چگونه یک شرکت غرفه ساز حرفه ای انتخاب کنیم؟

ایجاد غرفه برای کسب و کارها در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی، یکی از بهترین راه‌های تبلیغات و آشنایی مشتریان با کار و تولیدات یک مجموعه می‌باشد. غرفه‌سازی برای شرکت‌هایی که قصد دارند محصولات یا دستاورد خود را به نمایش گذاشته و مشتری جذب کنند، پیشنهاد بسیار خوبی می‌باشد. در واقع تبلیغاتی که در غرفه نمایشگاهی برای یک کمپانی یا شرکت به وجود می‌آید برای آن شرکت سود بسیار خوبی در پیش رو دارد. در نظر داشته باشید که غرفه شرکت شما در نمایشگاه‌ها معرف بخشی از دفتر کارتان در فضای رقابتی با رقیبان شما می‌باشد. شاید اگر تجربه غرفه داشتن داخل نمایشگاه‌ها را در سالیان پیش داشته باشید، از شرکت‌های غرفه‌سازی برای ساخت آن با شما تماس بگیرند. اما سوال اینجاست! چگونه یک شرکت غرفه‌ساز حرفه‌ای انتخاب کنیم؟ در ادامه مطلب از سایت فرارنگ قصد داریم نکاتی را به شما پیشنهاد دهیم که بتوانید شرکت غرفه‌ساز مناسبی را برای کمپانی خود انتخاب کنید.

 

یک شرکت غرفه‌ساز حرفه‌ای برای معرفی برند ما چقدر اهمیت دارد؟

برای شرکت در یک نمایشگاه بین‌المللی یا داخلی نیاز دارید به اینکه با بهترین طرح و دکوراسیون داخلی غرفه وارد بازار تبلیغاتی آن نمایشگاه شوید. مشتریان و افرادی که خواستار کار شما باشند در نگاه اول جذب طراحی غرفه شما می‌شوند. برای این کار باید با شرکت غرفه‌سازی قرارداد ببندید که مطمئن باشید با رعایت اصول طراحی و استانداردهای لازم برای شما بهترین غرفه را طراحی و اجرا می‌کند. غرفه‌ها نقش مهمی در انتقال پیام به سوی مشتریان شما را بر عهده دارند، زیرا در برخورد اول ایده‌های تبلیغاتی بصری و خلاقانه غرفه باعث جذب مشتریان می‌شود. انتخاب یک شرکت غرفه‌ساز حرفه‌ای با تیم زبردست و پرتجربه، مطمئنا برای معرفی برند شما منفعت بالایی دارد؛ پس در انتخاب این کار زمان کافی بگذارید و قبل از شروع نمایشگاه قرارداد خود را ببندید.

ویژگی‌ های یک شرکت غرفه‌ساز چیست؟

از بارزترین ویژگی یک شرکت غرفه‌ساز حرفه‌ای متعهد بودن آن شرکت به کارش می‌باشد. در انتخاب شرکتی برای غرفه‌ خود، حتما در مورد پروژه‌های قبلی آن شرکت تحقیق کنید. در نظر بگیرید که اگر شرکتی طراحی و اجرای غرفه شما را در زمان برگزاری نمایشگاه انجام ندهد، شانس شما برای جذب مشتری از بین می‌رود. اما مسئولیت‌پذیری یک شرکت در کار تنها اولویت ما برای انتخاب آن شرکت  نیست! در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های قابل توجه یک شرکت غرفه‌ساز حرفه‌ای میپردازیم:

 

طراحی منحصر به فرد و نمونه کار غرفه‌سازی

لازم به ذکر است که غرفه نمایشگاهی توسط یک شرکت غرفه‌ساز، توانایی این را دارد که یک تحلیل جامع و درست از کسب و کار و تولیدات شما را طبق نیازتان به مردم القا کند. بنابراین از دیگر ویژگی که یک شرکت غرفه‌ساز باید داشته باشد طراحی منحصربه‌فرد، خلاقانه و چشمگیر یک غرفه با موضوع کار شما می‌باشد. تجربه و سابقه در این راستا اهمیت بالایی دارد. پس قبل از انتخاب یک شرکت به عنوان سازنده غرفه خود، در مورد نمونه کارها و پروژه‌های قبلی آن تحقیق کنید. به علاوه اینکه در تحقیقات خود به این موضوع توجه کنید که آن شرکت در سابقه خود در چه زمینه‌هایی غرفه سازی کرده است؟ این موضوع اهمیت بالایی دارد، زیرا تجربه آن شرکت برای ساخت غرفه نمایشگاهی در زمینه فعالیت شما باید بالا باشد تا کاری خاص به شما تحویل دهد.

 

عملکرد و پشتیبانی شرکت غرفه‌ساز در وب سایت رسمی و سوابق کاری آن

درحال حاضر با پیشرفت عصر تکنولوژی یکی از بهترین راه‌ها برای آشنایی با یک شرکت و عملکرد آن، بررسی وب سایت رسمی آن می‌باشد. امروزه اغلب کمپانی‌ها برای شرکت خود سایتی مجزا طراحی کرده‌اند و در بستر اینترنت جهانی قرار داده‌ند. هر شرکتی در وب سایت رسمی خود در مورد نحوه عملکرد و محصولاتی که ارائه می‌دهد به صورت کامل توضیحات لازم را داده است. برای شناخت یک شرکت غرفه‌ساز حرفه‌ای می‌توانید به سراغ وب سایتش بروید و نمونه‌ کارها،سابقه، پیشنهادات و نظرات کاربران را مطالعه و بررسی نمایید.

از مهم‌ترین نکاتی که باید در سایت یک شرکت غرفه‌ساز بررسی کنید، نظرات کاربرانی می‌باشد که قبل تر از شما با آن شرکت همکاری داشته است. نظراتی که کاربران آن شرکت داده‌اند، می‌تواند بیشینه‌ای از عملکرد و طرز برخورد مورد انتظارتان از آن شرکت را به شما بدهد. اما در نظر داشته باشید که هر نظری را بدون تحقیق از صحت آن نپذیرید. در دنیای رقابت هر کامنت و نظری منبع درست و کاملی ندارد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان خاطر خود با پشتیبان آن شرکت نظردهنده تماس بگیرید و درخواست مدرک کنید.

شرکت‌های غرفه‌سازی باید در راستای کارشان، خدماتی به مشتریان خود ارائه دهند. یکی از مهم‌ترین خدماتی که یک شرکت باید ارائه دهد، پشتیبانی از کار می‌باشد. شما باید برای پروژه خود دنبال شرکتی بگردید که برای پاسخگویی به شما آماده باشند و خیال شما را از روند کار آسوده کنند. با در نظر گرفتن این موضوع باید از شرکت مورد انتخاب خود بخواهید خدمات پشتیبانی را برای شما ارائه دهند؛ و لازم به ذکر است که این خدمت از پایه‌ترین خدمت یک شرکت به کاربر خود می‌باشد.

 

شرکت غرفه‌ساز با تیم اجرایی و سازنده کامل و مجرب

به شما پیشنهاد می‌دهیم که با شرکت غرفه‌سازی قرارداد کاری ببندید که تیم آن تکمیل باشد. از چه لحاظ؟ شرکتی که تیم سازنده، افراد کاربلد و خبره، نجارهای حرفه‌ای و افراد تاسیساتی متخصص دارد می‌تواند در هر تایمی از پروژه کار شما را تغییر یا جابه‌جا کند. بنابراین سعی کنید شرکتی با تیمی مجرب انتخاب کنید تا خیال خود را از بابت راحت کنید. لازم به ذکر است که باید قبل از بستن قرارداد بهتر است عکس و نمونه‌کار آن‌ها را به صورت سه بعدی و کاتالوگ ببینید. اگر آن شرکت پروژه‌ای در حال اجرا دارد می‌توانید به محل غرفه بروید و غرفه نمایشگاهی آن‌ها را از نزدیک ببینید تا تجربه‌ آن‌ها را محک بزنید.

قیمت غرفه سازی مطرح برای یک شرکت غرفه‌ساز

از مهم‌ترین وجه یک پروژه جدا از کیفیت آن، قیمت گذاری یک شرکت برای کار خود می‌باشد. بودجه و هزینه از جنبه‌های مهمی برای شروع یک کار تبلیغاتی و  انجام معاملات آن است. قیمت غرفه سازی طبق کیفیت، نوع کار، حجم کار و برند شرکت غرفه ساز متفاوت می‌باشد. بهتر است قبل از شروع کار و بستن قرار داد با مدیرعامل و کارشناس شرکت غرفه ساز در مورد هزینه پروژه صحبت کنید. بهتر است بدانید که در این موضوع باید کمی دست و دلبازتر رفتار کنید. زیرا تبلیغات کار شما به بهترین نحو در آینده برای شما سود چندین برابری در پیش رو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید