با خرید گیم پس از فروشگاه پس گیم تنها با یک دلار به بیش از 500 بازی به ارزش 20,000 دلار دسترسی داشته باشید

تاحالا شده به این فکر کنید که تنها با پرداخت مبلغی ناچیز به دنیایی بازی دسترسی داشته باشید؟ فکر کردید که تنها با پرداخت یک دلار در ماه به بیش از 500 بازی به ارزش 20,000 دلار دسترسی داشته باشید؟

20,000 دلار بازی تنها با یک دلار

به گزارش فروشگاه پس گیم، مایکروسافت برای همه کاربرها طرح ویژه ای را راه اندازی کرده است که با پرداخت فقط و فقط یک دلار در ماه، می‌توانند گیم پس را خریداری کنند. گیم پس چیه اصلا و چجوری میشه ازش استفاده کرد؟

پرو پلیر های عزیز، سلام، بیاید با گیم پس آشناتون کنم. این غول اشتراک دنیای بازی.

خرید گیم پس چه فایده ای دارد؟

Gamepass همان اشتراک netflix اما در صنعت گیمینگ است. گیم پس مخصوص ایکس باکس و pc است که میتوانید با تهیه کردن این اشتراک به بیش از 500 بازی فوق العاده و بزرگ دسترسی داشته باشید.

بازی هایی مثل halo, gears of war, forza, jedi و صد ها بازی بزرگ دیگر.

خرید گیم پس التیمیت

 

قابلیت های جذاب گیم پس آلتیمیت:

در این بخش میخواهیم تمامی ویژگی هایی که با خرید گیم پس به درست می‌آورید را برای شما شرح دهیم:

1 – دانلود بازی های انحصاری:

با خرید گیم پس شما میتوانید به تمامی بازی های انحصاری ایکس باکس ( جدید و قدیم) دسترسی داشته باشد, البته به صورت کاملا رایگان. دیگر نیازی ندارید برای بازی های فرست پارتی و عالی ایکس باکس هزینه کنید.

2 – استفاده از گوشی به جای نمایشگر:

شما میتوانید با قابلیت کلود ایکس باکس, نه تنها روی گوشی بلکه در هر وسیله ای که دارای سیستم عامل باشد, بدون نیاز به دانلود بازی کنید. حتی میتوانید با ساعت هوشمند خود halo بازی کنید.

 3– اشتراک گولد gold :

شما با خرید گیم پس میتوانید به اشتراک گولد که مورد نیاز بازی های آنلاین است دست پیدا کنید. یعنی دیگر نیازی نیست برای بازی کردن وارزون اشتراک گولد خریداری کنید, تنها با داشتن گیم پس این کار برای شما اتوماتیک اتفاق می افتد.

4 – اشتراک EA play رایگان:

گیم پس التیمیت اشتراک EA play را نیز در دل خود جای داده است. شرکت EA سازنده بازی هایی مانند fifa و خیلی بازی دیگه, یک اشتراک مخصوص به خود داره که با تهیه این اشتراک می‌توانید به همه بازی های این شرکت به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

اما گیم پس این اشتراک را به رایگان به شما هدیه می‌دهد.

پس گیم

فروشگاه اکانت بازی پس گیم یکی از بزرگترین و ارزانترین فروشگاه های بازی در ایران است، این فروشگاه با سابقه ۵ ساله در فروش بازی تا کنون توانسته نظر گیمر های زیادی را به خود جلب کند.اینستاگرام پس گیم

چرا خرید گیم پس ضروری است؟

شما با خرید گیم پس به دنیایی از بازی ها دسترسی خواهید داشت که میتوانید بدون پرداخت هزینه از بازی کردن بی وقفه لذت ببرید.

گیم پس به نفع گیمر های ایرانی است، چرا که شما با استفاده از این سرویس شگفت انگیز در هزینه های خرید بازی تا 99% صرفه جویی خواهید کرد.

سخن پایانی

امروزه تجربه بازی های جدید به یک نیاز برای گیمر ها تبدیل شده است. و از آنجایی که جامعه گیمری بزرگترین قشر هر جامعه ای هستند، وجود همچین سرویسی بسیار مورد نیاز برای کاربر ها و بسیار سود آور برای کمپانی است.

به واسطه این که ما در ایران زندگی میکنیم و پرداخت هزینه ها با قیمت دلار بسیار گران تمام میشود، خرید گیم پس برای ما گیمر ها بسیار عالی است.

دقت کنید که بازی های موجود در سرویس گیم پس به هیچ وجه بازی های بی کیفیتی نیستند، حتی این سرویس دارای بیش از 100 بازی AAA است که هر گیمری آرزوی تجربه این بازی هارا دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید