قبل خرید کیف دوشی مردانه حتما به این 9 نکته توجه کنید!

قبل از خرید کیف دوشی مردانه باید بدانید که؛

یکی از پرکاربردترین و البته جذاب‌ترین و شیک‌ترین کیف‌هایی که آقایان می‌توانند انتخاب کنند، انواع کیف چرم دوشی مردانه است. به‌طورکلی کیف‌های چرمی دنیای پرزرق‌وبرقی دارند؛ و به دلیل بالا بودن تنوع در این دسته از محصولات انتخاب بین آن‌ها تا حدودی پر چالش است. ازاین‌رو بر آن شدیم تا چرم چوب را با خود همراه کنیم تا برایمان از نکات ناگفته و مهمی بگوید که در هنگام خرید کیف دوشی مردانه باید به آن‌ها آگاه بود تا بتوان لذت یک انتخاب آگاهانه را تجربه کرد.

لطفاً تا پایان با این گزارش از چرم چوب همراه باشید.

 

انواع کیف دوشی مردانه

به‌طورکلی می‌توان کیف دوشی مردانه را در دو گروه اصلی طبقه‌بندی نمود:

  1. رسمی و اداری
  2. اسپرت

کیف‌های رسمی معمولاً بزرگ‌تر هستند؛ و بیشتر به‌صورت دستی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این کیف‌ها یک بند بلندتری هم دارند که به‌صورت دوشی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

کیف‌های اسپرت در اندازه‌های متوسط و کوچک طراحی می‌شوند. این کیف‌ها بندهای بلندی دارند و به‌صورت مورب و یا دوشی می‌توانند مورداستفاده قرار بگیرند.

 

کدام کیف چرم دوشی مردانه مناسب من است؟

این سؤالی است که اگر بدون تعارف با خودتان به آن پاسخ بدهید می‌توانید مطمئن باشید که در مسیر درست برای انتخاب مناسب قرارگرفته‌اید.

لازم است ابتدا هدف خود را از داشتن کیف مشخص سازید.

اگر شما در جلسات متعددی شرکت می‌کنید و نیاز دارید تا اوراق مختلفی را در این جلسات با خود به همراه داشته باشید، بدون شک یک کیف اداری رسمی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اما اگر کیفی لازم دارید تا لوازم دم‌دستی خود، مانند موبایل، کیف پول، مدارک، کلید و … را در آن بگذارید، بهترین انتخاب برای شما یک کیف اسپرت است.

اما در هنگام خرید باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. تا بتوانید بهترین کالا را انتخاب نمایید. در ادامه چرم چوب برایمان از این نکات خواهد گفت.

256b7159-fbd1-48ac-a35f-72f5aeb1afea.jpg (1428×912)

نکات مهم در خرید کیف دوشی چرم مردانه

طراحی ظاهری

شکل کیف و طراحی بخش‌های مختلف در آن بسیار مهم است. کیفی را انتخاب کنید که به‌اندازه کافی جیب و قسمت‌های مختلف داشته باشد. به‌عنوان‌مثال می‌توان به طراحی بخشی مجزا به‌عنوان جیب موبایل اشاره کرد که بسیار کاربردی و لازم است.

انتخاب رنگ

در انتخاب رنگ به این نکته توجه نمایید که نمونه‌ای را انتخاب کنید که با تعداد بیشتری از لباس‌های شما قابلیت هماهنگ شدن را داشته باشد. به‌عنوان‌مثال رنگ مشکی و قهوه‌ای تیره راحت‌تر با دیگر رنگ‌ها هماهنگ می‌شوند. البته باید در نظر داشت که این دورنگ بیشتر با استایل کلاسیک و رسمی بهتر ست می‌شوند.

اگر دوست دارید انتخاب رنگ شما کمی هم اسپرت باشد بهتر است به رنگ‌هایی مانند عسلی فکر کنید. رنگ عسلی یکرنگ شیک و اسپرت است که با شلوار جین و پیراهن اسپرت به‌خوبی هماهنگ می‌شود.

وزن کیف

توجه به وزن کیف ازجمله نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشید. چراکه حمل کیف‌های سنگین سلامتی فرد را با خطرات جدی مواجه خواهد کرد.

بند کیف

یک بخش اصلی در ساختار کیف دوشی مردانه، بند آن است. دقت کنید که بند کیف قابلیت تغییر اندازه را داشته باشد. برخی از مدل‌ها در قسمت بند یک بخش اضافی دارند که پهنای بیشتری نسبت به بند کیف دارد. این قسمت برای این طراحی‌شده است که وزن کیف شانه را خسته نکند؛ و از طرف دیگر کیف بر روی شانه بهتر قرار بگیرد.

6a0134fb-aacd-4fc7-84ae-368ca1ee26ad.jpg (1429×879)

 

جنس چرم

جنس چرم به‌کاررفته در کیف رسمی اداری بهتر است ایستایی خوبی داشته باشد تا به‌این‌ترتیب برای مدت‌زمان بیشتری زیبایی خود را حفظ کند. در مورد کیف دوشی چرم مردانه داستان کمی متفاوت است. بهتر است چرم کمی نرم باشد؛ و البته کمی هم انعطاف‌پذیر باشد. تا در اثر استفاده در میان‌مدت دچار چروکی و یا شکستگی نشود.

 

دوخت کیف

مهم است که کیف از دوخت خوب، محکم و منظمی برخوردار باشد؛ زیرا مهم‌ترین نکته در دوام و ماندگاری کیف چرمی و همچنین در حفظ زیبایی آن کیفیت خوب دوخت است. تمام قسمت‌ها باید دوخت یکسان و مرتبی داشته باشند.

 

زیپ‌ها را کنترل کنید.

تمامی زیپ‌ها را قبل از خرید تست کنید؛ و از روان بودن و کارکرد سالم آن اطمینان حاصل نمایید.

 

یراق‌آلات

یک نکته مهم دیگر سالم بودن و تمیز بودن یراق‌آلات به‌کاررفته در کیف است. حتماً به آن‌ها هم توجه داشته باشید. بهتر است این بخش‌ها از جنس فلزی باشند. استفاده از یراق‌آلات پلاستیکی به‌خصوص در کیف‌های چرمی چندان مطلوب نیست؛ زیرا این نمونه‌ها دوام چندانی ندارند؛ و خیلی زود خراب می‌شوند.

 

کدام برند را باید انتخاب کرد؟

این روزها در بازار برندهای مختلفی حضور دارند که همین مورد باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها پیش روی خریداران باشد. برندهایی که در حال حاضر در بازار ایران حضور دارند، توانسته‌اند در کیفیت و تنوع قدم‌های بزرگی را بردارند. بسیار مهم است که برندی را انتخاب کنید که کالای خود را ضمانت می‌کند؛ و انتخاب‌های متنوعی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

 

کلام آخر

به گزارش چرم چوب یکی از بهترین مدل‌ها برای استفاده آقایان انواع کیف چرم دوشی مردانه است؛ که در دو مدل اسپرت و رسمی، در بازار موجود است. در انتخاب هر یک از این دو دسته، مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی برای مشتریان در بازار موجود است؛ و همین مورد، انتخاب را کمی با مشکل مواجه می‌سازد. بهترین انتخاب همان است که از روی آگاهی گرفته شود. نکات ارائه‌شده در بخش‌های قبلی می‌توانند به‌عنوان یک راهنمای کلی در انتخاب کیف دوشی مردانه مورداستفاده قرار بگیرند.

حالا دیگر وقت آن رسیده است که با توجه به سلیقه خودتان بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

اگر دنبال انتخاب یک کیف چرم دوشی مردانه زیبا با چرم طبیعی، دوخت دست‌دوز و کیفیت عالی هستید، برند چرم چوب را که یکی از نوآورانه‌ترین سبک‌های تولیدات چرمی یعنی تلفیق چرم و چوب را به طرز زیبایی در عرصه هنر به رخ می‌کشد را فراموش نکنید.

منبع:

https://charmchoob.com/

دیدگاهتان را بنویسید