شرکت ها بیدار شوید: نیروی کار در حال افزایش است.

همه به دنبال شغل هستند، خواهان دستمزد قابل زندگی (نفس- جسارت!)، و رها کردن محل کار سمی در گرد و غبار هستند. پرش به شرکت‌های جدید یک راه خروجی محبوب است، اما برخی از کارگران مسیر آزاد یا رادیکال‌تر، بدون هیچ برنامه‌ای را ترک می‌کنند.

هنگامی که استخدام می کنید، نه تنها با شرکت های دیگر رقابت می کنید، بلکه با اینکه رئیس خود هستید و فقط در خانه سرحال هستید. اگر برند کارفرمای قوی ندارید… خوب، موفق باشید که جذابیت فریلنسینگ را در PJهای خود شکست دهید.

نکته این است: مردم به خاطر کشتی نمی پرند فقط افزایش حقوق گرفتن یک موقعیت جدید یک ریسک بزرگ است و اگر شغل جدیدتان بد است، نمی توانید به راحتی به عقب برگردید. این مانند این است که بعد از شروع پرواز موقعیت لولای شما، از سابق خود برای یک فرصت دوباره بخواهید همه پرچم های قرمز آنها

به عبارت دیگر: شرکت شما به مراجع نیاز دارد. بهترین نامزدها می‌خواهند قبل از پریدن بدانند که ایمن است و برنامه‌های حمایت از کارمندان این است که چگونه به آنها نشان می‌دهید کجا فرود می‌آیند.

بنابراین، اگر می‌خواهید یک تریلیون امتیاز بیشتر از منابع انسانی داشته باشید، این مقاله را برای استخدام‌کننده مورد علاقه خود برای یک دوره آموزشی در مورد حمایت از کارمندان بفرستید.

با ایجاد محتوای اجتماعی برای هم تیمی های خود تا در مورد فرهنگ، پروژه ها و مزایای شرکت شما به اشتراک بگذارند، به آنها کمک می کنید تا یک برند کارفرمای درخشان ایجاد کنند و نامزدهای واجد شرایطی را جذب کنند که… اوه، همچنین به عنوان مردم بدشان نمی آید. (تندهای درخشان فقط بدهی هستند.)

بیایید بررسی کنیم که چگونه.

متقاعد کردن افراد برای تغییر شغل سخت است

از زمانی که خانم رونا به شهر آمد (به نظر می رسد به طور دائمی)، کارگران به کارفرمایان خود می گویند که سنگ ها را لگد بزنند. دستمزدها به اندازه کافی بالا نیست، همه چیز در حال گران شدن است و روسایی که مشکلات مرزی دارند، کار را برای میلیون ها نفر جهنم می کنند.

ترک سیگار عادی شده است، و فرهنگ شلوغی اوایل دهه 10 بالاخره در ساق پاهای کوچک خود لگدمال می شود. (عاشقشم.)

اما ترک کردن یک درمان قطعی برای کسالت کاری نیست. کارگران در صنایع خدماتی و سنگین هنوز شرکت های خود را دسته جمعی ترک می کنند. در همین حال، بسیاری از کارکنان دانش که در اوایل همه‌گیری شغل خود را ترک کردند، احساس پشیمانی می‌کنند.

این هم در مورد پول نیست. MIT دریافت که فرهنگ های بد کاری بزرگ ترین عامل پشت استعفای بزرگ است. مسائل مربوط به پرداخت در رتبه شانزدهم قرار دارند که منطقی است. کارگران ربات نیستند و عدم احترام به عنوان یک شخص دلیل قوی برای راه رفتن است.

@pasha

قالب جدید استعفای شما اینجاست 🥰 #کمدی #شغل @vince.lam

♬ مدیر محترم – پاشا

علاوه بر این، 86 درصد از جویندگان کار از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد مشاغل استفاده می کنند. و یک کارگر واقعی که پست «شغلم با من خوب رفتار می‌کند» انگیزه‌بخش‌تر از این است که «ما ستاره‌های راک‌ستار هستیم» در سراسر شرکت LinkedIn.

وقتی صحبت از نام تجاری کارفرما می شود، توصیفات کارگر هستند را پرچم سبز نهایی

به همین دلیل است که حمایت از کارمندان برای جذب نیرو بسیار قدرتمند است و چرا تیم های اجتماعی باید صحبت کردن در مورد زندگی در محل کار را آسان تر (نه سخت تر!) کنند.

(در حال حاضر سوار شده اید؟ Hootsuite Amplify درست است، دوست من.)

اجازه دهید کارمندان اولین تاثیر را برای شما بگذارند

هر برنامه حمایت از کارمندان شامل وادار کردن کارمندان به اشتراک گذاری محتوای مرتبط با شرکت در حساب های اجتماعی شخصی خود است.

شما ممکن است مانند Khaby Lame، پادشاه TikTok، دسترسی نداشته باشید، اما همچنان می توانید هم اتاقی خود را برای ارسال درخواست شغل تحت تاثیر قرار دهید. این هدف است، مهم نیست که چه نوع محتوای حمایتی ایجاد می کنید.

در Hootsuite، ما از عرضه خودمان (ابزارهای حمایت از کارمندان) (تعداد تعامل) بالا می‌بریم. این یک دسترسی بود، اما متوجه می‌شوید که من چه می‌گویم، درست است؟

تیم اجتماعی ما استفاده می کند Hootsuite هر روز تقویت کنید تا پست هایی ایجاد کنید که بقیه شرکت ها برای تبلیغ کار خود و برند کارفرمای ما به اشتراک بگذارند. پست‌های Amplify در افزایش فروش نیز عالی هستند – اما این موضوع دیگری است.

به تیم اجتماعی ما نیز فریاد بزنید، زیرا محتوای حمایتی آنها باعث مرگ آن می شود. زمانی که داوطلبان سه نقطه تماس قبلی با برند Hootsuite داشته باشند، پیام‌های InMail ما 213 درصد نرخ پذیرش بالاتری دریافت می‌کنند. اگر همکار مورد علاقه‌تان در شغل قدیمی‌تان در Hootsuite کار می‌کند، احتمالاً خودتان این سه بیت را در معرض دید قرار داده‌اید. جهنم، شما در حال خواندن این مقاله هستید، بنابراین این نیز مهم است.

حمایت از کارمندان تأثیر مستقیمی بر خط لوله استخدام ما دارد. 83.6 درصد از افراد استخدام شده ما بین ژوئن 2021 تا مه 2022 قبلاً با نام تجاری Hootsuite در لینکدین آشنا شده بودند.

ما 8.9 میلیون برداشت ارگانیک در نیمه اول سال 2022 دریافت کردیم و اشتراک‌های Amplify 8.4 میلیون از این بازدیدها را تشکیل دادند. هیچ راه دیگری برای توصیف آن تاثیر به جز عظیم.

معاون بازاریابی محصول و برند ما، کریستین باک، آن را کاملاً خلاصه می‌کند: «Amplify به ما امکان می‌دهد کار کردن برای Hootsuite را از چشم بیننده، یعنی کارمندانمان نشان دهیم.» (اگرچه tbh، لینکدین با فریاد زدن همه اتصالات ما هر زمان که پست می کنیم کمک می کند.)

این شرکت B2B از حمایت کارکنان برای پر کردن خط لوله استخدام خود با متقاضیان A+ استفاده می کند

آنتالیس یک شرکت کاغذ است. بله، درست مانند آن شرکت کاغذ، اما برخلاف آن شرکت کاغذ، آنتالیس دوباره نمایش نمی دهد سکوت بره ها در طول جلسات در عوض، آن‌ها از برنامه‌های حمایت از کارمندان برای سرعت بخشیدن به کل فرآیند استخدام استفاده می‌کنند – و Hootsuite Amplify همه آن را محقق می‌کند.

تیم Antalis کار خود را با استخدام کارمندانی شروع کرد که قبلاً پروفایل های لینکدین داشتند و یک عکاس حرفه ای برای گرفتن عکس های جدید از سر انتخاب کردند. تیم اجتماعی آنتالیس پس از حذف عکس‌های دانه‌دار آیفون، شروع به ایجاد محتوایی درباره پایداری و خلاقیت برای سفیران کرد تا از طریق Amplify به اشتراک بگذارند.

ناگهان آنتالیس داشت داستان شرکتی خود را تعریف می کرد از طریق کارمندانی که برای به اشتراک گذاشتن محتوایی که احساسات و ارزش های آنها را منعکس می کند، به اشتراک گذاشته می شوند.

12 ماه فلش فوروارد: برنامه حمایت از کارمندان آنتالیس کاملاً شکست خورده است و کارمندان بیش از 2400 پست را از طریق Amplify به اشتراک گذاشته اند. تکمیل آگهی‌های شغلی سه هفته کمتر طول می‌کشد، اکنون که نامزدها می‌توانند از طریق پست‌های کارمندی با نام تجاری آنتالیس آشنا شوند. ارجاع مستقیم ارائه شده توسط کارمندان آنتالیس می تواند (و انجام می دهد!) این زمان را کاهش دهد زوج به علاوه.

آنها مثل قبل برنده می شوند و ما دوست داریم آن را ببینیم.

ایجاد برنامه حمایت از کارمندان شما زمان زیادی نمی برد

حامیان کارمند تأثیرگذاران قدرتمندی هستند و ساختن برنامه داخلی خودتان علم موشکی نیست. شما فقط باید بدانید چه کسی را می خواهید استخدام کنید، تقریباً به چه چیزی اهمیت می دهند و چگونه به هم تیمی های خود پست های قابل اشتراک گذاری بدهید.

همه شما بازاریابان اجتماعی: مطمئن شوید که تیم استخدام شما این بخش را می‌خواند تا دقیقا بدانند سوسیس چگونه ساخته می‌شود.

بفهمید که برای استخدام چه کسی مشکل دارید

هنگام شروع کار با حمایت از کارکنان، می خواهید چند نوع اصلی از نامزدها را هدف قرار دهید. ما تضمین می‌کنیم که حداقل یک بخش دارید که واقعاً به خون تازه نیاز دارد، و مخاطبان هدف شما باید کاندیداهایی باشند که تیم منابع انسانی شما شدیداً به استخدام آنها می‌خواهد.

به استخدام کننده مورد علاقه خود DM بفرستید و بپرسید: «هی—من شروع به ایجاد پست هایی برای برنامه حمایت از کارمندان خود می کنم. آیا می‌توانید به من بگویید که در حال حاضر برای استخدام کدام نقش‌ها مشکل داریم؟»

آنها بهتر از ما بازاریابان می دانند، بنابراین مستقیماً به منبع بروید.

شاید در حال آماده شدن برای یک موفقیت بزرگ بازاریابی هستید و به کپی رایترهای بیشتری نیاز دارید. یا شاید شما در حال ساخت یک محصول فنی شیک هستید و به 10 توسعه دهنده جدید مانند ASAP نیاز دارید. شاید به نظر می رسد که مدیران خوب به سختی به دست بیایند، بنابراین ممکن است حتی یک شکاف استخدامی در بالا داشته باشید.

فقط یک یا دو گروه را انتخاب کنید و روی آنها تمرکز کنید.

تم‌های انتخابی گیلاس که استخدام‌های مورد نظر شما به آن‌ها اهمیت می‌دهند

هنگامی که به چند مخاطب هدف محدود شدید، با هم تیمی های خود صحبت کنید قبلا، پیش از این در آن نقش ها کار کنید از آن‌ها در مورد بخش‌هایی از شغلشان که به نظرشان معنادار است و انواع محتوایی که در لینکدین با آن درگیر می‌شوند، بپرسید. (اگر بپرسید چه صفحات میم مرتبط با کار را دنبال می کنند، هرگز ضرری ندارد.)

چند یادداشت بردارید و موضوعات کلیدی را که برای مردم مهم هستند انتخاب کنید. توسعه‌دهندگان ممکن است مشتاق باشند تا راه‌هایی را که برای دسترسی به محصولات شما ایجاد می‌کنند، به اشتراک بگذارند. ممکن است بازاریاب ها محتوای احمقانه و مملو از لحظات کاری را دوست داشته باشند. مدیران ممکن است مشتاق ترویج تنوع، برابری، و شمول (DEI) ابتکارات و داستان های مربوط به موفقیت کارکنان باشند.

