این روز ها در بازار عطر ادکلن چند ادکلن عربی حسابی سر و صدا به پا کرده و مشتریان زیادی در اینترنت و گوگل به دنبال این چند ادکلن عربی محبوب و پر فروش هستند ، اگر شما هم می خواهید بدانید این ها چه عطرهایی هستند که اینقدر در بازار غوغا به پا کرده اند کافی است این محتوا را تا آخر مطالعه و با این کارها آشنا شوید .

آیا عطر های عربی اذیت کننده هستند ؟

بسیاری از افراد این نگرانی را دارند که عطرای عربی بسیار اذیت کننده و تند هستند ؟ در صورتی که اصلا اینگونه نیست ! باید این نکته را خدمت تان بیان کنم که عطرهای عربی بسیار قدیمی که روغنی بودند برخی از آنها به دلیل داشتن روغن زیاد و طبیعی اذیت کننده بودند ولی با شکل گیری کارخانه ها و برند های معتبر در کشور امارات متحده عربی و پیاده سازی فرمولاسیون عطر سازی و خالص سازی عطر ها این روند کمک کرده است عطر ادکلن های بسیار با کیفیت و خوشبو تولید و به بازار ارائه شود . پس یادتان باشد عطرای عربی حال حاضر در بازار بسیار خوشبو و جذاب هستند .

پر فروش ترین و محبوب ترین عطر ادکلن های عربی این روز ها را بشناسید 

این روز ها در بازار عطر ادکلن و پیج های اینستاگرامی و فروگشاه های اینترنتی چندین عطر ادکلن عربی حسابی غوغا کرده و سر و صدا های بسیار عجیب و غربی به پا کرده اند . چندین عطر ادکلن عربی بسیار خوشبو ، ماندگاری و پخش بوی بسیار خوب و قیمت بسیار مناسب توسط یکی از فروشگاه های عطر ادکلن در ایران عرضه می گردد . این فروشگاه به صورت مستقیم وارد کننده عطر ادکلن های عربی در بازار است . فروشگاه عطر ادکنل هادی پرفیوم تخصصی ترین سایت خرید اینترنتی عطر ادکلن های اورجینال می باشد . در ادامه شما را با این ادکلن ها آشنا می کنیم .

عطر ادکلن خمره لطافه

خمره لطافه خمرة لطافة یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین عطر های شرکت لطافه با رایحه : تلخ ، گرم و شیرین است . این ادکلن زنانه و مردانه در بین خانم ها محبوبیت بسیار بالایی دارد ، قدرت ماندگاری و پخش بوی این ادکلن بسیار خاص می باشد . نرخ قیمت خرید عطر ادکلن خمره لطافه خمرة لطافة اصل را تنها از سایت هادی پرفیوم نمایندگی شرکت لطافه تهیه کنید .

این عطرهای عربی غوغا کرده اند

نوع رایحه : تلخ ، گرم و شیرین

ساختار رایحه : وانیل ، عنبر ، چوب ، دارچین

مناسب برای : خانم ها و آقایان

نت آغازی : دارچین، جوز هندی و ترنج

نت میانی : پرالین، خرما، گل سرخ و ماهونیال

نت پایانی : وانیل، دانه تونکا، مر، بنزوئین، آکیگالاوود و عنبروود

خرید عطر ادکلن خمره لطافه

عطر ادکلن اسد لطافه

عطر ادکلن اسد لطافه عربی با رایحه : ملایم ، خنک و تند عطری زنانه مردانه با ماندگاری و پخش بوی زیاد می باشد . شرکت لطافه با فرمولاسیون قوی عطر سازی توانسته است این ادکلن خوشبو زنانه و مردانه را به صورت حرفه طراحی و تولید کند . پخش عطر ادکلن لطافه اسد در سایت هادی پرفیوم نمایندگی ادکلن عرضه می گردد . کیفیت اسد لطافه عربی واقعا بی نظیر و به یاد ماندنی است .

نوع رایحه : ملایم ، تلخ و تند

ساختار رایحه : رایحه های شرقی

مناسب برای : خانم ها و آقایان

نت آغازی : دارچین، جوز هندی، هل، گریپ فروت

نت میانی : اسطوخودوس

نت پایانی : چوب صندل، شیرین بیان، کهربه، نعناع هندی، وتیور هائیتی

خرید عطر ادکلن اسد لطافه

عطر ادکلن حیاتی ارض الزعفران

ادکلن حیاتی اصلی ارض الزعفران دارای رایحه : خنک ، تلخ و شیرین می باشد . عطر ادکلن حیاتی مردانه خوشبو توسط برند ارض الزعفران در امارات متحده عربی تولید شده است . شما در این صفحه می توانید قیمت ادکلن حیاتی اصلی ، ادکلن حیاتی مردانه اصل ، ادکلن حیاتی ارض الزعفران را مشاهده و تهیه کنید .

نوع رایحه : خنک ، ملایم ، گرم و تلخ و کمی شیرین

ساختار رایحه : میوه ای ، چوبی ، عود و گلی

نت آغازی : پوست گریپ فروت ، برگ بو ، شکلات

نت میانی : چوبی و میوه ای و ماده معطر لادن

خرید عطر ادکلن حیاتی ارض الزعفران

عطر ادکلن حیاتی لطافه 

ادکلن حیاتی مشکی لطافه عطری زنانه و مردانه با رایحه » خنک ، تلخ و کمی شیرین است . این ادکلن به صورت مشترک زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد . حیاتی مشکی زنانه مردانه لطافه با قیمت خرید ارزان و عمده در نمایندگی شرکت لطافه در دسترس شماست . عطر ادکلن زنانه مردانه حیاتی مشکی عربی لطافه با رایحه ی بی نظیری که دارد در دسته پر فروش ترین ادکلن ها عربی بازار می باشد .

نوع رایحه : خنک ، تلخ و کمی شیرین

ساختار رایحه : چوب ، عود ، میوه و گل

مناسب برای : خانم ها و آقایان

نت آغازی : پوست گریپ فروت، شکلات، برگ بو

نت میانی : روایح چوبی، میو ه ای، ماده معطر لادن

نت پایانی : بخور خوشبو، نعناع هندی، چوب عود آگارد

خرید عطر ادکلن حیاتی لطافه

عطر ادکلن صاحب ارض الزعفران

ادکلن صاحب Saheb با رایحه : تلخ ، شیرین و گرم است . ساختار رایحه ادکلن صاحب : شیرین ، گلی ، کهربا ، چوبی ، مشک می باشد . این ادکلن توسط برند ارض الزعفران تولید شده است . شرکت ادکلن ارض الزعفران در امارات متحده عربی قرار دارد . این شرکت انواع ادکلن های زنانه و مردانه خوشبو و جذاب را تولید می کند . ترکیب رایحه های خوب خوشبویی و ماندگاری بالا را برای این ادکلن رقم زده است . این ادکلن با بهترین کیفیت در سایت هادی پرفیوم در دسترس شما قرار دارد .

نوع رایحه : تلخ ، شیرین و گرم

ساختار رایحه : شیرین ، گلی ، کهربا ، چوبی ، مشک

نت آغازی : شیرین ، گلدار

نت میانی : بنفشه ، نعناع هندی

نت پایانی : عنبر ، چوبی ، مشک

عطر ادکلن الدر المکنون دار المکنون 

عطر ادکلن الدار المکنون الدر المکنون لطافه یکی از محصولات محبوب و معتبر در صنعت عطرسازی است. این عطر با ترکیبی از رایحه های مختلف، ارائه می شود و به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزانه و مجلسی محسوب می شود. الدار المکنون الدر المکنون لطافه دارای خنک و تلخ  مشابه بوی ادکلن کرید اونتوس و دلنشین است . که به طور کامل با شخصیت و سلیقه هر فرد هماهنگ می شود .

نوع رایحه : خنک و تلخ

ساختار رایحه : مدیترانه ای ، میوه ای

مناسب برای : خانم ها و آقایان

نت آغازی : ترنج ، آناناس ، انگور فرنگی سیاه ، سیب

نت میانی : رز ، یاس ، چوب درخت قان ، نعناع هندی

نت پایانی : وانیل ، خزه درخت بلوط ، عنبر ، مشک

عطر ادکلن فخر لطافه مردانه

عطر ادکلن مردانه فخر لطافه مناسب آقایان شیک پوش و جوان است . این ادکلن دارای رایحه : خنک ، گرم ، تلخ است . خوشبویی و جذابیت این ادکلن مردانه عربی شرکت لطافه واقعا ستودنی و بی نظیر است . شرکت عطر ادکلن سازی لطافه تولید کننده عطر ادکلن فخر لطافه مردانه از بهترین و با کیفیت ترین رایحه ها در ساخت ادکلن استفاده کرده است .

نوع رایحه : خنک ، گرم ، تلخ

ساختار رایحه : میوه ای ، گلی ، چوبی ،گیاهان معطر

نت آغازی : سیب ، زنجبیل ، ترنج

نت میانی : مریم گلی ، اسطوخودوس ، انواع توت های درخت عرعر ، شمعدانی

نت پایانی : چوب کهربا ، دانه های تونکا ، سرو ، وتیور

عطر ادکلن موصوف زنانه قهوه ای 

عطر ادکلن موصوف Mousuf زنانه قهوه ای عربی با رایحه : تلخ ، گرم  و شیرین یک عطر ادکلن از شرکت عطر ادکلن سازی ارض زعفران با کیفیت بالا از نظر ماندگاری و پخش بو است . و در دسته بندی پر فروش ترین عطر ادکلن های زنانه جهان قرار دارد .

نوع رایحه : تند ، گرم

ساختار رایحه : چوبی, شکلات, گل

نت آغازی : شکلات و انگور

نت میانی : عود و مشک

نت پایانی : گل و کارامل

عطر ادکلن فلفت عود ولوت عود لطافه 

عطر  ادکلن فلفت عود ولوت عود لطافه ساخت شرکت لطافه یکی از بزرگترین شرکت های عطر سازی می باشد . ادکلن عربی فلفت عود ولوت عود عطری اسپرت است . و هم زن ها و هم مرد ها می توانند به صورت مشترک  از آن استفاده نمایند . و میتوانید با همسرتان عطرتان را ست کنید .  این عطر دارای رایحه ای  چرمی ، شیرین و چوبی می باشد . و دارای ماندگاری و پخش بوی بالایی می باشد .

رایحه : چرمی ، شیرین و چوبی

مناسب برای : خانم ها و آقایان

نت آغازی : روغن شکوفه نارنج و شکوفه پاپایا

نت میانی : آماریلیس فید و گل نرگس

نت پایانی : ترمه، مشک و چوب صندل

عطر ادکلن بدیع العود لطافه

عطر ادکلن بدیع العود لطافه تولید شرکت عطر لطافه در امارات یکی از بزرگترین شرکت های عطر سازی می باشد . این عطر در سال ۲۰۲۰ تولید شد . عطر ادکلن بدیع العود  عطری مناسب برای  آقایان می باشد . ولی بانوان هم می توانند از آن استفاده کنند . و بسیار شیک می باشد . که طبع رایحه ی آن  گرم، تند، تلخ و چوبی می باشد . و در دسته ی عطور شرقی چوبی قرار دارد .

رایحه : گرم و تند

رایحه اولیه : زعفران – اسطوخودوس – جوز هندی

رایحه میانی : آگاروود (عود) – پچولی – نعناع هندی

رایحه ی پایه : مشک – نعناع هندی – پچولی

عطر ادکلن یارا صورتی زنانه لطافه

عطر ادکلن یارا صورتی زنانه شرکت لطافه دارای رایحه : گرم و شیرین است . عطر ادکلن زنانه یارا در گروه بویایی شرقی قرار دارد . ماندگاری و پخش بوی این عطر زنانه بسیار بالاست . از رایحه های اورجینال و خالص در ساخت عطر یارا استفاده شده است .

نوع رایحه : گرم و شیرین

ساختار رایحه : شرقی

مناسب برای : بانوان

نت آغازی : هلیوتروپ ، ارکیده ، نارنگی

نت میانی : گورمند آکورد و میوه های گرمسیری

نت پایانی : وانیل ، چوب صندل ، مشک

دیدگاهتان را بنویسید