به گفته ایلان ماسک، توییتر درآمد تبلیغاتی خود را از ریتوییت ها با سازندگان محتوا تقسیم می کند.

ایلان ماسک شروع به اشتراک گذاری درآمد توییتر از تبلیغات پاسخگویی با تولیدکنندگان محتوا را اعلام کرد. البته در حال حاضر تنها افرادی که مشترک سرویس آبی توییتر هستند می توانند در این درآمد شرکت کنند.

با وجود اینکه ایلان ماسک شروع به اشتراک گذاری درآمد با سازندگان محتوا را اعلام کرده است، ما هنوز اطلاعات کمی در مورد نحوه عملکرد این سیستم داریم. علاوه بر این، کاربر باید با پرداخت حداقل 8 دلار در ماه در سرویس Twitter Blue مشترک شود. البته امکان خرید سالانه این سرویس با هزینه کمتر 84 دلار نیز وجود دارد.

درآمد توییتر

ما هنوز نمی دانیم سازندگان چگونه می توانند از توییت های خود کسب درآمد کنند. به عنوان مثال، یک کاربر برای کسب درآمد از توییتر باید چندین توییت ویروسی در حساب خود داشته باشد. با توجه به روابط نه چندان ایده آل توییتر با تبلیغ کنندگان، سازندگان محتوا احتمالاً درآمد زیادی از تبلیغات کسب نخواهند کرد مگر اینکه در آینده شرایط تغییر کند.

علاقه ایلان ماسک به تولیدکنندگان محتوا

اگرچه ایلان ماسک به یکباره از تقسیم درآمد تبلیغات با تولیدکنندگان محتوا خبر داد، اما مالک جدید این شبکه اجتماعی مدت هاست که درباره این افراد صحبت می کند.

در حالی که کاربران در حال حاضر می‌توانند با ویژگی‌هایی مانند Tips و Super Follows از توییتر کسب درآمد کنند، به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغات روش جدیدی برای آنها است. این طرح جدید علاوه بر سودمندی برای کاربران، می‌تواند برای توییتر نیز مفید باشد.

ایلان ماسک می خواهد توییتر با پلتفرم هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک رقابت جدی تری داشته باشد. در واقع همه آنها از سیستم های مشابه برای پرداخت به تولیدکنندگان محتوا استفاده می کنند. بنابراین توییتر با به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغاتی می تواند کاربران بیشتری را جذب کند.

با وجود تمام موارد ذکر شده، هنوز نمی دانیم سیستم جدید توییتر چگونه کار خواهد کرد و ماسک سهم درآمد را بدون ذکر جزئیات اعلام کرد و تنها گفت که کاربر باید در سرویس Blue ثبت نام کند. به عنوان مثال، ما نمی دانیم که یک کاربر باید چه ویژگی های دیگری به جز سرویس آبی داشته باشد تا بتواند درآمد ایجاد کند. بنابراین باید منتظر انتشار جزئیات این سیستم جدید باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید