شرکت فناوری مانا نوین ویرا (AVET) تامین کننده سیستم های VRF، داکت اسپلیت، پرده هوا، فیلتر اکولوژی، برند رزنبرگ در ایران

 

فروش سیستم VRF

وی آر اف به معنی مبرد متغیر جریان ( Variable Refrigerant Flow ) است. مبرد متغیر جریان یکی از جدیدترین سیستم‌های تهویه مطبوع می‌باشد. و یک سیستم یک پارچه سرمایشی و گرمایشی است. که از دو قسمت اصلی، یونیت خارجی (Out Unit) و چندین یونیت داخلی (Internal Unit) ساخته می شود.

در بازار کیفیت های متنوعی از این محصول به فروش می رسد . که به وسیله برند های گوناگون خارجی و داخلی بسیاری تولید می شوند. همچنین قیمت فروش VRF ها در برند های مختلف به علت نوع متریال به کار رفته در تولید با یکدیگر تفاوت دارد. از طرفی لازم است خرید سیستم VRF متناسب با میزان فضای خریدار برای نصب و را اندازی باشد و این این امر از اهمیت ویژه ای در خرید این سیستم برخوردار است. از طرفی بهترین زمان برای سرویس سیستم ویآر اف ابتدای فصل بهار و ابتدای فصل پاییز می باشد و لازم است بدانید که سیستم های وی آر اف پیش از هر تعمیری بایستی سرویس شوند. از این رو شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انتخاب مناسب ترین سیستم متناسب با نیاز و همچنین کسب اطلاعات در خصوص نحوه سرویس و نگهداری و قیمت خرید VRF از طریق شماره تماس 26806734-021  با شرکت فناوری مانا نوین ویرا ( AVET ) تماس حاصل فرمایید. شرکت فناوری مانا نوین ویرا (AVET) عاملیت فروش وی آر اف ( VRF ) و همچنین انواع محصولات تهویه مطبوع برند رزنبرگ در ایران است.

معرفی شرکت فناوری مانا نوین ویرا

فروش پرده هوا

پرده هوا سیستم هایی می باشند که از طریق جریان هوای قوی و مهندسی شده برای ایجاد یک حفاظ نامرئی در جلوی درب های ساختمان های تجاری استفاده می شود.

استفاده از پرده هوایی در عملیات تجاری ساختمان به دلیل جداسازی هوای داخلی از هوای خارج از ساختمان سبب کاهش مصرف انرژی می گردد، بعلاوه از ورود گرد و غبار ، دود و حشرات پرنده به داخل جلوگیری می کند. از طرفی این سیستم از طریق کاهش حجم کار در سیستم تهویه مطبوع سبب می شود تا شما هزینه کمتری برای تعمیر و نگهداری و تعویض تجهیزات متحمل شوید.

خرید و فروش پرده هوا به طور معمول برای مکان هایی به کار می رود  که در آن درها بایستی به دلایلی باز بماند، به عنوان مثال در اسکله‌های بارگیری و ورودی‌های خودرو.

نگهداری این دستگاه به دلیل برقراری دائم جریان هوا در محیط نیازمند دقت بالا و ویژه ای دارد. از این رو می بایست در صورت خرید و فروش پرده هوا، دانش کافی در خصوص نگهداری و نظافت دستگاه در اختیار قرار گیرد. تمیز نگه داشتن دستگاه از مهم ترین نکات نگهداری درست از آن است و باید توجه زیادی به این مسئله شود، به طوری که حداقل یک بار در هر سه ماه اقدام به تمیز کردن آن شود. چنانچه محیط استفاده از دستگاه بیش از اندازه دارای گرد و غبار و یا چرب است، توصیه می شود هر دو هفته یک بار دستگاه تمیز شود.

فروش پرده هوا

فروش داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها که با نام دیگر اسپلیت‌های کانالی نیز شناخته می شوند، نوعی سیستم‌های تهویه مطبوع است که از آن در پروژه‌های مسکونی، اداری، تجاری و … به کار برده می شود. از این سیستم هم در فصل زمستان برای گرم کردن محیط و هم در فصل تابستان برای خنک کردن فضای مورد نظر می توان استفاده نمود. فروش داکت اسپلیت ها در بازار در دو نوع معمولی و اینورتر تقسیم می شود. نوع اینورتر دستگاه، دارای موتور الکتریکی است که به طور متغییر کار می کند. به همین دلیل نوع اینورتر مصرف انرژی پایین تری داشته و سرعت دستگاه نیز در این نوع داکت اسپلیت بالاتر خواهد بود. موتور الکتریکی نوع معمولی داکت اسپلیت، دارای دور موتور ثابت بوده، و کم و زیاد کردن آن به صورت دستی و یا با ریموت کنترل انجام می شود، به همین دلیل مصرف انرژی در نوع اسپلیت های کانالی در مقایسه با نوع اینورتر بسیار بالاتر خواهد بود.

فروش داکت اسپلیت

فروش فیلتر اکولوژی

فیلتر اکولوژی با نام دیگر رسوب دهنده ی الکتریکی نیز شناخته می شود. این فیلتر در دهانه دودکش کارخانه ها نصب می شود.
فیلتر الکتروستاتیک دارای یک توری فلزی نازک با بار الکتریکی مثبت و دو تیغه ی فلزی که با بار الکتریکی منفی هستند که به زمین متصل می باشند.

ذرات دود و گرد و غبار وقتی از میان توری فلزی عبور می کنند دارای بار مثبت می شوند .سپس ذره های دودی که دارای بار مثبت شده اند ، به وسیله تیغه های دارای بار منفی جذب شده و روی تیغه ها رسوب می کنند و این گونه از هوا جدا می شوند. دستگاه دارای یک چکش بزرگ مخصوص است که هر چند روز یکبار بایستی به وسیله آن چکش به تیغه ها ضربه وارد شود تا خاک ها تکانده شوند و دستگاه دوباره آماده به کار گردد. برای استعلام قیمت فروش فیلتر اکولوژی برند رزنبرگ می توانید با شماره تلفن 26806734-021 تماس بگیرید.

فروش فیلتر اکولوژی

فروش جت فن

 جت فن ها یا همان توربوفن ها یکی از بهترین هواکش های محوری (آکسیال) هستند. به دلیل استفاده از آلیاژ ویژه پروانه و فرم خاص بدنه توانایی تهویه هوا در حجم بالا را دارند. به دلیل قدرت بالایی که جت فن ها دارد،در شرایطی که نیاز به هوادهی زیاد در فضای کم می باشد مانند تهویه هوای معادن، پارکینگ های عمومی، تونل ها، سینما ها و مکان های بزرگ مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 اجزای تشکیل دهنده جت فن ها

فن آکسیال، پروانه، بدنه، الکتروموتور، دفاکتور ، گارد محافظتی جت فنر، سایلنسر و سیستم انتقال قدرت بخش های تشکیل دهنده جت فن ها می باشند.

پروانه جت فن دارای تیغه های یک جهتی و برگشت پذیر است و جنس آلومینیوم، ورق آهن، استیل و مواد پلی‌آمید بوده و در اندازه های گوناگون با قطر 300 تا 1250 میلی متری ساخته می شوند.

از آنجایی که بدنه جت فن ها از ورق فولادی، پیش گالوانیزه و ورق استنلس استیل تشکیل شده است در مقابل سایش و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و از این رو می توان به راحتی از آنها در فضای آزاد استفاده کرد.

الکتروموتور در واقع  بخش اصلی دستگاه جت فن است که سبب به حرکت درآمدن پره‌ ها شده و از این طریق چرخش هوا را ایجاد می‌ کند.

دفاکتور،  کنترل جهت جریان هوا در جهت دهانه خروجی جت فن را بر عهده دارد.

گارد محافظتی برای محافظت از دهانه ورودی هوا دستگاه جت فن مورد استفاده قرار می گیرد.

سایلنسر قطعه جاذب صوت در سیستم انتقال هوا جت فن می باشد.

فروش جت فن

فروش پرده هوا

پرده هوا (Air curtain ) یک جریان هوای دمنده است که به کمک آن می توان دو فضا را از یکدیگر جدا نمود. که جداسازی این دو فضا ممکن است با اهداف متفاوتی انجام شود. به عنوان مثال از پرده هوا در سالن ها و ساختمان هایی که رفت آمد در آن ها زیاد است، مانند رستورانها، پاساژ ها، مال ها  به منظور جلوگیری ورود گرد و غبار، سرما و گرما، ورود حشرات و…  استفاده می شود، همچنین نصب پرده هوا در بالای درب ورودی این مکان ها برای کاهش مصرف انرژی که صرف سرمایش یا گرمایش این محیط ها می‌شود نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. لازم به ذکر است کیفیت و برند در قیمت فروش پرده هوا نقش بسیار مهمی دارد. پرده هوا طبق نوع و جهت نصب شدن، دارای سه دسته کلی عمودی از بالا به پایین، عمودی از پایین به بالا و وع افقی می باشد. نوع افقی این محصول در موارد و صنایع بخصوصی به کاربرده می شود به همین دلیل قیمت فروش پرده هوا در نوع افقی در مقایسه با انواع دیگر تفاوت زیادی دارد.

فروش پرده هوا

 

برچسب ها : فروش سیستم VRF,فروش پرده هوا,فروش فیلتر اکولوژی,فروش جت فن,فروش پرده هوا

دیدگاهتان را بنویسید