یکی از دغدغه های اصلی مدیران هر شرکت، چاپ محصولات تبلیغاتی می‌باشد. تبلیغات، امروزه امر بسیار مهمی تلقی شده و همچنین به عنوان یکی از موثرترین روشهای معرفی کسب و کار شناخته می­شود، پس مهم است که برای تبلیغاتمان چه شرکتی را انتخاب کرده و چگونه تبلیغ کنیم.

چاپ آنلاین چه مزایایی برای مشتریان به همراه داشته است:

  1. طراحی های گرافیکی حرفه ای
  2. بالا رفتن سرعت انجام کار
  3. قیمت مناسب محصولات
  4. بسته بندی دقیق محصولات با تعداد مشخص و درخواست شده
  5. ضمانت خرید مشتریان

همانطور که می­دانیم مشتریان در این خصوص دغدغه های بسیاری دارند و ما در تلاشیم تا با ارائه راهکارهای اساسی این دغدغه ها را بر طرف کنیم. خوشبختانه ما در بخش های گرافیکی توانسته ایم بسیاری از نیازهای مشتریان را برطرف نماییم و مدت زمان انجام سفارش اینترنتی و هزینه ی مشتریان را برای مراجعه به شرکت تا میزان زیادی کاهش دهیم.

البته نباید فراموش کرد قیمت همواره به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه ها و موضوعات در امر رقابت  مطرح است؛ و ما توانسته ایم با تعیین مناسب ترین قیمت از دید مشتریانمان تا حد زیادی در این خصوص موفق باشیم.

سعی ما این است که تمامی مراحل و فرآیند چاپ از لحظه سفارش محصول تا زمان تحویل به مشتری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

چاپ پگاه یعنی چاپ آسان

چاپ پگاه آمده است تا با تغییر دنیای سنتی چاپ به یک دنیای آنلاین، پایانی بر این مشکلات باشد.

برخی از خدمات چاپ پگاه عبارتند از:

چاپ بنر آنلاین

بنر ابزار قدرتمندی برای بازاریابی است، حتی اگر دنیای تبلیغات به طور کامل توسط شبکه ها و راهکارهای تبلیغاتی اینترنتی و مجازی محاصره شود، چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ بنر در تهران، همراه با ارسال رایگان.

چاپ فلکسی

فلکسی به چاپی گفته می شود که برای جلوه بخشی بیشتر از منبع نوری در بک گراند خود استفاده می کند؛ چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ فلکسی به صورت فوری در تهران.

چاپ بنر ترحیم

چاپ بنر تسلیت با بالاترین کیفیت چاپ بنر به همراه ارسال رایگان به سراسر تهران در چاپخانه پگاه، خدمات چاپ بنر ترحیم در چاپخانه پگاه به صورت شبانه روزی انجام میشود حتی در روزهای تعطیل و نصب بنر بنا بر درخواست مشتری انجام میشود.

چاپ اعلامیه ترحیم

آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت نوعی اطلاعیه درگذشت است که از سوی خانواده مرحوم برای دعوت از دوستان و آشنایان جهت شرکت در مراسم خاکسپاری، عزاداری، مجلس ختم و ترحیم چاپ می‌شود؛ چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ اعلامیه ترحیم به صورت فوری در تهران.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت chappegah.com نه تنها سفارش‌های چاپی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید بلکه می‌توانید از کمک مشاوران حرفه‌ای چاپ‌ پگاه برای طراحی سفارش‌های خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید