رویدادهای صوتی لینکدین چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید
اگر دو سال گذشته چیزی به ما آموخته است، آن ارتباط دیجیتال ضروری است.
در حالی که نمایشگاهها، سمینارها و رویدادهای حضوری تجربیات شبکهای منحصربهفردی را ارائه میدهند، کسبوکارها نمیتوانند همیشه برای رشد مخاطبان خود به دنیای فیزیکی تکیه کنند.
خوشبختانه، شبکه های دیجیتال هرگز آسان تر نبوده است. از شرکت در وبینارها تا میزبانی ساعات شاد مجازی، راه های زیادی برای اتصال آنلاین وجود دارد.
در واقع جهانی پیش بینی می شود بازار رویدادهای آنلاین رشد کند از 78 میلیارد دلار به 774 میلیارد دلار در دهه آینده رسید.
LinkedIn اخیراً با جدیدترین ویژگی رویدادهای مجازی خود، یعنی رویدادهای صوتی LinkedIn، موجی را ایجاد کرده است.
رویدادهای صوتی لینکدین راه جدیدی برای ارتباط با شبکه حرفه ای شماست. آنها به شما اجازه می دهند تا مکالمات زنده و تعاملی با مردم سراسر جهان داشته باشید.
در حالی که این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است، لینکدین قصد دارد به زودی آن را برای همه اعضا عرضه کند.
اگر رویدادهای صوتی علاقه شما را برانگیخت، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی جدید و نحوه ملحق شدن یا ایجاد آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.
رویدادهای صوتی لینکدین چیست؟
رویدادهای صوتی LinkedIn راهی جدید برای گرد هم آوردن جامعه حرفه ای شما برای ارتباط، یادگیری و الهام بخشیدن است.
با استفاده از یک فرمت فقط صوتی، کاربران لینکدین می توانند رویدادهای مجازی را بین 15 دقیقه تا 3 ساعت میزبانی کنند.
این تجربه با کنفرانس ها یا جلسات دنیای واقعی قابل مقایسه است. شرکتکنندگان میتوانند به یک رویداد ملحق شوند، به سخنران گوش دهند و اگر افکار مرتبطی دارند زنگ بزنند.
بعلاوه، شما باید این شانس را داشته باشید که زمینه مورد علاقه خود را با متخصصان از سراسر جهان به اشتراک بگذارید!
رویدادهای صوتی LinkedIn شبیه پلتفرم Clubhouse هستند زیرا فقط صوتی هستند.
سایر شبکههای اجتماعی نیز از جمله فضاهای توییتر و اتاقهای صوتی زنده فیسبوک به قطار فقط صوتی وارد شدهاند.
اما، لینکدین به دنبال برجسته شدن از چند جهت است:
- رویدادهای صوتی LinkedIn به زودی روی گزینههای خرید بلیت پولی کار میکند.
- لینکدین قصد دارد از داده های داخلی برای نمایش استفاده کند مرتبط ترین رویدادهای حرفه ای در فیدهای کاربران
- نمایههای لینکدین در طول رویدادهای صوتی نشان داده میشوند و فرآیندهای معرفی و شبکهسازی را ساده میکنند.
با رویدادهای صوتی LinkedIn، می توانید رویدادهای پرسش و پاسخ زنده را میزبانی کنید، به رهبران فکری مورد علاقه خود گوش دهید و با سایر حرفه ای ها ارتباط برقرار کنید.
اینجاست رویدادهای صوتی چگونه خواهند بود در فید لینکدین شما
چه کسی به رویدادهای صوتی لینکدین دسترسی دارد؟
در حال حاضر، رویدادهای صوتی لینکدین تنها برای تعداد معدودی از سازندگان منتخب در دسترس است.
ممکن است چند ماه دیگر طول بکشد تا قابلیت های میزبانی برای عموم مردم عرضه شود.
در حال حاضر، کاربران لینکدین نمی توانند رویدادهای صوتی خود را ایجاد کنند، اما می توانند به رویدادهای میزبانی شده بپیوندند و در آن شرکت کنند. همچنین، همه اعضای لینکدین میتوانند نمایههای شرکتکنندگان را در یک رویداد ببینند و بلافاصله شروع به شبکهسازی کنند.
اگر به دنبال گسترش دایره حرفه ای خود هستید، ایده خوبی است که از همین امروز با رویدادهای صوتی LinkedIn شروع کنید.
این نه تنها به شما اجازه می دهد تا قبل از عرضه جهانی پیش بروید، بلکه شانس برقراری ارتباط واقعی با سازندگان اختصاصی LinkedIn را خواهید داشت.
نحوه پیوستن به رویدادهای صوتی لینکدین
پیوستن به یک رویداد صوتی در لینکدین به سادگی کلیک روی یک دکمه است. به سادگی دعوت نامه یک سازمان دهنده را بپذیرید یا پیوند رویداد را از اتصال LinkedIn دریافت کنید.
همه اعضای LinkedIn می توانند اتصالات را به رویدادها دعوت کنند، رویدادها را به اشتراک بگذارند و در رویدادها سخنران شوند (در صورت تایید).
اگر دعوت رویدادی دریافت کردهاید، روی آن کلیک کنید پیوستن را فشار دهید و منتظر شروع رویداد باشید.
پس از پیوستن، میزبان این توانایی را خواهد داشت که «شما را روی صحنه بیاورد» و به شما اجازه صحبت کند. هنگام صحبت در یک رویداد، مهم است که همیشه به سایر کاربران احترام بگذارید و نظرات خود را کوتاه و مختصر نگه دارید. سازندگان رویداد صوتی LinkedIn همیشه میتوانند افرادی را که صحبت میکنند کنترل کنند و میتوانند در هر زمان شرکتکنندگان را بیصدا کنند.
به خاطر داشته باشید که هنگام شرکت در یک رویداد صوتی، حضور شما همیشه عمومی است. همچنین میتوانید نمایههای دیگر شرکتکنندگان را هنگام حضور در رویداد مشاهده کنید و بلافاصله اتصالات شبکه را شروع کنید.
نحوه ایجاد رویدادهای صوتی لینکدین
در حال حاضر، تنها تعداد معدودی از سازندگان در ایالات متحده و کانادا به ویژگی رویدادهای لینکدین دسترسی دارند. انتظار می رود دسترسی عمومی در اواخر سال 2022 منتشر شود.
اگر به ویژگی رویدادهای صوتی LinkedIn دسترسی دارید، برای شروع مراحل زیر را دنبال کنید:
1. بر روی صفحه اصلی نماد در بالای صفحه لینکدین شما
2. در سمت چپ صفحه خود، روی + اضافه کردن نماد کنار مناسبت ها
3. نام، جزئیات، تاریخ، زمان و توضیحات رویداد خود را تایپ کنید. به خاطر داشته باشید که رویداد صوتی شما دارای محدودیت زمانی 3 ساعته است.
4. زیر قالب رویداد جعبه، انتخاب کنید رویداد صوتی
5. کلیک کنید پست، و شما تمام شده اید! این یک پست خودکار را در فید شما به اشتراک می گذارد تا سایر اعضای لینکدین از رویداد آینده شما مطلع شوند.
نکاتی برای میزبانی یک رویداد صوتی لینکدین
میزبانی یک رویداد صوتی لینکدین می تواند راهی عالی برای ارتباط شخصی تر با شبکه شما باشد.
مانند هر رویداد دیگری، مهم است که مطمئن شوید برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی پیش می رود، آماده هستید. در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کند در رویداد صوتی بعدی خود بیشترین میزبانی را داشته باشید.
- هنگام میزبانی رویداد صوتی خود، حتماً برنامه ای برنامه ریزی کنید تا خود و مهمانانتان را در جریان موضوع قرار دهید.
- در حالی که میتوانید از شرکتکنندگان دعوت کنید تا در کنار شما صحبت کنند، باید محدودیتهایی برای مدت زمان حضور هر سخنران در صحنه داشته باشید.
- برای کمک به اجرای یکنواخت رویداد، همه شرکتکنندگان را در بدو ورود بیصدا کنید و وقتی آماده صحبت کردن یا پرسیدن سؤال هستند، صدای آنها را لغو کنید. این کار از هرگونه صدای پسزمینه در حین صحبت کردن دیگران جلوگیری میکند و به شما کنترل بهتری بر آنچه شرکتکنندگان در طول رویداد میشنوند، میدهد.
- تشویق مشارکت می تواند کمک زیادی به درگیر نگه داشتن کاربران کند. سعی کنید در طول رویداد خود از مخاطبان خود سؤال بپرسید و از آنها دعوت کنید تا سؤالات خود را بپرسند.
- اگر برای پرسش و پاسخ وقت می گذارید، حتماً آن را در دستور کار رویداد اولیه خود قرار دهید.
- همچنین، مطمئن شوید که به اندازه کافی محتوای جمع آوری کنید تا کاربران خود را در طول ارائه خود علاقه مند نگه دارند.
- لینکدین توصیه می کند حداقل 15 دقیقه در یک رویداد صوتی صحبت کنید. این به شرکت کنندگان شما زمان می دهد تا به رویداد شما بپیوندند، محتوای شما را بشناسند و در صورت نیاز سؤال بپرسند.
نکاتی برای تبلیغ رویداد صوتی LinkedIn
هیچ چیز بدتر از برنامه ریزی یک رویداد شگفت انگیز نیست تا بفهمید که در یک اتاق خالی صحبت می کنید.
اغلب، رویدادهای ناموفق نتیجه برنامه ریزی ناموفق هستند. بنابراین، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که رویداد صوتی LinkedIn شما موفقیت آمیز است:
- مطمئن شوید که رویداد خود را از قبل تبلیغ می کنید. توصیه می کنیم حداقل دو هفته قبل از این اتفاق بیفتد. (نکته حرفه ای: از Hootsuite برای برنامه ریزی پست های خود از قبل استفاده کنید)
- شرکت کنندگان را از شبکه LinkedIn خود با استفاده از دعوت از اتصالات در صفحه رویداد خود را فشار دهید.
- پیوندی به رویداد صوتی در مطالب تبلیغاتی خود بگنجانید. این می تواند شامل ایمیل ها، پست های رسانه های اجتماعی، امضای ایمیل و حتی وب سایت شما باشد.
- با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، بهروزرسانیهای منظم را در لینکدین ارسال کنید تا آن را در ذهن اعضا حفظ کنید.
- شمارش معکوس زنده را در نظر بگیرید تا مردم را در مورد شرکت در رویداد خود هیجان زده کنید و به آنها کمک کنید زمان شروع آن را به خاطر بسپارند.
- محتوای رویدادهای صوتی LinkedIn را بعداً در نمایه خود، در سایر کانال های رسانه های اجتماعی یا در وب سایت خود تغییر دهید.
فراموش نکنید، شما به راحتی می توانید صفحه لینکدین و سایر کانال های اجتماعی خود را با استفاده از Hootsuite مدیریت کنید. امروز Hootsuite را به صورت رایگان امتحان کنید!
با استفاده از Hootsuite به راحتی صفحه LinkedIn خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک پلتفرم واحد میتوانید محتوا – از جمله ویدیو – را برنامهریزی کرده و به اشتراک بگذارید و شبکه خود را درگیر کنید. امروز آن را امتحان کنید.
به راحتی تمام رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید.