عطر و ادکلنی که استفاده می‌کنید، می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های خاطره‌انگیز از اولین دیدار با افراد مهم زندگی‌تان باشد. در کنار سایر بخش‌های با اهمیتی که برای جذابیت ظاهری و دیداری وجود دارد، رایحه خوش عطر یا ادوکلنی که متصاعد می‌شود، تکمیل‌کننده همه حس‌های خوبی است که به یادگار می‌ماند. حتی می‌توان این‌طور بیان کرد که جادوی عطر، اثر فوق‌العاده‌ای دارد، به همین دلیل، انتخاب و تهیه بهترین عطر و ادکلن، دغدغه بسیاری از افراد است که توجه ویژه‌ای هم به آن می‌شود.

داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع عطر و ادکلن و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها، به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای هر فرد، کمک بسیار زیادی می‌کند.

نکات قابل توجه در انتخاب عطر

با توجه به این که شخصیت و سلیقه هر فرد ممکن است متفاوت باشد، انتخاب نوع عطر و ادکلن او هم به این موارد وابسته است. اما در حالت کلی می‌توان فهرست زیر را به عنوان گزینه‌های مهم قابل‌بررسی برای انتخاب عطر و ادکلن در نظر گرفت.

  • رایحه عطر و ادکلن

بویی که از عطر یا ادکلن مورد نظر استشمام می‌شود، مهم‌ترین موردی است که باید مورد پسند شما باشد. انتخاب یک رایحه خوب، می‌تواند به سن، جنس، فصلی که در آن هستید و تمایل و سلیقه شما ارتباط داشته باشد.

  • ماندگاری عطر و ادکلن

رایحه‌ای که استفاده می‌کنید، به نسبت موادی که در ساخت آن به کار برده شده است، روی مدت ماندگاری و طول عمر عطر اثر می‌گذارد. بنابراین، می‌توانید عطری با ماندگاری بالا را برگزینید.

  • برند معتبر عطر و ادکلن

علاوه بر رایحه و ماندگاری عطری که استفاده می‌کنید، برند و سازنده آن هم بسیار مهم است که معتبر و دارای کیفیت اصل و مرغوب باشد.

  • قیمت عطر و ادکلن

در نظر بگیرید که برای تهیه عطر مورد نظر خود، چه بودجه‌ای در نظر گرفته‌اید. مسلماً خرید و تهیه عطر و ادکلن از برندهای معتبر و با کیفیت‌های عالی، گران‌تر است.

معمولاً کیفیت، اصالت و مرغوبیت یک عطر و ادکلن به ترکیب مواد تشکیل دهنده آن و درجه خالص بودن آن بستگی دارد. بنابراین، شناسایی برندهای معتبر و قابل اطمینان هم، باید مورد توجه واقع شود. زیرا، اعتبار و شناخته شدن برندهای مهم و محبوب عطر و ادکلن در بین مصرف کنندگان مختلف، به خاطر تضمین کیفیت آن‌هاست. برای اطلاع از این برندهای معتبر، به معرفی چند مورد مهم می‌پردازیم.

معرفی برندهای معتبر و محبوب عطر و ادکلن در دنیا

برند شنل

Chanel، نام یکی از برندهای معروف و موردپسند بسیاری از افراد خوش سلیقه در زمینه عطر و ادکلن است. برند شنل مجموعه از عطرهای ساخته شده و تولیدات کشور فرانسه است. طیف گسترده‌ای از عطرهای مردانه و زنانه با ویژگی‌های خاص و شیک را دارد.کوکو شانل در مورد عطر می‌گوید: «عطر خبر ورود یک زن را می‌دهد و خروج او را طولانی می‌کند.»

 معرفی برندهای معتبر و محبوب عطر و ادکلن در دنیا

برند تام فورد

Tom Ford نام یک طراح مد و فیلم‌ساز آمریکایی است که برند عطر و ادکلن تام فورد را در سال 2005، تأسیس نمود. تام فورد، برای ساختن عطرهایش از مواد نادر و کمیابی استفاده کرده است. به همین خاطر کسانی که به دنبال رایحه‌های پیچیده و خاص هستند، انتخاب برند tom ford می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد.

برند عطر تام فورد - کوچه عطر

برند دیور

Dior، از نام کریستین دیور که یک طراح مد فرانسوی است، گرفته شد. برند دیور در بین محبوب‌ترین عطرهای دنیا، قرار دارد. از رایحه‌های خوش و ماندگار در ترکیب عطر و ادکلن های دیور استفاده می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از خانم‌ها و آقایان شیک پسند می‌توانند عطر دلخواه خود را در بین عطرهای تولیدشده برند دیور پیدا کنند. کریستین دیور در جایی می‌گوید: «عطر مکمل ضروری شخصیت زنان است.»

برند عطر دیور

برند ورساچه

جیانی ورساچه در سال 1978 برند Versace را به‌عنوان یکی از مشهورترین و خواستنی‌ترین عطرهای دنیا معرفی و تأسیس کرد. عطرهای برند ورساچه را با طرح‌هایی باشکوه، منحصربه‌فرد، پر از زرق‌وبرق و جسورانه می‌شناسند. در ترکیبات خود از رایحه‌های مختلف استفاده می‌کند تا نیاز هر سلیقه‌ای را برآورده کند. جیانی ورساچه در مورد عطر می‌گوید: «بدون آن چیزی کم است.»

برند عطر ورساچه - کوچه عطر

برند گوچی

Gucci را افراد زیادی می‌شناسند. چون به‌واسطه برند مد لوکس ایتالیایی گوچی ساخته شده و از معروف‌ترین برندهای عطر در جهان است. گوچی، برای هر سلیقه‌ای، یک عطر خاص ارائه می‌کند.

برند عطر گوچی

عطرهای اورجینال برندهای معروف و محبوب دنیا در کوچه عطر

با توجه به این‌که با چند مورد از برندهای معتبر عطر و ادکلن در دنیا آشنا شده‌اید، قطعاً، خواستار این هستید که عطرهای اورجینال و اصل مربوط به این برندهای مشهور را داشته باشید. بنابراین انتخاب یک فروشگاه مطمئن عطر و ادکلن که ارائه دهنده محصولات با کیفیت و دارای ضمانت اصالت باشند، اهمیت بسیار زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی کوچه عطر، گزینه قابل اطمینان و ارائه دهنده عطرهای اورجینال است که به راحتی می‌توانید تجربه لذت بخش خرید اینترنتی مطمئن عطر و ادکلن اصل را با آن داشته باشید. پس اگر به دنبال خرید عطر و ادکلن برند شنل، برند تام فورد، برند گوچی، برند ورساچه و همین‌طور تهیه عطر و ادکلن برند دیور هستید، توصیه می‌شود از امکانات و خدمات کوچه عطر، بهره‌مند شوید.

 

برچسب ها : عطر و ادکلن,خرید عطر,بهترین عطر,عطر زنانه,عطر مردانه

دیدگاهتان را بنویسید