خرید بک لینک به‌شرط آنکه از سایت‌های معتبر و قدرتمند حوزه وب و مرتبط با زمینه کاری سایت شما انجام پذیرد، تأثیر بسزایی بر کسب تأییدیه‌های گوگل دارد. سایت‌هایی که توانسته‌اند در این زمینه موفق ظاهر شوند، جایگاه مناسبی در نتایج گوگل کسب می‌کنند. باتوجه ‌به تأثیرات منفی بر روی سئو، افزایش احتمال پنالتی و دریافت جریمه از سوی گوگل برای بک لینک های نامناسب، خرید بک لینک قوی، موثر و باکیفیت به‌گونه‌ای اصولی بسیار مهم است.

راهنما و نکات کلیدی خرید بک لینک

در این بخش به نکاتی می‌پردازیم که برای خرید بک لینک اثرگذار و مثبت بسیار کاربردی هستند. در واقع تهیه بک لینک بدون توجه به این نکات نه‌تنها سودمند نبوده؛ بلکه بسیاری از وب‌سایت‌ها را در معرض نابودی و زوال نیز قرار داده است.

خرید بک لینک و نکات کلیدی درباره آن + تأثیر آن در سئو

اولین نکته: خرید بک لینک های دائمی

بک لینک ها نباید به‌هیچ‌وجه موقتی و کوتاه‌مدت باشند. از تهیه موارد با مدت‌زمان کوتاه باهدف کاهش قیمت‌ها اجتناب نمایید. همچنین آنها را در فاصله‌های زمانی مختلف خریداری کرده تا خطر احتمال شناسایی گوگل به حداقل ممکن برسد.

دومین نکته: عدم تمرکز بر یک کلمه کلیدی

سعی کنید از کلمات کلیدی متنوع استفاده نمایید. برای این منظور نیز تولید محتواهای متنی و خرید رپورتاژ بهترین روش ممکن است. تهیه بک لینک های انبوه و با تعداد بالا (مثلا بالای 100 و 200 عدد مستقیم) را به‌کلی فراموش کرده تا هرگونه ریسک دریافت نمره منفی را از میان بردارید.

سومین نکته: انتشار لینک ها برای کل سایت

منتهی نمودن خرید بک لینک فقط برای صفحه اول سایت و لندینگ اصلی نیز فرایند اشتباهی است. انتشار لینک ها برای تمامی صفحات سایت تان علاوه بر نتایج بهتر در سئو، خطر پنالتی شدن سایتتان توسط گوگل را نیز کاهش می‌دهد.

چهارمین نکته: خرید بک لینک از سایت‌های معتبر

سایت‌های فروش بک لینک که فقط با چنین هدفی طراحی می‌شوند، نمی‌توانند بک لینک هایی کارآمد را ارائه دهند. در مقابل سایت‌هایی که دائماً در معرض به‌روزرسانی بوده و بک لینک هایی محدود اما قدرتمند را تولید می‌کنند، بهترین انتخاب هستند.

پنجمین نکته: سفارش بک لینک باکیفیت

خرید بک لینک از صفحات کم‌ارزش عملاً اعتبار بالایی را به سایت شما منتقل نمی‌سازد. سعی کنید بک لینک شما از سایت‌هایی با آتوریتی بالا (منظور آتوریتی ماز نیست بلکه ارزش در نزد گوگل است) تهیه شود. این بک لینک ها استاندارد بالاتری داشته، تأثیرگذاری‌شان بر کسب جایگاه‌های بالاتر بیشتر است.

بررسی تأثیر خرید بک لینک بر سئو سایت‌ها

خرید بک لینک می‌تواند، هم یک سئوی قدرتمند و بی‌نقص را امکان‌پذیر سازد و هم می‌تواند، در صورت عدم رعایت استانداردهای لینک سازی خارجی در زمرة تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه قرار گرفته و به‌جای آبادانی، ویرانی با خود داشته باشد. بدین ترتیب اگر بک لینک شما شامل کامنت مارکتینگ، ساخت پروفایل کاربری، تهیه رپورتاژهای آگهی و هر بک لینک دائمی و ماندگاری دیگری باشد به حتم نتایج عالی در سئو به انتظار وب‌سایت شما نشسته است. در صورت عدم توجه به معیارهای ذکر شده، ابزار قدرتمند پنگوئن گوگل که برای کشف بک لینک های تقلبی و فیک طراحی شده، وارد عمل می‌شود.

بدین ترتیب با بررسی سابقه لینک سازی سایتتان، میزان ارتباط موضوعی بین بک لینک ها و سایت مدنظر، فالو یا نو فالو بودن بک لینک ها، پراکندگی انکر تکست‌ها و بسیاری موارد دیگر به ارزیابی بک لینک ها پرداخته و طبیعی یا غیرطبیعی بودن آنها را چک می‌نماید. بدین ترتیب نتیجه‌گیری می‌کند که وب‌سایت شما لایق جریمه یا پاداش از سمت گوگل هست یا نه.

خرید رپورتاژ

راه‌های دریافت بک لینک هایی معتبر و ارزشمند

در زمان خرید بک لینک از سایت‌ها به این موضوع دقت نمایید، آیا متصدیان این سامانه از روش‌های بهینه‌ای جهت تولید بک لینک استفاده می‌کنند. سپس آنها را در بازه زمانی مشخص و مناسب انتشار می‌دهند یا نه. به دلیل تأثیر فراوان این موضوع در بهینه یا کمینه‌سازی رتبه سایت مهم است که در این مورد کوتاهی نکرده و تمامی تمرکز و توجه خود را منظور دارید.

بر این مبنا از بهترین روش‌های دریافت بک لینک های ارزشی و باکیفیت که منجر به برندسازی و تبلیغات گسترده کالاها و خدمات شما شده، می‌توان به این موارد اشاره نمود.

  • انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌‌هایی پربازدید
  • تهیه بک لینک های دائمی مانند رپورتاژ باهدف پیشگیری از رفع اعتبار سایت
  • تهیه بک لینک از دامنه‌های دارای اعتبار بالا
  • استفاده از محتواهایی مناسب و یکتا در سایت‌های خبری
  • ایجاد پلن‌های لینک سازی به مدد بک لینک های گره‌ای یا هرمی (بک لینک PBN)
  • توجه به کلمات کلیدی و انتخاب سایت دارای رتبه خوب در کلمات کلیدی مطلوب شما
  • ایجاد پست مهمان و گرفتن کامنت و اشتراک‌گذاری محتوا
  • لینک سازی در انجمن‌ها و حضور در شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده از سایت‌های دانشگاهی و خرید بک لینک edu و دولتی gov در دریافت بک لینک

 

معرفی چند نمونه بک لینک باکیفیت

در واقع خرید بک لینک زمانی می‌تواند، بیشترین سودآوری را نصیب ما سازد که بتواند اعتبار ساز، ارتباط گستر و ترافیک آور باشد. بدین ترتیب با اثرگذاری بالای خود، نتایج درخشان صعود بر قله‌های تسخیرناپذیر گوگل را از آن ما ‌سازد.

پس قبل از هر اقدامی جهت تهیه بک لینک ابتدا رقبای خود را از نظر نوع محتوای انتخابی، سایت‌های لینک شده، تعداد بک لینک ها و تعداد دامنه‌های لینک شده مورد بررسی قرار داده و سپس متناسب با آن برای انتخاب و مانور بر روی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری‌تان تصمیم‌گیری نمایید. در نهایت از میان بک لینک های معرفی شده در ذیل یک یا چندین مورد را برای رسیدن به موفقیت حداکثری استفاده نمایید.

 

معرفی چند نمونه بک لینک باکیفیت
بک لینک های رپورتاژی بک لینک های وبینارهای مشهور بک لینک های تصدیق و تشویق افراد دیگر
بک لینک های وبلاگ مهمان بک لینک های بیوگرافی پست مهمان بک لینک های هم‌جوار ابزارهای رایگان
بک لینک های قسمت نمایه تجاری بک لینک های قسمت نظرات وب‌سایت‌های مرتبط بک لینک اینفوگرافیک
بک لینک های پروفایل در سایت‌های معتبر بکلینک های عکسی یا به بنری بکلینک های ساید واید یا تکرارشونده (با رعایت قواعد)

 

مزایای خرید بک لینک های مرتبط با حوزه کاری و باکیفیت

به‌شرط خرید بک لینک از منابع معتبر، به‌صورت دائمی و محتوایی مزایای بسیاری عاید وب‌سایت شما می‌شود که به‌راستی قابل‌تأمل است. دریافت بهترین نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و انجام یک پروسه بسیار راحت به نسبت لینک سازی از مهم‌ترین این مزایا است. چراکه موفقیت در عرصه پرتنش وب و با وجود سایت‌های قدرتمند، بسیار سخت است.

بدین ترتیب بک لینک های مفید می‌توانند، سرعت ما را در کسب موفقیت افزایش دهند. از دیگر مزیت‌های ورود به وادی خرید بک لینک می‌توان به قرارگیری در سطحی برابر و حتی بالاتر از رقبا، افزایش کرال بادجت، بهبود سئو و افزایش رتبه سایت، همچنین ارتقا اعتبار سایت در نتایج جستجو اشاره نمود. البته بک لینک ها به دلیل قدرت بالایی که ارائه می‌نمایند، توانایی تقویت بسترهای مختلف سایت و ارتقا وب‌سایت در بین صفحات گوگل و انتقال سایت به رتبه‌های یک را در موتورهای جستجو نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید