فندی مال؛ تنها فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی سلامت محور با بیش از ۳۵۰ کالا در صدر اعتماد مشتریان خود قرار دارد، اما یک سوال در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 این روزها در اینترنت، فروشگاه‌های بسیار متنوعی فعالیت می‌کنند، برخی از این فروشگاه‌ها بسیار بزرگ هستند و برای جلب نظر مشتری که جستجو را به پول تبدیل کنند (به هر قیمتی) حتی از علم روانشناسی مثل تجملات بصری مانند عکسهایی با افکت خاص، روتوش و… استفاده میکنند دقیقا مصداق این جمله “اقیانوسی به عمق یک متر”، اما برخی‌ها هم به صورت تخصصی تنها در یک زمینه خاص فعالیت می‌کنند مثل فروشگاه فندی مال “برکه ای به عمق چندصد متر” که زمینه تخصصی اش سلامت مصرف کنندگان لوازم آرایش و محصولات بهداشتی هستند در یک جمله فندی مال فروشگاهی سلامت محور می باشد.

کاربران اینترنت، بیشتر با فروشگاه‌های بزرگ آشنا هستند و در بسیاری از موارد از فروشگاه‌های تخصصی‌تر بی‌اطلاع هستند (صرفا با قدرت پول). فایده این فروشگاه‌های تخصصی این است که چون زمینه فعالیت خود را بیش از حد بزرگ نکرده‌اند، کالاهای بسیار متنوع از برندهای مشهور زمینه فعالیت خود دارند.

سودمندی دوم این است که کارکنان و مسئولان این فروشگاه‌ها، دانش و اطلاعات بیشتری در مورد کالاهایی که می‌خواهند بفروشند دارند و پشتیبانی بهتری ارائه می‌کنند دقیقا همانند فندی مال که پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری (۸ تا ۱۸) با شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۲۳۵۹ و به صورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته از طریق واتس اپ همین شماره در کنار مشتریانش خود را مسئول سلامت و زیبایی آنان میداند.

لوازم آرایش یکی از عناصر جدایی ناپذیر خانم هاست و سن و سال و موقعیت زمانی و مکانی هم ندارد اما این محصولات دنیای گسترده و وسیعی دارند در صورت تقلبی بودن میتواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. برای اینکه بتوانید محصولی مطابق با استانداردهای روز و سلامت محور و آن چیزی که  مطابق با نیازهای خود خریداری کنید، لازم است نکاتی را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. اگر قصد خرید ریمل، پنکک، رژ لب و یا حتی شامپو، لوسیون و یا سرم مو و همچنین کرم ها و سرم های صورت که هر دوی آنها هم مو و هم صورت تان ویترین زیبایی شما می باشند را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید؛ چون قرار است به نکاتی اشاره کنیم که در خرید شما می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

کیفیت لوازم آرایش

کیفیت یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب لوازمیست که مستقیم با زیبایی ظاهری و سلامت بدنمان در ارتباط است. هرچقدر کیفیت لوازم آرایش بالاتر باشد همانقدر سلامت ما را تضمین و  احساس رضایت را در دل خود میتوانیم احساس کنیم یادتان باشد حتی آینه تصویر شما را در خاطر نمی سپارد تنها کسی که میتواند یک دلسوز و راهنمای خوب و کاربلد برایتان باشد آن کس قطعا خود شمایید.

تولیدکنندگان غیرمجاز این نوع محصولات، با استفاده از مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت اجناسی را تولید میکنند که با ظاهری زیبا و جذاب اما درونی پر از خطر میتوانند قوه افکار و منطق شما را گمراه نمایند تا محصول خود را به فروش برسانند، استفاده از سرب یا مواد درجه سه و یا چهار که صرفا فقط برای پایین تر تمام شدن قیمت نهایی محصول و فروش چند برابری آن،  شده استدلال و منبع درآمد این تولیدکنندگان که اصلا به سلامت مشتری و یا کسانی که قرار است از این نوع محصولات استفاده کنند توجهی نمیکنند.

قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی

این محصولات در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. این تفاوت قیمت ها به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. مواد اولیه به کاررفته در ساخت، وجود دلالان بازار، برند سازنده، گیاهی و ارگانیک بودن این محصولات و ویژگی‌های استفاده از آنها و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

قبل از خرید محصولات آرایشی و بهداشتی بهتر است بودجه‌‌ای که در اختیار دارید را مدنظر قرار دهید و تعیین بودجه به شما کمک می‌کند که در بازه قیمتی مشخصی به دنبال محصول خود بگردید. طبیعتا هر چقدر بودجه شما بیشتر باشد، سلامت شما بیشتر در امان میماند که محصولاتی بر پایه گیاهی و کیفیت بهتری می‌توانید تهیه کنید؛

3

نکته مهم دیگری که برای این مورد وجود دارد این است که برند تولید کنندگان این محصولات خیلی اهمیت زیادی دارد و حتی گاهی بعضی افراد فقط به دنبال نام برند هستند که متاسفانه در این زمینه سوءاستفاده هایی توسط افراد سودجو صورت میگیرد اما پیدا کردن اصل بودن محصول دلخواه در این بازار کاری بسیار دشوار می باشد که فندی مال ضمانت اصل بودن کالا و سلامت و قانونی بودن آن را سرلوحه کار خود نموده است. توصیه ما به شما عزیزان این میباشد که حتما از مراکز معتبر که محصولات شان دارای تاییدیه های ارگانهای ذیربط مانند وزارت بهداشت – درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو و کد رهگیری شبنم می باشند تهیه نمایید چرا که همه این موارد دارای اهمیت زیادی می باشد.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی

بعد از اینکه با نکات قبل از خرید آشنا شدید، نیاز است که یک فروشگاه اینترنتی معتبر مثل فندی مال و انواع مختلف این محصولات را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید در این میان میتوانید برای گرفتن مشاوره با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۲۳۵۹ تماس و یا در واتس اپ همین شماره و یا در صفحه رسمی این گروه در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/fendimall مراجعه و از تجربیات و نظرات کارشناسان فروش ما به صورت رایگان بهره مند شوید توجه کنید ما همیشه و تا پایان مصرف محصول خریداری شده در کنار شما هستیم.

برخی از محصولات فندی مال

محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای تاییدیه های مربوطه  و گارانتی هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالا و پایه ارگانیک دارند به طوری که اگر از محصول خریداری شده رضایت نداشته باشید میتوانید با عودت آن وجه پرداختی خود را تحویل بگیرید. تنوع قیمت این محصولات در فندی مال  بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا به وبسایت فندی مال بروید و محصول مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید به صورت ارسال توسط پست در مدت زمان ۳ تا ۵ روز کاری دریافت نمایید درضمن برای مشتریان عزیزی که در تهران و کرج (و اطراف) حضور دارند در کمتر از ۷۲ ساعت برایشان ارسال میشود همچنین میتوانید از کدهای تخفیف و یا ارسال رایگان (درصورت سفارش بالای میزان مشخص شده) نیز بهره مند شوید.

شعار گروه فندی مال بر مبنای صداقت خود و رضایت مشتریان عزیز می باشد؛ اولین هستیم چون اعتماد شما رزومه کار ماست…

#باور_کن_تو_زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید