یک نما آجر نسوز ساده می تواند، رویکردی جذاب و زیبایی را از یک ساختمان مسکونی و یا تجاری ارائه دهد. این دسته از متریال های ساختمانی نه تنها دارای دوام و پایداری محیطی بالایی هستند بلکه از لحاظ انرژی و تاثیری که بر محیط زیست میگذارند در زمره مصالح محبوب برای استفاده در نما ساختمان قرار گرفته است.

 

یک نما آجر نسوز ساده می تواند، رویکردی جذاب و زیبایی را از یک ساختمان مسکونی و یا تجاری ارائه دهد. این دسته از متریال های ساختمانی نه تنها دارای دوام و پایداری محیطی بالایی هستند بلکه از لحاظ انرژی و تاثیری که بر محیط زیست میگذارند در زمره مصالح محبوب برای استفاده در نما ساختمان قرار گرفته است.

دامنه انتخاب وسیع برای طراحی و ساخت نما داخلی و خارجی ساختمان ها، معماران را دچار مشکل کرده تا یک متریال ایده آل برای نمای ساختمان را انتخاب کنند.

در بین انبوهی از مصالح ساختمانی آجر نما نسوز می تواند به دلایل زیر گزینه مناسبی باشد:

عایق انرژی

مقاوم در برابر آتش

دوام و پایداری

هزینه نگهداری کم

مقاومت بالا در برابر شرایط بد آب و هوایی

تاثیر مثبت بر محیط زیست

در سایت AJORCLICK میتوانید طیف وسیعی از ابعاد و رنگ ها و طرح های آجر نما نسوز را مشاهده و در پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت خرید نمایید. برای اطلاعات بیشتر عبارت قیمت خرید آجر نما نسوز آجرکلیک را در گوگل جست و جو کنید.

نما آجر نسوز ساختمان – رویکردی جذاب و بادوام

نمای آجر نسوز چیست؟

نمای نسوز یک نمای مدرن سازگار با محیط زیست و بسیار بادوام است که می تواند کیفیت و زیبایی طراحی ساختمان را افزایش دهد. آنها افزودنی خلاقانه، نوآورانه و جاودانه برای ساختمان ها دارند.

نماهای آجر نسوز اخیراً به معماری مدرن افزوده شده اند، اما با این وجود، به دلیل فواید بی شمار و ظرافت ناچیزشان توانسته اند جهان را به طوفان بکشانند. آنها نسبت به مصالح نمای معمولی مانند فولاد، شیشه و آلومینیوم با حداقل تعمیر و نگهداری و ویژگی های بسیار بادوام برتری دارند.

ظرافت پایدار نمای نسوز جذابیت تمام ساختمان های مدرن را افزایش می دهد و همچنین هزینه های تهویه مطبوع و/یا گرمایش را کاهش می دهد.

افزایش صرفه جویی، ظرافت بی انتها، جذابیت زیبایی شناختی، حداقل نگهداری و تاثیر مثبت محیطی از ویژگی های بارز نمای سفالی است.

برای خرید آجر نسوز نما به سایت آجر کلیک مراجعه نمایید.

 

آجر نسوز نما

کاربرد آجر نسوز در انواع ساختمان ها (مسکونی، اداری، صنعتی)

در جوامع امروزی، از آجر نسوز در انواع ساختمان های مسکونی، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. دوام و پایداری و افزایش راندمان انرژی ساختمان ها در کنار خواص زیبایی شناختی آن ها باعث شده که این دسته از مصالح ساختمانی مورد توجه بسیاری از معماران قرار بگیرد.

از گذشته، برای ساخت خانه های مدرن از دیگر مصالح نظیر شیشه، آلومنیوم و فولاد در کنار آجر و ستگ استفاده میشد.

اما این مصالح در کنار مزایای بیشمار دارای یکسری ضعف ها ومحدودیت هایی هستند که استفاده از آن را دچار ابهار می کند و معماران و فعالین این حوزه را به دنبال دیگر انتخاب ها برای ساخت نما می کنند.

از لحاظ نصب و نگهداری و تعمیر، نماهای شیشه ای بسیار محدودیت دارند. زیرا هم گران هستند هم نیاز به پاکسازی های دوره ای دارد. همچنین در بعضی از مناطق آب و هوایی نظیر آب و هوای گرم باعث افزایش دمای داخلی شده و اثر گلخانه ای را به دلیل دو جداره بودن آن ها و به دام انداختن هوا و عدم تهویه مناسب هوا تشدید می کند که هزینه های مربوط به تهویه ساختمان به طور تصاعدی بالا می رود. در این دسته از نماهای شیشه ای دمای داخلی بسیار بالا می رود که برای متعادل کردن آن نیاز به تهویه های با صرف انرژی بالا داریم. بهترین جایگزین برای این دسته از مصالح ساختمانی، آجر نما نسوز است که علاوه بر سازگاری بالا با محیط زیست، عایق حرارتی بوده و انرژی کمتری نسبت به شیشه مصرف میکند.

در ساختمان های مدرن کنونی از ترکیب نمای شیشه و آجر نسوز سفید بسیار استفاده میشود که ظاهری جذاب را به خانه میدهد.

برای خرید این متریال میتوانید عبارت خرید آجر نسوز نما سفید آجرکلیک را در گوگل سرچ کنید.

آجر نسوز سفید

علاوه بر شیشه از مصالح فلزی مانند فولاد و آلومنیوم نیز در ساخت نما استفاده میشود و یکی از انتخاب های سنتی معماران بوده است. از جمله محدودیت هایی که این دسته از مصالح برای ساختمان بوجود می آورند می توان به ویژگی های هندسی محدود و استحکام کامپوزیتی پایین آنها اشاره کرد. علاوه بر آن نیاز به نگهداری دارند و از برای ساختمان هایی که در آب و هوای بسیاز گرم و یا بسیار سرد واقع شده اند به دلیل انتقال حرارتی بسیاز بالا مناسب نیستند.  همچنین با گذشت زمان عوامل جوی، گرد و غبار و آلودگی بر نماهای فلزی اثر گذاشته و عامل تازگی خود را به کلی از دست می دهند و ممکن است دچار زنگ زدگی شوند.

در مقابل نماهای فلزی، نماهای سفالی با آجر نسوز با حداقل هزینه نگهداری را داریم که در دراز مدت دوام خود را حفظ کرده و همچنین به نسبت دیگر مصالح ساختمانی زیبایی به خصوصی را به ساختمان میدهند.

در ساختمان های مدرن کنونی از ترکیب نمای فلزی و آجر نسوز انگلیسی بسیار استفاده میشود که ظاهری جذاب را به خانه میدهد.

برای خرید این متریال میتوانید عبارت خرید آجر نسوز نما انگلیسی آجرکلیک را در گوگل سرچ کنید

 

آجر نسوز انگیسی

 

نماهای نسوز آجری نه تنها زیبا هستند، بلکه دارای مزایای فراوانی نسبت به سایر مصالح نما هستند. یکی از مهمترین مزایای نمای سفالی دوام بسیار زیاد آن است زیرا دارای استحکام کامپوزیت بسیار بالایی است. آنها همچنین در برابر آب و هوا مقاوم هستند و می توانند عناصر زمان را تحمل کنند و چندین دهه دوام بیاورند.

نماهای نسوز بر خلاف دیگر نماهای سنتی نیاز به تعمیر و نگهداری صفر یا حداقل دارند. آب باران باید به درستی از پانل ها تخلیه شود تا احتمال جمع شدن آب، پوسته شدن و کثیفی وجود نداشته باشد.

خاک نسوز یک ماده آلی است که یک عایق حرارتی طبیعی است و بنابراین به حفظ دمای محیط در داخل خانه بدون نیاز به تهویه مطبوع یا گرمایش در سطح وسیع کمک می کند.

در ساخت این نماهای سفالی از آخرین تکنولوژی و تکنیک ها استفاده شده است و از این رو در برابر عوامل جوی کاملاً مقاوم هستند. آنها همچنین در برابر نور مقاوم هستند و رنگ خود را برای چندین دهه بدون نیاز به لمس مانند رنگ حفظ می کنند.

پرفروش ترین نوع آجر ، مربوط به آجر نسوز شاموتی می شود که در سطح کلان شهر ها به وفور یافت میشود که خود اثبات این ادعا است که این دسته از مصالح از کیفیت بالایی برخورداند و توانسته اند در دهه های متمادی کیفیت خود را حفظ کنند

آجر نسوز شاموتی

نماهای آجر نما نسوز با پیشرفته ترین فرآیندها و تکنولوژی پخت به گونه ای ساخته شده اند که ظرافت همیشگی آن ها برای سال ها ماندگاری داشته باشد و مطمئناً بی انتها باشد.

همچنین در سایت آجر کلیک میتوانید با ابعاد مختلف آجر نسوز نما آشنا شوید تا بهترین انتخاب ابعادی را برای پروژه خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید