لیست مراکز اجاره دستگاه اکسیژن ساز

لیست مراکز اجاره دستگاه اکسیژن ساز و نکات مهم در هنگام کرایه دستگاه تولید اکسیژنبا گسترش همه گیری کرونا و شدت گرفتن آن، احتیاج افراد به دستگاه اکسیژن ساز به سرعت بالا رفته است. البته فقط کرونا عامل ایجاد این تقاضا نیست، آلودگی هوا هم باعث بیماری های تنفسی شده و متاسفانه افرادی با بیماری های زمینه‌ای یا مشکلات تنفسی، احتیاج به دستگاه اکسیژن پیدا می‌کنند. دراین مطلب اطلاعاتی در زمینه دستگاه اکسیژن ساز و همچنین معرفی چند مرکز در تهران برای اجاره آن ارائه شده است.قبل از هرگونه اقدام برای خرید و یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شرایط اجاره اکسیژن ساز و تجهیزات پزشکی در منزل چگونه است

دستگاه تولید اکسیژن چیست؟دستگاه اکسیژن ساز یک نوع دستگاه پزشکی است، که اکسیژن هوا را متمرکز می‌کند. هوای اتمسفر حدود 78 درصد نیتروژن، 21 درصد اکسیژن و یک درصد باقی‌مانده هم گازهای دیگر است. دستگاه تولید اکسیژن، این هوا را می‌گیرد سپس آن را از طریق صافی، فیلتر می‌کند و در نهایت نیتروژن را دوباره به هوا برمی‌گرداند و روی اکسیژن باقی مانده کار می‌کند. این اکسیژن که از طریق یک کانول فشرده و توزیع می‌شود، در حدود 90 تا 95 درصد خالص است. یک شیر فشار در متمرکزکننده ها به تنظیم عرضه اکسیژن کمک می‌کند که از 1 تا 10 لیتز در دقیقه متغیر است.

اکسیژن از طریق لوله دمیده می‌شود تا بیما بتواند اکسیژن خالص تنفس کند. مزیت این دستگاه‌ها قابل حمل بودن و قابلیت استفاده 24 ساعته و 7 روز هفته است. اکسیژن سازها می‌توانند حداقل 5 تا 10 لیتر اکسیژن در روز تامین کنند.

اجاره تخت بیمار پارسه شیراز یکی از بهترین و بزرگترین موسسه خدمات پرستاری و اجاره لوازم پزشکی و مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل پارسه

با کادری مجرب بصورت شبانه روزی و تمام وقت در خدمت همشهریان هستیم .تجهیزات مهم و اساسی جهت بستری بیمار در منزل ، تخت بیمار می‌باشد ، اجاره یک تخت استاندارد و مناسب روند درمان را مطلوب کرده و مراقب از بیمار را تسهیل می کند .

انتخاب تخت مناسب به موارد زیر بستگی دارد ؛_ قد و وزن بیمار_ نوع بیماری_ اندازه اتاق بیمار_ وضعیت هوشیاری و …

اجاره انواع تخت بیمار در تهران

اجاره تخت یک شکن شیرازاجاره تخت یک شکن رویه پلاستیک شیرازاجاره تخت دو شکن

اجاره تخت سه شکن شیرازاجاره تخت سه شکن با قابلیت تنظیم ارتفاع

اجاره تخت برقی بیمارستانیاجاره تخت سه شکن برقیاجاره تخت کنترل دار بیماراجاره تخت با تنظیم ارتفاع

اجاره تخت بیمار ایستااجاره تشک طبی بیماراجاره تشک مواج ضد زخم بستراجاره تشک مواج سلولیاجاره تشک مواج تخم مرغی

بزرگترین مرکز اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

شرکت پرستاری مهراوران اجاره تخت بیمار درتهران

اجاره تخت یک شکن در

اجاره تخت دو شکن

اجاره تخت سه شکن

اجاره تخت بیمارستانی

اجاره تخت برقی بیمار

اجاره تخت ایستا

اجاره تشک زخم بستر

اجاره تشک سلولی

با پاسخگویی تمام وقت وشبانه روزی

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز  اینجا کلیک کنید و تخت بیمارستانی به وب سایتwww.mehravaran.org مراجعه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید