نمی دهند، بلکه سعی میکنند یک مکالمه را با کاربران پیش ببرند و سطح ارتباط مشتریان با کسب و کارتان را (customer interaction) افزایش دهند.

* با ربات سوشال مدیا شبکه های اجتماعی خود را بهینه کنید

نقش هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) در بازاریابی دیجیتال این نیست که کاملا جای ارتباطات انسانی را بین مشتریان و کسب و کارها بگیرد، بلکه AI نقش یک دستیار تمام وقت برای بازاریاب ها و صاحبان کسب و کار برای رسیدگی به نیازهای مشتریان را دارد.

کسب و کارهای فعال در عرصه های مختلف مثل عمده فروشی، سفر و تفریحات و حتی فعالان عرصه سلامت و اقتصاد میتوانند از ربات سوشال مارکتینگ به عنوان یک دستیار شبانه روزی استفاده کنند. در واقع بات ها میتوانند با ارائه پشتیبانی و خدمات آنلاین بیست و چهار ساعته و ساده سازی فرایند خرید باعث پیشرفت حضور شما در شبکه های اجتماعی شوند.

بیایید فرض کنیم شما برندی در حوزه هاستینگ دارید و مشتریان شما همیشه درحال پرسیدن قیمت، امکانات و پشتیبانی شما هستند. کار ربات ها این است که بتوانند در چند ثانیه مشتریان را در انتخاب بین گزینه های موجود هدایت کنند و یا پیشنهادهای مختلف به آنها بدهند.

اگر یک مشتری به دنبال یک مدل هاست با امکانات خاصی باشد، ربات شما میتواند به راحتی آن را در اختیارش قرار دهد و فرایند خرید را چندین مرحله کوتاه کند.

همین ربات میتواند به سوالات مختلف درباره سفارشات پاسخ دهد و در کنار آن با تشویق مشتریان به بازدید از سایتتان به شما در بهینه سازی سئو کمک کند. برای مثال می توانید برای ربات خود تعریف کنید که اگر یک مشتری هاست یا سروری را خریداری کرد، از او دعوت کند تا مقاله «چگونه ربات سوشال مارکتینگ را سریع تر کنیم؟» را مطالعه کند.

خرید سرور مجازی اروپا: ربات سوشال خود را پرسرعت کنید

خرید سرور مجازی اروپا: ربات سوشال خود را پرسرعت کنید

با توجه به گسترش استفاده و کاربردی که ربات ها در انجام کارهای مختلف و اتوماسیون سازوکارهای کسب و کارها دارند، طبیعی است که بیزینس های مختلف در تمامی حوزه ها به دنبال این باشند که با استفاده از آنها از رقبای خود جلو بیافتند.

اولین کاری که برای ساخت ربات باید انجام دهیم، خرید سورس کدهای آماده از شرکت های فروش این ربات ها است. همچنین اگر میخواهید ربات اختصاصی خود را داشته باشید، می توانید با استفاده از شرکت های متخصص آن را سفارش دهید که این روش طبیعتا هزینه بیش تری به همراه خواهد داشت.

بعد از اینکه فایل ها و سورس های ربات سوشال مارکتینگ خود را دریافت کردید برای اجرا شدن می بایست آنها را در یک سرویس میزبانی قرار داده و اجرا کنید تا به راحتی دستورات را از کاربران گرفته و به سرور ارسال کند.

طبیعی است که کیفیت سرویس میزبان یا سروری که برای اینکار استفاده می کنید تاثیر مستقیم روی سرعت و عملکرد ربات تلگرام یا ربات اینستاگرام شما خواهد داشت. در ادامه با شتابان هاست، شناخته شده ترین مرکز خرید سرور اختصاصی ایران قصد داریم نکات مهمی که باید درباره hosting و سرورهای میزبانی ربات و وب سایت بدانید را بررسی کنیم.

همین الان پرسرعت ترین سرور های مجازی اروپا را از شتابان هاست خرید کنید

https://shetabanhost.com/vps/europe-nvme/

– آشنایی با هاست و سرور

ربات ها و وبسایت ما برای اینکه بتوانند اطلاعات را به خوبی رد و بدل کنند نیاز به دسترسی به شبکه و اینترنت دارند و مهم ترین بخش هر شبکه ای را سرورهای آن تشکیل می دهند.

سرور (Server) همانطور که از نامش مشخص است وظیفه ی خدمات رسانی به کاربرانی را دارد که می خواهند فعالیت خاصی را انجام دهند. برای مثال ویدیویی را مشاهده کنند یا صفحه ای را باز کنند. در این زمان کاربر یا کلاینت درخواست را با استفاده از اپ یا مرورگر سایت خود به سرور ارسال میکند. Server هم با پاسخ دادن به درخواست کلاینت به او امکان انجام کارش را میدهد.

نکته ای که باید بدانیم این است که سرور در واقع یک کامپیوتر قدرتمند است که به علت اهمیت کارش همیشه روشن و به اینترنت متصل است و دارای منابع سی پی یو، رم و حافظه است که از آنها برای خدمات دهی استفاده می کند.

دیتاسنتر جایی است که سرورها را تحت نظر دارند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید و اگر به وجود آمد فورا آن را برطرف کنند. آنها در تمام کشورها وجود دارند و سرورها را به اینترنت آن کشور متصل میکنند. محل و لوکیشن این دیتاسنترها نیز تفاوت سرور مجازی اروپا و ایران را مشخص میکند.

انواع روش های هاستینگ و میزبانی

گفتیم که سرور کامپیوتری به همراه منابع پردازنده و حافظه فراوان است که از آنها برای برآورده کردن نیاز کاربران سایت، ربات و اپلیکیشن های ما استفاده می کند.

از آنجایی که سرورها ابزار قدرتمندی هستند و برای مدیریت کارهای بزرگی از آنها استفاده می شود، خرید سرور اختصاصی ایران ممکن است از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد، علاوه بر اینکه مدیریت یک سرور به دانش فنی بالایی نیاز خواهد داشت.

اینجاست که شرکت های خرید هاست اروپا و سرورهای مجازی وارد میشوند. این شرکت ها که دارای تعداد زیادی سرور هستند، منابع هرکدام از آنها را با استفاده از روش های مجازی سازی به بخش های مختلف تقسیم می کنند که به هرکدام از آنها یک میزبان (host) گفته میشود.

این هاست ها هرکدام دارای سیستم عامل، پنل مدیریتی و منابع اختصاصی خود هستند و وظیفه میزبانی از فایل های وب سایت و سورس های ربات سوشال مارکتینگ ما را دارند تا بتوانیم با هزینه ای به مراتب کمتر، سرویس میزبانی خود را خریداری کنیم.

این سرویس های میزبانی بسته به روش هایی که برای تقسیم منابع استفاده میکنند به سه نوع اصلی تقسیم می شوند:

  1. هاست اشتراکی با استفاده از روش اشتراک گذاری
  2. سرور مجازی یا VPS (Virtual Private Server) با استفاده از روش مجازی سازی
  3. سرور اختصاصی یا dedicated server

هرکدام از این روش ها برای میزبانی شبکه اجتماعی یا Social Media Hosting مناسب هستند و در ادامه ویژگی های هرکدام را بررسی میکنیم.

کد تخفیف برای خرید هاست دانلود ایران برای حمایت از کسب‌و‌کارهای شبکه‌های اجتماعی در ایران

کد تخفیف ویژه از هاستینگ شتابان هاست برای همیارسوشالی ها

کد تخفیف برای خرید هاست دانلود ایران برای حمایت از کسب‌و‌کارهای شبکه‌های اجتماعی در ایران: host-dl

کد تخفیف برای خرید هاست ایران برای حمایت از کسب‌و‌کارهای شبکه‌های اجتماعی در ایران: host-iran

کد تخفیف برای خرید هاست ایران برای حمایت از کسب‌و‌کارهای شبکه‌های اجتماعی در ایران

ویژگی های خرید هاست اروپا از شتابان هاست

میزبانی اشتراکی یکی از محبوب ترین روش های میزبانی است که در آن همه چیز برای استارت فعالیت ربات شما آماده است و تنها کاری که باید بکنید بارگذاری سورس ها میباشد. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده خرید این سرویس به یکی از محبوب ترین روش های میزبانی تبدیل شود این است که برای استفاده از آن نیازی به دانش فنی خاصی نداریم و یک بستر حاضر و آماده برای بارگذاری پلتفرم و محتوای آن به ما داده میشود.

همین الان پرسرعت ترین هاست های اروپا را از شتابان هاست خرید کنید

https://shetabanhost.com/europe-cpanel-hosting/

·          وجود کنترل پنل ها

یکی از مزایای اصلی هاست دیجیتال مارکتینگ (digital marketing host) کنترل پنل های مختلفی هستند که روی آنها نصب می شوند تا یک رابط گرافیکی و محیط کاربر پسند به افراد بدهد تا به سادگی از قابلیت های مختلف استفاده کنند. استفاده از آیکن ها، رنگ ها و المان های مختلف باعث میشود هنگام مدیریت سایتمان احساس کنیم که از یک برنامه کامپیوتری معمولی استفاده میکنیم.

·          اقتصادی، ولی حرفه ای

هاست اشتراکی ارزان قیمت ترین نوع میزبانی ربات و وبسایت است که باعث میشود تعداد بسیاری از کاربران آن کسب و کار های تازه تاسیس و نوپایی باشند که نمی خواهند در ابتدای راه خود هزینه های سنگینی برای هاستینگ خود صرف کنند.

در آذر ماه 1401 که این مقاله برای شما نوشته میشود، شما با مراجعه به صفحه خرید هاست اروپا در شتابان هاست می توانید با پرداخت ماهانه 29 هزار تومان هاست اروپایی خود را دریافت کنید.

·          سرویس ایمیل مارکتینگ

مزیت آخر درباره هاست شبکه اجتماعی بخصوص مناسب کسب و کارهایی است که فعالیت های خود در سوشال مدیا را  پیش از این آغاز کرده اند چرا که با تهیه این نوع میزبانی حالا میتوانند از ویژگی های ایمیل مارکتینگ هاست های سی پنل شتابان هاست نیز استفاده کنند.

سی پنل به شما این امکان را میدهد تا سرویس ایمیل حرفه ای خود را راه اندازی کنید و یا هاست خود را به سرویس فعلی خود (مثل جیمیل) متصل کنید و از ویژگی های بسیاری که در اختیارتان قرار میدهد برای بهبود هرچه تمام تر دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید.

ویژگی های خرید هاست اروپا از شتابان هاست

ویژگی های خرید سرور مجازی ایران و اروپا از شتابان هاست

سرورهای مجازی VPS نوع دیگر میزبانی وب و ربات هستند که نسبت به نوع اشتراکی از امکانات پیشرفته تری برخوردار اند. در این روش شرکت های ارائه دهنده منابع سرور را بین سایت ها به اشتراک نمیگذارند، بلکه با استفاده از روش مجازی سازی منابع را بصورت اختصاصی به هر کاربر ارائه میکند.

همین الان ارزانترین سرور های مجازی ایران را از شتابان هاست خرید کنید

https://shetabanhost.com/vps/iran-ssd/

با خرید سرور مجازی اروپا تقریبا 99 درصد امکانات یک سرور فیزیکی در اختیار شما قرار می گیرد و از آنجایی که هر سرور تنها مخصوص یک سایت یا اپلیکیشن است، دست مدیران برای اعمال تغییرات مربوط به سرور بازتر است.

·          امکان تغییر کانفیگ سرور و دسترسی به روت

اگرچه با خرید هاست اروپا میتوانیم به راحتی با امکاناتی که در دست داریم کار کنیم، اما خرید سرور مجازی اروپا به ما این امکان را می دهد که تغییرات مدنظر خودمان را روی سروری که در اختیار داریم پیاده کنیم. در واقع هاست اشتراکی به یک سرور متصل است، اما VPS به تنهایی یک سرور از نوع مجازی است که در اختیار ماست، بنابراین میتوانیم آن را بسته به نیاز خود شخصی سازی کنیم.

البته توجه داشته باشید که همه اینها نیازمند کمی دانش فنی است.

·          امنیت بالاتر

از آنجایی که سرورهای مجازی به ما امکان دسترسی بیشتری می دهند، مدیران میتوانند انواع فایروال های شخصی سازی شده را روی سرور مجازی خود نصب کنند تا از ورود هرگونه عامل مخرب به ربات و سایت جلوگیری کنند. به این ترتیب امنیت کاربران و مشتریان چندین مرحله افزایش می یابد.

خرید سرور اختصاصی ایران از شتابان هاست

سرور اختصاصی (dedicated server) پیشرفته ترین نوع میزبانی می باشد که در آن تمامی امکانات و منابع یک سرور تنها و تنها در اختیار سرویس های مختلف شما از جمله سایت، ربات و اپلیکیشن ها میباشد. تا به اینجای کار در دو روش قبلی گفتیم که سرورهای اختصاصی به دلیل داشتن منابع پردازشی بالا میتوانند به چندین بخش مختلف تقسیم شوند و هاست و VPS را به وجود بیاورند.

همین الان سرور اختصاصی خود را تهیه کنید

https://shetabanhost.com/iran-dedicated-servers/

اما در سرورهای اختصاصی شما تنها کسی هستید که از تمام منابع این کامپیوترها استفاده میکنید، به همین دلیل سرویس های شما با نهایت سرعت و پایداریفعالیت های مدنظر شما را پیش می برند.

آنچه درباره سرورها باید بدانیم این است که آنها کاربردهای فوق العاده زیادی در بحث هاستینگ، شبکه، مدیریت و… ایفا می کنند و همچنین منابعی که در دل خود دارند بسیار زیاد است. همین مسئله باعث میشود این روش، گران ترین روش میزبانی وب باشد و معمولا سازمان ها و شرکت های بزرگی از آن استفاده کنند که سرورهای مجازی پاسخگوی نیازهایشان نباشد.

تجربه متفاوت سوشال مارکتینگ با هاست های پرسرعت شتابان هاست

تجربه متفاوت سوشال مارکتینگ با هاست های پرسرعت شتابان هاست

دنیای دیجیتال مارکتینگ شاید از آنچه تا به حال می پنداشتیم فراتر و وسیع تر باشد. امروزه دنیای اینترنت و مجازی یک فضای گسترده به همراه قابلیت ها و پتانسیل های کشف نشده است که استفاده از هرکدام آنها میتواند ما را چندین مرحله از موقعیت فعلی مان بالاتر ببرد.

در این مقاله به بررسی هاست های پرسرعت هاستینگ شتابان هاست که یکی از با تجربه ترین شرکت های خرید سرور مجازی اروپا و هاست اشتراکی ایران است، نگاهی انداختیم و حتی تخفیف خرید هاست هم ارائه کردیم و به اهمیت سوشال مارکتینگ و مزایای بی شماری که برای کسب و کارهای اینترنتی دارد.

علاوه بر آن با بررسی موقعیت هایی که بازاریابی شبکه های اجتماعی برای بیزینس ها به وجود آورده اند، به نسل جدید روش های بازاریابی دیجیتال یعنی ربات های سوشال مدیا و سرویس های هاستینگ مورد نیاز برای راه اندازی آنها پرداختیم و برخی از ویژگی های آنها را بررسی کردیم.

 

برچسب ها : سوشال مارکتینگ,ربات سوشیال,سوشیال مارکتینگ,دامنه,هاست,سرور,شتابان هاست

دیدگاهتان را بنویسید