گروه تحقیقاتی یکشو یک مرجع آموزش موفقیت است که دوره های آموزش قانون جذب را به صورت آنلاین ارائه می کند. یکشو یک سایت تمام عیار و کامل برای موفقیت است. این سایت که در زمستان سال 96 راه اندازی شد، توسط استاد فرهاد کوکائیان اداره می شود. در این وبسایت آموزشی اعتقاد بر این است که جهان دارای قانون است و همانطور که برای ساخت هر چیزی مانند یک ساختمان، باید قوانین آن را بدانیم و از آنها پیروی کنیم، برای کسب موفقیت در زندگی نیز باید قوانین آن را بدانیم و از آنها پیروی کنیم.

گروه تحقیقاتی یکشو

آموزش قانون جذب

استاد فرهاد کوکائیان در دوره ای تحت عنوان دوره قانون توانگری، قوانین جهان هستی و کائنات را به مخاطبان می آموزد. همچنین در این دوره فوق العاده روش های هدفگذاری صحیح، برنامه ریزی ذهن و ضمیر ناخودآگاه را می آموزید. استاد فرهاد کوکائیان در دوره قانون توانگری قدم به قدم با شماست تا تمام اشکالات و ابهامات شما را برطرف نماید تا همگی به موفقیت برسید.

ویدئوهای آموزشی و کلیپ های انگیزشی

در این بخش استاد فرهاد کوکائیان ویدئوهایی را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان گروه تحقیقاتی یکشو قرار می دهد تا بتوانند قوانین را درک کنند و آموزش های اولیه و آشنایی با قوانین را از همین کلیپ های رایگان آغاز کنند. در همین ویدئوهای رایگان نکات کلیدی و ارزشمندی از قانون جذب ارائه شده است که می توانید از آنها استفاده کنید.

در بخشی دیگر از فایل های ویدئویی، کلیپ های انگیزشی قرار دارد. این کلیپ ها داستان هایی واقعی از افراد موفق است. سخنرانی های توماس دکستر جیکس را که هر فردی را پر از احساسات و انگیزه برای حرکت می کند، می توانید بیابید. به طور کلی این بخش انرژی و انگیزه لازم برای حرکت را در شما بیدار می کند.

مجله موفقیت یکشو

در گروه تحقیقاتی یکشو بخشی به نام مجله موفقیت قرار دارد. این بخش پر است از خبرهای مثبت و مطالب مثبتی از زندگینامه افراد موفق، جشن ها و مراسم شاد، رویدادهای مثبت و … . خواندن مطالب این بخش باید به برنامه روزانه هر فردی تبدیل شود زیرا ورودی های مثبت و فوق العاده ای را برای ذهن افرادی که در مسیر موفقیت قرار دارند فرآهم می کند.

نتایج استفاده از قانون جذب

بخشی دیگر از یکشو بخش نتایج است. مخاطبان دوره های استاد کوکائیان می توانند در این بخش موفقیت ها و نتایج مثبت استفاده از قانون جذب را برای دیگران بنویسند و در اختیار دیگران قرار دهند. خواندن، شنیدن، نوشتن موفقیت خود و دیگران، راهی بسیار فوق العاده و تاثیرگذار برای کسب موفقیت است. شما و دیگران با نوشتن موفقیت هایتان به خود و دیگران کمک می کنید تا با سرعت بیشتری در مسیر موفقیت قدم بردارید.

محصولات یکشو

علاوه بر دوره های مختلف قانون جذب، محصولات دیگری نیز در یکشو وجود دارند که به رشد باورها و درک بهتر شما از قوانین کمک می کند. در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

کتاب قانون جذب

کتاب قانون جذب چیست و چگونه با آن زندگی خود را متحول کنیم؟“، کتابیست مفید برای یادگیری قانون جذب که توسط فرهاد کوکائیان به رشته تحریر در آمده است. این کتاب کمی با کتاب های دیگر قانون جذب متفاوت است. زیرا در آن از تجربیات شخصی نویسنده استفاده شده است و در آن مثالها یی را خواهید یافت که در سایر کتاب ها وجود ندارد.

نویسنده در این کتاب با توضیح احساسات و حالات مختلف و پیچیدگی های قانون جذب، سعی در ایجاد درک بهتر در خواننده را دارد. بدین منظور خواندن این کتاب یک تجربه فوق العاده برای خوانندگان خواهد بود و درک بالاتری را در مخاطب ایجاد می کند.

کتاب خدای من

“خدای من” نام کتابی بی نظیر در زمینه شناخت خداوند، جهان، قوانین و کائنات است. نویسنده در این کتاب سعی دارد به مخاطب بگوید که قانون جذب یک دیدگاه مادیگرا و جدای از خداوند و دین نیست. بلکه این دو و تمام قوانین دیگر، پیوندی معنادار و نا گسستنی با یکدیگر دارند. این کتاب به بسیاری از سؤالاتی که ممکن است از کودکی در مورد خداوند، جهان و پدیده های آن در ذهن داشته باشید پاسخ می دهد.

با مطالعه این کتاب در چند بخش مختلف اطلاعات و آگاهی های جدیدی کسب خواهید کرد. بخشی از این کتاب بررسی موضوعات و نظریه های علمی مختلف در مورد خداوند و جهان است. بخشی در مورد قوانین کائنات و قانون جذب صحبت می کند و بخشی دیگر در مورد خداوند با دبدگاهی معنوی بررسی هایی را انجام می دهد. این کتاب همزمان آمیخته با علم، آیات قرآن، منطق و تجربه است. خواندن این کتاب برای هر شخصی که در پی کشف خداوند و درک بهتر قوانین و شناخت بهتر جهان است، توصیه می شود.

بمباران مثبت ذهن

یک ویدئوی فوق العاده برای شروع روزهای پر از موفقیت است. این کلیپ حاوی صدها تصویر مثبت از افراد شاد، افراد موفق، زندگی های لوکس، امکانات مالی فوق العاده، روابط خانوادگی و زناشویی زیبا، طبیعا زیبا، آرامش و صلح و… است. در زیر تصاویر عبارات تاکیدی مثبت قرار دارد که هم راه با این تصاویر و موسیقی های پر انرژی آن می توانید یک روز فوق العاده را آغاز کنید.

کتاب های صوتی

در بخش کتاب های صوتی کتاب هایی مانند ” توانگران چگونه می اندیشند” ، “غیر ممکن ممکن است”، “حکایت دولت و فرزانگی” و… را می توانید بیابید. این کتاب ها نیز هر کدام با روش منحصر به فرد نویسنده آن سعی در آموزش نحوه کارکرد ذهن و ضمیر ناخودآگاه دارند. خواندن این کتاب ها سبب می شود تا با ادبیاتی متفاوت و با نگرشی دیگر در مورد ذهن و برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه آشنا شوید.

گروه تحقیقاتی یکشو در مجموع یک منبع اطلاعات مثبت و آگاهی هایی برای موفقیت در تمام جنبه های زندگیست. شما نیز می توانید خود را با مطالب و محتوای این سایت درگیر کنید. بخوانید، بنویسید، کامنت بذارید و به رشد خود و دیگران کمک کنید.

نتیجه گیری

دلیل شکل گیری گروه تحقیقاتی یکشو مرجع آموزش موفقیت شناخت قوانین حاکم بر جهان و کائنات است. ما در این گروه تحقیقاتی قانون جذب را می آموزیم. قانون جذب چیزی است که با پیروی از آن می توانیم تمام اهداف و رؤیاهایمان را جذب کنیم.

در واقع همه چیز با یک تضاد آغاز می شود. تضادی که در برخورد با موانع و مشکلات به وجود می آید. در این تضادها نیروهایی وجود دارد. نیروهایی که به یک تصمیم برای تغییر تبدیل می شود. هر چه این تصمیم جدی تر باشد، تعهد برای رسیدن به آن نیز بیشتر می شود. تعهد در فرد انگیزه و حرکت ایجاد می کند. با حرکت در مسیر اهداف، به سدهایی بر می خوریم؛ که همان موانع ذهنی و باورها هستند. هر چه آنها را با اهداف و مسیر حرکتمان هماهنگ تر کنیم، موفقیت با سرعت بیشتری کسب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید