انتخاب شیک ترین و بهترین مدل لباس عروس ترند

شب عروسی یکی از مهم‌ترین شب‌های هر دختر خانمی است که می‌خواهد در لباسی که انتخاب کرده، بدرخشد. به همین دلیل هم باید بهترین مدل لباس عروس زیبا را انتخاب کند. برای این انتخاب می‌بایست به مدل‌های جدید لباس عروس آگاه باشید تا پس از سال‌ها که عکس‌های عروسی را تماشا می‌کنید، احساس پشیمانی نداشته باشید.

این روزها مدل لباس عروس اروپایی جدید بسیار ترند شده‌اند، به طوری که در شوروم‌های غربی این مدل لباس به وفور دیده می‌شود. اگر می‌خواهید مانند خانم‌های اروپایی در مهم‌ترین شب زندگی‌تان خاص به نظر برسید، کافیست از مزون موسوی دیدن کرده و با انواع مدل‌های لباس عروس اعم از اروپایی، مجلل، لباس عروس مدل ماهی، لباس عروس یقه قلبی آشنا شوید. این‌کار به شما کمک می‌کند تا انتخاب بسیار راحت‌تری داشته و دچار سردرگمی نشوید.

مدل لباس عروس زیبا | مزون موسوی

لباس عروس سیلوئت A شکل

این مدل لباس از انواع جدید و مدرن لباس عروس بوده که با یک چاک سنتی و کمر تنگ و دامن گشاد، زیباتر شده است. زمانی که حرف از لباس عروس می‌شود، در ذهن همه دختر خانم‌ها این مدل لباس عروس شکل می‌گیرد. این مدل لباس هیچ‌گاه از مد خارج نمی‌شود و همیشه ترند است. علاوه بر دامن‌های چند لایه شیفونی نرم و سبک، سجاف‌های یکپارچه از پارچه‌های حجیم از ویژگی‌های بسیار زیبای این لباس هستند. این کالکشن لباس‌هایی با آستین کوتاه و بلند دارد که همین عامل باعث شده تا عروس خانم‌ها بتوانند با توجه به فصلی که قرار است جشن عروسی برگذار شود، لباس عروس متناسب خود را انتخاب کنند.

لباس عروس شنل دار مدرن

شنل‌های مدرن و زیبا یکی از زیباترین لباس عروس‌های ترند سال‌های اخیر است. اگر می‌خواهید شب عروسی‌تان مانند ملکه‌ها بدرخشید، این مدل لباس عروس را انتخاب کنید. این شنل می‌تواند بخشی از لباس عروس شما و یا تکمیل کننده و عنصر تزیینی لباس باشد. نکته‌ای که باید هنگام خرید این مدل لباس عروس دقت کنید این است که شنل تا حد زیادی لباس شما را مخفی می‌کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید تماما زیبایی لباس را به رخ بکشید، این  مدل، انتخاب مناسبی نیست. البته این لباس با هر نوع تم عروسی، ست می‌شود و حتی می‌توانید از آن برای مراسم فرمالیته یا عقد استفاده کنید.

مدل لباس عروس زیبا | مزون موسوی مشهد

لباس عروس آستین توری

یکی از سبک‌های جدید طراحی لباس عروس، اضافه کردن آستین توری از قسمت شانه لباس بوده که یک عنصر بسیار رمانتیک با ریشه اسپانیایی است. این لباس با یک شینیون ساده‌ای که با گل تزیین شده باشد، به خوبی هماهنگ است و در مهم‌ترین شب زندگی‌‌تان ظاهر خیره کننده‌ای به شما می‌بخشد. اگر مایل باشید، می‌توانید برای پوشاندن شانه‌هایتان از یک شنل با گلدوزی‌های زیبا استفاده کنید.

لباس عروس دامن آبشاری

اگر در شب عروسی‌تان به دنبا یک لباس بسیار رمانتیک هستید، انتخاب لباس عروس با دامن آبشاری را اولویت خود قرار دهید. زمانی که قرار است مراسم عروسی ساده برگذار شود، می‌بایست دامن آبشاری با پارچه توری یا سوراخ‌دار انتخاب کنید. برای یک مراسم باشکوه، دامنی با پارچه شیفون و پارچه توری ابریشمی نازک انتخاب مناسب‌تری به شمار می‌رود. این دامن‌ها نازک و ظریف بوده و هنگام پوشیدن با وجود چند لایه بودن، اصلا احساس سنگینی نمی‌کنید.

لباس عروس زیبا

لباس عروس اروپایی با دم ماهی یا پری دریایی

این مدل لباس عروس در سال‌های اخیر در صفحات کالکشن لباس عروس اروپایی، بسیار دیده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این لباس، بالاتنه تنگ بوده که با یک سجاف گشاد زیبایی آن تکمیل شده است و هنگام پوشیدن آن در روز عروسی احساس پری دریایی یا یک عروس اروپایی به شما دست می‌دهد. این مدل لباس عروس به قدری زیبا و خوش پوش است که با انواع تور عروس و مدل شینیون به خوبی هماهنگ می‌شود. بهتر است برای جذاب‌تر نشان دادن آن از یک تور با قد متوسط اما لوکس استفاده کنید.

بهترین مدل لباس عروس زیبا | مزون موسوی

لباس عروس شفاف

لباس عروس شفاف به عنوان بهترین و جدیدترین مدل لباس عروس در سال‌های اخیر شناخته شده است. زنانی جسوری که می‌خواهند در بهترین شب زندگی‌شان بدن زیبای خود که با پارچه‌های حریر زیبا و گلدوزی‌های منحصر به فرد پوشانده شده، به نمایش بگذارند، این لباس را انتخاب می‌کند. این لباس از خاص‌ترین ترندهای امسال بوده که با توجه به سلیقه شخصی‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

لباس عروس یقه قلبی

لباس عروس یقه قلبی از رایج‌ترین انتخاب‌ها برای عروس خانم‌ها به شمار می‌رود. تقریبا در تمامی کالکشن‌های مزون موسوی می‌توانید چنین لباس عروس‌هایی با پارچه‌های بسیار زیبا را پیدا کنید. دخترانی که سینه‌های کوچکی دارند با این لباس می‌توانند آن‌ها را متناسب‌تر نشان دهند. لباس‌هایی با بوستیر ساده، لباس عروس با بالاتنه ابریشمی و یا بالاتنه کمانی جز این این ترندها هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی‌تان آن‌ها را انتخاب کنید.

لباس عروس راسته چاک دار | مزون موسوی

لباس عروس چاک دار

لباس‌ عروس‌های جدیدی در بازار موجود هستند که از قسمت پایین تا بالای ران چاک دارند. این لباس‌ها در انواع فشن شوهای اروپایی دیده می‌شود. اگر پاهای باریک و خوش تراشی دارید، برای جلوه بهتر آن در مراسم عروسی می‌توانید این‌گونه لباس را انتخاب کنید. بهترین مدل شینیون مو برای این لباس عروس بسیار جذاب، شینیون‌های باز است که جلوه زیباتری به شما و لباستان می‌بخشد.

مزون موسوی

لباس عروس مدل دانتل

این مدل به دلیل جذابیتی که دارد، این روزها مورد توجه قرار گرفته است. تور دانتل هم در دامن و هم در بالاتنه لباس به کار می‌رود. اگر می‌خواهید لباس عروس پوشیدهای انتخاب کنید که آستین‌هایتان را بپوشاند، این مدل انتخاب بسیار معقولی برایتان به شمار می‌رود. چرا که آستین‌ها آن با تور دانتل پوشیده می‌شود. تور دانتل به دلیل داشتن برجستگی‌هایی که دارد، می‌تواند روی فرم بدنتان تاثیر گذار باشد و آن را برجسته‌تر کند. از این رو باید به تناسب اندام خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

استفاده از تور بلند برای لباس عروس

بهتر است برای شکوه بیش‌تر لباس عروس و گران‌تر نشان دادن آن از تورهای بلند استفاده کنید. تور در واقع جزییاتی است که زیبایی لباس را دو چندان می‌کند. علاوه بر این، تور به عنوان یک عامل سنتی محسوب می‌شود. یک تور زیبا باید با لباس عروس هماهنگ باشد. به طور مثال الگوهای چاپی یا گلدوزی شده می‌بایست روی آستین‌ها، بالاتنه یا سجاف لباس عروس تکرار شوند. زمانی که قرار است تور لباس عروس ساده و بدون هیچ طراحی انتخاب کنید، لباس عروس نیز باید قسمت‌های شفافی مانند تور داشته باشد.

اهمیت تزیینات لباس عروس

زمانی که شما بودجه کمی برای تهیه یا اجاره لباس عروس داشته باشید، باید این نکته را در نظر بگیرید که تزیینات لباس عروس مانند گلدوزی، منجوق دوزی و سایر تزیینات می‌تواند باعث افزایش قیمت لباس می‌شود. لباس‌هایی با طرای جزیی قیمت پایین‌تری نسبت به لباس عروس‌های کار شده دارند. قبل از اجاره یا خرید لباس عروس می‌بایست از فروشنده یا خیاط در مورد قیمت آن‌ها سوال بپرسید. هنگام مراجعه به بهترین مزون لباس عروس در مشهد نیازی نیست نگران قیمت لباس عروس باشید چرا که این مزون انواع لباس عروس با مدل‌های مختلف با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌شوند.

بهترین مدل لباس عروس زیبا

بهترین مدل لباس عروس زیبا کدام است؟

هنگام انتخاب بهترین و مناسب‌ترین لباس عروس باید به نکاتی مانند فرم بدن و هزینه آن توجه داشته باشید. به طور مثال کسانی که پاهای باریک و کشیده‌ای دارند، می‌توانند مدل لباس عروس چاک‌دار را انتخاب کرده و در مراسم عروسی اندام نمایی کنند. زمانی که مراسم شما خیلی ساده باشد می‌بایست لباس‌های ساده با دامن‌هایی که با تور ساده تزیین شده‌اند، را انتخاب کنید. اما برای مراسمات مجلل و باشکوه انتخاب لباس عروس پر زرق و برق اولویت شما باشد تا بتوانید در آن شب مانند ملکه‌ها بدرخشید. همچنین اگر سینه‌های کوچکی دارید تهیه لباس عروس با یقه قلبی از مزون موسوی می‌تواند انتخاب عاقلانه‌ای باشد. چرا که علاوه بر مناسب نشان دادن سینه‌ها ظاهری شیک و باشکوهی به بدن شما می‌بخشد.

تیم دلسوز و مهربان مزون موسوی با صبر و حوصله، به تمام دغدغه‌های شما عزیزان در مورد طراحی لباس عروس توجه می‌کنند و همواره در تلاش هستند تا نزدیک ترین مدل لباس را به خواسته مشتریان ارائه دهند. شما همچنین می‌توانید از خدمات طراحی کاملا سفارشی لباس عروس در این مزون بهره مند شوید.

آدرس سایت: https://mousavimezon.com

پیج اینستاگرام ما: https://www.instagram.com/mezon.moosavi

 

برچسب ها : لباس عروس زیبا

دیدگاهتان را بنویسید