تا زمانی که نپرسی هرگز نمیفهمی

Hootsuite را راه اندازی کنید و از طریق Amplify شروع به ایجاد پست کنید

دوست من، دیگر هیچ تحقیقی انجام نمی‌دهی، شما آماده شروع پست کردن هستید! Hootsuite را باز کنید و شروع به ایجاد پست‌هایی در Publisher درباره موضوعاتی کنید که استخدام‌های مورد نظر شما به آن‌ها اهمیت می‌دهند.

به یاد داشته باشید: شما از طرف هم تیمی های خود می نویسید، نه از طرف شرکت. از “من” به جای “ما” استفاده کنید و به جای شرکتی به گفتگو بپردازید. و اگر زمانی گیر کردید، فقط همکاران خود را در لینکدین جستجو کنید. پست‌های ارگانیک افراد الهام‌بخش پست‌هایی هستند که احساس واقعی و قابل اعتماد دارند، و این همان تصوری است که شما می‌خواهید به استخدام‌های احتمالی بدهید.

پس از اتمام پیش‌نویس یک پست در Publisher، فقط روی «ارسال به تقویت» کلیک کنید. کل تیم شما به پست در Amplify دسترسی خواهند داشت و می توانند آن را در تمام نمایه های اجتماعی خود مستقیماً از داشبورد Hootsuite خود به اشتراک بگذارند.

بوم، انجام شد – سخت نبود، درست است؟

نتایج را اندازه گیری کنید و استراتژی خود را تغییر دهید

وقتی اولین کمپین های Amplify را اجرا کردید، Hootsuite Analytics را باز کنید و به وضعیت خود نگاه کنید.

در یک نگاه، می‌توانید تعداد کاربران فعال Amplify، نرخ ثبت‌نام، تعداد نمایش‌هایی که از اشتراک‌گذاری کارمندان دریافت کرده‌اید، و اینکه کدام پست‌ها محبوب‌ترین پست‌ها هستند را بررسی کنید. (و خیلی بیشتر، همچنین!)

این داده ها – ببخشید – طلای عجیبی است. شما متوجه خواهید شد که چه چیزی کار می کند، آنچه را که نیست تغییر می دهید و تاثیر خود را در استخدام به همه آن ذینفعان عرق کرده ثابت خواهید کرد.

این دقیقاً همان روشی است که ما افزایش 213 درصدی نرخ پذیرش InMail را در کمپین‌های Amplify اندازه‌گیری کردیم، و واقعاً هیچ بحثی با این اعداد وجود ندارد.

وقتی وصل شدید، به همان اندازه مسافت پیموده شده از داده های خود دریافت خواهید کرد. اگر پست‌های Amplify درباره مزایای شرکت شما، قرارداد را با استخدام‌های جدید منعقد می‌کند، می‌دانید که بیشتر بنویسید. اگر برای اشتراک‌گذاری هم‌تیمی‌ها می‌جنگید، می‌دانید که صدای خود یا نوع پست‌هایی را که ایجاد می‌کنید تنظیم کنید.

هیچ چیز استتار نشده است و اندازه گیری همه چیز آسان است.

خب، بعدش چی؟

در این مرحله، شما تقریباً در زمینه حمایت از کارمندان برای استخدام متخصص هستید. و می دانید که رقابتی ترین برندها در حال تبدیل کارکنان به سفیران برای جذب استعدادهای برتر هستند. (برای دوستانمان در Duolingo و McDonald’s – همه شما عالی هستید).

نگران نباشید، شما به موقع به مهمانی ملحق شده اید. ابزارها و تخصص مورد نیاز شما در اینجا هستند، بنابراین بیایید شما را به Amplify متصل کنیم تا بتوانید کمپین‌های حمایت از کارمندان پیشرو را شروع کنید و در اسرع وقت برند کارفرمای خود را بسازید.

تیم مردمی شما پیشاپیش از شما تشکر می کند.

آیا برای کمک به منابع انسانی در استخدام سریعتر نامزدهای بهتر آماده هستید؟ وبینار پانل ما در مورد حمایت از کارکنان را تماشا کنید.

درخواست نسخه ی نمایشی

Hootsuite Amplify این امکان را برای کارمندان شما فراهم می کند که با خیال راحت محتوای شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند—افزایش دسترسی شما در رسانه های اجتماعی. یک نسخه نمایشی شخصی و بدون فشار رزرو کنید تا آن را در عمل ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید