همونطور که می‌دونید، خرید لاستیک خوب و مناسب به تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت سواری و ایمنی اتومبیل دارد. توی بازار لاستیک پر شده از لاستیک‌هایی با برندهای متنوع داخلی و خارجی که از بین اون‌ها برندهای خارجی معمولا نسبت به برندهای ایرانی کیفیت و قیمت بالاتری دارن. از بین لاستیک‌های خارجی بازار لاستیک ایران محصولاتی مثل لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن و لاستیک دانلوپ به خاطر کیفیت و قیمت مناسب‌شون نسبت به سایر برندهای خارجی پرفروش‌تر هستن‌. به همه کسانی که قصد خرید لاستیک خارجی دارن، توصیه می‌کنیم که قبل از خرید لاستیک حتما اطلاعات خودشون رو درباره برندهای پرفروش بازار افزایش بدن تا با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید لاستیک خارجی مورد نظر خودشون اقدام کنن. توی این مقاله قصد داریم که به ترتیب ویژگی‌های لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن و لاستیک دانلوپ رو به شما عزیزان معرفی کنیم. لطفا تا آخر مقاله با ما همراه باشین.

 

چرا مردم به خرید لاستیک خارجی تمایل بیشتری نشون میدن؟

لاستیک یکی از مهم‌ترین تجهیزات خودرو به شمار میره و به صورت مستقیم با جون و سلامت سرنشین‌های خودرو و همچنین راننده رابطه داره. طول عمر و تاریخ تولید لاستیک‌ها مسئله خیلی مهمی هست که روی کارایی و کیفیت این محصولات موثرن. معمولا هر لاستیک به طور متوسط بین سه تا پنج سال عمر میکنه. بعد از گذشت پنج سال صاحب خودرو باید مدام اون رو مورد بررسی قرار بده و اگر ایرادی رو مشاهده کرد، بلافاصله لاستیک معیوب رو با یک لاستیک جدید تعویض کنه.

برندهای خارجی لاستیک از جمله لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن و لاستیک دانلوپ همواره به دلیل طول عمر بالا و کیفیت مناسب نسبت به برندهای تولید شده توی کارخانه‌های ایرانی پرطرفدار و پرفروش‌تر هستن؛ اما این نکته رو هم یادتون باشه که هیچ‌وقت نباید گول برندهای چینی بی‌کیفیت بازار رو بخورین. البته برندهای چینی باکیفیت هم داریم. نکته دیگه‌ای که باعث شده برندهای خارجی لاستیک برای ایرانی‌ها جذاب‌تر به نظر بیان سلیقه مشتریاست. ظاهر لاستیک‌های خارجی با سلیقه اکثر ایرانی‌ها همخوانی داره.

کدام لاستیک خارجی کیفیت بهتری دارد؟

لاستیک کومهو محصول کدوم کشوره و چه ویژگی‌هایی داره؟

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین لاستیک‌های خارجی به نام لاستیک کومهو توی ایران طرفدارای خیلی زیادی داره. تولید لاستیک کومهو رو شرکت کومهو یکی از شرکت‌های معتبر کشور کره جنوبی به عهده داره. شرکت کومهو فعالیت رسمی خودش رو از سال 1960 شروع کرد. این شرکت بزرگ تولیدکننده لاستیک کومهو توی سه تای از شهرهای کره جنوبی به نام‌های گوانجگو، پیونگتائک و گوکسئونگ خط تولید داره که از بین این سه شهر، شهر گوانگجو مرکز تحقیقات و توسعه این برند هم شناخته می‌شه. جالبه بدونین لاستیک کومهو توی کشور چین، در شهرهایی به نام‌های چانگچون، تیانجین و نانجینگ، همچنین کشور ویتنام توی شهر بین‌دونگ و ایالت جورجینای کشور آمریکا هم نمایندگی رسمی و خط تولید داره.

ویژگی های لاستیک کومهو

  • ساخت لاستیک‌های کومهو با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن
  • استفاده از مواد اولیه درجه یک و بسیار مرغوب در تولید لاستیک
  • اثبات کیفیت لاستیک‌های کومهو با پشت سرگذاشتن تست‌های کیفیت معتبر
  • سازگاری با محیط زیست
  • راحتی در عملکرد و ایمنی بالا
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

 

لاستیک نکسن

لاستیک هانکوک محصول کدوم کشوره و چه ویژگی‌هایی داره؟

لاستیک هانکوک هم مثل لاستیک کومهو ساخت کشور کره جنوبیه. دفتر مرکزی برند هانکوک توی شهر سئول کره جنوبی واقع شده. شرکت هانکوک فعالیت رسمی خودش‌رو از سال 1941 شروع کرد. تا قبل از سال 1968 اسم این برند Chosun Tire بود، ولی بعدش با تولید لاستیک هانکوک کارش رو ادامه داد.

ویژگی های لاستیک هانکوک

  • کیفیت و فرمان‌پذیری بالا
  • نرمی و چسبندگی زیاد لاستیک به زمین
  • عملکرد عالی موقع ترمز گرفتن
  • کمک به کاهش مصرف سوخت
  • دوام، ماندگاری و طول عمر زیاد
  • طراحی ظاهری جذاب لاستیک هانکوک
  • سر و صدای پایین لاستیک هانکوک
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

لاستیک هانکوک

لاستیک نکسن محصول کدوم کشوره و چه ویژگی‌هایی داره؟

یک کمپانی دیگه به نام کمپانی نکسن توی کشور کره جنوبی به عنوان تولیدکننده لاستیک نکسن فعالیت رسمی خودش رو از سال 1942 با نام Heung-A Tire آغاز کرد. این شرکت از سال 1985 ساخت لاستیک نکسن رو در خط تولید شهر سانگ‌سان کره جنوبی با نام جدید نکسن شروع کرد و در نهایت توی سال 2005 موفق شد که اختراع فناوری تولید لاستیک‌های نانوکامپوزیت سیلیکات رو به ثبت برسونه‌. برند نکسن با توجه به افزایش روزافرون محبوبیتش تصمیم گرفت که یک کارخونه تولید لاستیک نکسن رو توی یکی از شهرهای کشور چین به نام شهر چینگدائو راه‌اندازی کنه‌.

ویژگی های لاستیک نکسن

  • طراحی و تولید لاستیک نکسن با استفاده جدیدترین فناوری‌ها
  • اولین تولیدکننده لاستیک‌های سری V
  • کیفیت بسیار بالا
  • استفاده از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان لاستیک فابریک شرکت‌های تولید خودرو
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

 

لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ محصول کدوم کشوره و چه ویژگی‌هایی داره؟

لاستیک دانلوپ محصول کشور ژاپن یکی از لاستیک‌های خارجی باکیفیت و پرفروش بازار ایران هست که اولین بار شخصی به نام جان بوید دانلوپ در سال 1888 این برند رو افتتاح کرد‌. مسئولین شرکت تولیدکننده لاستیک دانلوپ با توجه به شهرت بالایی که این شرکت به دست آورده بود، تصمیم گرفتن که نمایندگی‌ها و خط تولیدهای این شرکت رو توی کشورهایی مثل استرالیا، آمریکا، فرانسه و … هم راه‌اندازی کنن‌. انواع لاستیک دانلوپ شامل لاستیک‌های زمستونی، تابستونی و تمام فصله. لاستیکای زمستونی روی بدنه‌شون آج دارن تا در مواقع یخبندان و برف مقاوم باشن و سر نخورن. لاستیک‌های تابستونی آج ندارن و مخصوص استفاده توی فصل تابستونن. لاستیک‌های تمام فصل هم همونطور که از اسمشون مشخصه برای استفاده در همه شرایط آب و هوایی مناسبن.

ویژگی های لاستیک دانلوپ

  • چسبندگی خوب لاستیک دانلوپ با سطح زمین
  • عدم تولید سروصدا از این نوع لاستیک هنگام رانندگی
  • استهلاک پایین و کمک به صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  • استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در ساخت لاستیک دانلوپ
  • طراحی منحصربه‌فرد و جذاب
  • کیفیت بسیار بالا
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

 

خرید آنلاین لاستیک‌های کومهو، هانکوک، نکسن و دانلوپ از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

توی این مقاله سعی کردیم ویژگی‌های لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن و لاستیک دانلوپ چهار نمونه از لاستیک‌های باکیفیت و پرفروش خارجی بازار ایران رو توضیح بدیم. برندهای کومهو، هانکوک و نکسن رو کشور کره جنوبی تولید می‌کنه و برند دانلوپ هم تولید کشور ژاپنه. برای خرید آنلاین این لاستیک‌ها باید به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد برین. متاسفانه تعداد سایت‌های نامعتبر که لاستیک‌های بی‌کیفیت و تقلبی رو به جای لاستیک‌های خارجی باکیفیت به مردم می‌فروشن روز به روز داره زیاد میشه. برای همین بهتره قبل از خرید لاستیک خارجی از اعتبار فروشگاه اینترنتی مورد نظرتون مطمئن بشید.

این نکته رو یادتون نره که همه فروشگاه‌های معتبر نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت امنی دارند. اینجوری خیال مشتری‌ها از اینکه لاستیک‌های اصل و برند خارجی برای خودروی خودشون خریداری می‌کنن، راحت میشه. توی فروشگاه‌های معتبر اینترنتی تمام برندهای خارجی و تمام برندهای داخلی وجود داره. مشتری‌ها میتونن با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارن، بعد از مقایسه برندهای مختلف با حوصله و صبر توی هر ساعت از روز بدون مراجعه حضوری به فروشگاه مناسب‌ترین لاستیک رو انتخاب و خریداری کنن. با توجه به اینکه طول عمر و کیفیت لاستیک‌های کومهو، هانکوک، نکسن و دانلوپ از لاستیکای ایرانی بیشتره، خرید این لاستیک‌ها از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تره. امیدواریم از خوندن این مقاله استفاده لازم رو برده باشین.

دیدگاهتان را بنویسید