شما برای ویرایش‌ها، فیلترها و کلیپ‌های صوتی خود در آخرین حلقه اینستاگرام خود زحمت کشیده‌اید و تقریباً آماده انتشار پست هستید… اما سپس وارد قسمت کپشن می‌شوید. زمان بحران وجودی است.

آیا باید فقط چند هشتگ بزنید و آن را یک روز صدا بزنید؟ یا وقت آن رسیده است که با یک مینی انشا شاعرانه بسازید؟ (گزینه سوم خود را فراموش نکنید: فقط پیش نویس را حذف کنید و گوشی خود را به اقیانوس بیندازید.) ناگهان، یک فرصت سرگرم کننده برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به فرصتی برای زیر سوال بردن همه چیز تبدیل شده است.

وقتی صحبت از زیرنویس‌های حلقه‌های اینستاگرام به میان می‌آید، سخت است که بدانید چقدر زیاد است – آیا شرح طولانی به نامزدی شما کمک می کند یا به شما آسیب می رساند؟

خوب، اگر داستان من را دوست داشتید که آیا کپشن های طولانی در اینستاگرام بهتر از موارد کوتاه کار می کنند، این را دنباله و دست و پنجه نرم کنید. بالا.

وقتشه که طول ایده آل کپشن حلقه اینستاگرام را بیابید تنها راهی که می دانیم: با اسپم کردن فالوورهای فقیر و بی خبر اینستاگرامم با محتوا و گرفتن چند یادداشت شیرین شیرین.

بگذارید علم شروع شود.

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند تا با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

فرضیه: قرقره‌هایی که زیرنویس‌های طولانی دارند، تعامل و دسترسی بیشتری دارند

طراح مشهور کوکو شانل یک بار گفت: “قبل از اینکه از خانه خارج شوید، در آینه نگاه کنید و یک چیز را بردارید.” در حالی که مینیمالیسم کاهش یافته ممکن است راهی برای مد باشد، وقتی صحبت از اینستاگرام به میان می آید، گاهی اوقات به نظر می رسد بیشتر بیشتر است.

حداقل این مورد برای آخرین آزمایش شرح من بود. با مقایسه زیرنویس‌های بسیار کوتاه و زیرنویس‌های طولانی و مفصل، متوجه شدیم که زیرنویس‌های طولانی‌تر به‌طور قاطع منجر به بالاتر شد مشارکت در پست های اینستاگرام.

فرضیه ما این است که قرقره های اینستاگرام تفاوتی نخواهد داشت. (به یک دوره آموزشی خرابی حلقه‌های اینستاگرام نیاز دارید؟ اینجا! شما بروید!) بالاخره با پست‌های اینستاگرام، کپشن‌های طولانی‌تر اطلاعات بیشتر، فرصت‌های بیشتر برای ارتباط با فالوورها و سئوی بهتر را فراهم می‌کردند.

احتمالاً تمام این مزایا در مورد Reels نیز صادق خواهد بود. اما چرا فکر می کنم که می توانم آخر هفته را صرف ساختن 10 حلقه اینستاگرام کنم و از آنها به عنوان طعمه ای جذاب برای کشف حقیقت استفاده کنم؟ وقت آن است که کاردستی زیرنویس خود را آزمایش کنم.

روش شناسی

برای آزمایش طول ایده‌آل برای پست اینستاگرام Reels، من پنج ویدیو با طولانی تر (125+ کلمه) پست کردم. من هم پست گذاشتم پنج ویدیو با توضیح مختصر و پایه یک خطی.

کپشن حلقه های اینستاگرام

قرقره شرح مختصر دو کلمه

من تصمیم گرفتم که هر دو ویدیوی زیرنویس بلند و کوتاه باید کاملاً مشابه باشند تا مطمئن شوم که خود محتوا عاملی در تعامل نیست.

از آنجایی که من اخیراً یک بازسازی مفصل را به پایان رساندم و فقط می‌خواهم ساعت‌ها در مورد آن با هرکسی که جرأت می‌کند به اندازه کافی ثابت بماند و گوش کند، صحبت کنم، تصمیم گرفتم که محتوای قبل و بعد بهترین راه باشد.

من چند ویدیو درباره اتاق خوابم (یکی با شرح طولانی، یکی با یکی کوتاه)، یکی درباره حمام و غیره ساختم.

آشپزخانه قبل و بعد از شرح کوتاه

شرح طولانی درباره اتاق خواب

برای هر ویدیو، صدای پرطرفدار متفاوتی را دریافت کردم، فقط برای اینکه مطمئن شوم اینستاگرام فکر نمی‌کند من خیلی اسپم هستم.

من همچنین می‌خواستم این کار را انجام دهم تا از قدرت الگوریتم حلقه‌های اینستاگرام بهره ببرم، که تمایل به تقویت ویدیوهایی که شامل کلیپ‌های موسیقی هستند را دارد.

حلقه های اینستاگرام Stacey McLachlan پخش می شود

ده ویدیو در جهان منتشر شد. وقتی 48 ساعت بعد دوباره بررسی کردم تا ببینم وضعیت آنها چگونه بوده است، این چیزی است که پیدا کردم.

نتایج

TLDR: حلقه‌های اینستاگرام با زیرنویس‌های کوتاه‌تر، تعامل و دسترسی بیشتر را دریافت کردند.

در حالی که اینستاگرام نوشته ها با توجه به اینکه زیرنویس‌های طولانی‌تر در آخرین آزمایش ما تعامل بیشتری داشتند، از اینکه دیدم زیرنویس‌های کوتاه‌تر در مورد حلقه‌های اینستاگرام موفق‌تر بودند، شگفت‌زده شدم.

حلقه‌هایی با زیرنویس‌های طولانی حلقه‌هایی با شرح‌های کوتاه
کل لایک ها 4 56
مجموع نظرات 1 2
دسترسی کل 615 665

حدس می‌زنم نیازی نبود که این همه زمان را صرف نوشتن زیرنویس‌های طولانی کنم. اما در حالی که آن دقایقی است که هرگز به آن باز نمی گردم، درس های گذشته من حکمت آینده من می شود. (و من اصلاً ناراحت نیستم که عبارت کاملاً باورنکردنی الهام‌بخشی که اخیراً ابداع کردم، احتمالاً آنقدر طولانی و پرکلام است که نمی‌توان آن را به عنوان شرح یک حلقه استفاده کرد.)

این نتایج چه معنی ای می دهد؟

مانند تمام این آزمایش‌ها، این نتایج باید با یک دانه نمک گرفته شود. من فقط دو روز قرقره هایم را رها کردم و بدیهی است که آنها به شدت روی یک موضوع خاص متمرکز بودند.

این احتمال وجود دارد که نوع دیگری از Reel با مخاطبی دیگر به طور متفاوتی عمل کند. من حتی در اینجا از هشتگ استفاده نکردم، بنابراین ممکن است بر دسترسی من تأثیر بگذارد.

اما من فکر می کنم چند نکته کلیدی در اینجا وجود دارد – یعنی اینکه شما بهتر است وقت خود را صرف تقویت مهارت های ویرایش خود کنید تا آهنگسازی عالی خوشتیپ.

قرقره ها برای اسکیمینگ هستند، پست ها برای غواصی در عمق هستند

قرقره‌ها، مانند TiKTok، برای کشف طراحی شده‌اند – بنابراین افرادی که آنها را مشاهده می‌کنند ممکن است بزرگ‌ترین طرفداران یا پسرعموهای شما نباشند که احساس می‌کنند موظف به دنبال کردن شما هستند.

این می تواند توضیحی در مورد این باشد که چرا پست های با زیرنویس طولانی بسیار بهتر از قرقره های زیرنویس طولانی عمل می کنند. اگر مخاطبان شما فقط محتوای شما را تماشا می کنند تا به عنوان بخشی از یک جریان بی پایان از محتوای ویدیویی سریع هضم مصرف کنند، یک عنوان قوی نمی تواند چیز زیادی به تجربه اضافه کند.

داستان خود را با محتوا بگویید، نه با عنوان

با Reels، به نظر می‌رسد که بهترین کار این است که عنوان مطالب تکمیلی ارائه کند، نه یک داستان کامل.

مطمئن شوید که ویدیوی شما می‌تواند به تنهایی بایستد و حتی بدون متن زیرنویس منطقی باشد: اگر کسی آن را نخواند، هنوز هم باید احساس کند که همه موارد کلیدی را دریافت کرده است. (به دنبال نکاتی برای ایجاد حلقه های متمایز اینستاگرام هستید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.)

به قدرت SEO زیرنویس ها ضربه بزنید

فقط به این دلیل که زیرنویس‌ها جذاب‌ترین عنصر حلقه شما نیستند، به این معنی نیست که باید آن قسمت را خالی بگذارید. کپشن فرصتی برای اضافه کردن چند کلمه کلیدی و هشتگ قوی است، برای افزایش شانس کشف شما. حتی اگر هیچ انسانی شرح شما را نخواند، فهرست جستجو مطمئناً این کار را خواهد کرد.

البته، حساب کاربری هر فرد در شبکه های اجتماعی یک پروانه منحصر به فرد و خاص است، بنابراین مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. با این حال، چیز زیبا این است که هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد که خودتان در مورد چگونگی زیرنویس‌ها (یا اگر زیرنویس ها!) برای شما و اهداف شخصی شما در رسانه های اجتماعی کار می کند. هنگامی که قلب خود را برای ساختن حلقه کامل اینستاگرام به کار انداختید، یک کپشن هوشمندانه واقعاً روی کیک است.

با برنامه‌ریزی Reels از Hootsuite، فشار را از پست‌های بی‌درنگ کم کنید. با استفاده از تجزیه و تحلیل آسان که به شما در فعال کردن حالت ویروسی کمک می کند، برنامه ریزی کنید، پست کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست.

شروع کنید

با برنامه ریزی آسان Reels در زمان و استرس کمتری صرفه جویی کنید و نظارت بر عملکرد از Hootsuite. به ما اعتماد کنید، این بسیار آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید