این سوالی است که هزاران شب بی خوابی را آغاز کرد: “چند وقت یک بار باید در رسانه های اجتماعی پست بگذارم؟”

البته، راهبرد موفقیت آمیز رسانه های اجتماعی بسیار بیشتر از پست کردن تعداد بهینه بارها است: این یک فرمول جادویی نیست، بیایید آن را به درستی درک کنیم.

با این حال، فشار زیادی برای یافتن آن نقطه شیرین فرکانس وجود دارد. شما نمی خواهید فالوورهای خود را غرق کنید یا احساس کنید که فید اخبار را اسپم می کنید. شما همچنین نمی خواهید فراموش شوید یا فرصت های قرار گرفتن را از دست بدهید.

اما چقدر زیاد است؟ چقدر کم است؟ (و پس از آن زمانی که متوجه شدید که بیرون، چه زمانی بهترین است زمان پست کنم؟)

خوب، خبر خوب: می توانید مارپیچ هراس پست های اجتماعی خود را متوقف کنید. ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار داریم دقیقاً چند وقت یکبار باید در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین پست بگذارید تا واقعاً دسترسی خود را بهینه کنید – بدون آزار فالوورهای خود.

ما به تحقیق پرداختیم و تیم رسانه‌های اجتماعی خودمان را برای یافتن تعداد ایده‌آل پست‌ها در روز (یا هفته) برای هر پلتفرم بررسی کردیم. در اینجا خلاصه‌ای سریع از آنچه پیدا کردیم، آمده است، اما برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب بخوانید:

  • بر اینستاگرام، پست بین 3-7 بار در هفته.
  • بر فیس بوک، پست بین 1 و 2 بار در روز.
  • بر توییتر، پست بین 1 و 5 توییت در روز.
  • بر لینکدین، پست بین 1 و 5 بار در روز.

هر حساب رسانه اجتماعی منحصر به فرد است، بنابراین آزمایش و تجزیه و تحلیل نتایج شما کاملاً کلیدی است. اما در ادامه برای تفصیل برخی از قوانین کلی سرانگشتی برای استفاده به عنوان نقطه شروع بخوانید… سپس، می توانید اجازه دهید آزمایش بزرگ شروع شود.

فهرست مطالب
هر چند وقت یک بار در اینستاگرام پست بگذارید

هر چند وقت یک بار در فیس بوک پست بگذارید

هر چند وقت یک بار در توییتر پست بگذارید

هر چند وقت یک بار در لینکدین پست بگذارید

چگونه بهترین فرکانس ارسال را برای رسانه های اجتماعی بدانیم

نحوه برنامه ریزی پست های شبکه های اجتماعی

جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

هر چند وقت یک بار در اینستاگرام پست بگذارید

به طور کلی توصیه می شود 2 تا 3 بار در هفته و نه بیشتر از 1 بار در روز در فید اینستاگرام خود پست بگذارید. داستان ها را می توان به دفعات بیشتر ارسال کرد.

در طول هفته خالق اینستاگرام در ژوئن 2021، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، پیشنهاد کرد که ارسال 2 پست فید در هفته و 2 استوری در روز برای ایجاد دنبال کننده در برنامه ایده آل است.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط Creators@ Instagram (creators@)

برای همگام شدن با رقبای خود (یا دشمنان آزاد!) احتمالاً خوب است توجه داشته باشید که کسب و کارها روزانه 1.56 پست در فید خود ارسال می کنند. این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما یک تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به انتشار پست‌های منظم کمک کند!

استراتژی فعلی تیم رسانه‌های اجتماعی Hootsuite این است که فقط هفته‌ای ۲ تا ۳ بار در فید اصلی و هفته‌ای ۲ تا ۳ بار در استوری‌ها پست ارسال کنند.

«به این فکر کنید که مخاطبانتان چند وقت یکبار می خواهد برایدن کوهن، سرپرست تیم بازاریابی اجتماعی، می گوید که از شما بشنوم. روی ایجاد یک آهنگ منظم تمرکز کنید: می‌توانید با انتشار پست‌های مداوم هر هفته، فالوورهای خود را 2 برابر افزایش دهید، در مقایسه با افرادی که کمتر از یک بار در هفته پست می‌گذارند.

و اگر فکر می کنید که یک جدول زمانی کنترل شده به صورت الگوریتمی به این معنی است که زمان بندی پست مهم نیست، دوباره فکر کنید. آزمایش‌های ما این زمان‌بندی را ثابت کرده است میکند در تعامل اینستاگرام تاثیر دارد.

آمارهای کلیدی اینستاگرام که باید هنگام ارسال پست به خاطر داشته باشید:

  • اینستاگرام روزانه 3.76 میلیارد بازدید دارد
  • 500 میلیون نفر هر روز از Stories استفاده می کنند
  • هر کاربر به طور متوسط ​​30 دقیقه در روز را در اینستاگرام صرف می کند
  • 81 درصد از مردم از اینستاگرام برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند
  • 63 درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز اینستاگرام را چک می کنند

تمام آخرین آمار اینستاگرام را در اینجا مشاهده کنید و جزئیات مربوط به جمعیت شناسی اینستاگرام را در اینجا مشاهده کنید!


شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

هر چند وقت یک بار در فیس بوک پست بگذارید

به طور کلی توصیه می شود 1 بار در روز پست کنید و بیش از 2 بار در روز پست کنید.

در واقع، برخی از مطالعات حتی یک رها کردن در نامزدی اگر بیشتر از آن پست می گذارید… پس خیلی خوشحال نباشید. کیفیت را به کمیت هدف گذاری کنید.

میانگین صفحه فیس بوک 1.55 پست در روز به اشتراک می گذارد. بنابراین، برای اهداف اجتماعی Hootsuite، 1 تا 2 پست در روز درست است.

“پست روزانه 4 برابر سریعتر از ارسال کمتر از یک بار در هفته، فالوورها را افزایش می دهد. برایدن می گوید: منطقی است: دید بیشتر.

برای حفظ آن محتوای معمولی، ایده خوبی است که یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا مرتب بمانید. الگوی تقویم محتوای رایگان ما را امتحان کنید یا با ابزار Hootsuite Planner بازی کنید.

آمارهای کلیدی فیس بوک که هنگام ارسال پست باید در نظر داشته باشید:

  • فیس بوک سومین وب سایت پربازدید جهان است
  • بیش از نیمی از کاربران آمریکایی چندین بار در روز فیس بوک را چک می کنند
  • هر کاربر به طور متوسط ​​34 دقیقه در روز را در فیس بوک می گذراند
  • 80 درصد از مردم فقط با استفاده از موبایل به این پلتفرم دسترسی دارند

در تجزیه و تحلیل آخرین آمار فیس بوک و آمار جمعیتی فیس بوک، اعداد جذاب بیشتری را دریافت کنید.

هر چند وقت یک بار در توییتر پست بگذارید

به طور کلی توصیه می شود 1-2 بار در روز پست کنید و بیش از 3-5 بار در روز توصیه نمی شود.

البته وجود دارد فراوانی کاربران قدرتمندی که وجود دارند… حساب هایی که 50 یا 100 بار در روز پست می کنند. اگر وقت دارید، مطمئناً جلوی شما را نخواهیم گرفت.

اما برای اینکه حضور برند خود را فعال و درگیر در توییتر نگه دارید، واقعاً نیازی نیست همه چیز را رها کنید و متعهد به یک Tweeting کنسرت FT شوید.

در واقع، برای کانال عمومی @Hootsuite (که در آن مخاطبان دنبال کنندگان، مشتریان و مشتریان بالقوه هستند)، تیم Hootsuite روزانه یک رشته از 7 تا 8 توییت به اضافه یک پست دیگر ارسال می کند. در کانال @hootsuitebusiness ما (با هدف حمایت از ابتکارات سازمانی)، آنها روزانه به 1 تا 2 توییت می پردازند.

برای تیم، این برای ایجاد تعامل و رشد کافی است.

به یاد داشته باشید که، هر چقدر هم که اغلب پست می گذارید، بهترین روش پیروی از قانون یک سوم است:

  • ⅓ از توییت ها کسب و کار شما را تبلیغ می کنند
  • ⅓ داستان های شخصی را به اشتراک بگذارید
  • ⅓ بینش های آموزنده از کارشناسان یا تأثیرگذاران است

خرد بازاریابی توییتر بیشتر را در اینجا بیابید.

آمارهای کلیدی توییتر که باید هنگام ارسال پست به خاطر داشته باشید:

  • یک چهارم کاربران آمریکایی چندین بار در روز توییتر را چک می کنند
  • زمان تماشا در توییتر نسبت به سال گذشته 72 درصد افزایش یافته است
  • 42 درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز توییتر را چک می کنند
  • میانگین زمانی که یک کاربر در توییتر صرف می کند حدود 15 دقیقه در هر بازدید است

فهرست کامل ما از آمار توییتر 2021 را بررسی کنید (و راهنمای ما در مورد جمعیت شناسی توییتر را تا زمانی که در آن هستید بررسی کنید!)

هر چند وقت یک بار در لینکدین پست بگذارید

در لینکدین، به طور کلی توصیه می شود حداقل یک بار در روز پست کنید، و نه بیشتر از 5 بار در روز.

خود لینکدین مشاهده کرده است که برندهایی که یک بار در ماه پست می‌کنند، شش برابر سریع‌تر از کسانی که پروفایل پایین‌تری دارند، فالوور جذب می‌کنند. این الگو با ارسال‌های مکرر ادامه می‌یابد: شرکت‌هایی که به صورت هفتگی پست می‌کنند، دو برابر مشارکت را مشاهده می‌کنند، در حالی که گروه‌هایی که روزانه پست می‌کنند جذابیت بیشتری کسب می‌کنند.

Hootsuite تمایل دارد در انتهای آن طیف قرار بگیرد… در واقع، تیم اجتماعی پست‌های روزانه خود را در لینکدین در سال 2021 افزایش داد: از دو پست در روز به سه پست و گاهی اوقات تا پنج پست بسته به کمپین‌ها و رویدادها.

Iain Beable، استراتژیست بازاریابی اجتماعی، می گوید: «افزایش آهنگ ارسال به معنای افزایش نرخ تعامل نیز بوده است. با این حال، این بیشتر بازتابی از نوع محتوایی است که ما ایجاد می کنیم. به طور کلی، اگر آهنگ را افزایش دهید، به دلیل محتوای بیشتر، احتمال کاهش نرخ تعامل وجود دارد. همانطور که شاهد افزایش بوده ایم، نشان می دهد محتوایی که ایجاد می کنیم بیشتر به مخاطبان ما مرتبط است و جذاب تر است. “

برای اینکه مطمئن شوید استراتژی پست شما با اهداف تعامل شما همسو است، تجزیه و تحلیل لینکدین را با ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite پیگیری کنید.


تجزیه و تحلیل لینکدین Hootsuite

منبع: Hootsuite

با راهنمای بازاریابی لینکدین ما، ایده هایی را برای ایجاد برند لینکدین خود کاوش کنید.

آمار کلیدی لینکدین که باید هنگام ارسال پست به خاطر داشت:

  • 40 میلیون نفر هر هفته از لینکدین برای جستجوی شغل استفاده می کنند
  • شرکت‌هایی که به صورت هفتگی در لینکدین پست می‌گذارند، نرخ تعامل 2 برابری بالاتری دارند
  • 12 درصد از کاربران آمریکایی چندین بار در روز لینکدین را چک می کنند

در اینجا لیست کامل آمار لینکدین 2021 (و همچنین جمعیت شناسی لینکدین) آمده است.

چگونه بهترین فرکانس ارسال را برای رسانه های اجتماعی بدانیم

مانند همه چیزهای اجتماعی، یافتن بهترین فرکانس برای ارسال در هر پلتفرمی نیاز به آزمون و خطا دارد.

“من شخصا همیشه موضوع را پیدا کرده ام چند بار در روز پست کنم اییان می گوید: کمی بیش از حد فکر شده و قطعاً در درجه دوم کیفیت محتوا قرار دارد.

«افزایش معیارهای کلیدی عملکرد مانند کلیک‌ها و تعاملات با کیفیت بالا (کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری بیش از لایک‌ها) اساساً به این دلیل است که آیا یک قطعه محتوا برای من به عنوان خواننده ارزش می‌افزاید.»

به طور خلاصه: کیفیت محتوا بیشتر از فرکانس اهمیت دارد. در حالی که ارسال محتوای بیشتر ممکن است تا حدودی کمک کند، اما هرچه محتوای شما برای مخاطب مرتبط تر و مفیدتر باشد، کانال های اجتماعی شما عملکرد بهتری خواهند داشت.

Iian می‌افزاید: «به روشی مشابه که جستجوی ارگانیک از تمرکز روی کلمه کلیدی به هدف پشت کلمه کلیدی متمرکز شده است، همین امر را می‌توان در مورد اجتماعی نیز گفت. «الگوریتم‌های اجتماعی اکنون بر انواع محتوایی که به کاربر ارزش می‌دهد، تأکید می‌کنند، نه اینکه فقط همه چیزهایی را که منتشر می‌شود به کاربر نشان دهند. “

نحوه برنامه ریزی پست های شبکه های اجتماعی

بنابراین شما آن را دارید: وجود ندارد کامل به این سوال بزرگ و شاداب پاسخ دهید، اما حداقل جایی برای شروع دارید.

اکنون، زمان بخش سرگرم کننده است: محتوای عالی و جذاب ایجاد کنید و برنامه ریزی کنید که آن را به جهان عرضه کنید! پست های خود را از قبل آماده کنید تا با یک ابزار زمان بندی مانند Hootsuite به آن نقاط شیرین فرکانس ضربه بزنید – با راهنمای کامل ما برای زمان بندی پست های رسانه های اجتماعی خود شروع کنید.

از Hootsuite برای برنامه‌ریزی و انتشار همه پست‌های رسانه‌های اجتماعی، تعامل با فالوورهای خود و پیگیری موفقیت تلاش‌های خود استفاده کنید. امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

شروع کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

آزمایشی 30 روزه رایگان

دیدگاهتان را بنویسید