اینستاگرام را به‌عنوان فضایی برای اشتراک‌گذاری عکس و فیلم به‌صورت پست، استوری، ریلز و ویدئو می‌شناسید. انواع پیج‌ها ازجمله خود شما سعی در تولید محتوا به این روش‌ها در اینستاگرام دارند. با چرخیدن در اینستاگرام محتواهایی نظر ما را به خود جلب می‌کنند که تصمیم به دانلود آن‌ها می‌گیریم. متأسفیم! اینستاگرام به دلیل قانون کپی‌رایت اجازه‌ی دانلود پست ها را نمی‌دهد؛ اما خبر خوب اینکه ابزارهایی برای انجام این کار تقریباً غیرممکن، ایجادشده‌اند.

برخی از این ابزارها اپلیکیشن‌هایی هستند که نیاز به نصب دارند و خوب فضای گوشی را اشغال میکنند و اغلب این برنامه ها تبلیغات زیادی نمایش میدهند و با ارسال مداوم نوتیفیکیشن های تبلیغاتی و استفاده از دیتای گوشی مزاحم ما میبشوند. برای همین است که نیاز به ابزاری برای دانلود پست اینستاگرام بدون نصب برنامه به‌شدت احساس می‌شود. برخی دیگر از ابزارها هم، سایت‌هایی هستند که نیاز به واردکردن نام کاربری و رمز عبور پیج دارند. استفاده از این‌ها نیز امنیت پیج و البته حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازد. پس با ما همراه باشید تا بهترین ترفند ها برای دانلود پست های اینستاگرام بدون برنامه را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این راهکارها، بدون دردسر و با امنیت بالا،  پست های اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید اقدام کنید.

آسان‌ترین ترفند برای دانلود پست اینستاگرام بدون برنامه

چند نوع پست در اینستاگرام داریم؟

در اینستاگرام امکان به اشتراک‌گذاری محتوایی با فرم عکس، ویدئو و استوری وجود دارد. پس برای آموزش دانلود پست اینستاگرام بدون نیاز به نصب برنامه، بهتر است بیایید تا با انواع پست در اینستاگرام آشنایتان کنیم:

پست‌های اسلایدی

این مدل پست، شامل نهایت 10 عکس یا ویدئو می‌شود. احتمالاً آن‌ها را تاکنون در اینستاگرام دیده باشید. مانند پست‌های دیگر در اینستاگرام این امکان وجود دارد که برای پست‌های اسلایدی، کامنت بگذارید، آن‌ها را لایک کنید، یا برای دوستان خود بفرستید.

از ویژگی‌های خوب پست‌های اسلایدی، وجود تصاویر برای برقراری ارتباط با مخاطب است. افراد زیادی هستند که کپشن را نمی‌خوانند، پس با دیدن این تصاویر، پیام پست را دریافت می‌کنند. در یک پست اسلایدی تمام جنبه‌های یک محصول یا کار و معرفی فرد و غیره را می‌شود موردبررسی قرار داد. اگر این مطالب را در کپشن بیان کنند، طولانی شدن آن از حوصله‌ی مخاطب خارج است.

ریلز

یکی دیگر از پست‌های پرطرفدار و پرمخاطب اینستاگرام، ویدئو به‌صورت ریلز است. در اکسپلور اینستاگرام به آن زیاد برخورد می‌کنید. از مزایای ویدئوی ریلز، نشان دادن پست حتی به افرادی است که پیج را دنبال نمی‌کنند.

IGTV

قبل از ارائه‌ی قابلیت IGTV توسط اینستاگرام، کاربران نمی‌توانستند ویدئوهای بیشتر از یک دقیقه را در این اپلیکیشن، آپلود کنند. از زمان به ‌وجود آمدن این نوع پست، امکان بارگذاری ویدئوهایی تا حداکثر زمان یک ساعت در آن وجود دارد. البته کاربران عادی قادر به آپلود کردن ویدئوهای حداکثر 10 دقیقه‌ای هستند نه یک‌ساعته. IGTV از دو واژه‌ی تلویزیون و اینستاگرام تشکیل‌شده است. کنترل کامل ویدئو هم در این امکان برای بیننده، فراهم است. درحالی‌که این قابلیت در پست‌های اسلایدی وجود ندارد.

IGTV را می‌توان در قسمت پست‌های اینستاگرام قرار داد. باید حدود یک دقیقه از ویدئو را مشاهده کنید و برای ادامه‌ی آن، روی دکمه Keep کلیک کنید.

آیا امکان دانلود پست اینستاگرام با لینک مستقیم وجود دارد؟

برای دانلود پست اینستاگرام بدون برنامه با استفاده از هریک از راهکارهای این مقاله ( استفاده از ربات، اپلیکیشن یا سایت ) در ابتدای راه، نیاز به کپی لینک پست دارید. در ادامه مطلب، نحوه‌ی دانلود پست اینستاگرام با لینک مستقیم را آموزش داده‌ایم:

  1. اول وارد اینستاگرام شوید.
  2. اکانت موردنظر خودتان را سرچ و پست دلخواهتان را در اکانت پیدا کنید.
  3. بر روی دکمه شیر کلیک کنید. زبانه‌ای باز می‌شود. در پایین این زبانه، دکمه‌ی Copy Link را کلیک کنید. این تمام راهی بود که برای به‌دست ‌آوردن لینک پست موردنظرتان باید طی می‌کردید.

معرفی ربات تلگرام برای دانلود پست اینستاگرام

شاید دوست دارید بدون نصب برنامه پست اینستاگرام را در تلگرام دانلود کنید. زمانی هم از پستی بسیار خوشتان می‌آید، تصمیم می‌گیرید آن را برای دوستتان در تلگرام ارسال کنید. ربات‌های تلگرامی در اینجا راه‌حلی برای شماست. ربات‌های تلگرامی دانلود پست اینستاگرام  معمولاً امن، سریع و رایگان هستند. برای دانلود پست‌ها از طریق آن‌ها نیازی به واردکردن نام کاربری ندارید. پس امنیتتان را به خطر نمی‌اندازند. بلافاصله پس از ارسال لینک پست نیز، پست دانلود شده را در اختیار شما قرار می‌دهند. این ربات‌ها بدون محدودیت پست‌های اسلایدی، ریل و IGTV را دانلود می‌کنند.

در ادامه سه مورد از روش‌های دانلود پست اینستاگرام در تلگرام و ربات‌هایی برای این کار را معرفی می‌کنیم:

رباتی برای دانلود پست از اینستاگرام در تلگرام InstaSave

یکی از ربات‌های دانلود پست اینستاگرام از تلگرام، InstaSave نام دارد. به کمک این ربات می‌شود محتواهای مختلفی را از شبکه اجتماعی اینستاگرام دانلود کنید. این ربات برای دانلود پست اینستاگرام بدون برنامه مفید است. ربات InstaSave محدودیت‌هایی را هم پیش پای کاربران می‌گذارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. برای شروع عبارت InstaSave_Bot را در تلگرام جستجو کنید. می‌توانید این کار را به شیوه‌ی ایجاد لینک دسترسی، گذاشتن پیشوند @ برای آن و ارسال در یک چت، انجام دهید.

  2. در صفحه‌ی ربات بر روی کلید Start، کلیک کنید. می‌توانید عبارت start/ را هم تایپ کنید. در این ربات، پیش از دانلود هرگونه از پست‌های محتوایی اینستاگرام، باید در کانال نمایش داده‌شده که اسپانسر ربات است، عضو شوید. البته حداقل یکی از پست‌ها را هم باید لایک کنید.

  3. زبان موردنظر خود را هم انتخاب کنید. در پایین تصویر صفحه‌ی ابتدایی ربات را برایتان آورده‌ایم:

  1. در ادامه تنها باید لینک پست اینستاگرام موردنظرتان را برای ربات ارسال کنید و ربات فایل قابل ‌دانلود پست را برای شما ارسال می‌کند.

  2. ربات InstaSave از فایل‌هایی با حجم بیشتر از ۵۰ مگابایت هم پشتیبانی نمی‌کند. پس دانلود IGTV هایی بیش از این مقدار، با این ربات میسر نیست.

اگر قصد دانلود پست‌های یک اکانت خصوصی یا استوری‌ها را هم دارید، ربات InstaSave گزینه‌ای با نام Connect Instagram را هم برای شما ارائه می‌کند. با کلیک بر روی این گزینه، باید نام کاربری و رمز عبور خود را برای ربات ارسال کنید. پس‌ازآن این ربات می‌تواند پست‌هایی از پیج‌های خصوصی و استوری‌ها را برای شما دانلود کند. به دلیل حفظ امنیت و حریم خصوصی خود، پیشنهاد انجام چنین کاری را نمی‌کنیم.

ربات دانلود پست از اینستاگرام با نام Instagram Toolbox

یکی دیگر از ربات‌ها جهت دانلود پست اینستاگرام بدون برنامه، ربات اینستاگرامی تولباکس است. آیدی این ربات instatoolboxbot است که با سرچ در تلگرام قابل جستجو است. مراحل زیر برای استفاده از این ربات را بهتر است طی کنید:

  1. در تلگرام عبارت instatoolboxbot را سرچ کنید و یا برای ایجاد یک لینک، در کنار آن پیشوند @ را بگذارید و در چت ارسال کنید.

  2. پس از ورود به صفحه‌ی ربات، کار ربات با زدن بر روی گزینه‌ی Start و یا تایپ start/ آغاز می‌شود.

  3. ربات دستورالعملی را برایتان ارسال می‌کند. تصویر دستورالعمل ربات را در زیر آورده‌ایم:

  4. لینک پست اینستاگرام مدنظرتان را برای ربات بفرستید تا فایل دانلود آن را آماده کند.

  5. برای ذخیره‌ی فایل‌ها در گالری، فقط باید بر روی آیکن سه‌نقطه در گوشه‌ی فایل پست بزنید و گزینه Save as یا Save to Gallery را انتخاب کنید. اگر پست موردنظرتان اسلایدی باشد، ربات هر اسلاید را به‌صورت یک فایل جداگانه برای شما، ارسال می‌کند.

  6. اگر لینک IGTV  را درون ربات تلگرامی instatoolboxbot برای دانلود از اینستاگرام وارد کنید، به‌جای ارسال یک فایل مستقیم در تلگرام، یک لینک دانلود مستقیم را، دریافت می‌کنید. جهت شروع فرایند دریافت و دانلود آن، باید لینک را لمس کنید یا درون اپلیکیشن مدیریت دانلود دلخواه خودتان کپی کنید.

  7. این ربات قابلیت دانلود استوری را هم دارد. برای دانلود استوری‌های یک پیج، فقط باید آی‌دی صفحه را درون ربات وارد کنید. در ادامه‌ی ارسال آی‌دی، تمام استوری‌های فعال پیج را برایتان ارسال خواهد کرد. این هم شامل دانلود ویدئو و هم دانلود عکس‌ در اینستاگرام می‌شود.

ربات تلگرامی Instagram Profile جهت دانلود پست‌های اینستاگرام

از دیگر ربات‌های تلگرام برای دانلود پست های اینستاگرام بدون نصب برنامه ، Instagram Profile را معرفی می‌کنیم. این ربات بر روی ذخیره و دانلود عکس اینستاگرام و بزرگ‌نمایی آن تمرکز دارد. امکانات این ربات در جهت دانلود پست‌های اینستاگرام محدودتر از بقیه‌ی ربات‌های معرفی شده است. در ادامه روش استفاده از این ربات را برای دانلود پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام آموزش می‌دهیم:

  1. ابتدا عبارت irinsbot را که آیدی دسترسی به ربات است، در نوار جستجوی تلگرام وارد کنید. می‌توانید آن را به یک لینک قابل‌دسترس هم تبدیل کنید.
  2. پس از ورود به صفحه‌ی ربات، روی گزینه‌ی Start کلیک کنید. می‌توانید عبارت start/ را هم در کادر تایپ بنویسید و آن را ارسال کنید.
  3. جهت ادامه‌ی فرایند، باید در کانالی که توسط ربات نمایش داده می‌شود و اسپانسر آن است، عضو شوید. پس از عضویت در کانال، صفحه‌ی ربات برایتان باز می‌شود.
  4. از منو، گزینه‌ی دریافت اطلاعات اینستاگرام را انتخاب کنید.
  5. اکنون آی‌دی صفحه مورد نظر را برای ربات ارسال کنید. در مدت زمان کوتاهی، تصویر پروفایل آن را با کیفیت بالا و اندازه‌ی بزرگ دریافت می‌کنید.

معرفی سایت‌هایی جهت دانلود پست از اینستاگرام

در بالا ربات‌هایی از اینستاگرام را معرفی کردیم که با آن‌ها می‌توانستید دانلود پست‌ اینستاگرام بدون برنامه را انجام دهید. الان نیز می‌خواهیم سایت‌هایی جهت دانلود تصاویر و پست های اینستاگرام بدون نصب  هیچ برنامه ای را معرفی کنیم:

دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت DownloadGram

وب‌سایت دانلودگرام از معروف‌ترین وب‌سایت‌ها جهت دانلود پست‌ های اینستاگرام است. برای دانلود پست‌ها از طریق سایت دانلودگرام، فقط نیاز به کپی‌کردن لینک پست دارید. از مزایای این سایت هم این است که برای استفاده از آن، هم می‌توانید از لپ‌تاپ استفاده کنید و هم به دانلود پست اینستاگرام در اندروید بپردازید. مزیت دیگر آن هم پشتیبانی و دانلود همه نوع پست اسلایدی، ریلز و IGTV است. فرایند دانلود را در زیر توضیح می‌دهیم:

  1. نام وب‌سایت DownloadGram را در گوگل سرچ کنید. وارد سایت شوید.

  2. لینک پست مربوطه را همان‌طور که در بالاتر توضیح دادیم، از اینستاگرام کپی کنید.

  3. وارد سایت شوید؛ لینک کپی‌شده را درون کادر مطابق تصویر، وارد کنید.

  1. پس از واردکردن لینک، بر روی گزینه‌ی DOWNLOAD Now کلیک کنید.

  2. اگر پست‌ها اسلایدی باشند تمام آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  3. گزینه‌ی دیگری با نام Download برای شما به نمایش در می‌آید. بر روی آن گزینه کلیک کنید تا محتوای موردنظرتان دانلود شود. این شیوه برای ذخیره و دانلود عکس اینستاگرام، ویدئو و پست‌های ویدئویی مانند ریلز مناسب است.

سایت boxdownloader برای دانلود پست از اینستاگرام

سایت boxdownloader یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود پست اینستاگرام است که نیازی به نصب برنامه ندارید، . در این سایت می‌توانید تمام پست ها و عکسها ویدئوها، استوری‌ها، IGTVها و غیره را با بهترین کیفیت FHD دانلود کنید. استفاده از این وب‌سایت کاملاً رایگان است و هیچ محدودیتی برای تعداد دانلود در روز ندارد. برای حفظ امنیت کاربران، فایل‌های دانلود شده در این سایت ذخیره نمی‌شوند. از ویژگی‌های خوب دیگر این وب‌سایت قراردادن محتواها بدون هیچ افت کیفیتی است. دانلود باکیفیت HD هم از ویژگی‌های این وب‌سایت است. برای دانلود پست اینستاگرام، ویدئو و استوری در این وب‌سایت باید شیوه‌ی زیر را طی کنید:

  1. وارد وب‌سایت boxdownloader شوید.

  2. مطابق تصویر، دو گزینه در صفحه‌ی نخست این وب‌سایت وجود دارد: برای دانلود استوری و برای دانلود ویدئو. دانلود هرکدام را مدنظر دارید، همان گزینه را بزنید.

  3. برای دانلود تصاویر روی گزینه Instagram Photo Downloader کلیک کنید و در کادر جستجو لینک پست مورد نظر را وارد کنید

  1. پس از کلیک بر روی ابزار مورد نظر صفحه‌ی جدیدی برای شما باز می‌شود. در صفحه‌ی جدید در جای کادر مقرر شده، لینک پست  مدنظرتان را وارد کنید.

  2. عکس‌های استوری پیج موردنظر، برایتان قرار می‌گیرد. می‌توانید هر کدام از آن‌ها را دانلود کنید.

  3. برای دانلود ویدیوها روی ابزار Instagram Video Downloader کلیک کنید

  4. در کادری که در صفحه قرار داده شده، لینک ویدئوی خود را وارد کنید.

  5. اکنون ویدئوی شما آماده‌ی دانلود است و همانطور که دیدید به نصب هیچ اپ یا برنامه ای نیازی ندارید.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از iGram

iGram سایتی برای دانلود پست اینستاگرام این وب‌سایت هیچ محدودیتی در دانلود پست‌ها ندارد. و یکی از بهترین سایت‌ها جهت استفاده برای دانلود پست اینستاگرام از سایت است. می‌توانید هر نوع پست اسلایدی، ریلز، IGTV و استوری را با این سایت دانلود کنید. از مزیت‌های دیگر این وب‌سایت هم این است که پس از ارسال لینک، برای دانلود یک محتوا، کیفیت‌های متفاوتی را برایتان ارائه می‌دهد. با این ویژگی شما می‌توانید محتوا را بر اساس کیفیت مدنظرتان دانلود کنید. این سایت هم جهت دانلود پست اینستاگرام در اندروید و هم رایانه‌ی شخصی امکان‌پذیر است. در ادامه شیوه دانلود از طریق این سایت را بررسی کرده‌ایم:

  1. ابتدا وارد وب‌سایت Igram شوید.

  2. مطابق تصویر بر روی نوع پستی که می‌خواهید دانلود کنید، کلیک کنید. دانلود عکس اینستاگرام، ویدئو، داستان و IGTV.

  3. لینک مربوط به محتوای پست یا استوری اینستاگرام را که کپی کرده‌اید، در کادر مربوطه که در تصویر زیر هم مشخص است، قرار دهید.

  1. سپس بر روی گزینه‌ی Download کلیک کنید.

  2. این سایت، محتوای موردنظرتان را با کیفیت‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد.

  3. یکی از کیفیت‌ها را انتخاب کنید. با کلیک روی یکی از دکمه‌های آبی‌رنگ، تصویر پست موردنظر برایتان دانلود می‌شود. این‌گونه دانلود پست اینستاگرام بدون نصب برنامه را انجام داده‌اید.

مقایسه‌ای جدولی میان سایت‌ها

در ادامه یک مقایسه بین سه سایت معرفی شده جهت دانلود پست اینستاگرام بدون برنامه،انجام می‌دهیم:

سایت باکس دانلودر

سایت آی‌گرام

سایت دانلودگرام

ویژگی‌ها

*

*

*

پشتیبانی از ویدئو

*

*

*

پشتیبانی از IGTV

*

*

*

ارائه‌ی تمام کیفیت‌ها

*

*

*

قابل ارائه بر روی رایانه‌ی شخصی و گوشی موبایل

*

*

*

بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور

*

*

*

بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

*

*

*

امنیت و سرعت

دانلود  پست اینستاگرام با نصب برنامه

یکی دیگر از راهکارها برای دانلود پست‌های اینستاگرام ، استفاده از برنامه ها است. در این روش اپلیکیشن هایی هستند که نیاز به واردکردن نام کاربری و رمز عبور ندارند و عملکرد سریعی دارند و امنیت شما را هم به خطر نمی اندازند.

اگر لازم است هر روز تعداد زیادی پست از اینستاگرام دانلود کنید در ادامه این اپلیکیشن‌ها را برای کاربران اندروید و Ios معرفی می‌کنیم که میتونید نصب کنید و ازشون به صورت نامحدود استفاده کنید:

دانلود از اینستاگرام برای اندروید

برای دانلود پست‌های اینستاگرام همراه با نصب برنامه برای سیستم اندروید، یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها، Insta saver است. این برنامه بیش از چند صد میلیون نصب داشته است. سرعت بالای این برنامه، آن را جهت دانلود پست اینستاگرام پرطرفدار می‌‌کند. از این پس شما هم از طرفداران آن محسوب می‌شوید. اپلیکیشن Insta saver، یک اپلیکیشن امن است. برای دانلود پست‌ها از آن نیازی به ورود با نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام نیست.

در زیر مراحل دانلود یک پست را در این اپ توضیح داده‌ایم:

  1. همان‌طور که توضیح داده بودیم، لینک پست اینستاگرام را کپی کنید.

  2. وارد اپ شوید و گزینه‌ی سبز رنگ در پایین صفحه را کلیک کنید.

  3. فایل جهت دانلود آماده است.

دانلود پست اینستاگرام با اپلیکیشن برای Ios و اندورید

از بهترین راه‌های امن جهت دانلود پست اینستاگرام برای کاربران Ios و اندروید، استفاده از نرم‌افزار fastsave است. این نرم‌افزار هم برای کاربران اندروید و هم Ios کاربرد دارد.

روش استفاده از این اپلیکیشن برای دانلود پست اینستاگرام را برای شما، در زیر به تصویر کشیده‌ایم:

جمع‌بندی

گاهی ممکن است از یک پست، استوری، ویدئو و غیره در اینستاگرام، خوشتان بیاید. برنامه‌ی ایستاگرام گزینه‌ و امکانی از این جهت برای قانون کپی‌رایت قرار نداده است. به همین دلیل برای دانلود محتواهای اینستاگرام نیاز به یک ابزار جانبی وجود دارد. اکثر ابزارها نیاز به برنامه‌ای جهت نصب برای دانلود پست های اینستاگرام دارند که یا  امنیت کاربر را به خطر می‌اندازند یا محدودیت در دانلود دارند یا با تبلیغات خیلی زیاد شما را کلافه میکنند. در این مقاله ابزار ها و راهکارهای امن رایگان  و سریع برای دانلود پست های اینستاگرام بدون نیاز به نصب برنامه معرفی شد. این ابزارها هم ربات‌های تلگرام بودند: Instasave، Instagramtoolbox، Instagramprofil

سایت‌هایی هم برای دانلود پست اینستاگرام بدون برنامه معرفی شدند: Downloadgram، Igram، Boxdownloader

دو اپلیکیشن که عملکرد عالی دارند هم برای دانلود پست‌ها معرفی کردیم: Insta saver مخصوص کاربران اندروید، Fastsave برای کاربران اندروید و Ios.

امیدورایم این مطلب برای شما مفید باشد اگر راهکارها و ترفندهای این مقاله برایتان مفید بود لطفا با اشتراک گذاری این مطلب به سایرین هم برای دانلود و ذخیره پست های اینستاگرام کمک کنید و اگه راهکار دیگه ای رو امتحان کردید حتما در کامنت ها برای ما بنویسید .

 

برچسب ها : دانلود پست اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید