میز و صندلی در اشکال مختلفی مانند دایره، مستطیل و… تولید می‌گردند. انواع میز و صندلی برای استفاده در فضاهای باز مانند باغ، ویلا و… در نظر گرفته می‌شود. میز و صندلی مناسب برای ویلا باید به خاطر عوامل محیطی دارای استحکام مطلوبی باشد. پیشنهاد می‌‌شود که به دلیل وجود بارش‌های جوی از میز و صندلی‌های تاشو استفاده کنید تا در صورت لزوم برای جا به جایی آن با مشکل مواجه نشوید.

توجه به استاندارد در تولید و طراحی

گاهی اوقات تنها داشتن علامت استاندارد برای یک محصول کافی نیست؛ بلکه هدف رعایت ملاک، جنس، اندازه،‌ نظم و… در طراحی و ساخت یک محصول است. میز و صندلی‌هایی که با الگو‌برداری از روی دیگر نمونه‌‌ها ساخته می‌‌شوند استاندارد نبوده، سازه‌‌های آن‌‌ها فاقد اصول اندازه‌گیری است و پر از خطا هستند.

توجه به استحکام و وزن سازه و کیفیت مواد آن

میز و صندلی فاقد کیفیت، سازه‌های باریکی دارند. کیفیت پایین میز و صندلی با توجه به جنس آن قابل تشخیص خواهد بود؛ برای مثال در میز و صندلی پلاستیکی رگه‌های ناهمگون، با رنگ کل میز و صندلی به راحتی تشخیص داده می‌شود.

رنگ میز و صندلی

معمولا رنگ صندلی‌ها باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر زیبایی‌بخشی به محیط پیرامون، در مقابل شرایط جوی نامساعد و رطوبت و … از خود مقامت نشان داده و پوسته پوسته نشود. برای مثال رنگی که مایل به زرد بوده و از شفافیت کمی برخوردار است، رنگ پریدگی داشته و رنگ مناسبی نخواهد بود.

تجهیزات جهت ساخت میز و صندلی

برای خرید میز و صندلی باید به سازه‌ آن توجه ویژه‌‌ای داشت. در برخی از کارگاه‌‌های تولید میز و صندلی ممکن است برای کاهش قیمت محصول از تجهیزات غیر استاندارد و بی‌کیفیت استفاده شود و همچنین ممکن است این تولیدی‌ها فاقد خدمات پس از فروش باشند، که در نهایت دردسرهایی را به وجود آورند.

قیمت میز و صندلی

معمولا افراد گمان می‌کنند که هرچه قیمت یک کالا بیشتر باشد، دارای جنس و ماندگاری بهتری است؛ اما همواره این موضوع صادق نبوده و تولیدی‌ها یا فروشگاه‌های شناخته نشده می‌توانند از مواد نامرغوب استفاده کنند تا با کاهش قیمت این محصولات، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.

میز و صندلی فلزی

بدنه صندلی‌ها از آهن یا آلومینیوم تشکیل می‌شود که اگر طبق اصول اجرا شوند استحکام نسبتا خوبی دارند. این صندلی‌ها در مقابل انواع حشرات از استقامت خوبی برخوردار بوده و از رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک نیز بهره‌مند هستند. در ساخت میز و صندلی فلزی به دلیل اینکه از آهن استفاده شده است، کمتر انتظار می‌رود که دچار امکان لق‌زدگی و سستی شود. نظافت و گردگیری آن‌ها کار سختی نبوده و در مقابل عوامل خارجی از خود مقاومت نشان می‌دهند. همچنین به دلیل وجود جنس آهنی آن، امکان شکسته شدن آن‌ها وجود ندارد.

میز و صندلی حصیری

معمولا جنس بیشتر این نوع از میز و صندلی‌ها خیزران یا بافت زرین است که این بافت حصیری جذابیت خاصی را به فضای ویلای شما می‌بخشد و آن را زیباتر می‌کند. شکل مخروطی آن زیباتر است و در دو نوع دسته‌دار و بدون‌ دسته به تولید می‌رسند. همچنین به راحتی قابل نقل ‌و انتقال هستند. به دلیل دارا بودن بافت حصیری، این نوع از میز و صندلی‌ها ضد آب، ضد پوسیدگی و… بوده و حتی پس از گذشت سال‌ها هم دچار خمیدگی نخواهند شد. آن‌ها برای انواع مناطق آب و هوایی مناسب خواهند بود. اگر شما فردی خوش ذوق و خلاق هستید می‌توانید سلیقه خود را در نوع بافت میز و صندلی حصیری لحاظ کنید.

میز و صندلی پلاستیکی

جنس این میز و صندلی از پلی کربنات است. به دلیل دارا بودن جنس پلاستیکی فاقد زنگ‌ زدگی بوده و از تنوع بالایی هم برخوردار است و به دلیل وزن سبک خود قابل حمل ‌و ‌نقل می‌باشد. آن‌ها نسبت به دیگر صندلی‌ها از قیمت نسبتا خوبی برخوردار هستند. توجه داشته باشید که تنها گزینه‌ای که می‌تواند پکیج کامل رنگ‌ها را به شما ارائه دهد صندلی‌های پلاستیکی با انواع و اقسام رنگ‌ها هستند.

میز و صندلی چوبی

این میز و صندلی‌ها دارای استقامت بالا و با ظرفیت‌های ۲ تا ۴ نفر است. جنس آن‌ها معمولا از چوب سبک روس، ساج و… انتخاب می‌شود. یکی از مزایای میز و صندلی‌های چوبی این است که در مقایسه با انواع فلزی صدای کمتری ایجاد می‌کند. اگر روی سطح میز و صندلی‌ها از هنر منبت‌کاری استفاده شود، طبیعتا از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

سخن پایانی

برای خرید میز و صندلی مناسب، ابتدا باید به متراژ تقریبی ویلا توجه کنید تا میز و صندلی متناسبی را خریداری نمایید. میز و صندلی مناسب برای ویلا در انواع فلزی، پلاستیکی، چوبی، حصیری وجود دارند.‌ آن‌ها در تنوع گوناگون و با استحکام کم یا زیاد به تولید می‌رسند. اگر رنگ میز و صندلی‌ها شفاف باشد در مقابل عوامل خارجی از خود مقاومت خوبی نشان خواهد داد.

اگر تمایل دارید درباره میز و صندلی‌های باغی اطلاعات بیشتری کسب کنید از شما دعوت می‌کنیم به وبسایت باغ کالا به آدرس اینترنتی https://baghkala.com/ رجوع کنید تا با مقایسه قیمت و کیفیت نتیجه بهتری کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید