ایسوس طیف فوق‌العاده‌ای از لپ‌تاپ‌ها، از نوت‌بوک‌های قابل حمل گرفته تا ماشین‌های بازی هیبریدی تولید می‌کند.

ایسوس طیف فوق‌العاده‌ای از لپ‌تاپ‌ها، از نوت‌بوک‌های قابل حمل گرفته تا ماشین‌های بازی هیبریدی تولید می‌کند. اما بهترین لپ تاپ ایسوس برای شما چیست؟
برای کمک به شما، لپ‌تاپ‌های دارای رتبه برتر ایسوس را که فروشگاه اینترنتی آذر لپ تاپ azarlaptop.com در چند سال گذشته بررسی کرده‌اند، گردآوری کرده‌ایم. این بدان معناست که تک تک لپ تاپ های موجود در این لیست به طور کامل آزمایش شده اند.
برای آزمایش هر لپ‌تاپ، معیارهای استاندارد صنعتی را برای تعیین عملکرد و تجهیزات حرفه‌ای برای ارزیابی صفحه نمایش انجام داده‌ایم. ما همچنین عمر باتری را اندازه گیری می کنیم، کیفیت طراحی را قضاوت می کنیم و حتی ویژگی های پیشرفته را بررسی می کنیم.
در ادامه قرار است لیست بزرگی از لپ تاپ های ایسوس رو همراه با مزایا و معایب هرکدوم مقایسه کنیم. امیدواریم مقاله مفیدی براتون باشه و شما رو در انتخاب لپ تاپ خوب راهنمایی کرده باشه.

معرفی چند برند لپ تاپ ایسوس Asus

Asus Zenbook S 13 OLED

مزایا

عملکرد عالی حتی برای بازی
صفحه نمایش OLED خیره کننده
به طرز چشمگیری نازک و سبک
عمر باتری عالی

معایب

ارائه پورت ضعیف
در اثر فشار و گرما صدای زیادی میدهد

با بسته‌بندی AMD Ryzen 7 6800U، می‌تواند عملکرد بهره‌وری سریعی داشته باشد و حتی تراشه Apple M1 را در تست‌های بنچمارک ما شکست دهد. هم اپل و هم اینتل در حال حاضر تراشه‌های لپ‌تاپ حتی سریع‌تری را ارائه می‌کنند، اما پردازنده AMD در اینجا هنوز هم توانایی بیشتری برای تحمل بارهای کاری بهره‌وری عمومی دارد و همچنین با بازی و تولید محتوا همراه است.

عمر باتری در اینجا عالی بود و با یک بار شارژ 13 ساعت دوام داشت که به طور قابل توجهی بهتر از اکثریت قریب به اتفاق دستگاه های قابل حمل اینتل است. ما پنل OLED را نیز دوست داشتیم، با رنگ‌های پر جنب و جوش آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشای Netflix و موارد مشابه در حال حرکت تبدیل می‌کند – به خصوص با طراحی قابل حمل زیر 1 کیلوگرم.

Asus ZenBook Pro 16X OLED

Asus ZenBook Pro 16X OLED (2022)

مزایا

یک صفحه نمایش OLED پیشرو در بازار
یک پردازنده سریع و توانا Core i9
صفحه کلید راحت و نوآورانه است
کیفیت ساخت و اتصال چشمگیر

معایب

عمر باتری ضعیف در مقایسه با لپ تاپ های اپل
یک لپ تاپ بزرگ و حجیم
صفحه نمایش OLED می تواند روشن تر باشد

لپ‌تاپ Asus ZenBook Pro 16X OLED (2022) بهترین لپ‌تاپ توصیه‌شده ایسوس برای تولید محتوا است. به لطف مشخصات قدرتمند خود، مانند پردازنده مرکزی Intel Core i9-12900H و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3060، عملکرد سریعی را برای برنامه های خلاقانه مانند Photoshop و Premiere Pro ارائه می دهد. تست‌های بنچمارک ما نشان می‌دهد که عملکردی مشابه مک‌بوک پرو اپل دارد.

Asus ROG Zephyrus G14

Asus ROG Zephyrus G14 (2021)

مزایا

عملکرد عالی CPU و GPU
طراحی بسیار قابل حمل برای لپ تاپ گیمینگ
گزینه صفحه نمایش چهار HD اکنون در دسترس است
عمر باتری عالی در مقایسه با رقبا

معایب

بدون وب کم
عملکرد متوسط ​​Quad HD
کمبود نور صفحه کلید RGB

برای کسانی که خواهان یک لپ‌تاپ فاتح برای بازی هستند، فکر می‌کنیم Asus ROG Zephyrus G14 (2021) انتخابی عالی است. در داخل، ترکیبی باورنکردنی از پردازنده AMD Ryzen 9 5900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3060 را در خود جای داده است.

در طول آزمایش، متوجه شدیم که این عملکرد فوق‌العاده‌ای را در بازی‌های 1080p ارائه می‌کند، با عناوین سه‌گانه AAA که میانگین سرعت 60 فریم در ثانیه دارند و بازی‌های قدیمی‌تر مانند Dirt Rally با سرعت بیش از 100 فریم در ثانیه. البته توجه داشته باشید که با عملکرد 1440p کمی افت وجود دارد، اما اگر بتوانید با قدرت های 1080p و خوبی های اضافه شده ردیابی پرتو زندگی کنید، این گزینه عالی به نظر می رسد.

همچنین یک قاب سبک 1.6 کیلوگرمی دریافت خواهید کرد که ما متوجه شدیم که این لپ‌تاپ را به یک لپ‌تاپ درخشان و قابل حمل تبدیل می‌کند، هم برای استفاده روزمره و هم برای بازی. رنگ “خاکستری Eclipse” آن نیز بسیار هوشمند به نظر می رسد، حتی اگر پس از استفاده طولانی مدت کمی کدر شود. انتخاب پورت های ارائه شده در اینجا نیز فوق العاده است، همه چیز از HDMI گرفته تا جک هدفون پشتیبانی می شود، و همچنین مجموعه ای از پورت های USB-A و USB-C برای اتصال هر وسیله جانبی اضافی. در مجموع، ما متوجه شدیم که این برای یک روز کار و بازی کافی است، با قابلیت‌های فراوانی که ارائه می‌شود.

Asus ZenBook Flip S

Asus ZenBook Flip S (UX371)

مزایا

طراحی عالی بالا
کیفیت صفحه نمایش فوق العاده
صفحه کلید رضایت بخش و سریع
ارزان تر از رقبا

معایب

به اندازه رقبا قدرتمند نیست
قسمت زیرین داغ می شود
عمر باتری متوسط

اگر لپ‌تاپی می‌خواهید که به لطف یک لولای فوق‌العاده انعطاف‌پذیر به تبلت تبدیل شود، توصیه می‌کنیم نگاهی به Asus ZenBook Flip S (UX371) بیندازید. صفحه نمایش آن یک پنل OLED 4K جمع و جور 13.3 اینچی است که با استفاده از رنگ سنج قابل اعتماد ما، کنتراست باورنکردنی و پوشش فضای رنگی وسیع را با بیش از 95 درصد sRGB و DCI-P3 ارائه می دهد. این بدان معناست که می‌توانید به راحتی از Zenbook Flip S (UX371) برای کارهای طراحی شدید تا آنجا که می‌توانید برای کارهای بهره‌وری عمومی استفاده کنید.

این لپ‌تاپ با وزن 1.2 کیلوگرم نیز یک لپ‌تاپ فوق‌العاده سبک است که ما متوجه شدیم که آن را به خوبی قابل حمل است و از نظر وزن با Dell XPS 13 OLED قابل مقایسه است. کیفیت ساخت اولترابوک ایسوس بسیار چشمگیر است و همچنین به لطف ساختار آلومینیومی مشکی، ظاهری زیبا دارد. انتخاب پورت آن شاید کمی خسیس باشد، با تعداد انگشت شماری از پورت های Thunderbolt 4/USB-C، که با آداپتورهای همراه داخل جعبه قابل تنظیم هستند.

Asus ZenBook Pro 14 Duo OLED

مزایا

طراحی دو صفحه نمایش برای برنامه های انتخابی عالی است
عملکرد بسیار سیع
صفحه نمایش OLED خیره کننده به نظر می رسد
GPU اختیاری Nvidia

معایب

عمر باتری ضعیف
صفحه کلید تنگ به نظر می رسد

لپ‌تاپ دو صفحه‌نمایش مطمئناً ایده جالبی است و Asus ZenBook Pro 14 Duo OLED مورد علاقه ماست. ما دریافتیم که صفحه دوم ZenBook Pro 14 Duo OLED برای کارهای روزمره همراه با برنامه‌هایی مانند Slack یا Spotify مفید است و همچنین از طیف وسیعی از برنامه‌های تولید محتوا برای بهبود گردش کار پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر آن قدرت واقعی یک پنل OLED را به نمایش می‌گذارد که در طول آزمایش، رنگ مشکی بی‌نقص را در کنار دقت رنگ‌های دیگر تجربه می‌کنیم. با در دست داشتن رنگ سنج مطمئن، 100% پوشش sRGB و همچنین 96% Adobe RRG و 97% DCI-P3 را اندازه‌گیری کردیم. این فوق‌العاده است، مخصوصاً برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی، که حتی از Dell XPS 13 OLED یا HP Spectre x360 13 پیشی می‌گیرد. روشنایی 355 نیت نیز بسیار خوب است و باعث ایجاد رنگ‌های زنده می‌شود.

برای خرید لپ تاپ ایسوس میتوانید به فروشگاه آنلاین آذر لپ تاپ مراجعه نمایید و اگر ساکن شهر تبریز هستید میتوانید به صفحه خرید لپ تاپ استوک در تبریز مراجعه نمایید.

 

برچسب ها : لپ تاپ,لپ تاپ ایسوس,فروشگاه آنلاین آذر لپ تاپ,azarlaptop

دیدگاهتان را بنویسید