برترین فروشگاه های خرید عطر از نظر کاربران (قیمت مناسب+کیفیت بالا)

عطر ها مخلوطی از اسانس‌ها یا ترکیبات معطر، مواد تثبیت‌کننده و حلال‌ها است که معمولاً به صورت مایع بوده و برای خوشبوسازی بدن انسان، حیوانات، غذا، اشیا، و محل زندگی استفاده می‌شود.مواد اولیه معطر سازندهٔ عطر از طریق استخراج از منابع گیاهی، حیوانی یا از روش‌های تولید مصنوعی مواد شیمیایی تهیه می‌گردد.

از طریق متن‌ها و حفاری‌های باستان‌شناسی معلوم شده‌است که عطرها در بعضی از تمدن‌های اولیه وجود داشته‌اند. عطرسازی مدرن از اواخر قرن ۱۹ که تولید مصنوعی مواد معطری همچون وانیلین و کومارین به‌طور تجاری ممکن شد، شروع شد.

ارزش بازار جهانی عطر در سال ۲۰۱۸ معادل ۳۱٫۴ میلیارد دلار برآورد شده‌است و انتظار می‌رود از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ با نرخ رشد مرکب سالانه ۳٫۹٪ گسترش یافته و به ۴۰٫۹ میلیارد دلار در سال برسد

در این مقاله از همیار سوشیال به برسی چند فروشگاه اینترنتی خرید عطر که از نظر کاربران برترین شناخته شده است میپردازیم. با ما همراه باشید

1- فروشگاه اینترنتی آمازون Amazon :

شرکت تجارت الکترونیک آمازون یک شرکت آمریکایی است که توسط جف بزوس در واشنگتن شروع به فعالیت نمود. در ابتدای کار هدف فروش آنلاین کتاب بود اما در ادامه ی فعالیت شروع به فروش کالاهایی نو و یا دست دوم نمود که به صورت آنلاین انجام می شد.

این سایت فروشگاهی اینترنتی امروز بیشترین فروش را در دنیا درمقایسه با دیگر فروشگاه های آنلاین دارد و در این خصوص می توان گفت که رتبه ی نخست را از آن خود کرده است. یکی از دلایل موفقیت آمازون، به کارگیری استراتژی همکاری در فروش است. این موضوع باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها نیز در کنار آن شکل بگیرد که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در ارتباط می باشد.

در این سایت فروشگاهی عظیم ، کالاهایی در دسته بندی های زیادی ارائه می شود که از آن جمله می توان به انواع عطر و ادکلن ، کتاب ، پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه ، کالاهای مربوط به کودک و مادر ، لوازم و تجهیزات خانگی ، لوازم التحریر ، محصولات اداری و صنعتی ، تجهیزات الکترونیکی ، اسباب بازی و کارت هدیه نام برد.

آدرس فروشگاه آنلاین آمازون www.Amazon.com می باشد.

2- فروشگاه اینترنتی ای بی ebay :

یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین خارجی که توانسته است رشد بسیار خوبی داشته باشد سایت ایبی است . این فروشگاه توسط یک ایرانی به نام پیر امیدیار که ساکن آمریکا می باشد ، ساخته و راه اندازی شده است. ابتدای کار این سایت برای فروش جعبه های شکلات طراحی شد. این جعبه ها تصاویری از شخصیت های مشهور داشتند که اشخاص کلکسیونر بر روی آن ها رقابت داشتند.

به همین دلیل موضوع مزایده در سایت مطرح شد و این افراد برای به دست آوردن جعبه ، به رقابت پرداخته و برنده ی این رقابت ، پس از پرداخت هزینه صاحب جعبه می شد. این ایده به سرعت رشد کرده تا به موقعیت فعلی سایت ebay رسیده و به یکی از برترین سایت های فروشگاه هایی آنلاین خارجی تبدیل شده است.

امروزه سایت ایبی توانسته است سایت های دیگری همچون پی پال ، اسکایپ را نیز خریداری نماید. این سایت به عنوان هجدهمین سایت پر بیننده در دنیا بوده و بیش از پنجاه میلیارد دلار مبادلات ، سالانه در آن اتفاق می افتد. این سایت با هزار و دویست کارمند و دفاتر در کشورهای مختلف ، دارای سی و شش میلیون کالا برای فروش می باشد. آدرس این سایت نیز www.ebay.com می باشد.

3- فروشگاه اینترنتی عطر آسمان AromaSky :

فروشگاه اینترنتی عطر آسمان در سال 1402 توسط علی فخیره کار خود را به صورت تخصصی در زمینه عطر و ادکلن شروع کرده و توانسته در همین مدت کم رضایت کامل کاربران خود را به همراه بیاورد .

در این سایت محصولات متنوعی در دسته بندی های مختلفی از جمله عطر های زنانه ، عطر مردانه , عطر های جیبی , بادی اسپلش و عطر کودک وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

خرید عطر زنانه از عطر آسمان

عطر آسمان، بهترین سایت خرید عطر زنانه!

در عطرها همیشه رایحه های اصلی ترکیب نمی شوند بلکه سازندگان عطر به تقلید از بوهای طبیعی نظیر گل ها و هر بوی اصلی از طبیعت این رایحه ها را می سازند و سپس با دیگر اجزای موجود ترکیب می کنند و در نهایت بویی پدید می آورند که مکمل شخصیت زنان یا مردان باشد.

عطرهای زنانه بوی ملایمی ولطیفی مانندرایحه گل، میوه دارند و اغلب بوی شیرین دارند که بیانگر روح لطیفشان است. زنانه ها معمولاً ادوپرفیوم (EDP) هستند اما ادوتوالت زنانه وجود دارد مانند:ادوتوالت زنانه هات کوتور ژیوانشی (رایحه میوه ای) و ادوتوالت زنانه وری ایرزیستبل ژیوانشی (رایحه گل رز) و از طرفی ادوپرفیوم مردانه هم وجود دارد ولی تعدادشان خیلی کم است مثل ادوپرفیوم زریوس قرمز ژیوانشی (رایحه شرقی) .

چگونه می‌توان بهترین عطر زنانه را انتخاب کرد؟

برای انتخاب بهترین ادکلن زنانه و خرید ادکلن زنانه مناسب چند نکته را در نظر داشته باشید:

۱) همیشه صبح‌ها ‌عطر جدید را بخرید یا امتحان کنید.

صبح بهترین زمان برای امتحان کردن یک عطر جدید و داشتن یک انتخاب مناسب است، زیرا حس بویایی در این زمان دقیق‌تر است.

۲) از خودتان بپرسید که کدام عطر را بیشتر دوست دارید؟

عطری را انتخاب کنید که دوست دارید. همیشه عطر‌هایی که شما را جذب می‌‌کنند و شما را خوشحال می‌‌کند، انتخاب کنید، زیرا این عطرها برای شخصیت شما مناسب هستند. بعضی از زنان عطر گل‌ها ‌و میوه‌ها ‌را ترجیح می‌‌دهند، در حالی که برخی دیگر عطر‌های سنگین مانند مشک و کهربا را بر عطرهای پر طراوت مانند صابون و میوه‌ها ‌ترجیح می‌‌دهند.

۳) عطرهای زیادی را امتحان نکنید.

حس بویایی بسیار ظریف است. شما نمی توانید بیش از سه عطر را امتحان کنید، زیرا بدن نمی تواند همزمان عطرهای مختلف را پردازش و تحلیل کند. برای دوباره بو کردن عطرها، قهوه بو کنید، زیرا قهوه کمک می‌‌کند بوهای قبلی از بینی پاک شود و حس بویایی به حالت قبلی خود برگردد.

۴) پوست خود را در نظر بگیرید.

عطرها با توجه به نوع پوست، رایحه متفاوتی دارند. شما باید عطر را روی پوست خود را امتحان کنید زیرا هر عطر با توجه به پوست هر شخص بویی متفاوت دارد. یک قطره‌ی کوچک بر روی مچ دست خود بریزید و آن را مالش ندهید، زیرا گرما ترکیبات و بوی آن را تغییر می‌‌دهد. بگذارید عطر روی پوست بماند تا جذب شود، سپس آن را ببویید و تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا آن برای شما مناسب است یا خیر.

۵) مناسبت‌ها ‌و زمان را در نظر بگیرید.

زمان نقش مهمی در انتخاب عطر بازی می‌‌کند. عطرها از فصلی به فصل دیگر و از زمانی به زمان دیگر تفاوت دارند. در حوضه خرید عطر زمستانی، کارشناسان توصیه می‌‌کنند که از عطرهای رایحه‌ی چوب گرم مخلوط با بوی ادویه‌جات شرقی استفاده شود و در خرید عطر تابستانی بهتر است از عطرهای تازه‌ای استفاده شود که بوی گل و میوه را دارند.
عطرهایی که باید در طول روز استفاده شوند شامل ترکیبات سبک و پرطرفدار گل و مرکبات می‌‌باشند. مراسم‌های شبانه نیاز به عطرهای سنگین، هیجان‌انگیز و شرقی دارند، مانند کهربا و مشک.

خرید عطر شیرین از عطر آسمان

خرید عطر مردانه خوشبو و اصل از عطر آسمان

عطرهای مردانه دارای رایحه ای شدیدتر و تندتر متناسب با شخصیت مردانه دارند . عطرهای مردانه ها معمولا ادوتویلت (EDT) هستند و هیچگاه از بوی گل و میوه برای آن ها استفاده نمی شودو از میوه ها فقط رایحه مرکبات (مثل ژیوانشی موسیو) برای آقایان پسندیده است. ادوپرفیوم مردانه هم وجود دارد ولی تعدادشان اندک است مثل ادوپرفیوم زریوس قرمز ژیوانشی (رایحه شرقی) .

تفاوت عطرهای زنانه و مردانه

عطرهای زنانه معمولاً درصد اسانس بیشتری دارند و بوی شدیدتری دارند. به همین علت زنانه‌ها ‌معمولاً ادوپرفیوم (EDP) و مردانه‌ها ‌معمولاً ادوتوالت(EDT) هستند. البته ادوتوالت زنانه نیز وجود دارد و از طرفی ادوپرفیوم مردانه هم وجود دارد ولی تعدادشان خیلی کم است مثل ادوپرفیوم زریوس قرمز ژیوانشی (رایحه شرقی).
رایحه‌ی عطرهای زنانه معمولاً از گل و میوه است. برای مردان به هیچ‌وجه از رایحه گل‌ها ‌استفاده نمی‌شود. از میوه‌ها ‌نیز فقط رایحه‌ی مرکبات برای آقایان پسندیده است.

چرا عطر مردان و زنان متفاوت است؟

در هند، زنان گل‌هایی مانند رز یا یاس روی لباس خود می‌‌زنند. این مثال ساده نشان می‌‌دهد که عطرهای گل‌ها ‌با زنان نسبت به مردان ارتباط نزدیک‌تری دارند. بنابراین این رایحه‌ای که از خانواده‌ی گل‌ها ‌باشد، برای زنان مناسب‌تر است.

خرید عطر اصل

خانواده عطرهای مردان و زنان

رایحه‌های پیشنهاد شده برای هر دو جنس در زیر ذکر شده‌اند.
عطر مردانه: رایحه‌های آروماتیک، مرکبات، شرقی، چوبی
عطر زنانه: رایحه‌های گل، مرکبات، شرقی و چایپر

چگونه می‌توان گفت که عطر مناسب برای مردان یا زنان کدام است؟

به طور ایده‌آل، نمی‌توان این تصمیم را فقط بر اساس خانواده‌ی عطر گرفت. برای مثال، مرکبات هم برای مردان و هم زنان مناسب است. بهترین کاری که باید انجام داد این است که توضیحات محصول را بررسی کرد. معمولاً به وضوح مردانه یا زنانه بودن رایحه‌ها ‌مشخص شده است. اگر از فروشگاه اینترنتی عطر آسمان با نشانی https://aromasky.ir خرید میکنید پشتیبان آنلاین این سایت میتواند کمک شایانی در خرید عطر مورد نظر شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید